Jump to content
Restless

Усилени пружини за ЦР-В

Recommended Posts

Маркони , това сигурно е на Харвито, а човека е с ЦРВ-3 ген. - или измери на токова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V 3 2009 бензин 2.0 ръчка,газ.теглич...103000км

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих си кой да ми направи 4 подложки по 10мм (по 2 за всяка страна). 30 лева обща цена. Купих си и 4 болта, които са по-дълги от сегашните за около 10 лева.

Също така ще възнамерявам да направя регулируеми щангите, както и да сменя ударния тампон на амортисьора (Febest HD-RER).

 

След тази интервенция ще видя как се държи и ще пиша. Ще се опитам и снимки да направя, ако не съм прекалено нетърпелив. 

 

Ако пак не съм доволен, имам 2 варианта: колегата mar_tod ми предлага пружини Lesjöfors за 140 лева комплекта. Така и не каза парт номера, като отхвърли да е 4235758. Руснаците не потвърдиха тези пружини. Вместо това те препоръчват на 100% усилените genuine пружини 52441-SWR-305, на които цената в Бултрако е около 380 лева за комплект и доставката е около 30 дни.

 

Послепис: мерси на Емича за обяснението. Имам и транспортна лента за всеки случай. Сега пътувах още 250км на дълго със сменените тампони. Променям мнението си от 20-30% на 30-40% подобрение. :)

Редактирано от bbozhanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добра цена,а можеше да си ги сменят и на акция...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... Променям мнението си от 20-30% на 30-40% подобрение. :)

 

Ами, пак разсъждавам по вашия проблем и си мисля следното:

Ти си сменил тампоните  не на трите точки от окачването , а само на две: едната точка са трите тампона на самия шенкел и втората точка е тампона на щангата към купето - и колкото и здрави да са били тези тампони вече усещаш разлика до 40%.

Реално, двата тампона на третата точка , /която затваря мисления триъгълник от окачването/, са тампоните  в двата края на самия носач/тръба, /единия големия пред гумата към купето и другия към гредата под дифа./ 

Та реално там ти остава проблематичната точка - естествено ако въпросните тампони са заминали.

Пружините са ясни - ако са омекнали, задницата се усеща по-нестабилна и клекнала и ако не ги смениш, с подложките ще компенсираш до някъде това омекване и ще се повдигне приблизително до нормалните стойности.

 И последно:  Относно регулиращата щанга - внимавай кой ти я прави, от какъв материал ще я изработи, как ще я заварите и така нататък, /общо как ще я изработите като цяло/, защото могат да се получат много нежелани последствия , ако случайно нещо се случи с нея /особено при по-висока скорост/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И една малка подробност.Всички болтове по окачването се стягат ,когато колата си е стъпила на гумите,а не на повдигача!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

2см подложки = 10см повдигане. Регулируемите щанги са голяма работа, тампоните имат значение, но истината е в тези щанги. Имам снимков материал и ще направя обяснения как и какво съм правил, само дето скъсах 2 шпилки на главините и сега колата е още в бокса, докато не си ги сменя :)

Редактирано от bbozhanov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, дано сте направили добре щангите и всичко  да се е оправило.

Задължително мини на реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попрочетох руската тема.Това което забелязвам е ,че номерата на усилините пружини OBK C4H91042H и NHK HD HC 265R,са за ЦРВ ген,2.

Значи ли ,че задните пружини са еднакви или просто стават?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко,като гледам размерите на подложките, които е дал bbozhanov, не би трябвало да стават и да са еднакви.

Естествено може да бъркам - но просто разсъждавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попрочетох руската тема.Това което забелязвам е ,че номерата на усилините пружини OBK C4H91042H и NHK HD HC 265R,са за ЦРВ ген,2.

Значи ли ,че задните пружини са еднакви или просто стават?

Не са еднакви, а просто стават .

Пружините за 2-ра генерация са с от 4-до 8 мм. по дълги и с 0.5 мм. по дебели навивки, и за това се явяват един вид усилени пружини за 3-та генерация .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щото оригинални пружини за ген.2 ще се намерят лесно.Включително от шведските,които са много читави.Планките са за подложката към купето,там би трябвало да няма драми.Само ме е страх като отворя корите да не видя тия пукнатини в заварките,които дават руснаците.Макар ,че нямам характерно щракане на скъсана ламарина.80 лв немската пружина,100 лв шведската в наличност...

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая и аз да напиша за решаването на моя проблем.Взех от bbozhanov (благодарности)подложки 2 см и смених тампон HAB-095 и вчера минах на реглаж и всичко светна в зелено.Колата се вдигна и стъпва стабилно и аз съм доволен.Следващата стъпка ми е намиране на раздвижна щанга внос от Русия.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

POPAI , значи щом при теб всичко се е оправило, със смяна на тампона на щангата и едни подложки , проблема е бил малък.

След като си вкарал всичко в зеленото / докарал си фабричните стойности/, не мисли за раздвижни щанги, а си карай колата и си свиркай. :thumbs1:

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишете ме и мен за щангите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.co.uk/itm/Eibach-Pro-Lift-Kit-lift-springs-for-HONDA-CR-V-III-RE-CR-V-IV-RE-HOE3040012-/391425289305?hash=item5b22c3ec59:g:3e4AAOSw6wRXAm-3

 

 

Ей тия мисля да заприходя за коледа,но не намирам нито размери нито отзиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брани, сега с тази цена на паунда започвам да се замислям и аз дали да не си взема едни такива. Но пък при мен няма проблем откак сложих подложки и направих регулируемите щанги. Купих си нови гуми и след цяло лято шофиране, колата е хем стабилна, хем няма износване на гумите.

 

Понеже съм с голям back-log от всякакви теми, така и не се стигна да ти пратя частите да си направиш сам регулируеми щанги. Всъщност имах два елемента, които липсваха и трябваше да ми ги изработят. Ама ги направиха преди 2-3 седмици. И докато да ги направят, един мой приятел със същата кола изрева, че ги иска. А той в момента ми прави мега огромна услуга, така че ще трябва да му върна частично услугата. Мисля този уикенд да му направя на неговата кола схемата с подложките и щангите. Без подмяна на тампони. И ще видим какво ще се получи.

 

Но пък междувременно НАР може да са внесли. Обади се и търсиш ей това:

 

Муфта рулевой тяги ВАЗ 2108-09 (Номер: 2108-3414054-00) — 1шт. 
Муфта рулевой тяги ВАЗ 2110 (Номер: 21100-3414054-00) — 2шт. 
Гайка М18х1.5х10 тяги рулевой правая ВАЗ-2108 (Номер: 2108-3414112) — 1шт. 
Гайка М18х1.5х10 тяги рулевой левая ВАЗ-2108 (Номер: 2108-3414110) — 1шт.
 
В http://www.bhv-bg.com/ можеш също да звъннеш.
 
Със здраве! :)
Редактирано от bbozhanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря приятелю,първо трябва да вдигна задницата и тогава да оправям сходимост.Страх ме е ,че като завали снега ,булката ще остави гърнето в някоя пряспа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря приятелю,първо трябва да вдигна задницата и тогава да оправям сходимост.Страх ме е ,че като завали снега ,булката ще остави гърнето в някоя пряспа...

Сложих 15мм подложки. Дори не се наложи подмяна на болтовете. Ако решиш да тръгнеш по този път се обади. Намерил съм хем хубаво, хем евтино място за рязането с лазер на такива подложки.

Колата стана много добре! Утре или вдруги ден отива на реглаж и вече няма да има такъв проблем. Иначе нови летни гуми бяха тръгнали. Без подмяна на тампони. Сега е с нови зимни гуми и се надяваме всичко да е наред.

post-26803-0-77058400-1479076654_thumb.jpg

post-26803-0-25872800-1479076662_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен колата е клекнала отзад,явно защото е с теглич и предишния собственик в Италия е теглил нещо.Правих стенд при приятел и всички стойности светнаха в зелено,което е добре.Сега обаче искам да я повдигна и идеята на майстора е с подложки да стане работата.Дали ще трябва да сменям тампони и аз,защото не усещам колата е да е нестабилна отзад или пък да чука,за да ги сменям.Какви подложки и колко дебели трябва да се сложат при положение,че отпред(от земята до калника) е 78см.,а отзад е 76см.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също имам 3та генерация и имам същият проблем със задните колела, купих тампони за шенкела и щангата по препоръки на Слави от бултрако и той смени само тези дето са на шенкела в новия му сервиз в Овча купел, даже успя да обърка тези на щангата вътрешен с външен и двата вътрешни на щангата не ги смени. Резултата е нулев даже отрицателен, проверено през стенд от ляво си остана наклон 2' както преди а отдясно с объркания тампон стана по зле 2'40, Поръчал съм от Русия раздвижни щанги и ще ги сменям да не изхвърля и зимните гуми. Имам газова бутилка понеже с това се занимавам и искам съвет нови пружини или подложки. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как поръча от Русия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През приятел който работи там, а като дойдат ще пиша дали са точните и от кой сайт ги е поръчал. Какво мислите подложки или пружини от 2 генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, няколко пъти казах: или пружини, или подложки. Най-добре е усилени пружини. Ако някой има мегдан да поръча пружини от Русия, аз имам интерес да си закупя. С тях не съм пробвал, но подложките лекуват проблема. Регулируемите щанги са за доизкусуряване в случай, че не се оправи с едното от двете.

Не съм пробвал с пружините от второ поколение, но ако Skijor пробва, нека пише резултат.

 

@Deodriver: 15мм се слагат за в началото, ако нямаш сериозен разкрач. В този случай не се налага подмяна на болтовете, които се захващат към купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е разкрачена не виждам,просто е клекнала,заради италианеца,който е теглил нещо с нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е заради него. Аз ЦРВ с изправена задница я съм видял 1-2,досега я не. Гони си ги някаква болест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздвижните щанги не дойдоха и взех, та сложих усилени пружини на Eibach, само отзад. Сега колата изглежда супер и наистина се чуства като джип. Със старите беше 76 см от земята до калника, сега е 81. Размер на гумите 225 65 17. Много съм доволен, задните гуми изглеждат по-добре, но ще пиша, като отида на стенд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес покарах колата малко повече извънградско и мога да споделя, че с усилените пружини изгубих доста от комфортното возене, което имах преди. Моля колегите, които са слагали подложки да споделят, дали е така при тях. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си мислех да го отправя като въпрос, но си казах, то ако има не гатово (?) момчето, ще напише.

И ето те днес, с комфорта. При подложките не би следвало да има особена разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде и за колко си взел усилените пружини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От аутодок, германия - 240/250 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли дал линк? Колко е доставката до Бг?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, с усилените пружини, никак не е оферта. Става голяма каруца. Започва да вози по-зле и от BMW X3-ка :pinch:.

Аз бих заложил на подложки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е чак толко зле на фона на ефекта, който се получава на финала. След време, ако не клекне малко отзад, ще си монтирам и предни. Колата е устойчива при голяма скорост на магистрала.

www.autodoc.bg

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте, аз го имам същият проблем.Имам Хонда ЦРВ 2,2 дизел 2008 г. - отзад е клекнала и леко "разкрачена". Търся съвет откъде да си закупя въпросните подложки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е чак толко зле на фона на ефекта, който се получава на финала. След време, ако не клекне малко отзад, ще си монтирам и предни. Колата е устойчива при голяма скорост на магистрала.

www.autodoc.bg

 

Щях да ти опонирам още в началото за каруцата ,но изчаках да ти "омекнат "пружините.

 

Особено за газ в багажника ......+50-60 кг винаги ,подложките ще станат малки след 10-20к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята в момента е 76см с над 50л. бензин и поне 35л. газ + тежеста на бутилката + 2 детски столчета по 8-9кг всяко, което си е грубо 100-тина килца над нормалното за ненатоварен автомобил.

По този повод съм се спрял на подложки 15мм, като на bbozhanov и ревизия на всички тампони, като за начало.

След това ще направя един тест на амортисьорите, да видя как се държат на по-големия клиренс и ако има греда.... сменям.

НО първо трябва да ми остане време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да препоръча "усилени пружини" за втора генерация?

На Аутодок не намирам такива - Айбах имат само спортни за 2ра ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е резултата след монтирани 15мм подложки. Повдигането е с 2,5см и в момента височината е 78,5см отново с пълен резервроар и бутилка.

post-24664-0-26309100-1493138920_thumb.jpg

post-24664-0-41215300-1493138941_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да препоръча "усилени пружини" за втора генерация?

На Аутодок не намирам такива - Айбах имат само спортни за 2ра ген.

На Доцев му пристигнаха пружините вчера. Предполагам ,че ще се похвали скоро. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...