Jump to content
тодор иванов

колко излиза основен ремонт на HR-V 1.6 v-tec

Recommended Posts

Здравейте колеги,скоро си взех HR-V 1,6 4х4 124кс. след смяната на маслото се прецака тропа здраво лагери и бутален болт и не зная още какво ще излезе.До тук е само оглед ,от приятели , не е ходила при майстор.И още се чудя къде да е закарам дали в сервиз на хонда или в някой гараж.НЕ ХОДЕТЕ ВЪВ ВРАЦА САМО ИЗМАМНИЦИ !!!!!!!!!!!!!!!!!Ако някой знае колко излиза нека да сподели,или пък да има Двигател.тел 0897974826 от Ст.Загора съм Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сменяш всичко: сегменти, гумички на клапани, гарнитури, осн. и биелни лагери и напасване на клапани частите са ти ориентировъчно 300 - 600 лв в зависимост от марка, магазин и т.н. За труд вече е божа работа в Пловдив за целият този ремонт ми казаха 1000 - 1200 лв. всичко + труд (това за ЦРХ 91г. 1.6 124 коня). В крайна сметка ремонта си го правих сам и за части съм дал към 500 лв., а труда си е изцяло от мен. Поздрави и дано съм бил полезен.

 

П.С.  Скоро един познат  си купи Нисан Примера 2005г. дизел и стигна само до двора на КАТ, където му изтропал мотора и после лагерите бяха събрани в картера. Много неприятна случка, дано се разминеш по-леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е Врачанка, ама освен че беше със спечени маслени сегменти, за сега е добре. На мен ремонта ми го правиха във Враца и излезе .... нещо към 400-450лв с труд и части. При майстора дето ми го прави, само за ден бях изпуснал цял двигател ревизиран и пак горе-долу за тея пари.

Трябва малко късмет и да следиш офертите, може да излезе по-евтино да си намериш двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари може да се намери гол двигател, но не се знае и той в какво състояние е. Надали някой ще вложи пари и труд в ревизия на двигател и след това ще го продаде за тези пари освен ако нещо не му е станали след това (лично мнение). А и с новия двигател има много разправии после в КАТ. От около година вече се минава Технотест независимо от това дали слагаш същия мотор или друг. Всичко това важи ако колегата иска да си регистрира евентуално новия двигател. Аз мисля, че качествен ремонт с хубави части е по-добрия вариант и по-сигурен. И си спестяваш евентуални главоболия след това.

 

П.С. Колега, пиши после в темата дали си оправил проблема и как. ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отклонявам се от темата, ама в България се вкарва най-големия шкарт/боклук, теглят му малко боя и замажат положението и айде на пазара. Елементарно сравнение с ... примерно германското мобиле и виждаш, че няма как тази кола/модел да струва по-малко в България, и да е свалено нещо от цената там, нали трябва да сложиш транспорт (700-1000лв) + нещо  за джамбаза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички; основни лагери, биелни лагери.сигменти, изпускат.клапани, гумички на клапаните, гарнитури к-т и семеринги, шлайф на колянов вал и на главата, сьединител к-т. И труд на майстор 1,260лв. И следва регистрация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...