Jump to content
mstavrev

Въпрос за разход на масло при двигател K24Z3

Recommended Posts

Размиват се темите и адекватен отговор няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не мога да разбера защо сменяте на 5000 км.-карате най-евтините ли или какво?Днес имах среща с едни съфорумници от испанския форум,колите им са м/у 60 и 200000 км-на никой не му е разбита втулка на кормилната рейка,карат 0w20 или 5w20 и никой не долива,сменят всички стабилизираща щанга отзад с по-дебела за по-добра стабилност и си свиркат.В България от въздуха ли е не знам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти един адекватен отговор, макар че се луташ от скоро из форума като някой пубертет. 

Твоето масло за живеещ на топъл климат е 5w30 A5B5. Другия вариант е 0w40. За скоростната кутия си има точно определено масло и се сипва колкото изтече, около 3.5л и се нарича опресняване защото кутията побира над 8л.Това го има писано хиляди пъти в различни теми. 

Пп писали сме заедно, защо тогава не по слушаш колегите от Испания. Там се карат доста бензинови Хонди. 

Редактирано от vespa
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами лутам се, защото ми е първата Хонда, досега карах само Субару и Тойота и в този форум човек може да се побърка.Твоето е адекватен отговор за което ти благодаря,аз също стигнах до този извод.Screenshot_2020-01-18-22-12-37-309_com.android.chrome.thumb.jpg.746a7fd710ecfae65dd0fefb8c1757ee.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе... И аз минах от Субару  на Хонда😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, toniam написа:

Ами лутам се, защото ми е първата Хонда, досега карах само Субару и Тойота и в този форум човек може да се побърка.Твоето е адекватен отговор за което ти благодаря,аз също стигнах до този извод.Screenshot_2020-01-18-22-12-37-309_com.android.chrome.thumb.jpg.746a7fd710ecfae65dd0fefb8c1757ee.jpg

Колега с теб сме близо, разделят ни някакви 90 км,ако имаш нужда от нещо (диагностика) или каквото да е било, пиши ми.

Кой ти е Nick-а в испанския форум?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/19/2020 at 4:37 PM, toniam said:

И не мога да разбера защо сменяте на 5000 км.-карате най-евтините ли или какво?Днес имах среща с едни съфорумници от испанския форум,колите им са м/у 60 и 200000 км-на никой не му е разбита втулка на кормилната рейка,карат 0w20 или 5w20 и никой не долива,сменят всички стабилизираща щанга отзад с по-дебела за по-добра стабилност и си свиркат.В България от въздуха ли е не знам?

Не само от въздуха.

Защото е пълно с ментета масла,горивата под всякъква критика супер некачественни,има случаи от едно зареждане и колата спира.

Пътищата  в моя град два свестни булеварда и то не целите ,а някой улици трябва да си подготвен за тежък офроуд.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.01.2020 г. at 21:00, CARPERA написа:

Не само от въздуха.

Защото е пълно с ментета масла,горивата под всякъква критика супер некачественни,има случаи от едно зареждане и колата спира.

Пътищата  в моя град два свестни булеварда и то не целите ,а някой улици трябва да си подготвен за тежък офроуд.

 Да допълня колата показваше 6.7/100 със бензин зареден в Швецария и Германия това само магистрално 120-120км/ч , след слизането от магистрала в Румания докато се прибрах до София 7.4/100, напълних резервоара в София, занулих брояча и повече не ги видях тея цифри, под 8.5/100 не слиза само магистрала без трафик, иначе 9.5/100. 

 

За въздуха да не говорим, еко масла ала бала, въздуха е София няма как да го замърси с нашите коли, понеже го пречистване това което излиза от аспуха на хондата е по чисто от околния въздух. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-високият разход в БГ си е нещо нормално, което не е никак нормално де, но това е друга тема. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.01.2020 г. at 16:39, vespa написа:

За скоростната кутия си има точно определено масло и се сипва колкото изтече, около 3.5л

 

Точно с това масло на трансмисията съм го смятал.  Трябват 5 смени за да излезе 90% от старата мизерия.....  Стига да не го чакат и да изстине,  разбира се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво масло става на въпрос,за коя трансмисия.Какво има впредвит това да не го чакат да истине.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Гледам,че почти 2 години не е коментирано нищо тук, явно темата е изчерпана, но все пак и аз да споделя опит. От юли месец съм собственик и аз на Акорд 8-ма генерация , 2.4 бензин с автомат. Прочетох цялата темата до тук и видях,че има много разногласия отностно с какво масло е необходимо да се слага, какво е нормално за разхода на масло и какво не е. От моя личен опит който до момента е почти 3 000 км мога да споделя следното: 
- смених маслото и филтрите още като я взех ,масло сложих AMSoil 5W-30 синтетично  (не знам преди това какво са слагали)
- до момента съм налял около 600мл (карам основно градско на къси разстояния, а първите 1500 км доста я настъпвах понеже бях свикнал от старата ми кола с такъв режим на каране,но като видях какво се случа с маслото на хондата и малко се притесних и поуспокойх стъпването) 
- последните 500 км я засичах като преди всяко каране проверявах маслото и установих ,че в града до 300км не беше мръднало. Излязох 200 км извън градско прилично каране 100-120км/ч, само при изпреварване настъпвах по-рязко и след тези 200км извън градско почти 100мл ги нямаше. Не мога да си обесня причината, но това са фактите за съжаление 500км - 100мл масло смесено градско/извън градско. Говорих с няколко колеги от градът ми, които притежават Акорди 8ма ген. положението е долу горе идентично. Звънях на човек който се занимава във Варна предимно с хонди ( Дидо се казва ) и той ми каза ,че всички си горяли масло, питах дали като цяло има смисъл да се предприемат някакви сериозни ремонти за смяна на сигменти , гарнитури и т.н. ,а човека просто ми обясни ,че дори и да мина през този ремонт, който най-вероятно ще отиде над 2000лв ( частите с труда) след това най - вероятно пак ще го пипа, може би не в толкова големи количества ,но няма да се реши проблемът напълно. Определено се чувствам некомфортно от самата мисъл ,че трябва постоянно да доливам масло,но явно ще се наложи да свикна да карам по-спокойно и тихичко да си доливам масълце... Интересен факт на който попаднах в сервизната книжка е ,че в нея пише какво количество масло може да изгори на 1000км и ,че трябва да се проверява на топъл двигател, а не на студен. Не знам дали това е нормално , но го пише в сервизната книжка, прилагам и снимка отдолу , аз съм потресен от написаното...

247505825_145931501050951_7604146482862098815_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжките на други марки ще намериш същите стойности. За БМВ и Мерцедес знам със сигурност, че също дават, около литър на 1000-1500 км да е в норма.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, писано е и другаде. За разлика от K24A3, при K24Z3 маслените сегменти са по-тесни, "полите" на буталата са по-къси и тези промени целящи икономия и екология са с обратен знак при нередовна и отлагана смяна на маслото. Маслените сегменти се закоксват иии ... 1л на 1000 км си е "дежурна" презастраховка на производителя (не само за този мотор), но е факт че при него, на мнозина разход масло е далеч по-малък.

Карай си нормално, доливай помалко и те така те.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой успявал ли е да източи цялото масло 5,3 литра и ако да имало ли е ефект с намаляне на разхода? В момента при нормлна смяна(4,2литра) остава над 1 литър от старото масло и това може да влияе на разхода особено ако старото масло е било с различен вискозитет. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, ceco_accord said:

Ами, писано е и другаде. За разлика от K24A3, при K24Z3 маслените сегменти са по-тесни, "полите" на буталата са по-къси и тези промени целящи икономия и екология са с обратен знак при нередовна и отлагана смяна на маслото. Маслените сегменти се закоксват иии ... 1л на 1000 км си е "дежурна" презастраховка на производителя (не само за този мотор), но е факт че при него, на мнозина разход масло е далеч по-малък.

Карай си нормално, доливай помалко и те така те.

Абе онова смахнатото Грета Тундберг с две думи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, Z-Ro said:

Някой успявал ли е да източи цялото масло 5,3 литра и ако да имало ли е ефект с намаляне на разхода? В момента при нормлна смяна(4,2литра) остава над 1 литър от старото масло и това може да влияе на разхода особено ако старото масло е било с различен вискозитет. 

Цялото няма как да го източиш. Има вариант да източиш повечето от остатъка, но надали ще намериш сервиз, който да се навие. А и не очаквай да има съществена разлика, но не е изключено. Това, което можеш да направиш е 1–2 по-къси смени на маслото с хубаво масло с повече миещи и чистещи свойства. Има и масла за промивка – сменяш с такова, работи двигателя малко, сменяш с новото масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Accord 1,8i LS 2001 написа:

Абе онова смахнатото Грета Тундберг с две думи....

Off Topic

Когато е разработван тоя мотор, тя още е била в "Ташкент".

 

  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, ceco_accord said:
  Hide contents

Когато е разработван тоя мотор, тя още е била в "Ташкент".

 

Абе излязла е от Ташкент😉😆 ама е била на 5 г. 2008 та още не е била пусната в употреба...,но тънички сегменти и къси  полички (бутални де) много и ходят🤞

Редактирано от Accord 1,8i LS 2001

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук бъркаш.

2008 излиза Акард 8.

Представен е 2007-ма.

Това значи че 2006-та е финализиран като логистика на производство и поддоставчици, а като проект и прототипи / тестове е приключен преди фейслифта на Акорд 7. Тоест, на чертожната дъска 8-мака е бил около времето когато татко и на Тумберк е изтумбил мама и. :)

Нали не смяташ че производството е началото? То е краят на определен модел, а след появата му на пазара вече се знае кардиналната концепция за следващата генерация.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
19 hours ago, ceco_accord said:

Тук бъркаш.

2008 излиза Акард 8.

Представен е 2007-ма.

Това значи че 2006-та е финализиран като логистика на производство и поддоставчици, а като проект и прототипи / тестове е приключен преди фейслифта на Акорд 7. Тоест, на чертожната дъска 8-мака е бил около времето когато татко и на Тумберк е изтумбил мама и. :)

Нали не смяташ че производството е началото? То е краят на определен модел, а след появата му на пазара вече се знае кардиналната концепция за следващата генерация.

 

ами карам по офиц данни на Хонда - List of Honda engines -K24Z3 2.4L (08–Present)  Honda Accord / Accord Euro (CU2) сега колко са го проектриали е друго.... едва ли японците проектират по 5 години двигател, но важна е идеята, че тия екопедализми водят само до бели 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.01.2015 г. at 19:12, mstavrev написа:

Вече съм с Amsoil 0W30 (Signature Series). Ще Ви държа в течение, дали ще се промени разхода на масло. От всичко, което изчетох досега, смятам, че няма да има промяна, но се чувствам длъжен да опитам. Поздрави.

Привет! 

Дали сложихте 0W30 на Amsoil, има ли разлика в разхода на масло с него? Двоумя се, дали да сложа 0W30 или 5W30 следващия път? Имам Акорд 8 с K24Z3 двигател. Колата е на около 200 х. км. Сега съм с Mobil 1 ESP LV 0W30 и за 7 х. км съм долял 1 литър. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, пропуснал съм да пиша, но причината е основно, че не намирам разлика.
Изкарвам с доливане (на около 2-2.5л) до около 7-7.5к общо и сменям. Пробвах и 5W30, същата работа. Не е до масло проблема.
Следващата смяна ще е с 5W50, защото в летния период доста карам на по-високи обороти.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 50W100 да сложиш, двигателят си е за смяна на сегменти, гумички на калпани, хонинговане на цилиндри и т.н., и т.н.

Накратко - основен ремонт.

С масло и баене няма да стане.

Чисто колегиален съвет! :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, libol написа:

Сега съм с Mobil 1 ESP LV 0W30 и за 7 х. км съм долял 1 литър. 

Много добър избор и нормален разход :thumbs1:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с 5w40 можа леко да спадне разхода,ще кажеш колко.

Карането в лютеницата, винаги кара мотора на Хонда да харчи масло, успокой се и ще стане.

Ако ти е любимо това каране, такъв ще е разхода или както каза колегата ремонт основен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе само моята ли не го бара? :D карах и с 0в30 ,сега съм с 0в20... Не се хваля,ама ми е странно :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли си само ти, по-скоро основно пишат хора, които имат този проблем :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като сваляте капака на клапаните за реглаж,изпускателния вал в какво състояние е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...