Jump to content
atoma

Джанти Акорд 7-ма ген.

Recommended Posts

Ето още за сверка.f4271eb6b807317754c59e13dc6d7994.jpg6eb2465ebde34c23009532891a13063b.jpg

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колега харесъл съм един ронал 17" ет35 8j но преди това ще трябва да разкарам тези

DSC_0006_6.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, pantany написа:

Мерси много колега харесъл съм един ронал 17" ет35 8j но преди това ще трябва да разкарам тези

DSC_0006_6.JPG

Светлината пада под идеален ъгъл, така че да не се вижда как стоят в действителност. :) Много добра снимка :)

 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори ето друга

image-0-02-05-3fceb3b1b7865b0be727bd6dbf75d76b00ba4d84f5b11b51f8328765ea5dfe0f-V.jpg

image-0-02-05-7c8616db87adaa4caef429f37b414c6706b8d3b801f28655cab31bddb1e3232b-V.jpgа и след като цяла зима карах джанта с ет30 7,5j 16" сега тези ми се струват адски навътре

image-0-02-05-dc2938bb42c7ee263fd578ae597f7aa1a85d21182d632617d8ced35fb84b04fa-V.jpg

image-0-02-05-283ba1de2d1e66a2bbcc34fc048812d8cc31dbca49067554d774ea3f2d99dbcb-V.jpg

Редактирано от pantany

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е ясно как изглеждат джанти с ЕТ55 на Акорд (а тези 17ки от сивик ги знаем, че са такива, дори на Акорд 8 2,4 имат нужда от фланци за да съберат дисковете, толкова са навътре.), просто исках да отбележа, че снимката се е получила много измамна :)

 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ме устройва как стоят стандартните 17-ки (гуми и джанти) за модела и не ме блазни псевдо спортната визия с изнесени гуми. Удълженото рамо (при по-малко ЕТ) омекотява окачването (при стандартни пружини), освен ако това не е целта за някой.  Променя се и кинематиката от която зависи "нулевата точка" на волана. Ако по-малкият офсет беше полезен за нещо, щяха да правят по-къси полуоски и щанги (икономия на материал и тегло) + по-плитко ЕТ. И 2-та ми комплекта са 55

зимни 17-ки ЕТ55.JPG

летни 17-ки ЕТ55.JPG

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм срещал афтърмаркет джанта (хубава и да не тежи 12-14кг.), която да е със стокови офсет и ширина.

За геометрията има реглаж, това е задължително всеки път когато се сменят джанти с гуми, когато са с различни размери, а й иначе на известно време е добре да се проверява сходимостта.

 

За Хонда 7 ген. препоръчителните тунерски размери са ЕТ38-50, J6-8, 15"-18".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

според вас ще паснат ли джанти със следните размери и ако да добре ли ще стоят ? (Ofset ET 40, LK diametyr na boltovete 114,3 mm, ENZO 7Jx17H2 made in Germany, centralen otvor 62mm)

Колата е акорд 2.2дизел 2005

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти влезе джантата върху главината,централния отвор трябва да е 64.1мм.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарах джантите на стругар, за да ми разширят централния отвор от 62 на 64,1 , казаха че няма проблем и преди са извършвали подобни интервенции :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а сигурен ли си, че са 5х114,3? Понеже не се сещам, кой е този автомодил на 114

,3 с главина на 62мм. До колкото знам има 60, 64, 66, 67, 71.5, но до сега 62 не съм срещал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че централният отвор е 71,6  сложих втулки и всичко заспа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е то за тези джантета говорят колегите че са редки :) И не знам дали сте забелязали как една светла джанта 17-ка изпъква перфе на тъмна кола,и обратното на светла кола 17-ка тъмна малее доста :)

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам, втулките за ЦО 64.1мм или 64мм трябва да са? Понеже сега са 64.1мм и гумаджията казва, не са плътни, да не говорим че са с голяма фаска и се качват на главината сигурно 1мм.

Сега намерих етулки 64мм към 70.1мм и да знам дали да ги поръчам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централният отвор на Хондата е 64.1мм!!!

Ако са толкова зле втулките, смятай колко са качествени.

 

Джантите каква марка бяха и колко тежеше 1 джанта?

 

Нека минат джантите отделно от гумите на машина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като ги мерих със шублер главината е 64мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alutec, около 10.500 мисля беше. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alutec, около 10.500 мисля беше. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

64.1 е със сигурност, ОК са джантите.

Просто ако ти се дават пари, нека проверят джанта и гума отделно.

Колко беше отвора на джантата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 70.1. От къде си купуваш втулки? Моите са с мн големи фаски, дадаха ми ги с джантите. Може и 10.750 да бяха нещо от сорта беше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите са с джантите, но нямаха фаски, но моите са 73.1.

Иначе твоите са по-прибрани, моите са ЕТ35.

 

Виж това което предложих, джанта и гума отделно, също и колегите, ако имаш някакви галоши на старите джанти, кажи ги и тествай някъде на безлюдно място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска ходих баланс на ново, джантите са прави, махнаха 50грама баланс и сложиха 10.сега не тресе на 80 90, в четвъртък ще пътувам и ше видя как е пак, но аз отидох заради лено трептене на сйорост около 120км, което пак го има сега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да избутам малко темата. Пуснал съм моите 17-ки за продажба, ама нещо ми се свидят още. Но и много съм харесал едни Адван Рейсинг RZ и RS и още някои техни. Само, че са много скъпи (603$ на бройка) и със сигурност няма да мога да си взема оригинални Адван. Та заслужава ли си да си сменям оригиналните Хонда джанти за подобия на Адван като JR или Rota?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам няколко години вече подобия на Адван - Рота, карах също подобия пак Рота и на старата ми кола, еми джанти, издържат на нашите пътища, значи са ОК. Ако ти се дават кинти земи си оригинални Advan-и, ако ли не, търсиш алтернатива. За мен стоковите джанти с ЕТ-то което имат, не ми харесват как седят, за това и заложих на други джанти с по различно ЕТ и J, стоковите стават да се поизнесат но с фланци което лично за мен не е ок. За ся ще си търкалям подобията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението ти колега. Както казах парите няма да стигнат за истински Адван (за жалост). Но за Rota или JR ще се намерят пари. Може ли снимки да ги видя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20479951_10212371467214721_2969980722392831876_n.jpg

 

Малко по назад в темата съм качил и инфо за джанКите :)

 

Пък туй са ми предните Роти:

11111157_10205822184966758_1829053117648

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината много малко джанти държат на нашите пътища...Имал съм Рота която си имаше заварка и то беше внос от друга страна.Щом там са успели да я сцепят какво да говорим за нашите пътища.Доста от обявите които съм разглеждал специално за Рота че дори и за ОЗ в повечето случей са заваряни.Нямам нищо против афтърмаркет джантите,но как да си купя истински Адван,и в някоя китна дупка да стане на парчета.От опит знам че по-хубаво от оригиналното няма,за  това и си понатежават...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е. Летните ми гуми са обути на оригиналните хондови 17-ки, а за зимните взех маздови 17-ки от МХ5. Първом ги мислех, понеже са с по-тънки спици и всяка е с 2 кила по-лека от оригиналната, но се оказаха също достатъчно здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли да ми кажете колко е централния отвор на джантата за Сивик Еп3, че намерих една оферта, но не пише нищо за ЦО и за Офсет. Писах на търговеца за офсета, но чак когато пратих съобщението се сетих че трябва да разбера дали и ЦО е достатъчен за акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия, като на акорда 64,1мм

Преди 1 час, Grudinio написа:

Колеги може ли да ми кажете колко е централния отвор на джантата за Сивик Еп3, че намерих една оферта, но не пише нищо за ЦО и за Офсет. Писах на търговеца за офсета, но чак когато пратих съобщението се сетих че трябва да разбера дали и ЦО е достатъчен за акорда.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер. Благодаря Чавдаре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20190112_161420.thumb.jpg.4706de1dd67d3f66af6795df0796e680.jpgЗдравейте колеги, току що се регистрирах във вашия форум. Живея в UK от 8-9 години и се натъкнах на един запазен екземпляр на Акорд, та от няколко дена съм собственик на Акорд 2.2 i-cdti( по скоро е за жената аз не шофирам до работа) на 103500 мили обслужвана е  само в Хонда с цяла история с един собственик. Прекрасен автомобил но забелязах че е с джанти 18ки.

Възможно ли е да са заводски, доста са добри на вид, като шофиране немога да кажа все още, със сигурност колата е много стабилна в завоите.

Снимки

 

IMG_20190112_161439.jpg

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 18ки са ОЕМ, но по спомен са от Сивик, а не от Акорд. Това има ли някакво значение ако ти харезват и са ти комфортни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря h5rov, наистина са от Сивик. Няма значение просто погледнах как вървят гумите и размера гуми които препоръчват въобще няма 18 като избор, също се чудех за 11 години дали е дало голямо отклонениe в одометъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж размера на сегашните си гуми. Ако са 225х40х18, то разликата в диаметъра е пренебрежима (+3мм) и е допустима. Иначе този размер е рядък, но все пак се произвежда и ползва (по "белите" държави).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, гумите са 225/40/18 ще я оставя така за сега, може след време може да и потърся заводски 17.

Благодаря за отзивите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой от вас знае ли какъв е офсета(ЕТ) на следната джанта:

 

Untitled.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...