Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Моята я карам само аз, но въпреки това, съм си настроил и запаметил 2-те фиксирани позиции на волан / седалка / огледала.

  На позиция 2 волана е максимално напред и нагоре, а седалката с макимално вдигната задна част и максимално наведена предна, а по дължина - според ръста ми. Предимствата са че:

1 Не чакам волана да се настрои преди да тръгна, както и след слизане да се прибере.

2 При моя среден ръст, това ми осигурява по-добра видимост - над страничните огледала.

3 Сядането и ставането от колата е по-удобно.

  На позиция 1 волана е максимално назад и надолу, а седалката ниско долу и с вдигната предна част. Предимствата са:

1 Класическото усещане за HONDA handling и обгръщащият кокпит.

2 По-релаксираща поза за стотици километри.

3 Огледалата не са толкова пречещ фактор (заради липсващи периферни хора и обекти). Дори са по-удобни заради по-високата си позиция в зрителното поле.

Така преди извънградско, което обикновенно започва от бензиностанцията в края на града, просто сменям поза 2 с 1. Само трябваше да свикна че това става само на място и на "Р", но не ми е проблем да натисна 1 и моторчетата да си бръмчат, докато затварям гърловините за гориво.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

От доста време следя форума, но едва сега дойде момента да напиша първото си мнение като собственик на Legend.
Отново нещата при мен се получиха така, търся конкретени автомобили (задължително бензин, автоматик и по възможност 6 цилиндъра), накрая купвам друг :)


Накратно, оглеждах се за Hyundai Grandeur 3.3/3.0, Toyota Camry 3.5, Lexus GS 300/350. Mazda 6 2.5 Skyactiv и Honda Accord 8 2.4 също бяха опция, но бързо отпаднаха. След известно разочарование към по-нови модели реших отново да заложа на old school класиката.

 

След седмица и повече от 700км. мога да споделя само че колата надминава очакванията ми. Впечатленията ми са:
- стегната и стабилна возия
- SH AWD системата е уникална (който смята че не е необходима за асфалт според мен е в грешка)
- добре обезшумена
- изклюително комфортна
- всичко работи отлично
- харчи нормално за мощноста и теглото си

 

Цената на закупуване наистина беше доста висока, но определено си заслужаваше.

 

Ако трябва да направя някакво сравнение с другият ми автомобил Hyundai Sonata NF V6 3.3, колкото и неуместно да звучи бих казал следното:
- вървят идентично, да не кажа направо еднакво (60к.с разлика се компенсират донякъде от 300кг. тегло)
- по-широка отвътре, особено на задните седалки с доста по-голям багажник е Sonata-та
- разбира се разхода на гориво е в ползва на NF-a (не съм предполагал, че мога да кажа икономичен за V6)
- цветът и годината са еднакви, но всичко останало е излишно да се коментира :)

 

За разхода на малсо на VTEC-a все още нямам впечатления, смених маслото с 5W30, ще споделя при първа възможност.

 

Това е от мен засега.
Поздрави и успешна седмица на всички!
 

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита, а удоволствията от круизването (и не само) предстоят.

Ако е на бензин - извънградският ще е  8-9 на 100 при нормално каране, а градският (на къси разстояния) х2.

Ако мотора си е добре, маслото ще намалява с около 1л на 10 000 км.

И си внимавай с ограниченията! В тая кола скоростта не се усеща. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега.


Моята е на газ и маслото е по 1л на 5000 км горе долу от това, което съм забелязал, не знам дали е нормално. При смяната на маслото при Слави в Овча купел, спомена че когато е на газ трябва да се следи и нивото на антифриза, тъй като харчи и от там малко, та да го имаш предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Ще се кара само на бензин и за момента поставянето на газ не е опция. Ако се наложи да подновя ежедневните си пътувания ще ползвам хюндая, който има ГИ :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найстина изглежда чудесно!

Хрома по лайсните и маската е цял, интереора е свеж, няма криво по купето, фугите между панелите са нормални - нова кола!

Търси си поводи за пътуване. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!

Беше в мобилето до скоро,изглеждаше добре на снимките и много запазена.

Цената и на мен ми се виждаше висока,но пък зависи кога е обслужвана за последно и дали има  история.Че едно качествено обслужване наведнъж може да надмине цената на автомобил среден клас:)

Кефи ме,че имаш три хромирани лайсни на предницата,при мен е само най-горната.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Tqnata Нищо не казваш за консултанта, дге 😁

Честито и тук, добре дошъл в клуба. Много безаварийни километри!

Истински еднорог, без съмнение... Накара ме да се замисля пак да взимам една...

🍻

  • Харесвам 3
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, десния ми ксенон леко премигва и мисля че скоро ще се предаде.

Може ли да ме насочите какъв е модел ксенон да търся.

Смяната на крушка си е цяло премеждие, но все ще е добре да ги купя предварително и да ги сменя някой слънчев ден.

 

Като цяло само едната ли да сменя или да сменям директно двете?

 

поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само едната смених, мисля че Филипс ми сложиха където я бях закарал, че в Бултрако за оригинална ми казаха нещо от сорта на 300 лева само крушката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  tenata и при мен преди 3 години имаше премигване, няколко месеца го забелязвах когато карах по нощите. Както внезапно се появи, така и внезапно изчезна мигането и към момента си работи както трябва. Нямам никакво обяснение какво го провокира, още по-малко какво стана че се оправи. Та ако не те дразни много го зачакай известно време... то ще си каже дали тотално ще заспи или може да се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, rszm написа:

Колега  tenata и при мен преди 3 години имаше премигване, няколко месеца го забелязвах когато карах по нощите. Както внезапно се появи, така и внезапно изчезна мигането и към момента си работи както трябва. Нямам никакво обяснение какво го провокира, още по-малко какво стана че се оправи. Та ако не те дразни много го зачакай известно време... то ще си каже дали тотално ще заспи или може да се оправи.

Имам чувството, че премигването е първите 30 минути и след това него забелязвам. Аз няма да тръгна да я сменям сега ще изчакам да изгори ;).

Просто искам да знам тази кола с какъв цокъл крушка и колко келвина е (4000к, 4500, 5000к и тн.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенона е стандарт D2S.

Не съм имал ядове до сега, но може при теб да е лош контакт някъде, от застудяването, или влагата.

Беше ми угаснал 1 ден левия преден габарит. По нашенски тупнах с юмрук блокфара отстрани и светна. :) Работи си вече година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какви са крушките на халогените? От. Кой тип?

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добро утро, малко off-topic.

Сунтринта докато карах на ACC, си държах ръката върху лоста и събсем леко го бутнах (без да натискам бутона) в посока таблото и ми се деактивира ACC-то.

Пробвах няколко пъти и винаги ставаше. Дали е бъг това нещо или наистина може да го деактивираш и от там?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пробвал, но от D на N лоста се мести без бутона, а на неутрална е нормално да се изкл. АСС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.trendmicro.com/en_us/research/21/c/honda-unveils-first-self-driving-car-with-level-3-autonomy.html

 

Малко хубава информация за наследника на нашите, не че ще можем скоро да си го позволим де😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tenata Днес пробвах същото, но при просто побутване напред, лоста има съвсем малък ход и си остава фиксиран на D, при което АСС не се деактивира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги от една седмица съм горд собственик на Хонда леджънд кb1 2009 година,та въпроса ми е относно обслужването.Тия машини с верига или с ангренажен ремък са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 ангренажен за валовете на мотора и 1 пистов за спомагателните агрегати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,пак имам един въпрос относно леджънда, днес отидох до бултрако Пловдив да се снабдя с ремъци, ролки, масла и други необходими консумативи за обслужването му и да питам за цената на носачите понеже двата долни шарнири са счупени и доста потропва от пред.Та сумата която ми обявиха е доста солена и исках да ви питам някой дали е рециклирал предните носачи,дали има хора които могат да ги рециклират и дали е ефикасна цялата тази работа. За гр.Пловдив става на въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако носача е оригинален и в него има оригинален шарнир се разпресова и се пресова нов шарнир, но съм чувал че това е еднократна операция.

Добре би били да разбереш на твоята кола какво има и дали вече не е правена тази операция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Ако носача е оригинален и в него има оригинален шарнир се разпресова и се пресова нов шарнир, но съм чувал че това е еднократна операция.

Добре би били да разбереш на твоята кола какво има и дали вече не е правена тази операция.

Носачите са оригинални ,колата е нов внос от Италия. Не вярвам бай Мусолини да е разпресовал шарнири.😃😃😃

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се знае - и на запад работят "мастери", но ако е карана културно колата, може да се е родила с тези носачи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Sakar написа:

Здравейте колеги,пак имам един въпрос относно леджънда, днес отидох до бултрако Пловдив да се снабдя с ремъци, ролки, масла и други необходими консумативи за обслужването му и да питам за цената на носачите понеже двата долни шарнири са счупени и доста потропва от пред.Та сумата която ми обявиха е доста солена и исках да ви питам някой дали е рециклирал предните носачи,дали има хора които могат да ги рециклират и дали е ефикасна цялата тази работа. За гр.Пловдив става на въпрос.

колко ти искаха за ангренажен комплект?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко ти искаха за ангренажен комплект?

 

Питах преди две три седмици-1300лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mittaka7 Какво според тях (предполагам БулТрако) включва тоя комплект, щото така цената е висяща?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък,ролки и водна помпа.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с труд по подмяната, или без него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е цена за комплекта,труда отделно.

Редактирано от mittaka7
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми излезе 850 с доставката от Дубай 2017година,иначе цената в Бултрако беше същата

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.12.2021 г. at 0:32, Plevelcho написа:

колко ти искаха за ангренажен комплект?

 

1060 лв за ангренажа, ролките,обтегача и водната помпа с 12% отстъпка.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите каращи, или карали Ледженд КВ 1 !

Вчера по тъмно влетях в една намираща се до банкета на насрещната лента дупка, изпреварвайки ТИР. Той с около 60 - аз с около 30 км/ч повече.

Не я видях и влязох и излязох с газ - чу се трясък "на метал" отпред вляво и спящите чак се стреснаха, но в купето не се усети някакво голямо сътресение, по-скоро звукът от удара бе страшен. Колата не загуби управляемост, а на първото възможно място спрях за оглед. Джантата и гумата бяха здрави - няма башик и не губи налягане. До вкъщи (около 50 км) нямаше последствия и тресене на висока скорост. На усет при управление всичко си е нормално. Колата бе пълна на макс с хора и багаж. Днес на светло пак я огледах и всичко си е наред.

Случвало ли ви се е и от какво може да е този стряскащ звук? При такъв обикновено джантата отсича гумата, макар че зимните ми са подсилени, 235 50 17 и с товарен индекс 100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам люлеене, аморфна траектория в завой или други характерни за заминали амортесьори  оплаквания.

Просто звукът ме изненада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.12.2021 г. at 19:02, Sakar написа:

1060 лв за ангренажа, ролките,обтегача и водната помпа с 12% отстъпка.

 

забравих да добавя и 2 или 3 семеринга в комплекта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord случвало ни се е :)
И с леджънда и със сивика (наскоро) - просто окачването се свива на макс и всичко се удря във всичко. Звука е стряскаш (метален).

Щом гумата и джантата са здрави, значи си топ - свиркай си ;)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От около година съм собственик на KB1. Безкрайно доволен. От години бях хвърлил око точно на този модел, та вече от известно време му се радвам. Страшен кеф!

Вчера забелязах, че часовника е мръднал 1 час напред. Също като при смяна на часово време.

Порових малко на темата, пробвах доста неща, но без успех да го променя. Като казвам пробвах - четох owners manual.

Усъмни ме, че датата и часа, които взема от сателитите не ги интерпретира коректно. В сервизното меню влязох да проверя какво навигацията взема като данни от сателитите. Оказва се, че интерпретира датата като 20 май 2002г. Какъвто и да е опит за корекция удря на камък. Дори да му дам корекция -1 час - не приема. Някой друг с подобен проблем и евентуално решение?

П.п. из групи разни виждам и други хондаджии с проблеми с датата и часа след настъпването на 2022г., но при другите модели има възможност за ръчна настройка на часа.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...