Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Здравейте,

Мисля и за да закуля Леганда..... Но понякога ще се налага да дърпам каравана с нея около 1400 кг.

Нестандартна кола за теглене, но все пак някой ако е използва и за това да сподели моля.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво правим с новите данъци? Миналата година платих 505лв за тази 2020.г ми идва съобщение за 690лв??? Става въпрос за KB1 2006г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още повече трябва да е. Така всяка жаба ще си знае гьола. 

  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вдигане на данъците в София, под тази му форма е безумно и неадекватно както всичко в тази територия наречена България.
На изтърбушени дизели с премахнати всички филтри и катализатори данъка се вдига символично,защото общината и държавата не могат да си оправят пунктовете за преглед и който няма катализатор и не отговаря на нормите за газове да се спира от движение.И затова тия с по новите и мощни коли плащат със над до 50% повече и решаваме проблема с мръсния въздух.
И няма проблем да плащам по голям данък стига да има някаква истинска борба с мръсния въздух и автомобилите които наистина замърсяват да плащат повече.Ама каква борба да има когато общината не спазва собствените си наредби за забрана на движение на автомобили под Евро 3 в центъра на София!Въобще пълен фейк е цялата ни система на управление!
 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.12.2019 г. at 13:13, dragomirrr написа:

Цената на новия не е тайна, но колата е над 10г. и трудно плащат нов.

Има и алтернативни доставчици като Елит Кар напр. Там цена клиент е 1882лв. Може и отстъпка да се вземе.

Трябва да измислим канал за доставка с тези руснаци. Наистина има всичко и по много!

Който иска да ги намери в инстаграм 

partsoemru. Аз ги гледа и ми текат лигите. Уникални неща се предлагат! И за без пари. Казаха, че работят с хора от България. Питах в митниците. За фар се плаща 2.7% мито и 20% ДДС. Обаче транспорт, плащане? Работят с PayPal.

Някой ако е вземал нещо от Русия да сподели опит.

Провери в ebay за фар за Acura RL, колите са идентични, аз си вкарах такава от САЩ и нещата са им едно към едно. Вкарах я с удар отзад, единия стоп взех от САЩ, другия от България защото моргите тук искаха нереални пари. И двата заспаха на колата. При фаровете трябва да е същото.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

някой случайно да знае магазин за автоаксесоари за нашите хубави каляски.  Търся си бежови стелки за колата, че грозна работа да сложа черни на този хубав бежов интериор, рових се много ама нищо подобно не намерих.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!
Тръбата на изпускателната система някъде под купето се чува, че издиша. Препоръчайте сервиз в София, където да се справят културно с проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо почнах да се замислям да се разделям с моя Legend, но не е твърдо решение. Реших да споделя тук, тъй като засега няма да пускам обяви, та ако има някой мераклия за автомобил в (за мен) отлично състояние, може да сподели :). Към момента колата има само една забележка, която не съм сигурен дали е проблем - след последното сипване на течност за чистачки, течността свърши, сотри ми се, доста бързо, така че имам съмнения че може и да има някаква драма в тази посока, но това ще бъде установено. Колата е с абсолютно всички опции, които се приемат като допълнителни за модела - махагонов волан, оригинален паркторник отпред и отзад). Сложена е и висок клас газов инжекцион, който е в гаранция още 1-2 години. Цвят Син, сално - бежов.

 

Ако трябва да съм честен, много се замислям за Legend след 2014, но доста ме притеснява набавянето на части, защото Бултрако мисля не поддържат за и дори мисля не доставят за последния модел Legend.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има хора, които внасят части. Идват за около 2-3 седмици.

 

Аз съм си поръчвал щангите от рамената на чистачките към моторчето, защото се бяха разбили пластмасовите втулки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.01.2020 г. at 13:43, Holy_martyr написа:

Здравейте!
Тръбата на изпускателната система някъде под купето се чува, че издиша. Препоръчайте сервиз в София, където да се справят културно с проблема.

Препоръчвам ти Емкомплектсервиз в кв. Павлово

http://emk-service.com/bg/avtoserviz-pavlovo

Редактирано от nicki
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/16/2020 at 12:05 AM, nicki said:

Препоръчвам ти Емкомплектсервиз в кв. Павлово

http://emk-service.com/bg/avtoserviz-pavlovo


Благодаря! Днес бях там и свършиха работата много бързо! Работят и в неделя- безценно!!!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.01.2020 г. at 19:24, nicki написа:

Колеги какво правим с новите данъци? Миналата година платих 505лв за тази 2020.г ми идва съобщение за 690лв??? Става въпрос за KB1 2006г.

 

Свикваме ли или се правим на слепи?

Моят Акорд 8ген, с Евро 5, го смятат за без Евро норма!

150лв. отгоре! Оправих го.

 

Имам друга кола с данък за 2020г. 1000лв. С катализатори, ниски емисии,

но с много коне! Няма Евро норма! Колекционерска!

 

Данъка се вдига за да напълнят хазната, не за екология! И после да източат парите, като водата!

Горенето на боклук, въглища и дрехи е приоритет на тец и ромите!

А за управниците това са началниците и електорато, който ги избира!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.01.2020 г. at 16:20, Legion написа:

Провери в ebay за фар за Acura RL, колите са идентични, аз си вкарах такава от САЩ и нещата са им едно към едно. Вкарах я с удар отзад, единия стоп взех от САЩ, другия от България защото моргите тук искаха нереални пари. И двата заспаха на колата. При фаровете трябва да е същото.

От Акура е с оранжев габарит. Не върви единия бял, другия оранжев... 

А от японски/английски някой знае ли дали ще завиват фаровете(AFS). Става ли замяната? Най-ниска цена за европейска с ляв волан има в полския Allegro на около 750лв. В Ebay всичко е от Япония. 

Редактирано от dragomirrr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragomirr пробвай руснаците от instagram може да излязат страхотна далавера,тъкмо ще си първия пазарувал оттам и да знаем за в бъдеще как точно се случват нещата със тях.Според мен са сериозни и няма да има проблеми.

Успех

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички! Нов съм във форума но съм го чел няколко пъти във връзка със закупуването на перфектния за мен автомобил. От известно време вече съм собственик на такъв и усмивката е на лицето ми всеки път когато се кача в него. От 20години имам хонди в гаража си и никога не съм бил разочарован от тази марка. Като цяло колата само ме радва,  но има една дребна подробност която не разбирам. Та с това е свързан и моят въпрос към вас. Всеки път когато запаля колата навигацията ми е в режим скрито меню , в което  се влиза и излиза с трите бутона menu map back . Та при всяко палене трябва да излизам от това меню което е леко дразнещо. Последователността е следната:

IMG-ed5baacf601d99315d70e449c6b936a9-V.jpg

IMG-9fe9ddfbe256c6689cec7692989a949b-V.jpg

IMG-09655fee102d1f32c7a8db8b2bd18f40-V.jpg

IMG-c0e9049591464cd921eccfe3a7f0afa2-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/2/2020 at 9:16 PM, Росен Вангелов said:

Привет на всички! Нов съм във форума но съм го чел няколко пъти във връзка със закупуването на перфектния за мен автомобил. От известно време вече съм собственик на такъв и усмивката е на лицето ми всеки път когато се кача в него. От 20години имам хонди в гаража си и никога не съм бил разочарован от тази марка. Като цяло колата само ме радва,  но има една дребна подробност която не разбирам. Та с това е свързан и моят въпрос към вас. Всеки път когато запаля колата навигацията ми е в режим скрито меню , в което  се влиза и излиза с трите бутона menu map back . Та при всяко палене трябва да излизам от това меню което е леко дразнещо. Последователността е следната:

IMG-ed5baacf601d99315d70e449c6b936a9-V.jpg

IMG-9fe9ddfbe256c6689cec7692989a949b-V.jpg

IMG-09655fee102d1f32c7a8db8b2bd18f40-V.jpg

IMG-c0e9049591464cd921eccfe3a7f0afa2-V.jpg

На мен не ми се е получавало никога това. Интересното е, че и в нета няма информация - има въпроси за този случай, но без отговори. Съветът ми е да се обърнеш към Бултрако. Няма да ти струва много да ти се пренастрои, предполагам. Колата е рядка и специфична и понякога само в представителство може да получиш адекватен отговор на такива проблеми. Предполагам, че ще ти пишат нещо от рода на половин час работа и ще ти вземат 30-40 лв. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.01.2020 г. at 16:40, atanikolov написа:

Здравейте,

Мисля и за да закуля Леганда..... Но понякога ще се налага да дърпам каравана с нея около 1400 кг.

Нестандартна кола за теглене, но все пак някой ако е използва и за това да сподели моля.

 

не мисля,че ще е проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.04.2020 г. at 16:01, Pen4ooo написа:

На мен не ми се е получавало никога това. Интересното е, че и в нета няма информация - има въпроси за този случай, но без отговори. Съветът ми е да се обърнеш към Бултрако. Няма да ти струва много да ти се пренастрои, предполагам. Колата е рядка и специфична и понякога само в представителство може да получиш адекватен отговор на такива проблеми. Предполагам, че ще ти пишат нещо от рода на половин час работа и ще ти вземат 30-40 лв. 

 Привет, днес бях в Бултрако. 2 часа човъркане по навигацията.Резултат нулев Предложиха закупуване на оригинален диск (750лв) или да намеря такъв от някой другар с оригинален диск за проба. Помислих за някакъв reset на навигацията, която в Хонда казаха че не може да се направи. Държа да отбележа че всеки собственик на акура рл, тл, мдх, или хонда легенда и други модели с тази навигация може да имат такъв проблем. Проблема се появява при ъпдейт на навигацията със запис нов диск. А решението се оказа много просто, ще приложа клип с решението

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, обмислям покупка на 2006 Acura RL. Обявата е доста интересна и като цена. Колата си има някой забележки, но поне за моите представи се държи добре. Обявата е от лице от Бургас. Някой ако има преки впечатления ще съм благодарен за мнение. https://www.auto.bg/obiava/41930290/acura-rl

Била е обявявана и преди 7-8 месеца на доста по висока цена. Благодаря на отзовали те 

Редактирано от Ivokirchev
Корекция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какви са и забележките?

В фейс групата на Хонда има един Jack Batalski мисля беше,работил е  в офиц сервиз на Акура в щатите той може да ти даде най голямо инфо какво да гледаш.

Провери км колко са по някакъв начин да не се окаже на 500-600к км

Редактирано от mittaka7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте да се включа и аз, нов съм във форума , но се оглеждам да закупя една Легенда от известно време.

Няма много обяви в момента, но предполагам че едва ли стават повече от това.

 

Бях да гледам:

https://www.auto.bg/obiava/66039539/honda-legend-lpg-kasko-grazhdanska-1-sobstvenik?page=1&searchres=o1jfvcu1

Не беше лоша добре возеше, но имаше външни забележки, основното което ме притеснява е че огледалата и 2-те доста се клатеха като ги пипнеш леко.

 

Някой да има наблюдения за конкретния модел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля, че тази беше там още преди 2 години, но не беше регистрирана. Когато я гледах аз светеше чека за патроните на капака, другото, което ми направи впечатление са уплътненията на вратите - бяха скъсани (САМО на 141000 х.км). 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много благодаря за отговора, от наличните обяви в момента мислите ли, че има някоя която си заслужава?

 

Ходих да гледам още 2, едната нов внос другата е регистрирана с газово, и двете в София, но като я карах лампата за бензина показваше, че резервоара е празен, и това малко ме притеснява дали газта е сложена като хората. 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва резервоара да е пълен над половината за да не пада стрелката като се движиш на газ.

Иначе за обявите които са в момента са оскъдни и всичко много зависи от конкретния автомобил.

По снимки само е трудно да преценим състоянието.

Трябва на място със гледане,пробване и сервиз.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е дуракоустойчив модел и дори км да са превъртани, трябва да си е в прилично състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че основното е да не е удряна, другото се обслужва и е много малко вероятно да прави проблеми, стига да е гледана добре преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Ако е удряна, ремонта е пачка и почти никой по Европата вече не го прави. Твърде скъпо е и я донасят тук, където се прави някак и после ... 

Отпред е алуминиева + възглавници, радар, пиропатрони на капака и т. н.

Ако не е "бита", обикновено е карана кротко и поддържана в сервиз, а магистралните половин милион км не я плашат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като човек минал по този път мога най-сериозно да кажа, че купуването на подобен ледженд е гооляма авантюра. Ама много голяма. Който си мисли, че за малко пари взима нещо супер много се лъже. Колите са вече на над 13-14 г. Който вярва на гаражни екземпляри, карани от баби и моряци значи вярва в дядо коледа.

Все пак има в мобилето два екземпляра 3,7, но нещо не се продават.

Проблема е, че няма части и майстори за тези коли.

Ако някой си мисли, че с  пари ще направи кола на края на ресурса си годна за каране жестоко се лъже.Освен ако не налее адски много пари, но тогава се обезсмисля проекта. В момента има Акюри 2018 -2019 по 20 000 ЩД.

Сори ако съм разочаровал някой, но не се стърпях,

 

Редактирано от show_time
  • Благодаря 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

включвам се с кофти пост, но пък това е положението и трябва да карам напред.

Преди няколко месеца катастрофирах и легендата стана на фуния. Тъй като както знаете части няма, ремонтът беше оценен на над 22000 лв. А 70-те процента от каското не достигат до тази сума.

 

Принципно съм супер доволен от колата - в сервиз за друго освен обслужване не съм ходил. Така или иначе за 22к човек може да вземе нещо доста по-ново, така че тепърва ще му мисля. 

 

Между другото и аз писах на руснаците, но доколкото разбрах частите са им JDM, т.е. фаровете не стават. 

 

Редактирано от dindin
И все пак си пуснете тема в правилния раздел
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с продажбата. Мисля че ще си единствения, който продава такъв автомобил на части и колата не е оглозгана + е с ляв волан, така че мисля ще ти се запали телефона.

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци!

Някой да подскаже на какво налягане се карат предни/задни гуми, когато Ледженда е на опционалните 18" джанти?

На прага табелката е за стандартните 235х50х17, а аз съм с 245х45х18 и вероятно има разлики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли...
Аз ги плясках на 2.4-2.5 винаги (на оригиналните 17ки де) ;)

Тука дават същото -> https://www.wheel-size.com/size/honda/legend/2010/
Тъй че няма драма.

 

Взе ли кораба майка ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

този екземпляр не беше ли на някой от форума (с номер 2993, много ми е познат)?
https://www.cars.bg/offer/5f226ac02a17bd26d7171b52

 

Принципно съм скептичен, че за 10к ще е ОК, но ако е на някой бивш колега, може би той може да даде допълнително инфо.

 

Реално замяна за същата кола би ми бил най-лесния вариант за изход от ситуацията, т.е. с най-малка загуба и още го обмислям като вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.08.2020 г. at 9:13, scyberboy написа:

Аз ги плясках на 2.4-2.5 винаги ...

Взе ли кораба майка ? :)

И аз така, но се усещате твърдо - може би понеже са тегловен индекс 100. Карам ги 2,2 отпред и 2,1 отзад.

Взех я. Сравнението ти е много точно.

Обгрижен и неуморен след часове и стотици км преходи.

По повод водното - наистина ускорява като джет, завива като катамаран, но за съжаление - спира като параход.

Поне не тресе и има хляб в дисковете. Ще сменя спирачната течност, но задните накладки са с феродо на 3мм - дай съвет какви марки да търся?

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката.

То избор голям няма за накладки,освен оригинални от Бултрако,другите налични са АТЕ. Меки са,цапат джантите и за около 25к км вече над половината феродо е заминало.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord аз карах на ОЕМ-ски предимно, от Юби-Ко през Бултрако.

С всички коли това ;)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.08.2020 г. at 12:01, scyberboy написа:

@ceco_accord аз карах на ОЕМ-ски предимно, от Юби-Ко през Бултрако.

С всички коли това ;)

А знаеш ли каква е спирачната система?

Колата според ВИН-а е произвеждана с 2 вида - AKEBONO или TRW и накладките са с различна форма. Ушите за лягане в супорта са или във външния край (близо до периферията на диска), или централно. Естествено по моята не видях надписи, но според формата на накладките супортите определено са TRW. За тях ми предлагат само 2 марки накладки - TRW  и DELPHI, като вторите са 2 пъти по-евтини, но няма да рискувам.

Ако бяха AKEBONO има по-голям избор и опции за TRW / ATE / TEXTAR / BREMBO / FERODO.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EBC няма ли за твоята?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...