Jump to content
New-1

Помощ при mpfi swap

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги,колата е 5 генерация сивик...Д15б2..ще преправям моното с пълна инжекция и всичко е накачено вече,но не мога да се справя с инсталацията.Взел съм комп и делко от Д16а6 с инжектори и колектор от Д16з6.Прекарах жици от новите два инжектора до компа и до колкото знам те са постоянен +,но не мога да схвана другите две жички от двата инжектора къде трябва да ги ръгна,също не мога да се справя с жиците от компа към делкото...чета в нета теми,но или са неточни,непълни или на англиски и не мога да се справя и тва си му е...моля за помощ за да мога да я зглобя напълно и да почвам да наказвам :D Също така свързах пиновете за новите инжектори от кома А1 и А5...разместих С1 към В10 и С2 към В12...и до там зациклих... :)

Редактирано от New-1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се разбра че без резисторна кутия няма да стане,трябвало нискоомни инжектори, Също и с 7-жици от дистрибутора излизат затруднения,коя-къде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ПМ6 не може да подкара високоомни инжектори...разбра се също че маркуча за бензина от Д15б2 няма да стане,защото тече и сиг е различен от този който трябва...ще ми трябва такъв от Д16з6...също така се разбра че няма да можем да я подкараме без баро сензор

Редактирано от New-1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PM6-цата си управлява без проблем високоомните инжектори,също така мотора може да си работи без Баро-то....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера и аз разбрах че няма да има проблеми с инжекторите,но ми казаха че без баро сензор ще мени оборотите на празен ход и смесите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да го има,но и без него може.Настройват се смесите,забраняваш грешката и става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен митака каза че тва са схиеми за 4ген. И цветовете са различни,от еку то нищо не се размества,Ся ще въртим и ще мъчим кабелите на деокото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И днес никаква не я свършихме...Накупих си опръстенчета и дифтунги и най накрая зглобихме всичко и дойде време за проба..да ама не запали ами само припукваше... И диодчето на компа светеше постояно.Извадихме там един бушон и изтрихме грешките и хоп спря да свети...дойде време за още една проба и запали на 2 цлиндъра и изгасна...компа изкара грешка 4 и 16...за датчик в делкото и за инжекторите нещо...и след това ми падна акомулатора :D Уж всичко трябва да е наред..пуснах жици за 1 и 3 инжектор(А1 и А5) другите два 2 и 4 (А3 и А7)са си тия от моното...свързах масата(жилтите жички)на новите инжектори към жълтите на старите...изкарах две жички от Б10 и Б12 за датчиците в делкото,но там не съм сигърен че са свързани правилно,но не пали пущината...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя стана една :D една грешна информация и биелата излезна през блока,картера...разходи се на воля :D

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се случи това ? :o Другата седмица на 4-ката и аз ще я правя тази манипулация...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не зная точно,но от неправилно свързани жици мисля че беше всичко...обратна детонация...както и да е биелата се счупи при опитите да я запалим при неправилно свързани жици и компа вадеше грешки за кранк шафт сензор 8 и 4 грешка...свързахме жиците както трябва,спря да вади каквито и да е грешки,но отново не искаше да запали...и от незнание какво да пробваме решихме да сменяме буксите на инжекторите и оп запали на 2 цилиндъра...извадихме една букса,вкарахме я отново и запали на 3 ..вдигна оборот(предполагам преди да запали биелата си е стояла в цилиндъра и се е мятала там и затова не сме я усетили,но след като запали е излязла) и биелата почна да троши.Както и да е вече мотора е ревизиран и на ново сглобен,но отново не иска да запали.Компа не вади грешки...опитвам се пак да разменям букси на инжекторите но не пали а само препуква...На свещите има ток,компа не дава грешки,дюзите пръскат бензин,но не пали както запали миналия път а само препуква...дайте съвет какво да предприема или ще я карам на някъв майстор вече че ми писна.Мерси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата запали,но трудно и след като даде грешка 9 и 5 цилиндър сензор и мап сензор...малар че жиците уж бяха наред..исках да си я прибера от майстора на ход и когато вкарах на скорост и се опитах да тръгна колата изгасна и лампата на чека взе да свети постоянно и не искаше да пали повече...както и да е взех друго делко от д16а6 а не такова като старото от з2 защото има разлика в жиците и отново свързах жиците по диаграмите в нета,но чека още продължава да свети постоянно...изгорял ли е компа или е в някакъв авариен режим?мерси!пробвахсклемата и с бушона...няма разлика

Редактирано от New-1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора заедно с всички движещи се части в него си е чиста механика..От неправилно вързани жици неможе да ти се счупи биела, бутало, да ти удари клапани и разни други такива...Друг е въпроса колко кадърно е сглобен мотораОт неправилното свързване може да е изгоряло нещо в компа ако да речем си подал някъде 12волта, където не трябва... Това лесно ще го установиш като му махнеш капака и го помиришеш /Изгорялата платка мирише доста особено и неможе да го сбъркаш/Провери мап сензора - при мен той се оказа повреден ама по принцип ако има ток на свещите и има бензин трябва да запали освен ако не си разменил нещо инжекторите или делкото не е вързано погрешно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със счупения мотор бях изкарал 13 000 без да го жаля! едва ли от малко повече въртене да стане фал...помирисах компа и си мирише навсякъде еднакво,но чека свети постоянно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой ще ти каже точно къде си сбъркал в жиците.. най-добре хвани ги отначало и провери всеки един кабел - и не ги гледай само по цвят, а гледай реално къде отиват - при мен имаше разминаване в цветовете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

справих се с светещия постоянно чек...но не мога да си обясня с тоя мап кво става...тръгвам да паля колатаи препуква но не пали и след малко по продължително въртене вади грешка 5 и пали....гася и вадя буксата на мапа...въртя и пали от първия път без да вади грешки,но не работи нормално..прекъсва и т.н...сложа ли мапа докато мотора работи веднага гасне.най сътанното е че пробвах и с друг мап..няма разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че другия мап е бил работещ? Провери дали си го свързал правилно - 3 жици са ама ако си объркал позициите няма как да работи..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм ги пипал воабще трите жици..бях я карал на един майстор и той каза че е пробвал с друг мап и е нямало разлика..аз се опитах да приспособя моя външния от моното да стане вътрешен но пак не стана..а по принцип съм с мап от д15з1 и е работел до последно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз известно време карах с външен мап от моното, като го бях приспособил и нямаше проблем.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз намерих една тръбичка която на единия краи имаше няква гума под конус и в нея сложих една голяма пластина и с болчетата я стегнах..нз дали е оплатнило но и с двата мапа не щеше да пали нормално..бяз тях пали и не вади грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...