Jump to content
bigmo6

Основен ремонт,миними,цена,части и визия сивик японка

Recommended Posts

Относно разхода на масло

Установи се,че е прегряван двигателя но макар и малко имаше отрицателен ефект за разхода на масло.

Какво се случваше през петте смени докато го отворя?!

С две думи гадното го гореше доста но само над 2500 х.об.

хубавото и качествено масло го гореше само когато я гоних от 3000-6000х.об.

гадните масла 500гр/1000км са;

Тотал кварц 10/40,Кастрол магнетик 10/40 направо от германия(меду другото в последствие разбрах,че това масло в САЩ го имат за нещо,като М10Д тук,потвърдено е от приятели,които работят там в тази област(механик и управител на сервиз)).

Хубавите масла 200гр/1000км.

Хонда 10/40 ОЕМ,Статойл 10/40 и 5/40от вносител,Мотул 10/40 и 5/40 от вносител-няма да кажа кой са,защото ще е реклама!

отделно от маслото съм слагал добавки,които забавяха разхода на масло 15лв.

но извода за мен от всичките проби и тестове е:

Качествено масло и това е!

Редактирано от bigmo6
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интейка го намерих за 50 лв. филтъра с карбонов щит за 70лв.,като беше замислено студен въздух да се диша от калника,за това е с вход и изход на 76мм. като  на интейка!Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

започнах търсене на раздвижна ролка за центровка на минимито.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно ги раздавате тези кончета,120 на мотора по може,ама на гумите....

  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това се гони и са обещани,а колко ще се изкарат само диното ще покаже но минимума е 95-100 извинявам се объркал съм двете величини :punk:

Но за мен е важен въртящият момент понеже колата е ежедневка а не за гонки с комплексари по улиците на София!

Редактирано от bigmo6
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролката 'Про серия 2' я намерих за 80лв от колегата JIMI в идеално състояние за което благодаря!Публикувано изображение

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стигна се до намиране на сегментите,лагерите,буталата,коляновия вал и гарнитурите.

Вал-Д15Б2-идеален 80лв

Бутала с биели-Д15Б2 идеални 60лвПубликувано изображениеПубликувано изображение

Оснивни,биелни лагери-240лв.-

сегменти-120лв

който разбира ще одобри инвестицията :yes: Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги и гарнитурите:

г-ра глава-50лв

г-ра картер-35лв.

г-ра всукател-8лв.

семеринг колянов вал-16лв.

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя го разтреляхме и установихме,че има леко прегряване но 'Няма напрежение' както се изказа Боби :yes:

блока се на за хонинг и челосване-40лв,а главата Д16З9 за ревизия-200лв..Публикувано изображениеПубликувано изображениемеренето отделно е 50лв.

Редактирано от bigmo6
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е измито и готово за събиранеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеможе да се види,че всичко пасна идеално,даже буталцето стърчи както при Б16 :punk:

Редактирано от bigmo6
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подготвих частите за фейса,и се чудя дали да сложа силиконови маркучи за въздуха и водата 'самко' :punch: Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво брат миииии,рядко има такива обобщителни теми във форума!!!  :thumbs1:

 

пп.Според мен темата не е за този раздел!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сглобяването запали с Д14А4 комп. и се кара само с подаване и отпускане на гаста от1000 до 3000 об. в продължение на 250км.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 A може ли снимки малко по-отдалече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре качвам бронята с добавка тайп-Р и ще я щтракна:-)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отлична работа братле Браво!! Моторчето определено радва окото ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси!

Ето още снимки,но спойлера има нужда от обработка и не го монтирах  -_-

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

но капак стана идеален(той си е нов де;Публикувано изображение)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво :) от много време не бях виждал така работена кола :) Честито и безаварийни  :plane:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги!За по безопасно шофиране съм поръчал накладки 'Техтар' за отпред,на дискове Текстар 262мм.Отзад също, нови барабани с накладки 'Минтех'.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Да много добре се е получило, ако всички така се грижиха за колите си :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп,пропуснах газовия инжекцион с Италянски компоненти(от вторите снимки),който монтираха миналата седмица за 690-храни я до прекъсвача както си трябва,в ниските също много добре наема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се прибирам от гаража на 'НРР',където Боби изцеди 120 конски сили на гуми(не на валa)и то без спортна генерация,ако намеря време да я сменят,ще я замеря с някоя стокова Б16 седанерка;-) Графиката после:-)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,4 без спортен вал,всмукател и генерация,120 коня на гумите.....мммммм,не знам...имаше 2 Д15Б2-ки,с тези екстри,които изкараха 110-115 на гумите....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно ги раздавате тези кончета,120 на мотора по може,ама на гумите

Те ти на,невернико  :lol:  :lol:  :lol:

Публикувано изображение

Топла,топла от снощи,и не говорете празни приказки без покритие ........ ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре адвокате...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре адвокате...

:D  :P  :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То имаше едни други такива кончета.....Ами разтиквайте си ги със здраве

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те конете са си едни,ние други не знаем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой със седан Б16 сток само за замерване да видим колко са ми истински кончетата ми/му :argue:

Редактирано от bigmo6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагаите-Имам проблем=-O Съединителя ми е Ехidi но е на 200 мм.стоково, нищо че е с 200кг.по-тежка от хеча.Това не го съобразих при супа и сега го паля(от приплъзване)още на първия сериозен старт.Някой знае ли на стоковия ми маховик който е 7кг.мога ли да сложа по-голям и колко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събрах всичко от проектаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със съединителя се регулира от педала срещу 20лв;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш да сложиш съединител на 212мм без проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като се наложи да минавам от 200 на 212мм трябваше да сменя маховика.Разлика между другото не усетих при каране между двата

Редактирано от SpeeDemoN5
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика на 212 е към 9кг.а за 200мм е 7кг.,тези 2кила са ми в повече:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка маховик и на 212 има пак седем кила. Твоя на тая д14 бивша де, колко тежеше, точно толко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я, вярно ли!

Трябвало е да по-ровя повече на времето!

Моя си е същия 7.200кг. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...