Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

хммм и аз се чудех кой с такъв акорд още чака, щото Драго ми спомена... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели как генерацията се отрази на шума в/извън колата ? Имам предвид стана ли много шумна на ниски/ високи обороти.

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да стана по шумна ама на 76мм проходна няма как да е тиха освен с туинлуп гърне, но аз не исках такива.

Общо взето е доста поносим шума щото е много нисък и плътен.

Ако се направи генерация на 63мм(стоковата е на около 50мм) с резонатор с камери и две крайни гърнета ще е супер приятна за слушане и няма въобще да шуми.

Ама аз се опитвам да изкарам максимума от атмосферния мотор с модовете и за това направих на 76мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще може ли да споделиш колко е струвало цялото удоволствие,защото и аз скоро трябва да правя генерация,че моята изгни от газта :(

 

Също твоята втора сонда премахната ли е ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята едва ли ще е ориентир за цената, първо защото е на 76мм(което ускъпява) също така съм с 2 крайни гърнета от най големия модел(също по скъп вяриант)

Иначе стандартна цена за изпускателя е 900лв + 1100 за генерация на 63мм с камерен резонатор след това да продължи на 2 х 50мм с две крайни гърнета.

Втората сонда си ми седи но Драго и направи някаквъ специален преход за да не записва грешка след като беше премахнат катализатора.

Редактирано от rollin
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как звучи
https://www.youtube.com/watch?v=_O3Hq411LXg

 

Секунда и половина е по добро времето за ускорение от 40-190км/ч (от 2-ра до 4-та предавка) на сток мотор.
https://www.youtube.com/watch?v=uHsXs7jaYVk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти. Имам един въпрос, твоя човек, който ти направи генерация той ли изработи и изпускателния колектор? Аз съм с 2.0 двигателя и си търся някой да ми направи цялостна генерация, като твоята. Някакви препоръки къде мога да я направя и горе долу какви пари или е кажи речи същите цени.  Между другото аз съм от Бургас. А и още един въпрос някой с 2.0 двигател правил ли е ремап или все още не. Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко от-до освен меката връзка е изработено от Драго - Екстрийм Тунинг БГ

Цените по горе съм ги написал, при тебе вероятно ще е малко по еврино заради това че си само с едно крайно гърне и нямаш разклонения на генерацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко успя ли да разбереш колко нютона имаш повече след като направи генерацията?

 

Поздрави, 

 

Младен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не понеже нямаше как да ида на Дино преди да я направя.
Иначе със сигурност и нютоните и конете са нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм в процес на избор на ТИГ апарат AC DC за алумин най-вече ,че ще ми трябва покрай ИТБ-тата и още няколко проекта в бъдещето.

Пристигнаха и валове,трябваше да избирам между тода а3 и скънк2 тюнер стейдж 3.Препоръчаха ми скънка защото е малко по лифтарски,но мненията са противоречиви.Тодата пък така и не ми хареса как е износена,според мен е била карана на пренатегната глава. Та така,след апарата почвам всмукатела и после ще видим.Въртят ми се едни сценарии да извадя мотора,да си обърна дирекцията,да сглобя мотора с новите части и да го пусна в шаси с ляв волан,че труда с обръщането е сериозен и изисква много време,а аз го нямам на куп.

Някой може ли да се изкаже по следния казус :

ризите ми са на 86мм,може да се стържат до 87мм и да пусна бутала по размер,но това няма ли да ги отслаби много ?

Рисковано ли е,блок гард ще трябва ли и т.н. 

 

 

11919112_1006785072706158_99602204448375

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не претендирам че мнението ми е много компетентно но според мен 1мм е нищо и спокойно трябва да може да се разстърже.
Блок гард за какво ? Май само за турбо ги слагат но пак не съм много сигурен...

 

пп... аз преди малко си сложих леките шайби на UR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм в процес на избор на ТИГ апарат AC DC за алумин най-вече ,че ще ми трябва покрай ИТБ-тата и още няколко проекта в бъдещето.

Пристигнаха и валове,трябваше да избирам между тода а3 и скънк2 тюнер стейдж 3.Препоръчаха ми скънка защото е малко по лифтарски,но мненията са противоречиви.Тодата пък така и не ми хареса как е износена,според мен е била карана на пренатегната глава. Та така,след апарата почвам всмукатела и после ще видим.Въртят ми се едни сценарии да извадя мотора,да си обърна дирекцията,да сглобя мотора с новите части и да го пусна в шаси с ляв волан,че труда с обръщането е сериозен и изисква много време,а аз го нямам на куп.

Някой може ли да се изкаже по следния казус :

ризите ми са на 86мм,може да се стържат до 87мм и да пусна бутала по размер,но това няма ли да ги отслаби много ?

Рисковано ли е,блок гард ще трябва ли и т.н. 

 

 

11919112_1006785072706158_99602204448375

за заваръчни апарати ,потърси в търсачката :заваръчни апарати Del

нямат аналог за парите си ,много са качествени ,монтират се в БГ.. 

фирмата е Бургаска

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна

Идва обтегач с двоен блокаж и много здрава пружина за веригата на Hybrid Racing.Целта е да избегнем пляскане и губене на центровка заради големите валове.

С обтегача идва и ТИГ апарат от германия с мосфет на тошиба,среден клас е апарата и се надявам да покрие очакванията ми :)

 

Към веригата ще има допълнителни фиксиращи планки,като смъкна блока и ги изработя ще ги покажа.

Все още се колебая дали да е ОЕМ или ТОДА верига.

 

hybrid-racing-timing-chain-tensioner-for

 

Блока ще се стърже на 86.5 с атърмаркет бутала на супертеч за 12.5 : 1 

биели BC LightWeight Sportsman

OЕМ гарнитура глава 0.025мм

Модифицирана помпа от Ф20Ц за К серия

Клапани супер теч  FLAT 35.5IN & 30.5 EX +0.5 (тук е под въпрос дали буталото позволява такива размери и съм писал до производителя)

пружини за тиквата супертеч 92lb + @40.4mm  т.е. за 35мм ще има над 100lb усилие върху седлата

водачи супер теч 5.5

порт на глава

Като дойде апарата почва дроселите да видим какво ще стане 

 

:evil:

Та това съм замислил :P

Редактирано от Nile
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя сетъп какво очакваш като коне на колелата? и по важния въпрос - кой ще ти го мапва (надявам се да кажеш Боби)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говорил съм с няколко от най-големите тунинг гаражи в БГ,голям шанс има Боби да мапне колата.

Целта е максимално близко до 280 к.с. на гуми

Има още неизвестни и още пари ,които трябва да вложа за жалост ,но ще поддържаме пламъка на мечтите :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говорил съм с няколко от най-големите тунинг гаражи в БГ,голям шанс има Боби да мапне колата.

Целта е максимално близко до 280 к.с. на гуми

Има още неизвестни и още пари ,които трябва да вложа за жалост ,но ще поддържаме пламъка на мечтите :zen:

Той има опит с мапването на К24 с такива коне.... Ако мога да ти дам съвет,  виж и питай какво още ти трябва няколко пъти преди да започнеш да разглабяш..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информация директно от супертеч за техните бутала 12.5 : 1

 

Hello,

The pistons accept oversized valve and higher lift cams.

 

The clearance we specify on the sheet is 0.08mm, but if you can do a 500km break in, you can do 0.07mm clearance.

 

Best regards.

 

Willy Tagliavini
Supertech Performance Inc.
3550 Charter Park Dr., San Jose, CA 95136
Ph: 408-448-2001
Fax:408-448-3700
willy@supertechperformance.com
www.supertechperformance.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К24А3 на 0.4 бара(свръх сейфти) ще ги направи тези коне че и повече. Имайте на предвид че вероятно се говори за коне на мотора !
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая махнах катализатора!  

 

 Един ГОЛЯМ +++ за Драго "EXTREME".

 

Направо ме е яд, че не го махнах още преди 100к / сега съм на 190к /

Резултата е прекрасен и стабилен празен ход. Осезаемо подобрение при ускорение до 3800 об. След Втек-а кото че ли стига по-бързо до  ограничител.

Втора сонда без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая махнах катализатора!  

 

 Един ГОЛЯМ +++ за Драго "EXTREME".

 

Направо ме е яд, че не го махнах още преди 100к / сега съм на 190к /

Резултата е прекрасен и стабилен празен ход. Осезаемо подобрение при ускорение до 3800 об. След Втек-а кото че ли стига по-бързо до  ограничител.

Втора сонда без проблем.

Какво струва цялата процедура и колко време е? Може снимки да видим как изглежда?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го снимах, но е кото на снимката на rollin 

 

Ако искаш ефтино в емкомлект 80-100лв. резонатор + 80-100лв. втулка за втора сонда, но Вътрешната ми информация от там гласи - на 80% светва чек втора сонда и се почват мъките, това било положението при хондите!!!!!!!. Резонатора не изкарва повече от 2 год. а ако си на газ и по-малко.

 

При Драго  резонатора е с класи над ширпотребата. Цената е малко повече, а качеството в пъти

Времето е: оглед и замерване 10-15 мин. и след 2-3 дни  - 2 часа за монтажа при запекла втора сонда, която му загуби поне 30 мин. за да я запази.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме при теб как излезна. Не искам резонатор от кварталната железария. Карал съм с такъв и е гадна работа, дори не включвам втората сонда в проблема. Искам гърне което не променя звука на колата към дрънчащ и да има положителен ефект, а не отрицателен. Разпитам за да съм що годе готов със сметката, така да се каже.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах ти на лични да не оспамим темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, изчетох цялата тема, но аз съм с 2.0 мотор и се чудя как мога да го позасиля малко. Някой правил ли е този ремап на този мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вдигнем малко темата :)
Понакупих си някакви нещица малко аС :D
Валове TSX 06-08
post-9862-0-09509900-1448192629_thumb.jpg

Лагери King Race
post-9862-0-64135200-1448192709_thumb.jpg

 

ОЕМ сегменти, гарнитури, гумички на клапани, втек соленоиди цедки и тн...

post-9862-0-87677400-1448192910_thumb.jpg

 

Общо взето се движат нещата бавно и славно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шапка си купих за зимните дни :D
post-9862-0-42585700-1451328417_thumb.jpg

post-9862-0-51335900-1451328428_thumb.jpg

 

Скоро панелния K&N ще е за продажба :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо панелен си търсех пиши на Л.С. ако ще го продаваш.

Дайте моля някакви координати на човека който прави рефлаш че отскоро и аз взех Type S и искам да се свържа с него че тоз Vtec след Прелюда хич не мога да го усетя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

боби - 088 872 5721  ,намира се в софия и е в час човека с К серията.

 

При мен нещата пък са на фаза тотално разглобена кола.

Шасито е почти гола черупка и се обръща дирекцията.Най-сложното мина,всичко е паснато ,боядисано и т.н.

Таблото и всички конзоли за парното бяха монтирани за да се убедим,че всичко е центрирано правилно преди да се изкърпи.

В момента прехвърлям инсталациите между таблото донор и оригинала,че новото ми табло не е от фейс лифт автомобил.

Разликите между фейс лифта и преди фейса не се оказаха само външните белези,има конструктивни изменения,което се вижда само като обезкостиш шасито.
Дойде ми обтегача на Hybrid Racing с около 1 месец закъснение.

Айде весело посрещане на новата година на К серията Тюнери и Тюнерки  :evil: 

 

1545008_1060422814009050_421119000196700

 

1517498_1060941337290531_627723559901863

 

1931446_1060941393957192_764239169910315

 

10583857_1062976903753641_90614352926501

 

8152_1062976390420359_784930151340389722

 

156270_1062976930420305_4053224065884629

 

11026790_1036428596408472_50032059096240

Редактирано от Nile
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле,то всички е на парче!Операцията е доста трудоемка и за това не ми се захваща с нея.Сметнал ли си какво ще ти стъпи цялата трансформация?

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова Година - Нов Късмет - скоростна кутия от FN2 Type R SPWM - с надеждата всичко да пасне и да суапна карантията и в моя кожух с моята 6-та предавка само.

post-9862-0-05437500-1451649792_thumb.jpg

Редактирано от rollin
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа какви точно са разликите в K24 на 8ма генерация спрямо 7ма? Гледам, че PremierTunning правят ремап на 8ма, но по начало на 8ма генерация V-TEC-а е от 5000об/м, а колата е с 11кс повече. Тоест софтуерът е по начало по-различен - като гледам никой не е ремапвал 8ца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За какво ти е ремап, нали беше доволен от вървежа? Колко пари е този ремап, и какво ти дава в повече от стоковото състояние?

Какво повече ти трябва от 201 коня?

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що така му рипаш бе колега, ако загледаш графиката преди рефлаш на к24 ще видиш, че тея 190 или 201 коня са малко странно разпределени и в частност неефективни, след рефлаш нещата се изглаждат, конете и нютоните почти не мърдат, но не това е целта на това начинание...върни 3-4 страници назади ще прочетеш какво променя...При 7-та к24 е осакатен заводски и това го твърдя най-отговорно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, но той пита за 8, а не за 7. Аз за 7 знам..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ти е ремап, нали беше доволен от вървежа? Колко пари е този ремап, и какво ти дава в повече от стоковото състояние?

Какво повече ти трябва от 201 коня?

 

Доволен съм от вървежа, но аз бях доволен и от вървежа на дизела преди да го ремапна. Ако си може още - ще съм доволен и от повече :)

 

Иначе (благодаря на бонго за линка на лично) прочетох какво littlebo е писал за 8ма генерация:

http://forum.hondaclub.hr/topic/30846-ecu-reflash-chip-tuning-for-7th-gen-cl9-and-8th-gen-cu2/

 

Особено голямо впечатление ми направи частта за "drive by wire" на педала на газта. И на мен ми правеше впечатление, че натискам педала на половина, а все едно подава доста по-малко газ. Мислех, че е свързано с автоматика нещо (първа Хонда с автоматик ми е, но на баща ми преди 2 години взех Мазда 6 2.0 автомат и там не прави такива неща). Оказа се, че е от софтуера и че тая глупост е корегирана - след ремап да подава толкова газ колкото натискаш. 

 

Така че ако за няколко стотин лева мога да бъда по-доволен от поведението на автомобила, може да се окажа първия с ремапната 8ца тук. Но ще е на есен, сега ще трябва да попътувам по работа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не очаквах и 8 да е осакатена...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...