Jump to content
Sign in to follow this  
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Здравейте, ако някой е имал подобен проблем, моля да подскаже!

Тази сутрин след като Легендата прехвърли на газ, усетих претрисане на двигателя, както обикновенно..., но светна check engine, а след като потеглих и SH-AWD. Автомобила се движеше нормално, но...лампите си светеха...След 60 км изгасих и престоя 9 часа. Когато запалих отново, чековете светнха в същия ред. Закарах я при Венко в Ст. Загора и се установи: misfire на 1, 2, 3, 4...6 цилиндри...На газ много повече в сравнение с на бензин. Извади свещ...беше бяла...Бобината беше добре...След изчистване на грешките на тихи обороти на газ колата леко притриса, все едно не работи на всички цилиндри. При нормално шофиране няма проблем. Реших преди да се прибера да прехвърля на бензин...5 км...и когато спрях си работеше чудесно на място...Какво ще да е това???: лоша газ, свещи, реглаж (предстои другата седмица) или друго???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Тоест, на бензин си е ОК?

На него угаснаха ли лампите?

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, ceco_accord написа:

Тоест, на бензин си е ОК?

На него угаснаха ли лампите?

Докато бяха светнали, при прехвърляне газ / бензин не изгаснаха. Изгаснаха след изтриване на грешките...

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо с газовите инжектори ще да е. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, бих искал да споделя накратко какво установих след неколкодневно проучване на въпроса с маслото за задния диф...трябва да се слага или хондовското ATF-Z1 или DPSF-II за Acura. DPS-F     НЕ Е    маслото за задния диф на Легендата

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

И понеже е старо и го няма, значи ATF DW-1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 24 минути, ceco_accord написа:

И понеже е старо и го няма, значи ATF DW-1.

Ясно е, че DW-1 не става, но има Z1...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Преди 6 часа, dinkoneychev написа:

 маслото за задния диф...трябва да се слага или хондовското ATF-Z1 или DPSF-II за Acura. DPS-F     НЕ Е    маслото за задния диф на Легендата

А би ли споделил (по спомен и в кратце) с нас заключението си защо ATF-DW-1 / DPS-F не стават?

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

за ATF-DW1 вече казах по-горе, по-ново масло, по-тънко...което го прави подходящо за скоростна кутия, но не и за диф. Препоръчва се замяната на Z1 в кутията с него, могат да се смесват при ъпдейт, но обратното не е препоръчително...т.е ако в кутията има DW-1 да се слага Z1.

Относно DPS-F и аз мислех, че е аналог на DPSF, но на няколко места срещнах, че са различни...в няколко големи сайта за масла не го дават подходящо за Легенд и след като прочетох в линка по-горе (дето казвам, че ме е съсипало...) от официалното представителство на хонда в Ирландия, вече изтрих DPS-F като масло за заден диф на Легенд... 

В заключение остават: DPSF-II (което съм слагал 3-4 пъти), но в момента го няма в АТО24 и ATF-Z1...

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
На 17.08.2022 г. at 11:13, JoroHondata написа:

Здравейте

Другари, днес сутринта ми се оправи часовника в Legend-a, като вече позволява и да се сверява времето (по твоя преценка). 

Поздрави и безаварийни километри !

Странна работа е това.

Моят беше с час разлика и още пролетеска се напаснаха (като преместихме часовника) и си беше верен.

От известно време го гледам - нищо общо, но в колата го зяпат само закъсняващите, та днес им го сверих. :)

IMG_20220826_074012.jpg

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изключи ли автоматичното сверяване и преминаването към лятно часово време?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема вече е оправен, пробвай да го свериш ръчно и би трябвало да стане

Share this post


Link to post
Share on other sites

Беше си верен, но се размести. Сверил съм го.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 19.08.2022 г. at 9:44, Drone написа:

Нещо с газовите инжектори ще да е. 

Позна...умрял газов инжектор на 3 цилиндър...

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз го смених (месец след като я взех), но не съм имал светещи ламби, или нещо осезаемо нередно.

Просто газаджията го заподозря понеже имаше богата смес.

Share this post


Link to post
Share on other sites

явно си го сменил навреме, преди да почне да ти свети чек...в тази кола трудно се усеща, че някой цилиндър не работи както трябва...много цилиндри, много коне...Но сега усещам разлика във "вървенето" стана, както си беше, когато я взех...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Това е семейната Хонда в която на мотора не му дреме колко души са в нея и дали климатика е включен.

Edited by ceco_accord
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хванал е някаква примоция 20%. Не е зле.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зле си е по всеки един параграф, за близо 14г. кола и всички части са по поръчка, което е жалко и отблъсква доста хора. 

Странното са носачите. Принципно повечето Хонди влизат на около 200к., а смяна на насочи на Легенд на тези километри ми е доста съмнително.

Ти май беше на 300+. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

342,5К, но моите са реални, а може и холандеца да е сменял носачите.

Трябва да тегля чертата какво и за колко съм правил през 2-те години откак я имам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги! Този комплект дали ще е качествен?  Благодаря предварително!

https://www.ebay.com/itm/323627849466 

Share this post


Link to post
Share on other sites

И още нещо ако някой има нужда от покупки в Бултрако, може да се комбинираме и възползваме от 20%отстъпка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо би си поръчал нещо от американския ебей, което да чакаш 1 месец и да платиш мито ? Има достатъчно магазини от които можеш да купиш части. Даже в Пловдив има хубав магазин за части на Бул. Свобода;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 4 минути, Drone написа:

Защо би си поръчал нещо от американския ебей, което да чакаш 1 месец и да платиш мито ? Има достатъчно магазини от които можеш да купиш части. Даже в Пловдив има хубав магазин за части на Бул. Свобода;) 

Благодаря за съвета. Имаш ли кординати на магазина в Пловдив.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пазарувайте си от rockauto и не се занимавайте с глупости... с транспорта и митото е наполовина от цената тук...Доставката е в рамките на седмица...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 18 минути, dinkoneychev написа:

Пазарувайте си от rockauto и не се занимавайте с глупости... с транспорта и митото е наполовина от цената тук...Доставката е в рамките на седмица...

Във този сайт са алтернативни части . Онзи ден взехме алтернатива на обтегач пистов ремък и се счупи при монтажа. В сайта има същия обтегач Gates

Share this post


Link to post
Share on other sites

В този сайт всички части са разделени на: евтини, горе-долу и по-добри от оригинала...така че...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за съвета. В крайна сметка поръчах оригинален.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Та, понеже съм пазарувал няколко пъти от rockauto, бих искал да споделя следната информация за хора, които все още не са.

1. Чеквайте прозорчето за предварително събиране на митническите такси, по този начин си плащате и митото авансово и в последствие не се занимавате...

2. Избирате куриер DHL, после те ще ви оправят митническите документи и отново не се занимавате...

3. Не поръчвайте веднага, а известно време наблюдавайте цената на транспорта...(например в началото на месеца е скъпо, после цената пада и то доста...)

4. Ще ви е необходим ЕОРИ номер. Извадете си предварително от митница...

5. Частите, които сте харесали (препоръчвам от PREMIUM раздела) да си стоят в кошницата и само следите транспорта...

6. Последно, но първо по важност...направете си регистрация в сайта...

  • Thanks 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз съм поръчвал няколко пъти. Винаги съм избирал DHL точно заради възможността да се платят митническите такси.

Веднъж избрах FeDex за доставчик и се оказа, че тук работят с TNT което вече е собственост на FeDex. От TNT ми се обадиха и след това всичко по мейл. Накрая платих митото по тяхна сметка, а те освободиха стоката.

ЕОРИ номер трябва за по-скъпи стоки. Ако не се лъжа за над 300 долара.

По т. 3 не го знаех. Чудех се защо веднъж струва едни пари, друг път повече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги! Голяма борба с навигацията на Акурата. Всички ми казват, че е невъзможно да тръгне със карти на Европа. Ако се смени GPS модула в багажника със такъв от legend дали ще станат нещата или трябва да се смени и централната конзола.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам защо искаш да имаш навигация ? Супер морално остаряла е. Тъпото е, че за тия коли няма нормални решения за retrofit..

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че оттам идва проблема и със настройката на часовника. На другите се е оправил,моя не.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Часовника считано от 18 август може да си го свериш вече ти, съответно и да изключиш автоматичното лятно часово време.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Здравейте след инцидент се налага да бракувам Acura RL 2006 250000 км приблизително. Преди мен един собственик който я вкарва в БГ през 2007. Колата може да се продаде цяла или на части ако имате нужда от нещо.

Преди около 20-30 хил км са сменени от предишенсобственик:

                Два предни носача и каквото е имало проблеми по окачването. До преди удара аз не съм имал проблем с окачване

                Дискове предни и задни с оригинални. Към момента изглеждат като нови без какъвто и да е било ръб

                Във времето е сменял и Neutral position switch на автомата, но не знам кога

 

Аз я карам от 22000хил км

                Нов радиатор на около 5000 км. Стария започна да изпуска на една снадка. Около 350лв мисля. Използва се оригинална синя течност на Хонда.

                Нови преден и десен тампон на двигателя. Имаше на пазара aftermarket и използвах тези работят си добре. Около 400лв мисля бяха. 10тина хил км

                Нов оригинален тампон на автомата 600 лв 5000 км

                Нов мотор на перката на климатика aftermarket 200лв

                Нов AFS сензор aftermarket  мисля около 100 лв

                TPMS сензори aftermarket около 150 лв

 

               

                Автомата е минал 3х3 пълнене и източване преди 20000км. С автомата няма никакви проблеми. Проверявал съм соленоидите и са напълно чисти. Сменя както си трябва

                Двигателя е напълно изряден. Няма никакъв харч на масло или в рамките на 100 мл на смяна. Последно източих 3.1 литра без да смятам филтъра. Каран е с 0/30 Amsoil. В момента е обслужен 500 км преди удара.

                Сменени 6 бр иридиеви свещи. На старите им няма нищо също са налични. Смених си ги за сигурност. 150 лв

                Преди 20000 км сменен

Пистов на Gates

                                Ангренаж на Хонда с поръчка

                                Обтегач на ангренажа

                                Мисля една от ролките а може би и ролката на обтегача но не помня вече

                                Водна помпа с поръчка на Aisin

                Пазя и всички стари оригинални части от смените. Повечето са си напълно ОК. Например водната помпа ме е яд че я смених но имах вече доставена.

                Нов маркуч за входящ въздух към дросела.

                Диференциала и хипоида са обслужени преди 20 хил км

               

 

Салона е бежов. Цвят тъмно сив на автомобила. Има добавени DVD екрани на задните седалки и към преден екран с IR слушалки. Добавена BG навигация.

                Кожата на предни подлакътници и централен е за смяна. Имам кожите но остана време.

 

По спомен е това. Възможно е да се сетя за още неща. Удара е предна дясна част и задна врата. Всички посечени смени и ремонти са направени лично от мен така че ако мога да помогна на някой с опит или части сте добре дошли. За цени кой колкото му се отдели от сърце не мисля да съм кожодер като по моргите 😊

 

Ивайло Кирчев Варна 0883327177

 

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко да дигнем темата :)

И при мен светна чека и след това лампата за "SH_AWD".

Последва четене и  излезна ламбда сонда на 1-ви ред цилиндри (1,2,3 или както я пишат B1S1, малко кофти за бъркане ама не е голям проблем)

Ясно е ще сменям, но интересното е, че на сондата е не работи подгрева, но си отчита правилно :).

 

OEM-ска е на цена 630+ лв.

Оставям парт - номера ако на някой му потрябва 36531-RCA-A02.

 

Каква афтер маркет сонда да търся, ориентирал съм се към DENSO?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...