Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Колеги, как се сменя габарит? Като отворих капака ми се струва невъзможно да достигна до фаровете. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам питаш за преден? Откачаш пласмасовия подкалник и ще видиш кое-как.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Продавам хонда legend 2006 г на части .Обърната по таван. Колата е в движение ,но е бракувана .Който има нужда ,ще помагам 

20220603_173934.heic 20220603_173941.heic 20220603_173959.heic 20220603_174008.heic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прехвърли обявата си в раздел продава (с необходимите пояснения) и нека снимките са видими.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ceco_accord написа:

Предполагам питаш за преден? Откачаш пласмасовия подкалник и ще видиш кое-как.

Ужас, като на Рено... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят ляв преди година беше спрял 1 вечер.

Лупнах го с юмрук и от тогава не смее да гасне. :)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си купувайте акумулатор гигават!

Умря за 3г точно.

Сега взех Optima като от няколко места ми ги похвалиха сериозно.То и цената е сериозна 325 лв като върнах стария.

Можеше да взема и по евтин за около 200-220лв ,но с толкова много електроника по колата реших,че е по удачно да взема по скъпия с надеждата да изкара повече.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам с Varta и съм доволен,е да имах един който умря за една година заради блутут модула.

но като цяло нямам ядове поне 6-7 години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво ви горят вашите Легенди на газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

11 - 12 / 100 извънградско с нармална каране в трафика и премахване на всичко през което не виждам напред. Средна скорост 90 за цяло пътуване.

При 2 лева разлика за литър газ и бензин, и +20% по-висок разход на първото спрямо второто, просто ... :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята гори също 11-12 газ извънградско като при колегата ceco_accord, но в града с често спиране и тръгваме гори доста повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз със една бутилка 40л минавам между 250-280км.

Сега тъкмо заредих на 1.03лв..скандално яка цена и много много няма да ни интересува колко харчим с кораба майка 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята заема целия леген на резервната гума и малко е вдигната кората. 60 литра е и до обръщане на бензин извънградско съм правил 500 км зимата. Не знам колко остава вътре, а и лятото газ колонките пълнят на по-ниско налягане с цел безопасност. Абе харчи прилично, а градско - двойно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро сложих ГИ,

издънградско от Стара Загора до София -12/100. Бордовият компютър показваше 9.4/100.

София - Русе, по БК 9/100, Газ реален 11.9/100

 

В градски условия в София 15,5 реален на бензин,  на газ ми дава към 18.

Русе  градски 15.7, на газ 18.7.

 

Чудя се това отклонение от +20% в разхода нормално  ли е.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това лято я засичам с новите гуми, които доста подобриха разхода, извънградско минавам към 300-320км с една бутилка 40л.

На бордовия компютър показва около 10.5-11/100

 

Градско в София сега някъде към 200км минах с една бутилка, та разликата е сериозна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Още надолу маже, ако искате де. БК A95 - 8.4 / LPG 10/100.

Карайте си - на газ е подарък. :)

Редактирано от ceco_accord
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не знам при вас, но моята е писана категория М1G (автомобил с висока проходимост, демек 4х4) и няма как да получа отстъпката от 25 ст.

Това го разбрах вчера :), късмет.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо и странно де. За що така е вписана - няма логика. 4х4 не я прави високо проходима! Моята си е М1.

Гледам из нета темата за М1G е популярна. На ЛукОил и Петрол им дават отстъпката - ако ти е полезно, де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пълних резервоара, М1G и ми дадоха оъстъпката. Газ на 96ст.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно зависи от веригите и решенията им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак заредих на "евтиното" на Круиз, А95 идва на 3.03 с все отстъпки и чипове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам доста собственици се оказахме. Не е ли време за една Legend среща?

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първом да се преброим, колко от нас реално биха дошли?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава идея, остава ни единствено да я реализираме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой има мерак за организация - да пише къде / кога / как вижда събитието?

Не сме много, а и не всички ще се вдигнат (а би било чудесно), но все пак ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нека всеки каже кога като дата ще му е удобно.Аз в случая след 22 септември и целия октомври съм аут

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако никой от вас е обслужвал диф, кутия и раздатка в Юбико, дават ли ви празните кутии от маслата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, колеги

 

Нужна ми е малко помощ по отношение обслужването на автомобила. Отскоро съм собственик на Легенд-а и се затрупах с информация от книжките и интернет, която не ми помогна особено. Конкретно се интересувам какво масло се ползва за задния диференциал (~0.7л) и съединителя (~3л), тъй като гледах, че DW-1 не е подходящо за тях. Също не съм много наясно и кога и как се сменят филтрите на скоростната кутия.

 

Благодаря предварително, поздрави!

Редактирано от Mitaka22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти съм обслужвал кутията,дифа кво още беше там,и филтри не съм сменял това в Бултрако.

Ако не си от София или ако нямаш Хонда Сервиз наблизо,бих ти препоръчал да си поръчаш маслата от Бултрако за да си спокоен.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли преки впечатления от смяната на pcv клапана?

Поръчал съм го, ще го сменям превантивно.

 

Още 1 въпрос,  при спиране с по високи скорости има вибрация в предницата,  като в градски условия почти не са усеща. Някой с подобни болежки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кривят се предните дискове. Като изстинат се нармализират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам едно питане свързано с натискането на копчето на скоростния лост при смяна на различни режими.

Според ръководството копчето трябва да се натиска всеки път при преминаване от следните позиции: P => R, R => P, N => R и D=> D3.

Не е нужно да се натиска при преминаване от D3 => D, D => N, N => D и R => N.

Трябва ли обаче да се натиска при преминаване от D към ръчен режим на смяна M (перата от волана) и обратно? В ръководството не пише нищо по въпроса, а дори от Бултрако не успяха да ми кажат точно трябва или не :blink:.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От "D" към "М" само буташ лоста към теб и си в играта, после като се кротнеш ;), пак го буташ надясно и той си отива на "D"

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Tqnata Може да пробваш всичко за което се сетиш.

Ако не е заложено в безопасният алгоритъм на кутията, тя просто няма да изпълни командата ти.

Между нея и теб няма твърда връзка. Всичко минава през компа.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това не е ли фейслифт с десен волан, или Acura RL?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КВ2 с правилният волан, но кутията да я различна... :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така изглежда на KB1. При Acura RL има подобни режими като на KB2, но много по-различен външен вид.

 

image.thumb.png.446298814dcf7e3e076f8c702a02806c.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 9 часа, Bekario написа:

КВ2 с правилният волан, но кутията да я различна... :wacko:

Това твоята ли е?

Мда. На КВ2 (фейслифта на КВ1) запалката е от ляво на лоста, а той няма ръчен режим - не се мести вляво. Май е препрограмиран и за да влезеш в него направо ползваш перцата на волана, а като спреш да ги ползваш си минава в стандартния драйв.

 

KB1 - има М на таблото и свети цифра.

 

KB2 - няма М на таблото, но когато се ползват перцата свети цифра.

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...