Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

На 15.02.2021 г. at 10:47, tenata написа:

Не, говоря за следния тип настройки: 

1. При каква осветеност на дневната светлина да ти се пускат фаровете - Low, MId, High

2. Колко време да ти светя фаровете след като загасиш колата

3. Дали задната щора да се сваля автоматично на задна скорост

 

и още доста други неща, който по начало са избрани по "подразбиране".

 

За да влезеш в това "Custome menu", колата трябва да те разпознае като "Driver1" или "Driver2".

то може и аз да не съм го направил като хората, но аз не успях да влезна в това меню.

Книжката ми е на BG, ще направя няколко снимки през седмицата.

 

Та за това питам някой бърникал ли е по тези настрийки.

 

Автоматичното сваляне на задната щора е много дразнещо. Ако някой измисли начин това да се изключи ще е страхотно. Дори обмислям да я изключа от обуксата при вдигнато положение.

Редактирано от dragomirrr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен не ме дразни, но я ползвам само кгато ме помолят, а тогава авто свалянето при маневриране назад е полезно.

Но не би било зле сама да се вдига след този случай, тоест - при задна да е само временно свалена и после да си има памет за вдигната позиция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5D5380CF-0D7E-4D7F-8454-ED863A7DC88E.jpeg
как се влиза в това “custome” меню.

Ако наистина това не важи за коли от Европа, сме бати прецакатите

Редактирано от tenata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нещата от последните две снимки мойта ги няма тия екстри,а е швейцарка.Имам нещата от втората снимка  на инфо бутона. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро и аз се сдобих с HONDA LEGEND. Все още опознавам колата и докато се рових я нета попаднах на един руски сайт с описани за колата и настройки.

https://zinref.ru/avtomobili/Honda/009_00_00_Honda_Legend_manual/000.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След част 29 са обяснени настройките за тези за Европа 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В мометна колата ми е с 17 и мисля да ги оставя за зимния сет.

Нещо все ме гложди да пробвам други 17 или 18, но немога да намеря инфо какъв трябва да е офсета (от-до)

Централния отвор разбрах че 64,1мм а болтовото разтояние 5х120.

Понеже БМВ имат много големи разновидности ако разбера ЕТ-то (оффсета) ще мога да се ориентирам по-добре с моделите.

Може ли някой да напише с какъв оффсет са подходящи 17 и 18 джанти ( от - до ) за Легендата.

Редактирано от tenata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, tenata написа:

Понеже БМВ имат много големи разновидности ако разбера ЕТ-то (оффсета) ще мога да се ориентирам по-добре с моделите.

Може ли някой да напише с какъв оффсет са подходящи 17 и 18 джанти ( от - до ) за Легендата.

Кой каквото и да напише - няма да стане само по данни. ЕТ-то няма да ти помогне, дори да минеш на 45 или по-малко.

10-тина пъти свалях предно ляво колело, за да меря на живо, защото това което няма да намериш в никой каталог е ширината на спиците по оста на джантата.

Ледженда е с 4 бутални стационарни предни апарати и му трябват тънки и изнесени почти до лицевата част спици. Дори от Одисей и Полот не стават.

Ако не намериш оригинални за модела, въоружи се с нерви, инструмент и приятел с автоморга.

Аз мерих от Корвет, Туарег, Т4, МБ, БМВ (няколко сета) и още разни - всички спици опират, защото са преоразмерени, а Хондовите са (евати жантата).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което ми пасна е куча марка - карано на Опел Инсигния 2012 кроскънтри.

18" 8.5J ET 45 5x120 + втулки и 20 нови гайки, понеже отворите не побираха оригиналните.

Наложи се и малко да пилна ръбчетата на апаратите - побългарихме самурая.

IMG_20210223_175206.jpg

Lenovo_A1000_IMG_20201031_133732.jpg

Lenovo_A1000_IMG_20201031_132820.jpg

IMG_20210222_200111.jpg

IMG_20201224_111337.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще е тегава работата, мерси колега!

 

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да цитираш пост над твоя.

Стискам палци да откриеш подходящи и да се похвалиш с находката си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, на сайта на AEZ има добър 3D конфигуратор за джанти. Там можете да се ориентирате кои ET-та стават. За легена взех 8Jx18H2 ET43 5*120 и пасват перфектно спрямо спирачни апарати, калници и окачване.

DSC_0527.jpg

DSC_0538.JPG

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро и честит 3-ти Март.

В неделя чоплих по пепелника пред скоростния лост понеже не се затваря и стои постоянно отворен.

След разглобяване и оглеждане как работи, установих че механизъмчето което "заключва и отключва"

капака на пепелника е счупено. На снимката се вижда една бяла *ишка на която е заминало едното зъбче.

Ако някой знае как може да се излекува или да се замени от друг модел (кой?).

mechanisym ashtray.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да споделя случката от вчера и продължението от днес.

Колата започна да прекъсва (както на бензин, така и на газ) снощи като се пребирах от работа, светна чека и "SH-AWD".

Бях се замислил да я засилвам в Бултрако Пловдив, но преди това реших да мина през препоръчан газаджия.

Отидох днес при него, пали колата и ми казва работи на 5 цилиндъра, това и на мен ми е ясно.

Вкара я в халето, махна кората и когато изключи средната бобина от трите на предния ред (незнам кой цилиндър е това) нищо не се промени.

Разви гайката и като дръпна бобината тя излезе със свеща 🙈. Викам си баси мамата, токова нещо не бях виждъл.

Майстора веднага, прецакана ти е резбрата. Имах в багажника старите свещи от предишния собственик (NGK -са) (стар ладажия съм), слага ме я и се стегна.

без проблем. Как е станало това - или е забравена да се стегне или се е развила сама????

Сложихме старата свещ и колата леко се пооправи, изчисти грешките ( имаше missfire на 2,3,5), но пак си прекъсва и чека светна отново.

Поръчах 6 нови NGK и една нова бобина, понеже тази в момента е със доста нарушена изолация от страната на свеща.

Утре ще споделя дали има подбрение или ще трябва да купя още 5 бобини за да съм сигурен.

Чух с предишия собственик и ми сподели че от както е при него е сменял само свещи, бобини не е.

М/у предишния сменил NGK свещи с DENSO. Сега ще махам DENSO-то и пак ще е с NGK.

 

С какви свещи и бобини се препоръчват/карате вашите Хонди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е готова.

6 нови свещи - профилактично NGK иридиеви

1 бобина - старата бобина Hitachi беше разкъсана от развитата свещ най-вероятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светят ли грешки, или вече няма missfire и мотора се "кротна"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е добре, работи на "6" ;).

Може ли да ме насочите към каква диагностика да си закупя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно диагностиката, познат ползва следната техника - https://www.avtodiagnostika.bg/profesionalna-avtodiagnostika-launch-x431-easydiag-za-android-s-palen-paket-softuer-ot-x431-pro3.html , четох колата с него, прочете обсолютно всичко, но ми идва малко скъпа - няма да работя като диагностик.

Има опция за "специални фукнций, но ме посъветвах да не рова, че може да затрия нещо.

 

Спрял съм на следното:

https://www.avtodiagnostika.bg/autel-ap200-s-palen-paket-softuer.html

Някой имали преки впечатления, понеже на описание го докарва на това което на мен ми трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За 100 доларес Thinkdiag с ъпдейт за една година, всички марки и функции. След  1 година си го ползваш без ъпдейти, или си плащаш за ъпдейт.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно джантите, моят случай е точно обратният - купих колата с афтърмаркет 18-ки и искам да ги сменя с оригиналните 17-ки.

 

Колата дойде с много добър и качествени Rial със сложени втулки още в Швейцария, със техни си гайки, които хем са M14, хем са с по-малък външен размер (май са 19), за да влязат в джантите.

 

Но искам да ги сменя с оригиналните 17-ки именно заради гайките - предпочитам и джантите и патерицата да се завиват с едни и същи гайки и това да става с оригиналния ключ, който си е в колата (май е 21).

 

Всички знаем, че оригиналните гайки за Леджънд са широки, с вградена шайба и не конусовидни (както всички останали) и съответно оригиналната алуминиева патерица е правена като за тях. И съответно не ме кефи идеята да карам постоянно с два ключа и торбичка гайки някъде из багажника, за да мога да реагирам, ако случайно се случи случка.

 

Проблемът е, че оригиналните 17-ки се оказва, че са доста дефицитна стока - на няколко пъти ме изпревариха с купуването по обява, на други места им искат безумни пари, имах и няколко неуспешни опити за преговори за бартер. Да не говорим за невменяеми моргаджии, които не могат да проведат смислен разговор по телефона и не им се занимава за някакви си джанти.

 

Та, търсенето продължава.

Редактирано от Victor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какви са симптомите за заминали тампони на двигателя и кутията?

Появи се една лека вибрация в таблото някъде точно в центъра,при много леко тръгване с газ се чува само,та се чудя от какво може да е и се съмнявам в тампоните на двигателя.Знам че са няколко маслени и не са евтини,та има ли как да ги тествам за да разбера дали е от тях.На пръв поглед изглеждат здрави ама знам ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.03.2021 г. at 12:03, Victor написа:

Относно джантите, моят случай е точно обратният - купих колата с афтърмаркет 18-ки и искам да ги сменя с оригиналните 17-ки.

 

Колата дойде с много добър и качествени Rial със сложени втулки още в Швейцария, със техни си гайки, които хем са M14, хем са с по-малък външен размер (май са 19), за да влязат в джантите.

 

Но искам да ги сменя с оригиналните 17-ки именно заради гайките - предпочитам и джантите и патерицата да се завиват с едни и същи гайки и това да става с оригиналния ключ, който си е в колата (май е 21).

 

Всички знаем, че оригиналните гайки за Леджънд са широки, с вградена шайба и не конусовидни (както всички останали) и съответно оригиналната алуминиева патерица е правена като за тях. И съответно не ме кефи идеята да карам постоянно с два ключа и торбичка гайки някъде из багажника, за да мога да реагирам, ако случайно се случи случка.

 

Проблемът е, че оригиналните 17-ки се оказва, че са доста дефицитна стока - на няколко пъти ме изпревариха с купуването по обява, на други места им искат безумни пари, имах и няколко неуспешни опити за преговори за бартер. Да не говорим за невменяеми моргаджии, които не могат да проведат смислен разговор по телефона и не им се занимава за някакви си джанти.

 

Та, търсенето продължава.

една година и половина,дебнах за такива джанти и се сдобих с много добри такива,бих казал по-случайност,просто преглеждах обяви и попаднах на тях 500 лева

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не можах да си намеря 17-ки, но като разгледах сравнително редкия размер гуми 235 50 17, минах на издирване за втори сет 18-ки. Поне 245 45 18 има доста модели гуми. Ама пък Легендарното междуболтово, централен отвор и ЕТ са много рядки, та едвам се сдобих с пасващи халуминки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей от дълго време имам желание да си закупа Honda Legend спрял съм се на една, но имам притеснения относно радар тъй като знам, че е имала съвем лек удар отпред и се е била активирила системата за защита на пешеходци. Ударът е бил изключително лек само леко пукната броня. Та въпроса ми към вас е дали бихте дали някъв начин за тест на системите свързани с радара. Към момента не свети нищо на таблото. Ако са ичистени към момента грешките нещо като откачане на акумулатор дали би провокирало проверка и евентуално показване на грешка? Благодаря предварително. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честит Ти мерак, но не пиши 1 въпрос в различни теми.

Просто активирай круиза и покарай колата. Малко градско ще покаже дали системата работи, а тя е вързана с радара, защото следи скоростта на движещата се пред теб кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за което. Благодаря за отговора и още едно въпросче дали има нещо което трябва да огледам или проверя което би създало проблеми свързано с това, че е била активирана системата за пешеходи. Тъй като информацията е оскъдна а прочетох, че е доста скъпо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, дали пиропатроните на предния капак са сменени и дали записва грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 17 - ползвам ги зимата  и 18 - ползвам ги лятото

570715423_2021-04-1313_47_08-BeforeGoogle.thumb.png.1c31dff66916c12914b4da99cda39e44.png

955698836_2021-04-1313_47_21-AfterGoogle.thumb.png.349ea2cc0ff2b862091b79d8e61223e4.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.04.2021 г. at 21:05, slichev написа:

Извинявам се за което. Благодаря за отговора и още едно въпросче дали има нещо което трябва да огледам или проверя което би създало проблеми свързано с това, че е била активирана системата за пешеходи. Тъй като информацията е оскъдна а прочетох, че е доста скъпо :)

Като взех мойта от предишния собственик знам, че колата е имала удар и някой от датчиците се бъзика и от време на време ми светка този чек и гасне след време. Ако си сигурен, че при теб е от тези датчици прилгам ти снимки на тях и парт. номера и къде се намират.

 Аз за момента не искам да разглабям брони и тн., ако не се лъжа са два броя датчици.

adhksad.jpg

dsadsdas.jpg

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото колега. За сега нямам проблеми и не свети нещо. А как си решавате въпроса с чистачките на тези легенди? Сменяте само перата ли?  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих само пера от Бултрако и вече четвърта година им се радвам.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви пари и трудно ли се сменят, или го правиха там?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

2 hours ago, ceco_accord said:

Какви пари и трудно ли се сменят, или го правиха там?

https://bmeshop.bg/index.php?route=product/category&path=1_12_127&bfilter=a79:63;

Това е от online магазина на бултрако :)

Аз съм сменял на друга кола само перака в понеделник ще мина да взема и за легена и ще върна резултат :)

 
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте в предвид,че дори и за пера се чака.Моите ги доставиха след две седмици от Австрия.Самата смяна е елементарна.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сайта пише наличност 2бр. локация Бултрако-то което е на ботевградско. Ще си покаже в понеделник пък като не ще чакам то и без това няма алтернатива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...