Jump to content
atoma

Джанти Акорд 7-ма ген.

Recommended Posts

Преди 1 час, crown_bg написа:

 

Само гледай да не стърчат бордовете на джантата...

Не те разбрах как да не стърчат? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не жулиш бордюрите, ако борда стърчи над гумата (при по-широка джанта).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Nikito82 написа:

Значи джантата тежи 10.15кг 7.5 е широка. Гумите за нашите коли трвбва да са 17/225/45, нали така? Гумите ще са еднакви на 4те колела, както и ширината, само офсета мисля да е различен. 735кг дават да държи джантата. Марката е ALUTEC. Гаранция 1г. Доставка  7 дни от Германия. Поръчам ли я няма назад. Трябва да я купя.  Темата съм я чел. Може ли да ми кажете ет38 отзад много ли ше дойде. Дали ще опира някъде? Спрямо сегашните 16ки, по мои сметки ще излезе 2.54см+1.7см от офсета, общо 4.24см. А от пред 2.54см+1см, общо 3.54см Прав ли съм? 

...горе долу ти е правилна сметката само 2.54 ги раздели на 2. 

А за това, за което говори @crown_bg има предпазен борд. 99% от гумите 225 45 17 имат предпазен борд ... така че всичко е точно, 7,5-8 инча са идеална комбинация с 225 гуми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си не се усетих, че от двете страни отива този инч отгоре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А теглото на джантата добре ли е? 10.150кг? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно оригиналните 17-ки са пак 10 кила. Относно борда на гумите -той винаги ляга на джантата (независимо че избраната е по-широка с 12мм), така че ако го има (което е задължително за 45% височина) ще пази ръбовете на джантите. Просто страниците на гумите ще стоят малко разтворени към джантата /          \, но ще е незабележимо и по-скоро приятно за окото.Въпросът е спиците да не излизат извън тази равнина и да се жулят в бордюрите. Външният борд на джантата при ЕТ45 ще стои с 16.35мм по-навън спрямо заводските 17-ки, което е приемливо -гледайки моите гуми/джанти и арките на калниците. С ЕТ 38 ще е 23.3мм, което вече може да е рисково за задните калници (мерейки по моето комби), но мисля че са еднакви и на седана. Страничен ефект от изнесените навън гуми ще е че при стандартно ЕТ 55 за 17-ки, протекторът на предните гуми е точно под прага, а при теб ще е 1см навън и ще хвърля по вратите и огледалата дори като се движиш направо. Също ще натоварваш повече лагерите на главините, но това е теоретично и колко по-бързо ще се скапят (и дали) е Божа работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой виждал ли е на живо как стои тази джанта на акорд 7.

17403372o.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да ги е виждал някой,то ще е повече на сивик.Не че би изглеждала лошо и на акорда, напротив джантата е много красива и ми харесва. 

Хвърли пак едно око и на тези,оригинални,акордови и най-вече, биха отивали и на годинките на колата ти (с добри чувства го казвам,като нямам нищо общо с обявата).:)Доказано с опит отлична визия.Някога ги бях теглил с гуми,но не си спомням точно колко бяха,може би около 18-20кг. на парче.Тежка работа,май си искат дизелов въртящ момент. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, JHM написа:

И да ги е виждал някой,то ще е повече на сивик.Не че би изглеждала лошо и на акорда, напротив джантата е много красива и ми харесва. 

Хвърли пак едно око и на тези,оригинални,акордови и най-вече, биха отивали и на годинките на колата ти (с добри чувства го казвам,като нямам нищо общо с обявата).:)Доказано с опит отлична визия.Някога ги бях теглил с гуми,но не си спомням точно колко бяха,може би около 18-20кг. на парче.Тежка работа,май си искат дизелов въртящ момент. 

Ако са 20кг., изобщо не са тежки, добре са.

Неприятното е, че са с одрани бордове джантите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, JHM написа:

И да ги е виждал някой,то ще е повече на сивик.Не че би изглеждала лошо и на акорда, напротив джантата е много красива и ми харесва. 

Хвърли пак едно око и на тези,оригинални,акордови и най-вече, биха отивали и на годинките на колата ти (с добри чувства го казвам,като нямам нищо общо с обявата).:)Доказано с опит отлична визия.Някога ги бях теглил с гуми,но не си спомням точно колко бяха,може би около 18-20кг. на парче.Тежка работа,май си искат дизелов въртящ момент. 

Вече ги има и във форума:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, само където гумите са за боклука, а джантата иска 200 300лв да се направи както трябва. Те оки ще подхождат на годинките на колата, ама цената им пак ще удари 900 1000лв

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Nikito82 написа:

а джантата иска 200 300лв да се направи както трябва.

И това е много спорно, аз общо взето нямам добри резултати с боядисване и освежаване на джанти, никога не стават като оригиналната боя. Винаги са компромис. И все пак тази джанта е юбилейна и скъпа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На горните боята им е добре, но челната част е стругована, полирана и лакирана, което е капризно за възстановяване, но обикновено е засегнат лака и има лека корозия на алуминия. Мераклия с умения може да ги възстанови, но зависи и от очаквания краен резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, Nikito82 написа:

Да, само където гумите са за боклука, а джантата иска 200 300лв да се направи както трябва. Те оки ще подхождат на годинките на колата, ама цената им пак ще удари 900 1000лв

Колега мисля,че доста хора писаха по темата, остава да кажеш твоят избор според това, какво ти искаш (нови,втора ръка,афтърмаркет или ОЕМ).От това което пишеш и изискванията,които имаш според мен си за магазина.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 12 минути, ceco_accord написа:

челната част е стругована, полирана и лакирана

Точно тази челната част прави джантата супер като визия.Мисля,че беше юбилейно издание за 30 год. Акорд и фабрично слагана на дизел фейс, екзекютив.Водят ги "laser cut" или "diamond cut"(без да съм на ясно,какво точно значи):huh:.За втора употреба, джантата е в сравнително добро състояние .Има само остъргани крайни ръбове,без много надирания на вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, JHM написа:

Колега мисля,че доста хора писаха по темата, остава да кажеш твоят избор според това, какво ти искаш (нови,втора ръка,афтърмаркет или ОЕМ).От това което пишеш и изискванията,които имаш според мен си за магазина.:)

Ами май на там отиват нещата, магазина. Квото и да си говорим ОЕМ джанти на Хонда за Акорд 7 не са нищо кой знай какво. А тази колкото и да е скъпа и юбилейна в този вид и с тия галоши да се иска 750лв е абсурдно. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2/6/2018 at 12:23, atoma написа:

Колегата @Nikito82 не е лошо да кажеш с какъв бюджет мислиш да разполагаш, щото така всеки ще ти каже моето е най-добро, също да кажеш дали си си харесал модел и т.н.

Ето ти и моето мнение от друга тема, джантата е Rota Boost 17":

 

Това е отпред със 7,5J

12247157_10206913752615267_3148906238705663637_n.jpg20479951_10212371467214721_2969980722392831876_n.jpg

 

Да допълня за задните джанти, че днес ги сложих, та снимах да си имам :) 17" 8.0J ЕТ35

C6389BEF-62C7-4BC8-9D23-D10E08D864A8.jpeg.e6e610f0ed3d4945cd7586b32d5f4581.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така, днес ше поръчам джантите, та да питан за последно да ги направя ли с ет45 отпред и ет 38 отзад или не? Питам понеже когато дойде пък време да се завъртят задните гуми отпред, трябва да ходя да местя гумите. А ако се изкриви джантата отпред не става да я местя отзад. Какво ще ме посъветвате? 

Джантите са тези. 

alutec-ikenu-felge-grau-mehrfarbig-alufelge-2-500x500.jpg

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Nikito82 написа:

Така, днес ше поръчам джантите, та да питан за последно да ги направя ли с ет45 отпред и ет 38 отзад или не? Питам понеже когато дойде пък време да се завъртят задните гуми отпред, трябва да ходя да местя гумите. А ако се изкриви джантата отпред не става да я местя отзад. Какво ще ме посъветвате? 

Джантите са тези. 

alutec-ikenu-felge-grau-mehrfarbig-alufelge-2-500x500.jpg

 

Предвид дилемата ти, избора трябва да е сведен до 4 еднакви джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, Nikito82 написа:

Най много ме опасява това, има ли шанс 7.5джей ет 38 с гуми 225 да опират в калника?

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за отзад

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишните ми бяха 17" ЕТ35 J7.25, и не опираха никъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е 16" 7,5 j ет30 и не мисля че ще опира, като я гледам в огледалото си влиза в калника спокойно

DSC_0025.JPG

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой може ли да ми каже дали тези джанти ще станат на honds accord 7 -2005 ,защото са honda c-rv да няма проблеми после?https://www.olx.bg/ad/leti-dzhanti-za-honda-c-rv-CID360-ID7py1Z.html

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, dinko12345 написа:

някой може ли да ми каже дали тези джанти ще станат на honds accord 7 -2005 ,защото са honda c-rv да няма проблеми после?https://www.olx.bg/ad/leti-dzhanti-za-honda-c-rv-CID360-ID7py1Z.html

 

 

Ако са 5х114.3 с централен отвор 64.1, стават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тези размери ми е ясно но понеже са от джип и не знам дали няма разлика със стандартните джанти-примерно в ширината на джантата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, dinko12345 написа:

не знам дали няма разлика със стандартните джанти-примерно в ширината на джантата?

Даже е възможно и теглото им да е различно (да са по тежки).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, dinko12345 написа:

за тези размери ми е ясно но понеже са от джип и не знам дали няма разлика със стандартните джанти-примерно в ширината на джантата?

 

Толкова ли е трудно да звъннеш и попиташ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, crown_bg написа:

 

Толкова ли е трудно да звъннеш и попиташ...

пич аз искам някой който има, ако знае да ми каже,  не да питам търговец, който да ми каже всичко за да ми ги продаде. то ако питаш продавачите всички джанти са като нови и прави ,ама като ги видиш на живо и платиш солидна сума за доставката и може лошо да ти стане!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, dinko12345 написа:

пич аз искам някой който има, ако знае да ми каже,  не да питам търговец, който да ми каже всичко за да ми ги продаде. то ако питаш продавачите всички джанти са като нови и прави ,ама като ги видиш на живо и платиш солидна сума за доставката и може лошо да ти стане!

 

@dinko12345

Понеже въпроса ти бе, дали стават за Акорд, по снимка няма кой да каже, а в обявата няма информация.

Ако чакаш някой да изкочи със същите джанти, сложени на Акорд, ще си загубиш времето (ако ги искаш може друг да ги вземе, което сме виждали и друг път да се случва), вместо да звъннеш и да го питаш:

Междуболтово,  Централен отвор, Широчина, евентуално и тегло, ако почне да овърта е ясна работата, още повче че е простнал голи снимки без допълнително инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, crown_bg написа:

 

@dinko12345

Понеже въпроса ти бе, дали стават за Акорд, по снимка няма кой да каже, а в обявата няма информация.

Ако чакаш някой да изкочи със същите джанти, сложени на Акорд, ще си загубиш времето (ако ги искаш може друг да ги вземе, което сме виждали и друг път да се случва), вместо да звъннеш и да го питаш:

Междуболтово,  Централен отвор, Широчина, евентуално и тегло, ако почне да овърта е ясна работата, още повче че е простнал голи снимки без допълнително инфо.

за междуболтовото и централния отвор ми е ясно естествено притесняваме дали както каза колегата не са по-тежки  или и по -широки както и да е засега ще си пасувам  че излезна друго да се прави по колата пък живот и здраве ще търся нещо което да ми хареса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А също важен размер е и ЕТ (офсета на джантата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как седят моите, ЕТ 35, 8J с гуми 225/45/17

 

20180409_150516.thumb.jpg.474560554c4d9eb9c467c78fbf5ebde7.jpg

 

отпред

 

20180409_134336.thumb.jpg.d37812f3788615137514bde263d2a494.jpg

 

и отзад

 

20180409_134313.thumb.jpg.70aaab2999fc0dac916e91d74658c084.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ракурс стои добре, но погледнато спрямо веждата отгоре е множко, според мене де. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След доста чакане да се похваля и аз. При първа възможност ще снимам още. Отпред ЕТ45, отзад ЕТ38. 

20180412_101917.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остана и да я смъкнеш малко :) честито за джантите

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остана и една качественна снимка да качиш ето как стаят ет40 76d6c89a9bbea3aa369c3a774d8d18ef.jpg180442e08fb88dbe26fbf10a96c5883a.jpg

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сподели колко j е тази джанта защото търся джанта 17" или 18" и се чудя с какво ет да търся. Виждам че с ет40 стоят доволно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7,5ж 17"доволен съм,не цапа много калниците.

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, pantany написа:

Колега сподели колко j е тази джанта защото търся джанта 17" или 18" и се чудя с какво ет да търся. Виждам че с ет40 стоят доволно

 

J не ти е толкова проблема, а ЕТ-то. Оригиналните 17 са 7J, но ЕТ55, ЕТ-то цапа калника повече от J (освен ако не сложиш брутално J, но за нашите коли не се препоръчва повече от 8J). ET45 е на границата (и пак цапа). Комбинирано малко ЕТ с голямо J = цапа доста, няма как.

Ако не те притеснява цапането, имаш доста възможности до ЕТ35 и до 8J.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...