Bekario 13 #1161 Posted July 30 Беше любов от пръв поглед. 3 1 Share this post Link to post Share on other sites
dinkoneychev 10 #1162 Posted August 1 Колеги, какво масло слагате на задния диференциал а Легендата, че напоследък в ATO24 няма DPSF-II? Share this post Link to post Share on other sites
Ivokirchev 1 #1163 Posted August 3 Здравейте собственик съм на Acura RL 2005 от около 2 години. Автомобила беше напълно изряден до преди 3 часа когато се ударихме с едно сузуки. В следващите дни вероятно ще се бракува по каско. Има счупен един преден фар и десен калник и два предни еърбега. Предполагам че е ще я заведът тотал щета порафи цената на частите. Между другото това ми е първи инцидент с 90 км в час. Колата е желязна, дори не разбрахме че сме се ударили. Та накратко предполагам че ще я задържа и тъй като се обслужва само от мен ще има и много части ако има желаещи. Ако някой е склонен да продава леко проблемен автомобил мога и да го ползвам за донор и да запазя тази за части. Хубава вечер. За информация Ивайло 0883327177 Варна Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #1164 Posted August 4 Жалко за случката. Ако не е много, вероятно маже да се оправи. Share this post Link to post Share on other sites
reddek 35 #1165 Posted August 4 Колеги някой дали му се оправи часовника? Уж в Август щяло да бъде пък нещо при мен си е същата работа Share this post Link to post Share on other sites
Victor 19 #1166 Posted August 4 Моят се "оправи" отдавна, но сега поради някаква причина е с 5 минути напред. Share this post Link to post Share on other sites
Pandeliev 9 #1167 Posted August 4 Същата работа, около 5 минути напред Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #1168 Posted August 4 Моята се "оправи" още пролетеска, като преместихме държавата с 1 час - по Хондовото време. Е, почти е точна - с 2 минути напред. Share this post Link to post Share on other sites
Bekario 13 #1169 Posted August 5 При мен не работи, пробвах ръчно да го настроя-безуспешно. Впрочем, коя е най новата версия на софтуера на мултимедията? Ще съм ви благодарен ако споделите вашата с коя е. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #1170 Posted August 5 Не съм гледал, но ти като си с КВ2, твоята вероятно е по-нова. Мислех си дали да не сложа Андроид, ма мнОу скъпи за Ледженда и щатския РЛ. Share this post Link to post Share on other sites
Bekario 13 #1171 Posted August 5 Малко инфо по този казус, директно от кораба Майка. Все още има надежда, на 17 август би следвало да се оправи. MC-10206994-0001.pdf 1 Share this post Link to post Share on other sites
Sakar 2 #1172 Posted August 6 Здравейте на всички, Имам едно питане относно охлаждането на двигателя. Днес като се прибрах от морето и спрях пред нас докато сваля багажа и изпуша една цигара в рамките на 15 минути при спрян климатик перките изобщо не спряха да въртят. Това нормално ли е или има нящо нередно. Имам и црв там си включва и изключват перките. Share this post Link to post Share on other sites
Ivokirchev 1 #1173 Posted August 7 При нормални нива на охладителя и температура е нормално да се случва. Този двигател е доста горещ по принцип 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #1174 Posted August 7 Под капака е жега винаги, а работещ мотор на място му трябва насрещен поток. Но пък никога не съм оставял толкова дълго работещ ДВГ след пристигане, та не знам. Но спра ли, за да я вкарам в гаража, до минутка перката се включва. Share this post Link to post Share on other sites
Sakar 2 #1175 Posted August 7 Значи да не го мисля много, просто ми направи впечатление спрямо црвто,че перките работят доста по дълго време преди да охлади двигателя,но може би се дължи на факта, че самият мотор е по-голям и има нужда от повече охлаждане. Иначе всички индикатори са си в норма. Благодаря ви. Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1344 #1176 Posted August 7 Нещо друго, двигателния отсек на CR-V е кух. Двигателя е смешно малък за големия кош около него. Не съм виждал Легенда на живо, ама предполагам е по-тесничко, т.е.въздухът циркулира по-трудно. Share this post Link to post Share on other sites
Tqnata 34 #1177 Posted August 7 При мен е същото, не мисля че има повод за притеснение. Сменил съм антифриза, радиатора е чист, охладителната система е наред. Перката върти доста дълго време особено ако е много топло и колата е на слънце. Стрелката на температурата обаче не мърда, стои като закована. При Sonata-та ми почти не съм чувал да се включва перката, двигателите са сходни както и малкото свободно пространство в коша. Правил съм си и експеримент. Оставям двете коли на улицата при една и съща температура, паля ги едновременно и... хондата загрява до работна температура почти два пъти по-бързо. Перката и се включва поне 10 пъти докато чуя тази на хюндая. Обяснявам си го с по-голямото количество антифриз и масло в корееца при по-малък обем на мотора. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #1178 Posted August 7 (edited) Легана много бързо "стопля водата". На газ ми обръща на 39 гр. което става докато го изкарам от гаража, затворя го и изляза на главната улица - около 2 мин. На работна температура е след още 20-тина секунди. Лятото му махам кората над двигателя. Не че на него му дреме, но да не се спичат нещата наоколо - теснотия. @Krasi-mir Моторът е толкова близо до капака, че се е наложило да правят система за повдигането му при удар, понеже е алуминиев и лесно се мачка от главата на пешеходец. Ако го подкосиш с предницата, капака хлътва и се шибва в мотора. На снимката капака е само отключен. На втората е повдигнат, колкото да пъхна телефона хоризонтално. Ако сложиш ханглийско бомбе връз маторя и хлопнеш карака, ще стане на каскет. Не е загрявал над нормата в никакви условия. Миналия понеделник се влачих по Хемус няколко км в жегата на първа - ремонти и задръстване. Edited August 7 by ceco_accord Share this post Link to post Share on other sites
Bekario 13 #1179 Posted August 8 Колеги, пробвах да ъпдейтна картите, неуспешно. Инсталирах по новата версия, след това ми изкара грешка в четенето на диска. Някой сблъсквал ли се е с подобни проблеми? Share this post Link to post Share on other sites
Drone 673 #1180 Posted August 8 Е то ясно си е написано, че диска ти е по-стара версия. Не знам какво си се опитал да ъпдейтнеш Мисля, че има версии 3.XX Share this post Link to post Share on other sites
Bekario 13 #1181 Posted August 8 Първоначално беше 2.92 с карти от 2014г. Поставих dvd-то с 2.96 и карти от 2018г, съответно инсталирах 2.96 версията и ми изписа, че има грешка в четенето на диска и не успя да ми изкара никакви карти. После, сложих оригиналният диск и отново се върнах към старата версия и карти. Share this post Link to post Share on other sites
Drone 673 #1182 Posted August 8 Амии имаше една тема, колегите се бяха борили със записването на дискове, може от там да е проблема ? От някъде в района на Русе успееш да намериш диск с 3.хх ще можеш да тестваш дали проблема е в оптиката. Share this post Link to post Share on other sites
Bekario 13 #1183 Posted August 8 Изключвам да има проблем с оптиката, тъй като си върнах старият оригинален диск и всичко потръгна. п.п В момента съм в София, ако някой колега е навит да изпробваме 2018г карти върху моята, ще съм задължен минимум да почерпя една бира. Поне успях да подкарам блутут-а: струймва си музичка, хендс фрито си функционира коректно. Share this post Link to post Share on other sites
reddek 35 #1184 Posted August 10 И аз, що дискове затрих до като разбера какъв е проблема оказа се че господата японци не обичат ей така да се слага най-новото нещо, а трябва леко по-леко. Ако имате версия 2010 примерно, каквато имах аз не може да се скочи на най-новата или поне с дисковете дето са пуснати из нета явно не става. Ако ги пуснеш версиите една по една всичко минава перфектно, явно има нещо новия диск търси от предишния като софтуер. При мен така тръгна, първо единия диск после другия. В същото време поне 10 пъти пробвах директно с новата версия и не стана на 10 различни диска. В последствие като сложих първо по старата версия, един от не тръгващите дискове просто тръгна без проблем. 4 Share this post Link to post Share on other sites
dinkoneychev 10 #1185 Posted Sunday at 04:11 PM Да попитам пак...Какво масло слагате на задния диф??? Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #1186 Posted Sunday at 04:47 PM Само оригинално - има специално. DPS-F. 1 Share this post Link to post Share on other sites
dinkoneychev 10 #1187 Posted Sunday at 04:54 PM преди 5 минути, ceco_accord написа: Само оригинално - има специално. DPS-F. До сега слагах само DPSF-II, ама няма в АТО -то...та от къде вземате е въпроса? Share this post Link to post Share on other sites
Plamen-CRV 213 #1188 Posted Monday at 06:04 AM Може да се поръча от https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html или от Бултрако на мейл parts-sofia@honda-bg.com. Share this post Link to post Share on other sites
tenata 35 #1189 Posted 14 hours ago На 14.08.2022 г. at 19:11, dinkoneychev написа: Да попитам пак...Какво масло слагате на задния диф??? Маслото в задния диф се сменя заедно с маслото в кутията, което е едно и също! Share this post Link to post Share on other sites
dinkoneychev 10 #1190 Posted 13 hours ago преди 15 минути, tenata написа: Маслото в задния диф се сменя заедно с маслото в кутията, което е едно и също! За Леджънд това не е вярно!!! 1. Маслата на дифа и кутията са различни и 2.Интервалите за смяна също са различни... Share this post Link to post Share on other sites
tenata 35 #1191 Posted 13 hours ago преди 8 минути, dinkoneychev написа: За Леджънд това не е вярно!!! 1. Маслата на дифа и кутията са различни и 2.Интервалите за смяна също са различни... Не знам брат, ти си знаеш ;)! И да маслото в диференциала и кутията се едно и също. Аз на 40к км, сменям всичко - диф, скорости, раздатка. По книжка го дават АТF - Z1 (но това масло не се произвежда вече от Хонда), за това оригиналното масло заместител на ATF - Z1 e ATF - DW1. има инфо в нета, може да си прочетеш. 1 Share this post Link to post Share on other sites
dinkoneychev 10 #1192 Posted 12 hours ago преди 17 минути, tenata написа: Не знам брат, ти си знаеш ;)! И да маслото в диференциала и кутията се едно и също. Аз на 40к км, сменям всичко - диф, скорости, раздатка. По книжка го дават АТF - Z1 (но това масло не се произвежда вече от Хонда), за това оригиналното масло заместител на ATF - Z1 e ATF - DW1. има инфо в нета, може да си прочетеш. Понеже съм чел много в нета, мога да кажа следното: Когато излиза маслото ATF-DW1 от хонда изрично казват, че това е масло само за кутията (даже трябва да го пише изрично на опаковката, че не е подходящо за заден диференциал). За диференциала се пуска ново масло: DPS-F dual pump system (за европейският пазар) и DPSF-II (за щатите). По спомен в моята книжка (от Швейцария) за интервалите за смяна пише: Масло на кутията смяна (ъпдейт) на 120000км, на задния диф през 45000км. (като гледам на снимките, които си приложил пише същото, така че се чудя защо сменяш маслото на кутията през 40000км???) 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
dinkoneychev 10 #1193 Posted 12 hours ago (edited) виж какво пише на 4-ти параграф от дясно: Не е предназначено за AWD диф и CVT кутии... Edited 12 hours ago by dinkoneychev добавка 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
Bekario 13 #1194 Posted 11 hours ago Преди месец смених всички масла в ЮбиКо, съответно в дифа и кутията са ми сложили DW1. Share this post Link to post Share on other sites
dinkoneychev 10 #1195 Posted 11 hours ago преди 18 минути, Bekario написа: Преди месец смених всички масла в ЮбиКо, съответно в дифа и кутията са ми сложили DW1. Това е всеобща заблуда, мислят че понеже ATF-DW1 заменя ATF-Z1 може да се сложи то...без да са прочели, че за дифа има друго масло, специално разработено за диф... 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
Drone 673 #1196 Posted 11 hours ago Нищо де, след това рециклаж на дифа и всичко е точно Share this post Link to post Share on other sites
JoroHondata 147 #1197 Posted 11 hours ago Здравейте Другари, днес сутринта ми се оправи часовника в Legend-a, като вече позволява и да се сверява времето (по твоя преценка). Поздрави и безаварийни километри ! 2 2 Share this post Link to post Share on other sites
Bekario 13 #1198 Posted 11 hours ago И къде точно намирате логика, че Z1 е подходящият флуид и за 2та възела, а новата такава DW1 е само за АСК. В Акюра форумите има не малко мнения, че Дуъл пъмпа е същият флуид по характеристика, но с леко променен цвят и миризма. Отделно ако ще се филмираме, да помислим колко европейки са с изгърмели J35/7 заради това, че не ползват масло по спецификация на американските си събратя. Share this post Link to post Share on other sites
dinkoneychev 10 #1199 Posted 10 hours ago преди 12 минути, Bekario написа: И къде точно намирате логика, че Z1 е подходящият флуид и за 2та възела, а новата такава DW1 е само за АСК. В Акюра форумите има не малко мнения, че Дуъл пъмпа е същият флуид по характеристика, но с леко променен цвят и миризма. Отделно ако ще се филмираме, да помислим колко европейки са с изгърмели J35/7 заради това, че не ползват масло по спецификация на американските си събратя. Няма нужда от логика, Honda 2011г. спират Z1 и го заменят с DW1, като правят уточнението, че новото е само за кутията!!!, за дифа е друго, както съм написал по-горе... В Акура форумите пише доста глупости и трябва да се чете избирателно... Не смятам, че се филмирам, просто казвам, че трябва да се ползват правилните масла, иначе кой какво масло слага си е негово решение... 1 Share this post Link to post Share on other sites
tenata 35 #1200 Posted 9 hours ago Честно казано и аз се зачетох относно тия масла. Еми то си ебало мамата, особенно в американските форуми, аз направо се обърках от инфото което прочетох там и наистина трябва доста да се чете. Даже имаше инфо за коли който са преди 2011 и след 2011. Имаше и инфо, че Хонда са направили доста различни идентификации на масла, които са едни и същи, но ги продават като различни за Акура и Хонда. Сега като се прибера, ще видя какво масло ми е налято в диф. 1 Share this post Link to post Share on other sites