Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Пичове,предни амортисьори за леджънда само в Бултрако ли има.

Защото нищо не намирам и относно радиото никаква станция не хваща, дали проблема не се крие в антената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма афтърмаркет ако това си търсил,май само в БТ.Какви са ти симптомите,че искаш да ги сменяш,може ли да споделиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, mittaka7 написа:

Няма афтърмаркет ако това си търсил,май само в БТ.Какви са ти симптомите,че искаш да ги сменяш,може ли да споделиш?

Бяха счупени долните шарнири и доста тропаше,смених двата долни носача с оригинални от Хонда,плюс биалети и тампоните на стабилизиращата щанга,но тропането си остана и майстора се съмнява в амортисьорите аз също, защото усещам много твърда возия от пред, докато задницата не се усеща изобщо. Също така имам и Црв първа генерация и върви доста по меко,паважа не го усещам с него,но мисля тия дни да закарам леджънда на тресачка за амортисьори преди да ги сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тресачката няма да хване олуфтени амортисьори, а изпуснали, и няма да чуваш чукане, а ще усещаш нестабилност при изпуснали такива, така че е безсмислено, но всеки си решава. Сваля се и ръчно се натиска рязко, усеща се на мига, ако има луфт, а за изпускането се вижда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Sakar написа:

Бяха счупени долните шарнири и доста тропаше,смених двата долни носача с оригинални от Хонда,плюс биалети и тампоните на стабилизиращата щанга,но тропането си остана и майстора се съмнява в амортисьорите аз също, защото усещам много твърда возия от пред, докато задницата не се усеща изобщо. Също така имам и Црв първа генерация и върви доста по меко,паважа не го усещам с него,но мисля тия дни да закарам леджънда на тресачка за амортисьори преди да ги сменя.

 

Ако  по паважа колата тропа амортисьорите са заминали.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Митко Йотов написа:

 

Ако  по паважа колата тропа амортисьорите са заминали.

И не само по паважа и на най малките цепнатини и дупки по асфалта тропа и леко твърдичко се усеща предницата за такъв клас автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак е Хонда - дори фугите на асфалта се усещат, но е по-скоро "фуп-фуп", а не тропане или клопане.

Като на всяка Хонда, първо се проверяват тампончетата на торсионната щанга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тропане и твърдо возене при неравности по асфалта са две различни неща. 

Твърдо си вози Легендата спрямо по старите автомобили,защото окачването е спортно настроено.Още по твърдо става при скъсани тампони на двигателя.

Сега вече тропането отпред може да бъде от доста неща и така по форума трудно можем да помогнем.

Все пак сигурно си проверил колко струват амортисьорите и трябва да си 100% сигурен,че са те.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, mittaka7 написа:

Тропане и твърдо возене при неравности по асфалта са две различни неща. 

Твърдо си вози Легендата спрямо по старите автомобили,защото окачването е спортно настроено.Още по твърдо става при скъсани тампони на двигателя.

Сега вече тропането отпред може да бъде от доста неща и така по форума трудно можем да помогнем.

Все пак сигурно си проверил колко струват амортисьорите и трябва да си 100% сигурен,че са те.

 

Проверих, 800 лв в Бултрако.

Затова исках да пробвам първо на тресачка колата,но май ще е по добре да търся някой читав майстор който разбира от нашите коли. Някой ако може да ме насочи към някой добър майстор в Пловдив ще му бъда много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги :) Възникна ми еветуално нужда от теглич и реших да поразгледам нещо из нета по въпроса, но на първо четене не открих нищо конкретно за нашите легенди само на 2 3 снимки в гугъл видях, че има с такъв. Някой от вас запознат ли е как стоят нещата? :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че е опция, по желание, от дилъра.

Вероятно не е проблем да се сложи някакъв. Въпросът е в окабеляването и как се деактивират задните сензори на парктроника, ако колата има такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, съществува ли такава комбинация с кожата на волана или е претърпял афтърмаркет интервенция.

 

Screenshot_20220223-095505.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е претапициран.Преди като се интересувах от модела разглеждах доста екземпляри и  никога не съм виждал такава комбинация.

Би трябвало кожата на волана да е с цвета на таблото.В изображнията на Гугъл не виждал такава комбинация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Претапициран е, но не е имало удачен цвят, или клиента е искал черно - за да не си личи пипането с мръсни ръце.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, slichev написа:

... нужда от теглич ...  не открих нищо конкретно за нашите легенди само на 2 3 снимки в гугъл видях, че има с такъв. Някой от вас запознат ли е как стоят нещата? :) 

При мен така стоят.

Купих я с него, не знам дали е ползван. Самия теглич се търкаля нейде в гаража, в калъфче - нов.

IMG_20220223_125354.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Легендарни!

Някой да има представа дали оста на шофьорската чистачка е на шлици, или е с фиксирана позиция на рамото?

Дразни ме че не стига до края и ограничава видимостта при кал и сняг.

На предишните ми Хонди е била на шлици и съм местил с 1 рамото, за да чисти до края.

За сервизния (зимен) режим знам, но пак стига до там.

IMG_20220304_104024.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С фиксирана позиция на рамото е.Не е на шлици.

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти.

Дразни ме понякога, а е брилянтна кола, ама това не са го преценили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е кофти.Може да се регулира.Като ми сменяха стъклото в Кобрата ги бяха направили,като твоите.Но после си оправиха грешката😆.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позицията трябва да такава,че като седнеш да виждаш лявото рамо на чистачката.Да не е скрито под предния капак.Тогава чисти отляво до края👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се прави, ако знаеш подробности?

Снимай моля те твоята лява чистачка както е долу и до къде стига по стъклото при колонката.

Като стигне края, просто изключи от контакт и тя ще остане на тази позиция. После при контакт се връща долу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_3107.JPG

IMG_3108.JPG

IMG_3109.JPG

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, така е по-приемливо.

Какво се разглобява и къде се мести, за да се получи така - ако знаеш де?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развиха гайката на рамото,малко тегаво се повдига самото рамо. Основата, където ляга е конусна.Повдига се нагоре да отиде на по-тънкото и се мести все едно един или два шлица да презацепиш.Но според мен е най-добре да отидеш при стъкларите.Успех и хубав ден

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, няма точна позиция, а зависи къде ще сложиш рамото като ъгъл, а фиксирането зависи само от стегнатостта в конусите чрез гайката?

Предполагам достъп до там се отваря след свалянето на дефлектора (зад предния капак), който покрива рамената на чистачките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така.А дефлектора все пак е пластмаса и има известна гъвкавост и не се наложи демонтажа му.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поднасям искрени извинения на Хонда и си вземам думите назад, че "това не са го преценили"!

Изключително лесна и проста операция - за 2 минути. Нищо не пречи и не се разглобява, освен свалянето на капачката върху гайката 17мм.

Не мисля че ще пречи на аеродинамиката.

И да отбележа: не съм свалял рамото (само го разхлабих и преместих), но все пак усетих някакви позиции, така че вероятно е на шлици и го мръднах с 1, защото с 2 също не опира в колонката, но се вижда повече върху стъклото, когато е долу.

Благодарности на колегата @amyra

IMG_20220305_100404.jpg

IMG_20220305_100300.jpg

IMG_20220305_100155.jpg

IMG_20220305_100049.jpg

IMG_20220305_102156.jpg

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да кажеш колко пръста е разтоянието, когато чистачката е в горно положение до лайстната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 мои пръста, а по-точно:

IMG_20220307_085649.jpg

IMG_20220307_085450.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички !

Колеги, имах много странно хлопане в шофьорската врата- случваше се понякога и беше много дразнещо. 

Какво установих след 2-3 месеца шофиране: когато предпазния колан не е добре затегнат, основата му се удря в седалката, и от тук се получава и чува това хлопане от вратата. Открих го разбира се съвсем случайно :)

Дано да съм помогнал на някой с тропащи врати. 

Поздрави

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се появи след регулиране фиксатора за колана на колонката по височина.

Не го изтърпях и го побългарих (за проба) и съм го забравил така. Временните решения са много трайни. :)

IMG_20220307_121412.jpg

  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен тропа и аз го побългарявам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като минавах годишен преглед, а и от преди това бях забелязал, че фароветет ми светят една идея по-ниско, та и на прегледа се видя, че са така.

Понеже времето е студено и не ми занимава в студа, може ли някой да сподели, как може ръчно да се регулира височината ако изобщо имат такава опция?

Ако няма може би ще трябва да се ходи до БТ. 

Благодаря ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По височина фаровете се регулират автоматично от AFS системата, та вероятно ще навестяваш дилъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ceco_accord какво стана с твоя AFS ? 🙂 

Редактирано от scyberboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам удобен случай да разкостим 1 донор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те може да се регулират ръчно от системата, но трябва да могат и ръчно да се регулират. Най-вероятно и вертикално, и хоризонтално. Мисля, че на много места можеш да отидеш и за 5-10лв да ти направят реглаж (но нямам координати, трябва да се поразровиш).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Pavel_Pavlov Вероятно си прав, но не съм разглобявал корите отпред, за да разгледам.

За хоризонтално има и за 2-та фара поотделно, а за вертикално (оранжевата стрелка) има пиктограмка само до акумулатора, тоест регулира машинките едновременно - вероятно е за калибрация на системата.

 

IMG_20220310_103003.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове багажника спря да се отваря от бутона,от ключа или от шоф. вратата няма проблем отваря си се,проверих в жабката копчето там си е ок..къде може да е проблема?Има ли бушон само за него,някой знае ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето в жабката блокира бутона на капака и този на шоф. врата. Щом той работи, вероятно проблема е в другия - на капака. Може и отделни да са им бушоните - по зони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...