Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Газовият компютър чете от компютъра на колата. Демек каквото е направено по "оригиналният" компютър това ще е и на газовият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, бих искал да попитам, дали някой има кординати на този Боби, който прави рефлаша?

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

088 872 5721

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

088 872 5721

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега crown_bg кога ще ходиш за рефлаш? После задължително моля да оставиш мнение относно работата на Боби, защото аз съм следващият който се е навил да го прави, само нямам заделени 700лв  :biggrin:. Ако може и графика да постнеш след това много ще съм благодарен.

 

Поздрави,

 

Младен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди 10 дена сложих генерация на моята EP3 , K20a2 .Афтър маркет изпускател и генерация на Ф60 почти без кривки и прави гърнета.С колд интейк на всмукатела(филтър - истински апекси) и подобрения по пружините на клапаните,лек маховик ...

Колата е доста шумна(в ниските с тапа на гърнето ще се оправи),но във високите е като пистов мотор и адски тръгна.Мноого съм доволен от резултата и вървежа(не го препоръчвам за евридейка,надуй глава си е)

 

Иначе по проекта ,който заформям...

Чакам си Кпро-то защото за К серия до 2005 няма рефлаши.

Имам и ITB всмукател самоделка от дросели на пистак ,чакам бутала и валове за 12.5:1  + клапани и още по яки тарелки и пружини...и ще видим какво ще покаже на 100 октана :)

Търси се читав мапер дето разбира от Alpha N и дросели,за момента ми предлагат да ходя в хеед,но все още не съм говорил с шуменският ни агент гефито..

 

сега видях,че май вече има и рефлаш,но цената му е почти колкото на Кпро

Цъккк

 

Не знам защо,но бях останал с мисълта ,че не се предлага за модели под 2006

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рефлаша в БГ е 700лв и за твоята кола(ако не се лъжа) но най добре звънни на телефона по горе и попитай.С Акордите масово се прибягва към рефлаша понеже нашите компютри не поддържат нито К про нито Флаш про

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младене, имам уговорка с човека, евентуално за другата седмица по някое време. Ще постна разбира се. Днес ми излезе непредиведн разход, отидох да престъргвам дискове с Про-Кът, направиха ми диагностика генерална, и се оказа, че антифирза ми е стар и негоден и намалял, спирачна течност с вискозитет на боза и лошо качество и недостатъчно количестно на хидравличното масло (предишният сервиз явно не е направил нещата както трябва). Всичко това беше предвидено за края на Юни заедно с Масло двигател и филтри и накладки, а малко преди това Каско, гражданска, данък и преглед, много неприятно.

Събота ми източиха пари от Картата при онлайн пазаруване (добре че имам СМС известяване та я спрях 1 мин., след частичното източване от 180лв., имайте едно на ум като пазарувате Онлайн).

Най-вероятно ще ги намеря парите, дано жена ми не ме убие....

 

До "Ниле", рефлаша както "роллин" е казал е 700лв, а това което ти си дал като линк (ако става за Акорд К24) е над 1000лв., а и има много минуси (съвместимост и настройки). Ако нещо не е наред, пари да пращаш обратно, ако пък не стане нищо, трябва да се връщат заводските настройки....

Тук говорих с човека, който е част от екипа който се занимава с рефлаш и ми обясни следното - тук всичко виждаш с очите си, графиките преди и след рефлаша, ако няма разлика, сиреч ефект, не плащаш. Така, моят е автомат и е нужно да се направят настройки и на частта от компютъра която управлява скорстите, за да се постигне максимален ефект, това няма как да ми го направят отдалечено.

Прочетох всичко, което ме интересува на к24рефлаш сайта, ако наистина е така ( а тук в БГ на основание тел. ми разговор с този човек, ако не стане, не плащаш, а и няма негативи по автомобила не зависимо от крайния резултат ), автомобила става по-пъргав, по-икономичен, по-управляем, както го описват в сайта им, натискаш газта 10%, 10% се подават към двигателя и толкова излизат, натискаш 50%, по същия начин. Аз в момента усещам как натискам педала и не ме кефи ускорението, нито начина по който реагира автомобила под командите ми :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дамм, с Недко доста сме си говорили, че стоковият вариант на K24 e доста "спрял". Обяснявах му как е един стоков 1.8Т на VW не мога лесно да му избягам и върви колко мене. Не че съм някакъв максималист да искам кой знае какво от колата, но пичове аз искам 190кс. не 150 нали  :hmmm: Затова искам да видя ефекта, макар и на автомат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен нещата с тунинга седят малко по-различно от всички К серии различни от Type R моторите.При non Type R,валовете са така наречените "фалшив витек" 2 Lobe ,а при мен се води "истински витек" ...ако мога така да се изразя.Съществена разлика има в наклона на клапаните и портовете,при Type R главите той е доста по-голям,всъщност това е основната идеология когато са правили този мотор.Още една много важна подробност е VTC-то ,при Type R предварението е 50 градуса,а при вашите мотори е 30.

Това е базата,на която стъпвам,но проблема ми е ,че слагам дросели и много трудно се настройват.К-прото има възможност за събиране на логове,което най-вероятно ще трябва да ползвам за анализиране на настройките .

Разликата между Кпро и рефлаш е очевидна,затова и цената е такава...Наскоро излезна новата версия на Кпро 4 и нови възможности за връзка,доста хитро и удобно.Просто искам да кажа,че бих инвестирал + 700 лв за по-яка елетроника,аз не търся икономия и не карам колата всеки ден ...

Иначе ще звънна на Боби да видим какво ще каже,все пак и мапер си търся :)

Цъкк за валове Type R сравнения

 

Малко по темата за засиването...

Мога да предоставя моя изпускател (заводския) за проби за генерация на някой акорд,имам и даун пайп.Би трябвало да пасне на главата,но не знам как ще се съвмести с купето.

Друга възможност е да пробвате с всмукателен колектор от К20А2 и дросел,колектора търпи портване и може да се постигнат резултати като на афтър маркет колекторите.Дросела е малко малък на 65мм,но има възможност колектора да се стърже за 70мм и да се лепне афтър маркет дросел.

Имате възможност за смяна на маховик с такъв от К20А2 2004,2005 или Интегра Dc5 ,доста по лек(с около 2 кг).Маховици се намират на доста тънки цени...

В момента чакам да изпадне някоя лека ролка за пистов ремък за мен,че заводската е адското гюле ...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля да се задълбочавам с К-Про, при положение, че е доста играчка, освен доста повече пари, а и виждам в дозина форума, че К24 не се поддържа. Доста си запален, инвестирал си в всмукателна и изпускателна система, така че успех и с К-Прото и пусни резлутати разбира се :).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дросела при К24 се оправлява по електронен път не е както при К20 (с жило) за това няма как да се сложи такъв.К20А2 смукател (PRC) съм го портвал на 70мм( на Прелюда ми) но това му е максимума, даже иска лека заигравка за да не се прецака... за това ако ще се взема афтърмаркет (за К20) най добре 68мм повече не е и нужен.Леките неща по коляно-мотовилковия механизъм както и всички видове ролки са само в плюс и на конете и на въртящия момент. Не знам колко струва маховик втора ръка от Type R но за има няма 300лв се взима афтърмаркет нов с тегло около 5 кила.Наскоро в един немски форум мисля беше попаднах на комплект от 2бр леки ролки за 130 евро и пишеше каква е разликата в килограмите спрямо стоковите.Иначе не знам колко ще е трудно монтирането на К20А2 интейк на К24 и дали ще си заслужава ефекта.Стоковия изпускател на К20 вероятно ще пасне или поне до някъде но силно се съмнявам да има ефект, понеже хондите са си запушени от към стоковите генерации.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно така до 70мм е максимума,има и възможност да се поизрежат завивките в общата част на рънърите и да се поразширят входовете им,но какъв ще е ефекта нямам идея.Чел съм по форумите ,че се подобрява навлизането на въздух и си заслужавало труда.За дросела не знаех ,че е с мотор :)

На моята кола тапата на генерацията беше катализатора ,а после по тънките тръби.Взех си афтър маркет изпускател за да стане като трябва всичко,иначе изпускатела е 2мм на рънър в + от стоковия,другото е,че рънърите са много дълги.В ниските нямам усещане за подобрение,но високите са супер.

 

Маховиците ,точно вчера гледах от DC5 в англия,пишеше ,че е 4.6 кг - това е най-лекият ОЕМ

Афтър маркер маховиците са от 2,5 до 3,5 кг - цък към Ebay иначе има и по-евтини варианти по 3.х кг .... поне такива съм виждал да се продават

Моята ролка не съм я смъквал,но се замислям да отнасям тази Цък

 

Описанието на ролката гласи,че заводската е 1.91 кг,а тази е 0.45 кг

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля(но не съм сигурен) че маховика на К20 не пасва на притискателя на К24... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост си прав,тунинга не е евтин,възможността явно е маховик + комплект съединител

За диаметрите на дисковете изкопах това Цък , не мисля ,че ще има проблеми такава конверсия,разликата във въртящият момент е около 25Nm + за К24.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сериозна стана темата с тунинга. :biggrin: Поне като гледам аз, Недко и колегата crown_bg искаме да си караме ежедневно колите и търсим малко по-добра динамика от мотора на К24, а той има ресурс. Иначе всичко описано в горните постове много ме блазни  :yes:

Успех на Nile с тунинга

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Aaaa аз си поръчах нов съединител + лек маховик :DСега ще се разгледам и за леки ролки.Купих и резонатор за на мястото на катализатора, но ще има заигравки със сондата и нз кога точно ще успея да го захвана.В последствие ще мисля и за други неща като по добри ОЕМ валове(TSX след фейса примерно) и тн...Всичко писано ще е от ползва че тея К серии нещо ми са тънма индия... :DПросто търпях, търпях ама бавни кораби не ми се карат, поне да направи 200 коня на гуми иначе няма да го оставя на мира !Ето това е що годе прилично вървене, нещо такова трябва да е поне за да ми допадне.https://www.youtube.com/watch?v=1t-Utk9gHsU

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красота :). Ама колко пари струва това :| ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

браво rollin ,ако има нещо пиши и ще коментираме възможностите... обединението прави силата хаха.

За леки ролки за К20А2 има има следните ролки :

 

1.Голямата на вала

2.Алтернатор с писти

3.Паразитна гладка,набива се лагер 6203

4.Обтяжна гладка ,набива се лагер 6203

5.Водна помпа гладка

 

Номер 1 мисля да си я купя - ще се спести около 1.5 КГ

останалите мислех да ги сваля и да бягам при стругар.Във фейс бук видях една фирма в Сливен,която изработва всичко по поръчка,дупчене на дискове,ролки,зъбни колелета... абе всичко.Та идеята е да ползвам такава услуга за останалите ролки,за ролките с лагери трябва да се ползва топло набиване заради мекостта на материала,стегнатост насглобката.... но може и да ги пренебрегна,не вярвам да спестя много от тегло,а и тези ролки не тежат директно на вала.

 

При К24 мисля че паразитната ролка е заместена от хидравлика :)

 

Малко инфо за К24 с глава от К20 тапир Цък

Освен главата,трябва и компютър ,блоковете на К24 са 87мм диаметър на бутало, а на тапирите е 86мм.Има доста разновидности на билдовете,но не съм ги чел защото съм се отказал да си пипам чудесния блок на моята

 

 

Ето ме и мен след генерацията

Публикувано изображение

Редактирано от Nile
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко шукарийки си купих аСpost-9862-0-19186800-1433006554_thumb.jpeg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво става с рефлаша при Боби

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега смених консумативи, другата седмица ще се уговорим за дата и час, тъкмо да събера някой и друг лев, че ги нямам парите, но ще го направя, решил съм. Щом съм готов ще пусна информация.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз чакам лекия маховик, съединителя го купих, след това ще махна катализатора и може би след това и аз отивам за рефлаш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след смяната на масло и филтри започна да бучи колата при високите обороти, мисля че е от генерациятс, утре отивам да го проверя това нещо. Откакто се реших на рефлаш все нещо става....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на масло и филтри да вземе да ти бучи ОК явно има нещо, ама какво е общото м-ду предните неща и генерацията ?По скоро може да ти бучи от интейка ако се е откачил от резонаторната кутия или ако са забравили да ти сложат филтър(което е малко вероятно)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно след тази смяна започна да бучи така и то само при подаване на газ в обороти след 2300-2500.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко да не забравиш да напишеш за премахването на катализатора процедурата по точно как ги лъжете двете сонди. И естествено дали има ефект от процедурата.Младен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младен

Ами точно след тази смяна започна да бучи така и то само при подаване на газ в обороти след 2300-2500.
[quote name="crown_bg" post="1057430801"

 

Аз също махнах филтърната кутия и на високите след 5000 си е доста шумна, а при Витека най-много. Дупката на шасито ми е запушена с тапа. Но на ниските до 3500'не се чува нищо.

 

Провери ли си дали ти е добре сложен капака на въздушния филтър? Вероятно смуче отнякъде въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото изчетох се лъже посредством тая джаджа, която държи втората сонда(след катализатора) по настрани от огъня...Иначе и аз не съм сигурен дали всичко ще стане от първия път ама времето ще покаже :)post-9862-0-86229400-1433106250_thumb.jpgpost-9862-0-68905600-1433106261_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младене, идвам от зервиза, за сега се оказва да е меката връзка. На място няма проблем, само в движение при рязко подаване на газ, усеща се едно резониране изпод двигателя. Филтъра е добре затворен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мека връзка, сега се оправи, няма бучене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкара ти акъла тая мека връзка.Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, филмира ме :). Случайно да знаеш, Младене, какъв цокъл са габаритите на к24 с ксенон. Питам, за да не се мъча да я вадя само за да проверя. Искам да сложа лед с лупи. Вариантите за модела с ксенон са 2 - Т10 и Т20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа човек. Аз все още "изследвам колата"  :hmmm: . Между другото ще ходя при електричар да види на какво се дължи гасненето на навито. А като говориш за крушки - вчера се мъчих да видя какво пише в сервизната история на колата (мнооого труден тоя немски). За 9 години са сменяли една предна и една задна габаритна крушка. Една е сменена в сервизна акция защото светела "силно червено извън стандарта" и при TUV са сменили.

 

Колегата Недко е доста по в час с хонделите - питай го вероятно ще ти отговори  :yes:

 

Поздрави,

 

Младен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Младене, ще минем през трудния, неотъпкан за мен път :biggrin: :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае точно какво трябва да се преправи за да се сложи смукател от К20 на К24 глава ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се допитам и ще постна по-късно инфо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изникна и друг въпрос...Акорда (К24) с какъв смукател излиза заводски ? RAA или RBB ?Ето тука има сравнение м-ду няколко вида смукатели от К серия:http://www.superstreetonline.com/how-to/engine/sstp-1002-k-series-intake-manifold-shootout/

 

пп... ако излиза с RBB няма смисъл да се мъча с монтажа на PRC(K20A2) както мислех...

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съжалаявам, съвсем бях забравил, след малко ще видя какъв е заводския.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RAA е стоковия за К24А3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...