Jump to content
wolverg

Плюсове и минуси на Civic 6та генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги, наскоро реших да си търся хонда хечбек 6та генерация тъй като съм чувал само хубави отзиви от познати. Проблема е, че попадам на различни мнения щом се стигне до подръжка.. Въпроса ми е какво може да ми кажете за подръжката на една такава хонда между 96-98 година ? Лесно ли се намират части, как варират цените сравнение с други марки и има ли по често срещани проблеми за тези модели за които да внимавам?Благодаря предварително и нека се надяваме че клуба ще се увеличи с още един член! :honda:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените в сравнение с немските и италианските машини са направо смешни.Единствено по ходовата част са малко по-скъпи но пак  по-евтини от другите марки.Частите се намират лесно,особено като се има предвид че повечето части са части са еднакви между моделите.Има страшно много теми в форума така че какъвто и проблем да имаш ще му се намери решение било то чрез ползване на търсачката или помощ от колега.Междо другото за разлика от други форуми тук хората помагат доста.Освен за обичайните неща които трябва да гледаш се ослушвай за шумове от скоростната кутия,направи специален оглед на окачването.Аз съм имал проблеми с машинката която прибира коланите,като май чувам че е често срещан проблем така че виж ги и тях.Общо взето си купуваш една страшно надеждна кола,която ако са и полагани елементарни грижи няма да те остави и на пътя или да ти изяде порфейла.Ако си купиш 6-ца с Б серия мотор тогава повярвай ми и усмивката няма да ти слезе от лицето :D Успех с покупката и да се похвалиш като качиш снимка в форума като я вземеш

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не ти се наложи да търсиш рейка , ако не си готов да чакаш или нямаш късмет може да се мине доста време докато намериш читава .

Редактирано от Shpeer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейките ги рециклират успешно едни пичове в София за 200,300 лв.,втора употреба са по 100,120 до 150 лв.Но шеста генерация като цяло няма толкова силно изразен проблем с рейките за разлика от седма генерация.

Колата е супер здрава и си заслужава.

Цените на частите е относително да се обсъждат,ако говорим за оригинални части не може да се каже ,че са евтини ,но не са и скъпи ,а за афтърмаркет части евтини са да,но са боклуци на 70 %.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минуси -  спирачките са малко лабави на този модел и при евентуален удар щетите ще са тежки. Останалото са само плюсове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от къде ще почне да ги натиска :D 

Колата е бетон гледаи само да няма ръжди, такава кола от германия и австрия въобще не си прави труда да я гледаш, пълни гнилоци, това е наи важното в една кола , купето да е здраво, мотора квото и да му е се прави, купе не се прави, а пък моторите са железни така че преди всичко гледаи купето за ръжди, ако има-бегай. За цената на частите... чак ми е неудобно да пиша, след като преди два дни направих сверка с части за на голф 4 и се втрещих :) 450 лв дебитомер за 1,6 допутопен 8 клапанов мотор как ти се види :) и 120 лева термостат ама от пласмаса че догодина пак да се спраска и да го смениш :) Аи че пак се отплеснах :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемен е тоя модел!!!!Носи много на тунинг,съответно много разходи:) Задължителното преди обслужване е покупка на преден и заден лип,понижаващи пружини,някакви сносни джанти :)Ако се игнорират тея проблеми модела е чук!

  • Нагоре 5
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям Dragi4 :) Всъщност като се замислиш малко , ти купуваш кола на 20 години и не знам какво очакваш точно от нея.За да намериш читава такава и да седнеш и да караш предимно то трябва да се ръснеш малко повечко в началото иначе вместо 1 член повече ще има 10 теми повече в техническият раздел колко се чупели видиш ли тия коли и къде да търсиш майстори :D Това важи за всички коли на тази възраст като цяло.След определена възраст на колите , особено ако бюджета е ограничен колкото и "не фенски" да звучи , не се гледа марката на колата а състоянието и.Ако случиш на поддържана кола , проблеми ще имаш доста рядко.Термостатче , някое друго тампонче , шарнирче , биалетка и така , нищо фрапантно.Търси 1.5 114кс , харчи колкото 1.4 но върви повечко като единствен недостатък е по-високият данък.Части има , няма страшно и не всички афтърмаркет са боклуци.Избор имаш , пари да има :) Успех с избора ти на кола.

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро си купих 7-ма генерация с як оптичен тунинг, но още се чудя дали да се занимавам да продавам вярната 6-та генерация машинка, която вярно ми служи дълги години ......... на път с дупки изобщо не намалям и над 4к оборота колата е песен. Според бюджета, ако можеш да си го позволиш взимай 160к.с. модела, ако ли не можеш, то и най-слабия модел от 6-та генерация може да се направи да ти носи усещането, че караш спортна кола. От личен опит подсказвам и че колата носи на бой при катастрофи ...... моята на 3 пъти й правих предницата след челни удари с 40-70км/час (при които според КАТ аз не съм виновния и се оправях с пари от гражданска). За части не е толкова страшно, както са ти и писали де, модела е доста разпространен по автоморгите и части се намират тънкана лесно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза един колега по горе - ръждите и само тях , карал съм такава от австрия беше много зле , историята с нея приключи след като ми се откъсна задната греда от купето в движение от ръжда .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде дойдоха майсторите на късия разказ. Тая консерва ако е праснеш челно със 70 км/ч,само в Белканто ще ти оправят колата. То бива, бива фенщина, но това минава всички граници.

 

Прекрасни коли са, но не ги изкарвайте, че са все едно най-великото изобретение на човечеството.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един минус от мен - фаровете са много слаби.

Напълно съм съгласен с колегата "jijane"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желязна машина частите са в нормалните граници за цени говоря :))Много добри и икономични двигатели всички се газифицират без проблем на по 100 000км каране само на газ съм виждал свалени глави и нямат никакви проблеми с клапаните  имам предвид D Серия

 

Гледай да няма ражда защото са си вече на годинки !!!!!!!!!!!! :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, наскоро реших да си търся хонда хечбек 6та генерация тъй като съм чувал само хубави отзиви от познати. Проблема е, че попадам на различни мнения щом се стигне до подръжка.. Въпроса ми е какво може да ми кажете за подръжката на една такава хонда между 96-98 година ? Лесно ли се намират части, как варират цените сравнение с други марки и има ли по често срещани проблеми за тези модели за които да внимавам?Благодаря предварително и нека се надяваме че клуба ще се увеличи с още един член! :honda:

Колега и аз си търся такава,вчера пробвах една и по същество: минуси: Дървена возия,но като я нацепиш извънградско дава уникално усещане за спортно каране. скоростния лост не ме изкефи,като патерицата на жук е. фаровете са много много слаби. ако ще караш в България с нея нощно време с тия фарове ще бъдеш като в сървайвар.  за извънградско до 50км растояние става, ако ти се налага по-дълго, чат-пат става,иначе всяка седмица софия-търново и на зад не. плюсове: перфектната градска кола(мега икономична),двигатела е часовник,добър дизаин на екстериора модерен за годините през които е произведена.

Редактирано от Viko1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,препоръчвам ти 1.5 115к.с. изключително здрав и икономичен мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълен кошник ! Още на 1-вата година сменях двигател ... и окачване ... в последсвие и нтериора ми се наложи да сменям ... и части от броните... 

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълен кошник ! Още на 1-вата година сменях двигател ... и окачване ... в последсвие и нтериора ми се наложи да сменям ... и части от броните... 

Нормално,ако са ти я вкарали от някоя италянска морга,и то само купето,без двигател без окачване.Любопитно ми е за колко пари си я взел.

  • Нагоре 2
  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата имаше съвсем друго предвид с поста си :) Определено не се оплаква, хвали се :) Иначе щеше ли да седи гордо на аватара му в тоя вид :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълен кошник ! Още на 1-вата година сменях двигател ... и окачване ... в последсвие и нтериора ми се наложи да сменям ... и части от броните... 

 от две години имам такава, само сменям консумативи и карам, много съм доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най големия минус е тоя на акумулатора, съответно и плюс :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълен кошник ! Още на 1-вата година сменях двигател ... и окачване ... в последсвие и нтериора ми се наложи да сменям ... и части от броните... 

 

и аз така се смлях да сменям всичко, смяна на маторя, но поне го  набутах на колега за 200лв, седалките са супер неудобни и тях хвърлих, таблото и волана са адски грозни - бях принуден да ги подменя и какво ли още не... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснявам , че вземеш ли се почва филма :) Иначе колата си е супер , стига да попаднеш на такава без ръжда :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера на един приятел на същата кола ми се откърти задната греда от към долния носач към купето - причната е мега ръжда , толкова е гнило че няма къде да се завари стабилно , сега сигурно ще отива за части ... Но добре че гният че не сме дорасли за вечни коли ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде дойдоха майсторите на късия разказ. Тая консерва ако е праснеш челно със 70 км/ч,само в Белканто ще ти оправят колата. То бива, бива фенщина, но това минава всички граници.

 

Прекрасни коли са, но не ги изкарвайте, че са все едно най-великото изобретение на човечеството.

 

Ами то да ти кажа каквато и кола да я праснеш с такава скорост шансовете да прескочи Балкантото са малки.

Още повече ако удара е в нещо като бетонена стена е под въпрос физическото оцеляване на всеки дори и с колан.

При тази скорост, човек с тегло 70 кг, става 35 пъти по-тежък и достига 2,5 тона.

Просто не сме предвидени да понасяме такива натоварвания.

Редактирано от igniter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам D14 мотора от година и половина,много съм доволен откъм разход и здравина...возията наистина не е кой знае какво,но не може да се иска повече от такова малко купе.Относно тоя проблем с машинките за прибиране на коланите и при мен го има!Не съм се ровил из форума,но няма ли някоя тема за оправянето му?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15Z6 карам от година... вози малко твърдо, но все пак за класа си не може да се очаква повече... двигателите са добри /повечето са масларки, но отново коя кола на 20 години не е/ добър разход, относно добра динамика... общо взето си имат косури, но бих я предпочел пред всички останали в ценовия диапазон...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пресметнете минусите и плюсовете - какъв е резултатът? Карам Сивик 6 генерация повече от 6 години (купена от Италия на 200 000 км). Като изключим редовното светване на лампичката за гориво, други проблеми почти няма. Е, налага се някоя и друга смяна на крушки, смяна на масло, гуми летни и зимни, плащане на ГО и Каско. Ама това са съпътстващи разходи за всяка една кола. По мое мнение Сивик 6 за парите и класа си е на много по-високо ниво от френските и италиански чекии, дето при минус 5 замръзват непрекъснато. И дертовете дето ги имате уважаеми пичове са за Хонди на повече от 20 години. Синът ми дълго време не искаше да кара японка и караше Фолксваген. Накрая "масларката" му изпи финансите и момчето мина на Хонда 7-ма генерация с газ. Вече трета година я юрка като "империалист", товари я като камила и проблемите му са никакви в с сравнение с Фау-вето. Така, че, не бъдете екстрено претенциозни към кола, ориентирана към малкия клас и много по-издръжлива, много по-икономична и невероятно по-здрава от всички други марки от тоя клас. Споделя ви го човек, който се е учил още на Москвич, после на Лада, след това на Шкода и Опел-Вектра. Вервайте ми!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е

 

човек, който се е учил още на Москвич, после на Лада, след това на Шкода и Опел-Вектра

 

 да не дава "компетентни" мнения за марки, които очевидно не е карал и поддържал!

 

 

френските и италиански чекии, дето при минус 5 замръзват непрекъснато.

 

защото, колкото и да е странно на господин познавача, не само не замръзват на -5 ами пълен шок. И на -15 не замръзват! Защото като гледам на паркинга на фирмата, колегите ми си  идват навреме на работа с френските и италианските чи.., пардон коли.

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Че и някои сини италиянски коли палят по-леко в големият студ от други сиви Хонди :yes: (за неразбралите визирам моите).  Да, Сивика си е супер за парите, ама пък Ланчата , чак да е чи... . И тя си е екстра за цената. (справки в Mobile.bg)

Както  и да е, лошо няма. Всеки има право на мнение, дори и сектатнтите :yes:.  Пък и никой не ни задължава да им вярваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам сивик D14Z3 англичанка от една година.Крайно съм доволен от колата!Приличен разход на газ 7.5-8 газ градско.Сменените неща от мен са още от момента на покупка.Имаше си ги и трябваше да се оправят.Клеморед на контактния ключ 15лв нов(купен от ebay за Rover 45),външен маншон на карето 40лв. със смяната,предни дискове с накладки 140лв.Това са ремонтите по колата(в това число не смятам смяна на масло).От тогава само карам и се кефя на колицата.За тея пари не виждам какъв по добър автомобил да се вземе!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е

човек, който се е учил още на Москвич, после на Лада, след това на Шкода и Опел-Вектра

да не дава "компетентни" мнения за марки, които очевидно не е карал и поддържал! ...
И от къде е очевидно, че не е карал и поддържал?!За мен е очевидно, че човекът "се е учил ОЩЕ НА ...". Може пък, след като се е научил, да е имал "удоволствието" да покара и поддържа някоя и друга чи***?! Или пък да се нагледал на такива в сервиза, в който работи.После, трябва ли да бръкнеш с ръка в огъня, за да разбереш, че ще се изгориш?!Иначе, какво е очевидно, като четем това

... И на -15 не замръзват! Защото като гледам на паркинга на фирмата, колегите ми си идват навреме на работа с френските и италианските чи.., пардон коли.

Караш, или гледаш ...?!Така че, аз не съм ясновидец, и не бих си позволил да налагам своето мнение, оплювайки мнението на другите.А моето мнение за Сивик 6-а генерация е ... всъщност, на кого му пука за моето мнение, след като авторът на темата не се е мяркал от лани! Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...