Jump to content
vlado5

Букса за четене на грешки abs на accord f18b2

Recommended Posts

Здравейте колеги. Под жабката имам две букси-първата е 2 пинова а втората е 5 пинова от тях някоя ставали за чек на абс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен проблема е че свети лампа абс и лампата за ръчна спирачка едновременно. Когато чекна 2 пиновата светва само оранжевата, а лампата на абс остава да свети без да мига за грешка

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От буксата с двата пина си чета грешките от двигателния компютър.

Как става четенето на грешки от АБС-а от същата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 5 пиновата букса.Окъсяваш 3 и 5 и след това даваш на контак и гледаш миганиятана ABS лампата.После пиши номера на грешкат да видим за какво иде реч.Погледни си нивото на спирачната течност.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hondarulez:

94-97 ABS CODES (thanks to JimBlake):

You pull these codes the same way you pull check-engine codes, but it's the ABS light that's blinking. Here's the sequence...

Insert the jumper, then turn on the key.
Long (2sec.) flash - long (2sec.) pause - this isn't the code yet.
Short flashes for the first digit of the code - 1sec. pause - short flashes for the 2nd digit.
Long (5-second) pause, then the next code.

(94-97) ABS DTCs...
1 - ABS pump motor over-run
1 2 ABS pump motor
1 3 high pressure leakage
1 4 pressure switch
1 8 high pressure system
2 1 parking brake
3 1 pulser RF
3 2 pulser LF
3 4 pulser RR
3 8 pulser LR
3 12 different diameter tires
4 1 wheel sensor RF
4 2 wheel sensor LF
4 4 wheel sensor RR
4 8 wheel sensor LR
5 - rear wheel lock - R/L
5 4 rear wheel lock - R
5 8 rear wheel lock - L
6 - fail-safe relay - F/R
6 1 fail-safe relay - F
6 4 fail-safe relay - R
7 1 solenoid - RF
7 2 solenoid - LF
7 4 solenoid - R
8 1 ABS function
8 2 CPU comparison
8 4 IC self-check

98+ CODES (thanks to 2000GSRT)

11 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) FR
13 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) FL
15 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) RR
17 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) RL
12 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) FR
14 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) FL
16 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RR
18 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RL
21 - pulser FR
22 - pulser FL
23 - pulser RR
24 - pulser RL
31 - solenoid (short to body ground/short to wire) FR-IN
32 - solenoid (short to body ground/short to wire) FR-OUT
33 - solenoid (short to body ground/short to wire) FL-IN
34 - solenoid (short to body ground/short to wire) FL-OUT
35 - solenoid (short to body ground/short to wire) RR-IN
36 - solenoid (short to body ground/short to wire) RR-OUT
37 - solenoid (short to body ground/short to wire) RL-IN
38 - solenoid (short to body ground/short to wire) RL-OUT
41 - wheel lock FR
42 - wheel lock FL
43 - wheel lock RR
44 - wheel lock RL
51 - motor lock
52 - motor stuck OFF
53 - motor stuck ON
54 - fail-safe relay
61 - ignition voltage
62 - ignition voltage
71 - different diameter tire
81 - central processing unti (CPU)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрaвейте,ако имаш изгорял ABS датчик ще ти свети лампичката на ABS.Не се хваща от окъсяване и HDS.

С мултицет се проверява от голямата букса на модулатора или един по един.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегите който се опитаха да ми помогнат. Грешка не можах да прочета нито от една букса. Двете лампи сутрин не светят когато е студен двигател по късно през деня остават да светят .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата за abs и лампата за ръчна спирачка.Когато светят двете лампи, светят и на контакт и при работещ двигател. Казанчето е пълно със спирачна течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги . Ще ви опиша моите неволи през изминалия уикенд . След поредните неуспешни опити за чек abs ,включително и в сервиз bosch гр.Ямбол-неуспяхме да я чекнем.След изтегляне на pdf-abs bosch 5.3 и обстойно преглеждане на autodata ,реших да направя сам диагностика .В pdf също има доста полезна информация.1-следва сваляне на куплонга на модулатора.2- през него проверих всички предпазители(захраних и двигателя от него за да го изключа като вероятна причина).3-следва проверка на датчиците към колелетата и те отпадат като причина (измерих ги ,всичките показваха 1500 ома)4-при натиснат педал на спирачката проверих да ли излиза +12v на клупонга , и него го има .5-За да изключа силовите захранвания като причина отново закачих двигателя през клупонга на модулатора (40A предп.захр на двиг. и 20А предп захр на клапаните) отново всичко излезе нормално. Дотук всичко излиза нормално . След оглед отново на схемата за управление на abs -останаха релетата като вероятна причина(valve relay и motor relay ,проблема обаче е че те са в модула а той е капсулован. След дълго почесване по главата реших да го отворя .1- следва сваляне на болтовете 2- бавно и внимателно с малка ножовка следва отварянето 3- след отваряне (15min) от страната на релетата започнах да ги меря и да проследявам веригите (всичко излиза) 4- за да съм сигурен че работат коректно ги захраних с 12V през пиновете на модула и директно на техните крачета( и те отпаднаха като причина )5 -друго не остана освен да го отворя от другата страна (страната на клапаните) 6 - След отварянето констатирах вероятния виновник ( разпоени кабелчета на минуса и още две кабелчета който отиват към ел.клапаните ) .Проблема е че гадния шваб е използвал алуминиеви проводници който не могат да се запоят с калай . Тогава реших да ги сменя с медни но пък друг проблем излезе трябва да ги хвана върху керамична платка на която изчезна покритието след третиране с флюс . Вече знам че имам неработещ ABS. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А преди това работише ли ABS-a въпреки светването на лампите?Прове ри ли си датчика за нивото на течност да не би той да ти прави мизерии.Принципно ако той се цака и отчита ниско ниво на течност светва лампата зьа ръчната ,но тук при Honda може и ABS-а да светва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светни ли лампа Abs и за ръчната спирачка -abs не се включва . По схемата за управление двете лампи са в паралел с общо захранване (+12V) ,а модула на abs подава минус при отказ на системата . Според мен затова светят заедно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със светенето на лампа abs и лампа внимание (включително и работоспособноста на ABS ) е решен,след закупуване и монтиране на друго Ecu ABS (втора употреба).На колегите който ме напъстваха и се опитаха да ми помогнат им пожелавам дълго и безаварйно шофиране. Темата е за ключ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен проблема е че свети лампа абс и лампата за ръчна спирачка едновременно. Когато чекна 2 пиновата светва само оранжевата, а лампата на абс остава да свети без да мига за грешка

Здравейте колеги днес се случи същият проблем светнаха АБС и ръчната спирачка пробвах с 5 пиновата букса но уви нищо дайте съвет колеги голям филм ми е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук е обяснено подробно и нагледно как се четат кодовете от 2 и 5 пиновите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...