Jump to content
atoma

Джанти Акорд 7-ма ген.

Recommended Posts

Здравейте,имам един въпрос,харесал съм си едни 17ки с ЕТ 40 искам да попитам дали много ще излизат отпред и дали ще стоят добре според вас ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са готини. Ако не са стегнати гайките - ще излизат, та даже ще си заминават. Ще стоят добре, но ако искаш и да се движат, вече е друг въпрос. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха,и аз така си помислих,ще гледам да са най -много Ет45.Другото,което ме интересува е ако някой има опит да каже дали има ли голяма разлика във возията и евентуално как ще се отрази по окачването на колата ако се сложат 18 вместо 17 ?и второ ако са 17 става ли да са 225/50/17 и съответно 18ки 225/45/18,демек една идея по високи от нормалното ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. 

Мисля да си кача Хондата на джанти 17”ки. Харесал съм етотези Цък , но се чудя дали ще паснат в калника/спирачния апарат... дали няма да опират някъде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 Джантите ще паснат в калника и няма да опират, но не видях какво е междуболтовото разстояние - трябва да е 5х114,3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Rorschach написа:

Здравей,

 Джантите ще паснат в калника и няма да опират, но не видях какво е междуболтовото разстояние - трябва да е 5х114,3.

Благодаря за отговора, ще го питам сега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това са джанти от акорд 6 Type R (който ползва джанти със същите параметри) и ще станат със сигурност, но в това ужасно състояние, с гуми за боклука и на тези пари, според мен можеш да намериш по-добра оферта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз така мисля. Има доста по-добри оферти в Olx-а например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не погледнеш пак Type R, но просто една генерация нагоре (нашата)?

 

IMG_20190319_114721.thumb.jpg.643ea1fdbd2883e2d912052ddcb8a20d.jpgIMG_20190319_114928.thumb.jpg.7cb25deb1ed726316b32d2a7a75aea11.jpg

Обзалагам се, че ще останеш доволен, въпреки, че ще ти излезне двойно по-скъпо.

Редактирано от smirky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментарите момчета.

Предишния ми Акорд 6 спорт беше с такива и предполагах,че ще станат, но не бях сигурен за J-тата.

Иначе за момента оглеждам модели , когато харесам ще търся цена/качество. Тези ги линкнах за да видите модела на джантата.

За съжаление не съм в БГ и затова се налага да търся из Англия а и ми е по лесно да отида на място да ги огледам и платя.

 

Какво ще кажете за тези ще станат ли на Акорда 7ца (17X7J ET46 PCD 5X114.3) ?

 

Има ли някакъв чарт където да видя кое ЕТ... и кое J става за Акорд7, за да не питам за всеки модел.

Това което аз намерих е :

Accord 03> PCD 5x114  ET45 to 50  CB 64.1

 

Благодатя отново.

 

Иначе на каква цена са джантите 17ки в БГ ? Знам, ще е относително, но долу-горе? 

 

Редактирано от sidux

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, sidux написа:

Благодаря за коментарите момчета.

Предишния ми Акорд 6 спорт беше с такива и предполагах,че ще станат, но не бях сигурен за J-тата.

Иначе за момента оглеждам модели , когато харесам ще търся цена/качество. Тези ги линкнах за да видите модела на джантата.

За съжаление не съм в БГ и затова се налага да търся из Англия а и ми е по лесно да отида на място да ги огледам и платя.

 

Какво ще кажете за тези ще станат ли на Акорда 7ца (17X7J ET46 PCD 5X114.3) ?

 

Има ли някакъв чарт където да видя кое ЕТ... и кое J става за Акорд7, за да не питам за всеки модел.

Това което аз намерих е :

Accord 03> PCD 5x114  ET45 to 50  CB 64.1

 

Благодатя отново.

 

Иначе на каква цена са джантите 17ки в БГ ? Знам, ще е относително, но долу-горе? 

 

 

Единственото което ме притеснява е, че на Хюндая  Center Bore: 67.1 mm  а на Хондата е 64.1 . 

Дали ще е проблем тази разлика от 3мм?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, sidux написа:

 За съжаление не съм в БГ и затова се налага да търся из Англия

За щастие бих казал...:thumbs1:,имаш много избор там,не бързай а избирай хубави!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, sidux написа:

 

Единственото което ме притеснява е, че на Хюндая  Center Bore: 67.1 mm  а на Хондата е 64.1 . 

Дали ще е проблем тази разлика от 3мм?

 

Ще е проблем, но се продават преходни втулки. Ако централният отвор на джантите които вземеш е по-голям от стандартния - избираш си комплект от 4 бр, слагаш ги в отворите на джантите - и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, sidux написа:

 

Единственото което ме притеснява е, че на Хюндая  Center Bore: 67.1 mm  а на Хондата е 64.1 . 

Дали ще е проблем тази разлика от 3мм?

 

Точно както каза @ceco_accord, трябва ти преходни втулки, които струват "стотинки".

Ето едно предложение за втулки след 10 сек търсене в ибей: 

https://www.ebay.co.uk/itm/Spigot-Rings-64-1-to-67-1-Wheel-Spacer-Set-of-4-Alloy-Wheel-Hub-Centric/143137360187?epid=1249930981&hash=item2153a6c93b&enc=AQADAAAC8FjVrDbVsZ8oH%2F8PNHtt9VX4%2Fw7FZcmMuqsX8uaFEduVj5DzyFANE7G01ffQ5OetNQ4%2Fp7HUmLyBym6tHOZKCehlHy%2BQPVDtTvAW3QcLJEXlvPEDDfB%2F51DkbsNMMALm2MqgT7g7XOF1ShcqS15QSXKe0UiYJ09In08BMSG73WjzOUUFLg35nPboo2yPafdbaP7undh4oPGEN78tZtD2EryToK2P2o%2B3hkV1acmn2u6IUEYtwY44KPZlE2xuhPpj5OQH45%2BhqrqkjHSblXQfNv9UBJuNa%2FB1XaP%2F9yEeq7zjNiUU0zJEJKoUTeHBkM4qVdShn7RF36g5B47QIXiu7VRej1l78vnQvWR9G7jElYasULfoIolllYcCcqpR3%2FwPpJjEpf%2F94OnNYvB5iMJ5wWpja%2F1hUJq8zcZB9Sx3mm3wfpXuvc1tNS5nfDWryltmhI2O%2BKNFlL%2FlhW0dB8bnd3kb49G2ozIv1zGGfHTEdyBF337JjIhcCM05UWQ%2FrpCVRtJJHWIvsoUIbZYRI7GqO%2BvfcSHE1CLnWGs4Tx6pQPjgr3WwQTEuC23QfYcDSPQP6JbP%2FtdTM%2F2CdxFTaAvokdeDIMH6QnA2i5Vi3KLR8ecf2lXK9MpmCaQ91%2BDQA%2FNqAFYS4D6eKVAhStTaI84RI2TMUcHbUw2hB5zLir%2FIatHYE05vXmn%2BbhfAsHZT%2Bhx2CGYUmezxrIjUJ4cEkkL48uL3Bb8Dw2qtlyIf5R46JmnUo4JYgxA%2FncJQkiZBoKMQRt8oQDMTRWzhkV33qBBCOhGEGAmwXFHpUN3gtUNaMIAh9XJNo86QIhvaEnj3q6NmxNX0BaA6Gy5%2BjrjY6VVdXzIJc0MoKroX2ySUrnCvIuf7Oj5HC2AxmcC6z1txwFAK2H%2BPTkWMxb22liWFeXPiDVXYZ4w1WtjsqDrfSdMx%2BV0grR%2FlOK9OgRhaIvczFwhRwxdnlnUboz8aATMQAtQ7Fc00fd3XRbtpgaxjm6f3lI%2Fz&checksum=1431373601870e3d18392f3e4fe89d392840e666ec9b&frcectupt=true

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този тип втулки служат за центриране на джантата спрямо главината, без да се разчита на конусите на гайките. Второто не е невъзможно, но е капризно да се улучи без биена. Втулките нямат носеща функция и повечето са пластмасови, но без тях е мъка. Зимните ми джанти са с с по-голям централен отвор и с такива втулки, и няма драма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е. Даже ако не намериш втулки точно на твоя размер. Читав стругар ги оправя, аз носих два пъти и всичко става точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път питане

Колко тежи 17" Type S джантата с точност, че до сега само гадаем?

 

Wheel294_JDM_CL7_Accord_Euro_R_17X7_5X1143_55offset_1.jpg.f1f3a2ae185adafccb2f7f266e34eefc.jpg

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.03.2019 г. at 14:14, Diego_mmm написа:

Здравейте,имам един въпрос,харесал съм си едни 17ки с ЕТ 40 искам да попитам дали много ще излизат отпред и дали ще стоят добре според вас ?

 

За кола със стандартното окачване ЕТ40 ще стои добре и няма да излизат, а при ниско окачване можеш да сложиш и ЕТ35. Тези стойности не са максимум, но трябва да се вземе в предвид и широчината на джантата, а също и гумата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, rollin написа:

За пореден път питане

Колко тежи 17" Type S джантата с точност, че до сега само гадаем?

 

Wheel294_JDM_CL7_Accord_Euro_R_17X7_5X1143_55offset_1.jpg.f1f3a2ae185adafccb2f7f266e34eefc.jpg

Джантата май я дават 9.8кг

Редактирано от isullivan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, rollin написа:

За пореден път питане

Колко тежи 17" Type S джантата с точност, че до сега само гадаем?

 

Wheel294_JDM_CL7_Accord_Euro_R_17X7_5X1143_55offset_1.jpg.f1f3a2ae185adafccb2f7f266e34eefc.jpg

Скоро ще боядисвам моите и ще ти кажа със точност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е с прахова боя, премери я предварително, понеже този тип покритие е здраво, но и тежи повечко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Damasko написа:

Скоро ще боядисвам моите и ще ти кажа със точност.

Още утре ще знам като монтирам семи-тата :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, rollin написа:

Още утре ще знам като монтирам семи-тата :)

Окей. Кажи после да не ги тегля :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9.750 на кантара с винтил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете някои 17-ки джанти от евтините по леки от 8 кила ?
Някъде четох че Пената била под 8 кила това вярно ли е ?

 

$_86.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги, отскоро съм собственик на акорд 7-ма генерация к24, а тя е с 205/55/16, а с тези сплртни прагове ми стоят малко смешно. Въпроса ми е дали ако сложа 225/50/17 джанти с гуми дали ще се налага да слагам фланци и да раздувам калниците? 

Благодаря и поздрави! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си гуми 225х45х17. Този размер е стандартен за 7-ма генерация. Виждал съм и 7-мици с гуми и джанти от 8-ма ген. (225х50х17) и не стоят зле, но 50-тката е доста по-рядък и скъп типоразмер. Разликата в 2-та диаметъра е 23мм и 50-тките се водят несъвместими заради показанията на скоростомера, а и повдигат колата с поне 1см.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали 18" 9j ет 25 ще се съберат със стоково окачване без да имам проблем с вежди,подкалници и т.н?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стърчат поне два пръста извън калниците. Определено ще има проблем. Ползвай този калкулатор са съпоставка на размерите.

http://www.rimsntires.com/specspro.jsp

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да си минавам на 17ски , но се чудя дали няма да и тежът на 2.0 мотора ?! и то е ясно ,че е субективно , но много ли друса на 45 гума?! , не че не вози твърдо , ама ако ще се усеща още толкова 17 ще ме напряга :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
28 minutes ago, jungles said:

то е ясно ,че е субективно , но много ли друса на 45 гума?!

Не! Зимата бях с 215/60/16, в момента съм на 225/45/17 - усещането е в полза на последните. Е...в помеждутака смених всичко по предното окачване(без амотисьори), та субективното си остава😉

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определяща за "друсането" на гумите е не височината на страниците им. Определяща е твърдостта им като материал и брой слоеве (което зависи и от тегловен и скоростен индекси), както и отчасти налягането.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой тегловен индекс/скоростен е удачния в такъв случай ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж табелката на вратата. По спомен май за Акорд 7 беше 225/45/17 91 V .

Иначе - ето ти инфо: https://www.avtogumi.com/bg/tovarni-skorostni-indeksi

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо ми изкочи като питанка , едни джанти от Нисан харесах и се чудя дали трябва и гайките да сменям ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва, оригиналните гайки на хонда са "полубуренца", докато леглата на новите джанти  най-вероятно са конусни.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли кой цвят най-много се доближава до графитено сивия, който са джантите на някои type s примерно. Порових из разни чужди форуми и попаднах на няколко варианта, но ако някой го е правил и иска да сподели ще е супер:

 

Kaiser Silver Metallic (NH-546M)
Anthracite Metallic (NH-643)

GM 396 Gunmetal Metallic

 

Прикачам и снимка на една такава джанта, макар да съм сигурен, че всеки знае за кой цвят горе долу става въпрос.

ZWYzNWIyMjhjYWQxNGM4ZWEyMGNkNDQ3M2NlZGJiOTfjXzKTVQtJl0ivT-0gP9Y-aHR0cDovL21lZGlhLmFkc2ltZy5jb20vMDcyNDBjZTYzNjMxYzg1OWI5ZGQ1NmU0ZDk4MDcyY2E5ZmMyNzlkMWIxMTE2Mjk3NDZkYWU4NTgwOWQ3NWJkNC5qcGd8fHx8fHwzOTR4NTI1fGh0dHA6Ly93.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...