Jump to content
haunted

Idle Air Control (IAC) valve на Honda HR-V

Recommended Posts

Здравейте,

 

Преди 2 дена ми светна чеклампата. Откачих акумулатора, за да зануля грешката. И след това оборотите на празен ход ми падаха много ниско. Почти да изгасне, но не изгасва и след 10 сек. се качват на нормалните стойности. Това се получаваше само като е позагряла. Когато е студена и на смукач няма този проблем. Като натисна съединителя или изключа от скорост се получава този ефект. Разчетох се из интернет и симптомите се отнасят до Idle Air Control (IAC) valve. Само че за хонда ХР-В никъде не намерих къде точно се намира и дали се чисти лесно. Интересното е че тази сутрин вече го нямам този проблем, но предполагам ако се е замърсило пак ще се прояви. Та въпроса ми е къде точно се намира и лесно ли се чисти. Видях че минава и антифриз през него. Мерси предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така, при откачане на акумулатора трябва да се обучи след това. Палиш колата и  я оставяш да работи на празни обороти около минута. Компа решава кои са най-точните ти обороти. При следващото палене вече не би  трябвало да имаш проблем. Докато се обучава не даваш газ и не включваш никакви допълнителни консуматори. Предполагам и автоматиката на стъклата сега не ти работи? И там имаше нещо, но потърси из темите - описано е как се обучава.

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех последното мнение за днес много гадно е това. Стъклата ми работят не съм забелязал да има проблем с тях. А за обучаването не съм я оставял да работи на място. След откачането на акумулатора пак имаше този проблем. Чак тази сутрин се оправи отсамосебе си така да се каже. Дали да не откача акумулатора пак и после да оставя както казваш да се самообучи? Иначе за локацията къде е точно и има ли смисал да се чисти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея къде е точно, но не мисля, че щом е работила добре преди  свалянето на акумулатора, сега трябва да има проблем. Щом се е оправила , значи се е самообучила. Относно стъклата - шофорското вдига ли се само? Според мен, по-добре не пипай нищо, което си работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,намира се на много,така да се каже,терсене място!Погледни смукателните колектори,тялото на дроселовата клапа,намира се към купето.В него влиза букса с два кабела и две маркучета от охладителната система!Развива се що годе лесно,но аз не успях да измъкна едното маркуче и го чистих на място.Напръсках двата отвора със спрей за почистване на карбуратори,изчаках малко и издухах с въздух под налягане.Повторих тази процедура още веднъж.Излезе доста чернилка!При мен проблема беше,че като загрее и някой път като я изтърва и я угася,без да и подам газ не палеше!След почистването този проблем вече го няма.

Редактирано от stefanvo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора. И на мен ми се стори че е там. Лошото е че имам и газова уредба и там и рейката ми пречи. И колко антифриз загуби като свали маркучите? На мен ми се оправи от самосебе си и сега нямам проблем с оборотите на празен ход. Само че най-вероятно ще е временно та трябва да се чисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен оборотите падаха бързо след подаване на газ, когато акумулатора беше слаб, защото бях слушал музика с тубата в багажника на контакт и консумацията беше голяма, също при слаб акумулатор светват и други лампи по спомен srs i abs... Та след зареждането на акумулатора и проблема с бързото падане на обороти изчезна.  Скоро ми светна и лампата за не зареждащ се акумулатор и след профилактика - четки и реле отново всичко е изправно. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...