Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Километрите не са фактор, но като всяка кола - зависи как е стопанисвана.

Принципно с този модел не се "зверства" и е за улегнали люде, но съм виждал и необгрижвани "кошници".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прощавайте, тъй като ме е захапала мухата по темата, гледам един братовчед от Америка (MDX), в противоречие ли е с правилата да си споделя питанката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши в търсачката MDX и ще видиш две теми в които можеш да питаш..

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой сменял ли е предни спирачни дискове на Легендата? С какви са сменени и доволни ли сте от тях? EBC не предлагат и от ACURA RL също не стават...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dinkoneychev написа:и от ACURA RL също не стават...

Можеш ли да поясниш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще поръчвам пролетта..предни с накладки,най вероятно от Бултрако.

Не са евтини,a и трудно се намират с диаметър 320 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги с Легенди в София, ще се радвам, ако някой има желанието да се видим на живо и да обменим малко опит? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, mittaka7 написа:

Аз ще поръчвам пролетта..предни с накладки,най вероятно от Бултрако.

Не са евтини

Да, не са евтини. Преди седмица смених моите. Взех ги от Бултрако, но за впечатления все още е рано. Накладките са средно положение, нито много твърди (като предните ми), нито меки, което мисля е добре. Трябва да внимаваш с предните дискове за да не се наложи да ги шлайфаш или да купуваш отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, borislavB написа:

Колеги с Легенди в София, ще се радвам, ако някой има желанието да се видим на живо и да обменим малко опит?

Има, има. Поне малко да се постопли времето.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda/honda-legend/2007-2010-honda-legend-2/2007-2010-brake-pads-discs/

 

Колега ми сподели този сайт, дават го OEM, цените са на половина от тези на БТ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно ли го сметнах - предни дискове и накладки за тях - 217.77 х 2.35 са 511лв (без доставката)?

Не виждам производителя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Part Number: 45251SJAE92

 

По парт номер излиза да си е точно, произход може да се пита в сайта и тн., ако кажат де ;).

То и БТ, не е ясно от къде

Справка

https://bmeshop.bg/spirachen-disk-preden-za-honda-legend-2007-2010-3.5-benzin?search=legend&category_id=125 - цената е на 1 бр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е толкова е да.В БТ ми казаха по спомен че беше преди 2 мес нещо от сорта на 850лв предни дискове с накладки 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених предни дискове и накладки при Слави, като той сам си ги взе от Бултрако, които учудващо ги имаха на склад без никакво чакане. Оставих колата в 12 часа, в 16 вече беше готова, а се бях подготвил да чакам поне месец.

 

Цената е по-дебела от горецитираните, но не се занимаваш с глупости, което мен ме устройва.

Редактирано от Victor
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моя казус с Легена - технически беше добре, но за съжаление задните арки на калниците бяха ръждясали + доста други външни забележки. Вътре жабката беше пъпчасъла като тийнейджър.

Редактирано от Bekario
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за черния от София с 18-ките ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за него става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, жабка се сменя (с читава - от морга), ръждата по веждите е лечима (както и други външни забележки), а най- труден за възстановяване е хрома по лайсните и предната маска (ако се гони стокава визия), но има и други решения.

Реновирането на тези болежки струва колкото на друга кола, но е добре че по тех. част е ОК. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята жабка също има една "пъпка", явно е някакъв редовен проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На повечето "южнячки" - под яркото слънце и жеги е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веждите и единият праг беше надут с ръжда, със сигурност има и другаде.

Отпред маската беше захабена, емблемата с дистроника повехтяла.  Жабката беше цялата в пъпки, а колата е родом от Швейцария. При мен наличието на ръжда е доста негативен фактор при евентуалната покупка на кола.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

18-ки джанти търсил ли е някой? Трудно ли се намират?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не намерих - взех си неоригинални 18-ки, които също са голям зор, понеже предните апарати опират в спиците им и не става с поръчка от нета, а само с мерене върху колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, знам за проблема със спиците и апаратите. А ти какви намери/сложи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ги в раздела "продава гуми/джанти".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, dragomirrr написа:

Да, знам за проблема със спиците и апаратите. А ти какви намери/сложи?

Аз си поръчах фланци 20мм поръчкови-280лв, за главината 64.1 към 74.1 и заспаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Да има някой, който е проявил интерес към тази кола в Пловдив и съответно да е ходил да я гледа? 

https://www.cars.bg/offer/6172b8d26565182354219193

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Bekario за протокола - има си тема за обсъждане на обяви (Легенд) 

 

Предназначението на тази е по-друго :)

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, вчера в най пиковия час моята легенда загасна на светофара и се наложи да викам пътна помощ до сервиза на мой приятел и той ми каза,че генератора не зарежда,та въпроса ми е на нашите машини рециклират ли се генераторите или трябва да търся нов и дали стават автърмаркет или трябва да е от Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Аз също се оглеждам за Legend, в тази връзка имам един глупав въпрос - кои лампи светят на таблото, когато ключът е на контакт /преди да се запали колата/? По специално въпросът ми е свързан с check-a - ако той свети на контакт, това не означава ли че има записани грешки в компютъра?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На контакт свети, на запален мотор не свети.

Ако никога не свети е дело на продавача. :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, ceco_accord написа:

На контакт свети, на запален мотор не свети.

Ако никога не свети е дело на продавача. :)

Благодаря за инфото. При едната кола check-a мигаше известно време на контакт /предполагам код за грешка/ и изгасна, та ми беше интересно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Sakar рециклират ги успешно.

Аз моя го правих в Топ Старт,намират се в една пресечка на Симеон,вече година и нещо няма проблеми.Не стават от други Хонди,а нов  е 4 цифрена сума. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, mittaka7 написа:

 Sakar рециклират ги успешно.

Аз моя го правих в Топ Старт,намират се в една пресечка на Симеон,вече година и нещо няма проблеми.Не стават от други Хонди,а нов  е 4 цифрена сума. 

Благодаря колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, Yak написа:

Благодаря за инфото. При едната кола check-a мигаше известно време на контакт /предполагам код за грешка/ и изгасна, та ми беше интересно.

 

В интерес на истината се случва следното:

Даваш на контакт и ако не палиш - свети около 20-тина секунди, после 5 - 6 секунди мига, и си угасва.

Това е нормалната процедура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимка на всички светещи лампи на таблото при контакт, правих я за приятел наскоро поради същата причина.

3BBFC043-8F0C-41D5-9FF2-D5E1C593159F.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

В интерес на истината се случва следното:

Даваш на контакт и ако не палиш - свети около 20-тина секунди, после 5 - 6 секунди мига, и си угасва.

Това е нормалната процедура.

Да, това съм го виждал, както и постоянно светещ check "на контакт". Точно това е причината и да питам. В някои чужди форуми попаднах на мнения, че мигащата светлина на check-a, дълги и къси е код за грешка.

преди 15 минути, Victor написа:

Ето снимка на всички светещи лампи на таблото при контакт, правих я за приятел наскоро поради същата причина.

3BBFC043-8F0C-41D5-9FF2-D5E1C593159F.jpeg

Да, елхата така изглежда :), но ако се задържи на контакт, освен масло, акумулатор и хидравлика, дали свети check-a,   мига и гасне, или свети постоянно?

На моя Акорд 7 к24, остават да светят само масло и акумулатор преди запалване, а явно тук има съществена разлика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип при подаване на контакт трябва да светнат всички лампи, т.е. един вид контрол дали всички светят и ще светнат, когато се наложи това.

Ако някоя не свети, или е заради липсваща екстра/функционалност или продавачът е ударил едно рамо.

 

Не съм чувал стартер или генератор да не може да се обслужи - лагери, четки, колектор и т.н. ако някой все пак има такъв случай, нека сподели ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Yak написа:

о ако се задържи на контакт, освен масло, акумулатор и хидравлика, дали свети check-a

 

На бензиновите автомобили, които съм карал, на контакт чекът свети без да мига и трябва да изгасне при запалване. Но щом мига, по-добре я закачете на някаква диагностика, ако продавачът е съгласен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се даде на контакт, ако не се завърти да се запали, чека започва да мига след известно време. Грешки нямам никакви.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...