Jump to content
ReSPecT

Civic 7th EP1 TypeR Pack Turbo

Recommended Posts

Благодаря за добрите думи пичове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По колата се работи вече си намерих дълго търсения блок ще го затворя с моята глава и вал от 1.7 колата няма да е втек в момента съм и с комп от 1.7 така че се нареждат нещата.По късно като имам време ще качвам снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бирата е задължителна ! :) А колата турбо ли ще остане ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колата сиостава турбо днес смених съединителя и събрах новият блок с моя картер и сложих новата си кутия която стоеше резерва и просто чаках да си намеря блок за да мине филма на веднъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей голям мераклия тоз Валчо! Значи избирай си, след като ремапна да те гръмна докато си със сивика, или да си купиш голям понтон и пак да те гръмна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вдигнем малко праха от темата по колата се работи усилено след смяната на блока се замислих сериозно да я мапна на бензин и купих малко играчки.

 

AEM EMS Series 1 с Obd2c Куплунг "оригиналния на 7ма ген" 

 

$_1.JPG?set_id=880000500F

 

И инжектори от тайп р.

 

img_0032.jpg

 

Сега остана само да я закарам на Теодор като е свободен да я мапне и да видим какво ще се получи.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дюзи са от К20А2 или?

Не съм запознат с продуктите на АЕМ. Това предполагам, че е компютър? Можеш ли да дадеш малко повечко информация за него.

Според мен ще стане бая силна колата. Особено от към въртящ момент. Ще ли можеш да управляваш индивидуално бубините или групово? Интересно е дали фабрични компютър ги управлява индивидуално.

Нещото което мисля, че липсва на Д сериите, както и Б сериите е 6-тата предавка и индивидуалните бубини. Това би променило доста усещането за колата от към движение.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да те поздравя - много добре и мераклийски се справяш, браво :)

 

А сега да те попитам - какво double din радио си сложил и ако може съвет към какво да се насоча за моята ? :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да електроника е АЕМ-а относно настройките не разбирам и съм дал колата на Теодор да я настрои той си знае какво да бара.А относно 2 дина е на пайнер много съм доволен от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да попитам какъв съединител слага. Аз направих проект по същата генерация, кола със същия цвят но дизеловия двигател с добавена газ и колата не я модвам напълно, че нов stock съединител едвам я удържа и доста често буксува. В момента още не съм правил на дизеляка хибридно турбо, но на колата според дино-то се изкараха едни 180 коня 370 Nm на двигател и при смяна на предавки boost-а се задържа,a въртящия момент не пропада и конете растят до края на работния диапазон, та имам подобно поведение на колата като при тебе. За да ѝ направя хибридното турбо да изкарам 200-230 коня от Isuzu-то ще ми трябва нов съединител и ако може да споделиш керамичен ли слага на твоята някакъв готов или ти го правиха съединителя? Също така за окачването, мисля и аз да сложа Кони-та, че и при мене гумите са 17-ки и stock окачването не се справя добре, та ме интересува къде предлагат и слагат, можеш ли да дадеш препоръка? Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди месец купих нов стоков съединител който в момента е на 1000км след настройката вече не става за каране с него и трябва и аз да минавам на керамика за момента си търся ще видим какви оферти ще намеря.А окачването ми е само пружини кони с нови оригинални амортисьори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ReSPecT месри много за инфото. И РЕСПЕКТ към работата на ReSPecT. Каквото съм ти оглеждал по теми проекти винаги са ми носели удоволствие. Качествен човек си. Твоя проект в момента от мене имаш троен респект за работата по двигателя, по който никой друг не се занимава да тунингова, защото с пренебрежение го гледат някои с отвращение тоя двигател, че е много слаб. Предния ми Civic беше 6-та генерация с 1,4 мотора. Държах си го до сега и мислех да си го оставя за резервна кола/кола за кЕф. Мислех да му слагам vtec и турбо като тебе, но ме обраха в Полша за +3к назад и набързо  продадох старата, че само щеше да ме вкарва допълнително в разход да я човъркам ако ми беше останала в ръчичките. Хората тунинговат машини, които вече вървят, но не знаят какъв е кефа да направиш нещо, което върви от кола, която не може грам да върви преди да си я започнал и което всички отхвърлят като вариант. Да направиш нещо напук на всички и да им докажеш, че грешат. Нещо подобно аз направих с 1,7 дизеловия мотор. Направих му remap и му добавих пропан-бутан за да се постигнат на динамометричен стенд впечатляващите 180 коня и 370Nm, които идват като на бензинка ..... от дизелов двигател с дизелово поведение и изначални 100 коня и пикови, а не постоянни 220Nm. Да имаш кола, на която да ти се присмиват, а на пътя да ги унижаваш със злобна усмивка зад огледалото. Продължавай добрата работа и отново, respect на работата ти.

Редактирано от batzerga
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурмост най-големия фен в областа, страхотен проект  :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен проект, надявам се след някоя и друга модификация да качиш и клип за да се види наяве за какво иде реч , както и какви секунди горе долу ще дава от 0-100 , 0-150 да кажеме  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления, радвам се, че има такива ентусиасти! Ако имаше и кой да тунингова моя D17A9.  :robot:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо кита както и всичкият силов тунинг се продава колата се връща в стандартен вид от кам мотор.

 

И колата ще е за продан трябва ми по голяма семеина кола това е причината всичко работи перфектно и не ми е създавала проблеми за повече инфо 0894733230

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех... колко проекти се разпродават заради семейни коли :( Успех с продажбата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е продадена турбо кита съединител и електрониката се продават имам и спирачки 300мм предни ако имате интерес 0894733230 солата отиде при фен и най вероятно проекта и ще продължи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...