Jump to content
mstavrev

Въпрос за разход на масло при двигател K24Z3

Recommended Posts

Ровичках си из снимките и намерих това (до сега не бех го забелязал) . Моята кочинка е карана а с 0W40 в Швейцария.

Но на етикета са дадени като възможности:  5W30 LS (LS си нямам идея какво е) , 5W40 и написано на ръка 0W40.

Явно наистина е допустимо да се кара и с 5W40,гледам че нагоре в темата сте спорили дали може и дали наистина е препоръчано от хонда.

 

 

IMG_20180909_180236.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За втора генерация ( отговаря на 8. гернеация акорд за европа) 2.4 акура tsx на капачката пише 5 в 20 масло. За първа генерация акура tsx , отговаряща на 7. герерация акорд за европа , 2.4 пише 5 w30 масло. С този двигател трябва да се прави аналогия, понеже в европа не пише на капачките нищо.

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в европа пише в ръководствата. И препоръките са малко различни според държавата, в която е купуван автомобилът. В моята швейцарска книжка (за 7ма) има изискване за API сертификат (SJ мисля) и вискозитет от 0W-20 до 15W-40 (да…). Като за 10W и 15W има допълнителен фактор за външната темп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off: това е странно ... 15 40 карат в Дубай и Тайланд, но там целогодишно е 30+ градуса. Никъде из Европа няма такива температури.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пробвал ли е системата с промивка ма двигателя с добавка Yacco ,10 мин работа на двигателя със сатарото масло. След това смяна на маслото с 5W30 Yacco GDi и каране с него 6-7000km. И след това смяна със 0W40 Yacco  VX1000L?

 

Какво ви е мнението за Yacco маслата,някой кара ли с такова?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВТИ-ката я карах с Yacoo  15W50,  но ми излизаше доста солено и минах на Бардал.

Промивката се прави при необходимост и преценка на механика!

За мен смяната на масло под 10 000км на мотор каран нормално е рекламен трик.

Тези фолклорно-гаражни измислици за запазване на мотора и смяна на 6000хиляди км. си е 

меко казано измама.

 

Ако обаче караш на писта или постоянно в лютеницата, може.

На всяко състезание, ново масло!:plane:

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля те поясни какво е за теб10 000нормално каране,стана ясно за лютеницана друго.

ВТИ-ката същата която ти горяла  5л масло на 10хил км ли,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VTI  с компресор Jackson Racing се кара трудно нормално, но зимата например така я карах.

Колата беше с D2 окачване и в завои се държеше като картинг.

Зимата кротуваш, иначе недозавива при рязко подаване на газ.

Та в този режим не гореше 5, а 3л/10 000км.

Лятото обаче ме провокираха постоянно, всякакви възможни модели.

И резултата беше налице, як харч на масло и чести смени.

Задължително със Сумолюб или Фюлерин.

Всички VTI - ки обичат маслото! Не им е леко на моторите след 7000об/мин.

А моята лесно достигаше 9000, но я ограничихме първо на 8000, после на 7200!

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакво развитие в тази тема,само лаф мохабет :D

В крайна сметка,някой направи ли нещо практично по кочината си относно разхода?

 

След 2 седмици ще съм в бг и ще сменя най-накрая PCV клапана + водородно почистване на двигателя с машина и след това смяна на масло и ще имформирам за резултат.

 

Ама вие нищо не казвате,явно си наливате примирявайки се че било нормално :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, BOKLUK_CHOVEK написа:

 

 

Ама вие нищо не казвате,явно си наливате примирявайки се че било нормално :D

 

Само на 6к че .........

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ся, боклук_човек, няма какво друго да се каже по темата, практичните неща са обяснени в тия 4 страници. Каквото се намали като разход от смяна на PCV ,гарнитурки и уплътнения - това е. Написано е за промивка с масло с цел разпичане на сегментите, което ти обезмисля разните флъшове с препарати. Повечето или почти всички Хонди харчат масло, основно понеже са стари и им е взето най-доброто от тях. Като има голям разход - гуми и после сегменти, това е. Магически решения за 50 лв няма. И аз съм така...

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам доколко е приложимо, но аз като взех колата (акорд 7, 2.4) имаше разход на масло. В рамките на 8000 км с първото масло долях 1.7 литра (плюс като броим щеката от макс до средата или мин, не помня). Имаше известно омазняване на ауспусите. Някъде средата на пробега смених гумичките на клапаните, но разхода не спадна особено. Второто масло е Ravenol FO 5W-30, със сравнително висок TBN, който би помогнал да поизмие евентуални нагари, До месец предстои следващата смяна и разходът към момента е спаднал до към 700мл + половин щека, като в този пробег съм имал едно бързане извънградско около час и половина на газ-спирачка и обороти + още 2–3 по-къси. Основния разход го забелязах след тези пътувания иначе стои стабилно, доколкото мога да преценя. Ауспусите също са сухи.

 

Та с две думи, ако имаш колата от неотдавна, и не знаеш с какво масло е карана, може да пробваш да покараш по-къс преход с подходящо за промиване масло и не е изключено да видиш ефект. Не мисля че моя Равенол е бил най-подходящия за целта, но изглежда, че е свършил работа.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я купих обслужена с прясно налято 10х40 (на К24А3) :). Като подмина 6500 взе да го похарчва и почнах да следя "маслената тема". На 8000 вече беше на минимума и го смених. От тогава карам с 5х20 вече 3 смени и нямам разход, но и го подменям на около 5500. По мотора нищо не е пипано, а и преди и сега си карам спокойно, но се случва и да и се радвам във високите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, ceco_accord написа:

От тогава карам с 5х20 вече 3 смени и нямам разход, но и го подменям на около 5500.

Вече ми разказвате играта с тези масла. Постоянно се вдига мизата. По-скъпо масло с по-честа смяна.

Не забравяйте, че има и разлики между K24A3 и К24Z3, макар и за някои да изглеждат минимални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето не е скъпо и не е "супер-дупер" за амнайсет хиляди км. Просто е за по-малък преход, от което мотора е по-щастлив.

Сори че се намесих в темата. Не съм задълбавал в разликите на 2-та мотора, но едва ли са фрапиращи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, h5rov написа:

Вече ми разказвате играта с тези масла. Постоянно се вдига мизата. По-скъпо масло с по-честа смяна.

Не забравяйте, че има и разлики между K24A3 и К24Z3, макар и за някои да изглеждат минимални.

Цецо го сменя на 5500, не на пробег, а защото толкова прави за година. Нали трябва и всяка година да се сменя, освен на пробег.

Отделно неговото е 5-20 полусинтетично. 

Нали така, @ceco_accord? :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За година правя 7-8К, но го сменям по предписание и, да - карах с Хондовата полусинтетика, но свърши и сега съм с пълна синтетика, но пак ще го сменя като стане на 1 година.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото се ползва и за охлаждане. В немските коли обема на масло е 1.5 до 2 пъти повече от японските.

И то при сходни кубатури.

Бмв харчи масло по подразбиране, в ръководството си го пише даже.

Порше с V8,  като го пържиш,  до морето и обратно 500мл масълце.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С хубава синтетика (Amsoil 0W-20 / 0W-30), доливам по-малко от литър между смени, които идват на 10-12к км или година. Купуваш си 5л за смяна - остава ти над половинка и като светне лампата, че си на минимум (на 8ма ген има лампа, че маслото е на минимума, не че помпата е пресъхнала), доливаш :) Така изкарва по 10-12к км или 12 месеца. Ако караш много на дълъг път и искаш да караш по 20 000км между смени (все пак не прескачай 12те месеца препоръка) - предвиди си повече за доливане.

 

Ако се прави промивка на двигателя със специализирани добавки, не бих налял новото масло с което ще се кара веднага след промивката. Може да се налее евтино масло от ato24 (тяхната марка например), да се покара няколко дни, за да поеме остатъка от промиващата добавка и тогава да се направи втора смяна с истинското масло, при която да се смени вече и филтъра.

 

Преди 20 часа, darius написа:

Маслото се ползва и за охлаждане. В немските коли обема на масло е 1.5 до 2 пъти повече от японските.

 И то при сходни кубатури.

Бмв харчи масло по подразбиране, в ръководството си го пише даже.

 Порше с V8,  като го пържиш,  до морето и обратно 500мл масълце.

 

Това са супер шарени генерализации. На всяка немска кола със същата кубатура ли й е 1.5 до 2 пъти повече маслото? На Audi A4 2.0 TFSI 210кс 2012г например е 4.5л. Ти колко Поршета V8 си пържил до морето или си говорим градски легенди? :)

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, darius написа:

 В немските коли обема на масло е 1.5 до 2 пъти повече от японските.

Така е, но не навсякъде, а и повечето са със "сух картер" (ако знаеш какво означава това).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.04.2019 г. at 14:37, Veseliq написа:

С хубава синтетика (Amsoil 0W-20 / 0W-30), доливам по-малко от литър между смени, които идват на 10-12к км или година. Купуваш си 5л за смяна - остава ти над половинка и като светне лампата, че си на минимум (на 8ма ген има лампа, че маслото е на минимума, не че помпата е пресъхнала), доливаш :) Така изкарва по 10-12к км или 12 месеца. Ако караш много на дълъг път и искаш да караш по 20 000км между смени (все пак не прескачай 12те месеца препоръка) - предвиди си повече за доливане.

 

Ако се прави промивка на двигателя със специализирани добавки, не бих налял новото масло с което ще се кара веднага след промивката. Може да се налее евтино масло от ato24 (тяхната марка например), да се покара няколко дни, за да поеме остатъка от промиващата добавка и тогава да се направи втора смяна с истинското масло, при която да се смени вече и филтъра.

 

 

Това са супер шарени генерализации. На всяка немска кола със същата кубатура ли й е 1.5 до 2 пъти повече маслото? На Audi A4 2.0 TFSI 210кс 2012г например е 4.5л. Ти колко Поршета V8 си пържил до морето или си говорим градски легенди? :)

Весел, твърде много те уважавам, за да ти тегля една! Всички генерации на Порше Кайен съм карал до морето! Шефа им е фен!  Днес е Великден! И не бъди толкова надут!

 

  • Хаха 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смених най-после PCV клапана. Ще видим резултата от това. Мисля,че до седмица ще си покаже дали продължава консумацията на масло със същото темпо или е намаляло.

IMG_20190510_113032.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Въпреки че съм дългогодишен фен на Хонда, чак сега си направих регистрация във Форума.

 

Общо съм имал 4 коли до сега всичките Хонда, 3 Сивика (1.3 , 1.4 , 1.6 VTI и Акорд 6), в момента съм в процес на търсене на 5-тата :) , решил съм да се прехвърля на Акорд 8-ма 2.4, възнамерявам сам да си я докарам от Швейцария, във връзка със което искам да проуча какви са честите оплакванията от тези модели на над 120 000км. 

 

Благодаря на всички участници в тази интересна тема :), няколко интересни факти и статии които намерих във връзка със този проблем, май се оказва че проблемът си го има и Хонда знаят за него, та чак са увеличили гарантирания период да маслооберателните сегменти и т.н. 

https://us.autologic.com/news/honda-engines-oil-consumption

https://www.cars.com/articles/2008-2011-honda-accord-oil-issue-1420682963033/

 

 

До колкото разбирам основния проблем при K24 е нагар по маслообирателните сегменти,.... единственото решение е всичко долу и смяна на бутала и/или сегменти :), да видим какъв ще ми е късметът. 

 

Ще пиша отново, ако има някакво развитие 

 

Поздрави!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като вземеш кочината ако разхода на масло е 1-1.5Л на 8-10К км си я карай спокойно.

Аз минах 1000км с сменен клапан и сменено масло и пак светна за масло.Долях към 200мл. Ръчкам ли я над 4К оборота гори масло. Ще видя какво ще я правя,може би смяна на сегменти и гумички на клапаните за остраняване на проблема генерално и това е. До колкото знам ,сегнемти + гумички към 1300лв,за труд не знам.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
1 hour ago, Angelov_88 said:

.... единственото решение е всичко долу и смяна на бутала и/или сегменти :), да видим какъв ще ми е късметът. 

Както е споменато и в източниците, които си цитирал, смяна на маслото може също да има положителен ефект. Или с други думи – една-две по-чести смени с хубаво и миещо масло може да поизчисти нагарите и да намали разхода. Също така се говори за смяна на сегменти. Чак бутала...

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Ок съм със това че старите ми Хонди 15+ години горят масло, (между другото само 1,3 мотора не изгори и капка масло, смених го венъж минах 25к и я продадох със същото масло на същото ниво за 800лв :) ) , VTI-ката стоеше постоянно в лютеницата бараше масло по малко но също беше Ок, най-зле беше англичанката със 1.4 мотора, Акорда ми 6 ген. гори около 1 лит. на 10 хил. , ако го карам със полу синтетика, даже не го доизгаря до смяната, да имаме предвид че се кара смесено, 140-160 по магистралата и нормално каране в София. 

 

Определено не съм съгласен кола за 20 хил. на <10 год. да ми гори масло и няма да го изтрая :) ако попадна на такава, ще се оправя.

Какво да кажа обмислям каква кола да си купя (не само Хонда), от това което прочетох последните 2 месеца, еми Акордю май е най-малкото зло :D , ако GS 300 не беше със директно може би сега вече щях да карам такъв :) , засега Акордеона си остава най-доброто за цената и годините <20 хил. около 2010год.

 

Ето го и TSB-то от хонда за този проблем :) , става въпрос за K24-те, разликата между Америка и Европа са пренебрижими в тези серии, както и предполагам условията за създаване на въглеродните налепи са налице и тук :), едва ли при нормална работа на мотора ще се прецакат гумичките на толкова малко километри.

 

Успех на всички колеги и безпроблемно, ще пиша някой ден като си купя новата, да видим ще имам ли късмет

TSB II-4-11.pdf

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Както писах по рано, изпълних намерението ми да си закупя Акорд 8 2.4 , вече минах първите 8К със маслото което сложиха в Хонда (Женева) преди да отида да я докарам, към този момент колата ми е изгорила около 100-200мл (нивото по щека е паднало със 1-2мм), надявам се да имам късмет и да нямам проблем със разход на масло.

 

Колата я купих на 207к реални, общо 2-ма собственика е имала, винаги е карана със 5W30 , до 100к смяна на всеки 20К, след 100к смяна на всеки 10К. Маслото с което е карана е това от Хонда понеже е сменяно само в представителство на Хонда в Женева.

 

За сега нещата със разходът на масло изглеждат добре, надявам се не са правили циганийки със разни добавки и да не започне да го гори след като го сменя. Възнамерявам да направя първата смяна тази седмица със Motul 8100 5W30, ще пиша отново какво е положението след като му навартя първите 5к.

 

П.С.

Като цяло съм доволен от колата, въпреки забележките които има, рейка, вътрешно каре, лагер на първичен вал на скорости, лагер задна главина и т.н. , все пак поради тези проблеми и цената беше доста добра :) , та време е да започваме със ремонтите.

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не продължиш  с маслото Хонда щом е добре откъм разход.

https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html

Имаш време да се включиш дори лично да се видиш с човека организираш поръчките 

Сигурно ти трябват и други масла и течности на Хонда които тук са на супер цени 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Carpera

Благодаря ти за линка, ще се възползвам в бъдеще от него.

Попринцип ми трябват :) , за сега обнових маслото на автомата, но ще го обновявам още веднъж.

Виждам че си доста активен по темата, каква е твоята препоръка за масло?

 

Направих някои успешни и неуспешни ремонти миналия уикенд, описъл съм ги в тема която направих на скоро.

 

Исках да разхвърлям нещата и по съответните теми, за да има обратна връзка, а и да са полезни ивентуално.

Сега по въпросът със маслото, и какви наблюдения имам до този момент.

 

Двигателно масло

Към този момент колата е изминала около 8к (последните 500км, не съм проверявал маслото), но като гледам как изглежда маслото на щеката реших да си го изкарам до 10к и ще го сменя като се върна от Гърция.

 

Ето и снимка (не съм доливал)

image.thumb.png.8dc7591a410b72c4c13475d63e410f22.png

Изгорила е около 2-3мм по щека. Интересното е че това се случи в последните 1000км в които се отпуснах със витеците и пробите на максимална скорост, ама имах пътувания сам и реших да се позабавлявам малко, разходът извън-градско при напрегнато каране скочи до около 14-15л 

 

От 0-6.8к маслото спадна по щека около 1мм (нормално каране)

От 6.8 - 7.5-8к маслото спадна със около 2-3мм (витеци + бързо каране)

 

Следващите 2-2.5к до смяната ще са нормално каране на круиз, предимно магистрално, да видим от къде се появи завишаването на разходът от оборотите или ресурса на маслото. За всеки случей си купих 1л Мотул 5W30, ако ми се наложи да доливам по път (надявам се да не се налага де)

 

П.С.

За мен такъв разход е напълно приемлив :) , ако мога да минавам 10к без доливане, всичко е Ок

 

Поздрави

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ви-тек пие масло,той и с масло се храни.Няма драма тук.Прочетох другата тема където по детайлно е описано в какви обороти е каран мотора последните километри.Колкото по често е във витека толкова по често се налага да се поглежда щеката.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е общото на витека и разхода на масло ? само оборортите , така че обороти може и без витек .Та не намесваите една механична система с  разхода . 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че колегите оборотите визираха с „витек“ :D Аз поне в друга тема това имах предвид.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Да с 'витека' визирах оборотите :) 

 

Вчера светна индикацията на 8650км, не съм доливал, понеже така или инче спирах след 20км. Ще я закарам някъде на равно да видя какво е показанието по щека, през няколко интервала след загасянето на мотора. Интересното е че не светна по магистралата а след като слезнах и почнах със завоите. 

Но последните 1000км не съм карал във високи обороти, предимно магистрално 140-160км/ч

 

Не ми се иска да правя миксове на масла, ама ако е спаднало маслото ще и долея малко Мотул. (в момента е с това от Хонда)

 

Може би ако ги нямаще 1000км динамично каране, щеше да си откара до 10к.

 

Какъв е съветът ви за масло, мислих Мотул да и слагам по принцип, но мога и някво друго да пробвам, ако някой има добър опит ?

 

Във "TSB-то" от Хонда споменават качество на горивото + студен старт + натоварване и обороти по време на загряването на мотора, но може и минералното масло да отдели налепи в каналите на маслообирателните сегменти, предполагам.... В моят случей е карана в Швейцария, тоест студени стартове е имала, качеството на бензина предполагам е ок, карана е с масло 5W30, сменяно от 0-100к на 15-20к , от 100-200к на 10к. Ще се радвам да не ми се налага да доливам, но ще преживея и ситуацията със едно доливане.

 

Интересно ми е газта как ще и се отрази на разхода на гориво, че мисля да и слагам другия месец.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всеки 5500 до 6500 ми светва жълта лампа и доливам 500/800мл.

Така ще е !

Изобщо не търси отговори, че ще се филмираш излишно. 

Най- евтино и практично излиза да доливаш!

До сега сменях на 12/13 хиляди км. Но от Бардал ме посъветваха на 15 000 минимум.

Винаги със Сумолюб. Карам на газ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, darius написа:

На всеки 5500 до 6500 ми светва жълта лампа и доливам 500/800мл.

Така ще е !

Изобщо не търси отговори, че ще се филмираш излишно. 

Най- евтино и практично излиза да доливаш!

До сега сменях на 12/13 хиляди км. Но от Бардал ме посъветваха на 15 000 минимум.

Винаги със Сумолюб. Карам на газ!

Благодаря ти за отговорът колега, мисля че за сега няма да ми се налага да доливам ако карам нормално.

Пак и ме дразни да знам че трябва да доливам масло :D 

Днес сутрината мернах маслото и нямаше разлика със предния път, не знам защо светна индикацията?

image.thumb.png.1952b6bdfa5a7f648e9cb31fc611f2f8.png

Измерено (20мин.) след загасяне на мотора

 

Изводъдт който мога да направя е че го гори в високи обороти, а индикацията е сработила поради някви обстоятелства, за сега няма да доливам и ще видя дали ще ми светне пак!

 

Поздрави

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай го до около 5мм над максимума,няма да имаш проблеми

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според човек при който съм ходил, логиката за индикацията включва и температурата на маслото. Дано да е верно и при теб да е от това.
Аз живях с илюзията че проблема е в отчитането, но уви. Гори си като за световно, особено след 5к оборота.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте,

 

Вчера и долях 300мл и се качи на горна граница по щека, повече не е светвала индикацията, като се има предвид че първото светване беше на 8600км след доста витеци и бързо каране, мисля че колата ще е ок от към горене на масло.

 

Това с температурата не го знаех, но реално светна докато външната температура беше около 34-35 градуса.

 

Ще видим дали ще ги изгори тези 300мл за следващите 1000км, а и как ще се държи след смяната края на Септември

 

Поздрави

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дръж си едно шише масълце в багажника и си го поддържай на максимума. Аз не знам да има 200хилядник, който да не пипа маслото в обороти. То в менюъла на хонда изрично е посочено при всяко зареждане да се проверява маслото и да се долива при нужда, така че....ако на теб ти го харчи само при динамично каране няма защо да се тревожиш.

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/30/2019 at 4:17 PM, Angelov_88 said:

Здравейте колеги,

 

Carpera

Благодаря ти за линка, ще се възползвам в бъдеще от него.

Попринцип ми трябват :) , за сега обнових маслото на автомата, но ще го обновявам още веднъж.

Виждам че си доста активен по темата, каква е твоята препоръка за масло. 

 

 

 

Аз карам с PetroCanada 5 на 30 4л от новото в момента е на 35лв в сайта от линка.

Започва при мен да го бута  между 6и7хил км.

Аз правя чести смени с бюджетно масло в случая с  посоченото вместо да взема нещо скъпо за 80лв, за тези пари сменям два пъти маслото на по-малко км. 

Генерални заключения Хонда обича прясното  масло.

Правя промивка с промивно масло изтеглям мръсотията при всяка смяна от картера. 

Това е от мен

п.п

Да важен е режима на каране при мен той е 90%градско.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...