Jump to content
Slimky

Проблем с алтернатор/акумулатор

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

От три месеца имам Хонда сивик 7 ген. 1.6 v-tec и още напипвам ритъма, така да се каже. 

 

Случи ми се преди две седмици на празен ход да ми присветне лампичката за акумулатора, като след не повече 1 км. в града ми отказа (светна) първо ABS, после EPS и накрая волана. Занесох акумулатора на сервиз, за да го заредят и след 24 ч. момчетата ми гарантираха, че всичко с него е ОК и проблемът не е от акумулатора. Закачих го за колата и си я прибрах пред нас без проблем. На следващия ден тръгнах за София и отново на светофарите ми присветна лампичката. Реших да не рискувам и оставих колата пред нас и тръгнах с друга кола, тъй като спешно трябваше да пътувам за София. Важно е да спомена, че разкачих акумулатора от клемите. 

 

Сега след две седмици свързах акумулатора и запалих без проблем. Заведох я на сервиз, като момчетата провериха дали алтернатора зарежда акумулатора - зарежда го - 14.0. Казаха ми карай смело ... Карах доста градско днес (Бургас) и нямам никакъв проблем. 

 

Някой имал ли е такъв проблем, не се чувствам сигурен зад волана като знам, че във всеки един момент може да ми откажат ел. компоненти. 

 

Благодаря предварително!

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

 

Как го замериха алтернатора дали зарежда акумулатора? Под товар, какво включихте за колко време? Лампата ти присветва ли още? По симптомите, които си описал ми прилича на износени четки, гледаха ли ги? А какво беше напрежението с включени консуматори?

"ABS, после EPS и накрая волана" - за да спрат тези компоненти значи генератора не осигурява необходимото напрежение и те се изключват автоматично от съображения за сигурност, защото има опастност да не работят коректно при липса на оптимално захранващо напрежение.

Най - лесно е, а и препоръчвам да погледнете четките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отново почна да ми присветва лампата на празен ход и в същия сервиз решиха да гледат динамото и да оставя колата. Казаха, че реле и диод са изгорели и ми обявиха сума от 115 лв. за части и 70 лв. за труд, като не бяха много уверени дали ще се справят.. :(  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, оправи ли си проблема? Че и при мен се случва нещо подобно. Примигва лампата на празен xод много рядко. Докато си играеx с OBDII, забелязаx че заряда пада от 14 на 12волта за миг (направо си спира...) и точно тогава ми светва и лампата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нашите коли това е нормално. В другия раздел има 2-3 теми по въпроса с напрежението.

Потърси ги и ще си отговориш на въпросите.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Slimky,след като са ти замерили зареждането че кове на 14 волта ,тези другите как установиха че диод и реле са за смяна-бахти мошениците!На моята също не ми харесва как се движи напрежението в инсталацията ,но засега не ми е светвала лампата и си трая .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В алтернатора има реле-регулатор, което поддържа/ограничава/ постоянен ток. Ако имаш проблем с него на фарове най добре се вижда - на моменти светват все едно пускаш дълги. Това, че е замерено зареждането е за момента, не е гаранция, че има постоянно напрежение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...