Jump to content
Ganchev

CR-V-то ми запотява левият фар.

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

 

От няколко дни левият ми фар започна да се запотява и има доста обилен конденз вътре. От какво може да е това? Прегледах фара няма никакви пукнатини, изглежда ми здраво залепен. Открих и че ми ги няма двата гумени тампона отпред на маската върху които ляга самият капак и в момента капака има луфт. Може ли от това да идва конденза? От къде мога да си намеря такива тампончета? Самият фар има ли някакви отдушници?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как изглежда фарът, ако може да се добавят към горният ми пост.

 

post-6020-0-42271900-1403724984_thumb.jpg

 

post-6020-0-30027500-1403724988_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БаМааМу и конденз ... тва си е направо потоп.

 

Едва ли ще да е от капака, щом казваш, че няма спукано по фара.

Да, фарът има отдушници. Едно гумено, Г-образно маркуче отзад. Не помня, къде точно беше, огледай около капачката за смяна на крушката на фара.

И да, ако е запушен отдушника, може да образува конденз, ама чак толкова!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, фар  и отдушник :no: .

И какво общо имат гумените тампони където ляга капака?

Търси причината в самия фар - уплътнението между стъклото/пластмасата/ и корпуса или от там където сменяваш крушката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стига бе, фар  и отдушник :no: ...

Емич ... в 2 ч. посреднощ ... или се бъзикаш с мен ... или не мислиш (свръхдоза ... алкохол) ... или мислиш с ху..........    ъъъъъ тЪкова ... с другия си мозък ...

 

Ганчев, сега нямам време да търся, и качвам снимки, затова ето ти темичка със същия проблем с коментари и снимки:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93210

 

Хондата е друга, но твоя отдушник е същия (и на Емича неговия). Даже май е на същото място.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го погледна днес след обед. А лесно ли се сваля самият фар, трябва ли да свалям бронята?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не цялата.

Фара има 2 скрити винта. Единия е отстрани, под мигача. Затова отвиваш само винта, който държи бронята към калника. Той е в самия край на бронята, горе, където започва пластмасовата вежда на калника.

Махаш и решетката между фаровете, защото другия винт е скрит под нея, в острия край на фара.

post-13558-0-72009700-1403767195_thumb.png

post-13558-0-42772700-1403767270_thumb.png

post-13558-0-84130800-1403767288_thumb.png

 

Двата скрити винта са N2 N15 от първата схема.

За да махнеш решетката (втората схема) имаш 4 видими винта отгоре, и 3 скрити. Единия скрит N5 е под капаче на емблемата N12. Другите два скрити винта са N10, и се отвиват през оградените с червено отвори. Скритите винтове не се отвиват докрай, а само малко, колкото да се освободи решетката.

Страничния винт на бронята е N19 на третата схема.

 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега слизах, отдушниците не бяха запушени, отворих капачката на фара и извадих крушката, че да съхне, ама ми се струва че това не е конденз. В момента нямам свободно време да си играя с фара и искам да попитам, ако водата не изчезне проблем ли ще е да поседи фара така около 2 седмици? Може ли да му стане нещо на рефлектора?

Ограденто на първата снимка е вода в самият фар, на другите две едрите капки и локвичката са на самият рефлектор.

 

 

 

 

post-6020-0-02175600-1403780582_thumb.jpg

 

post-6020-0-14086300-1403780586_thumb.jpg

 

post-6020-0-23151900-1403780590_thumb.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като взех Хондата и при мен единия фар беше със сериозен конденз, незнайно от какво. Реших си проблема като махнах гуменото уплътнение, което покрива крушката за няколко дни. Това го направих при хубаво сухо време, защото се опасявах заради липсата на уплътнението да не влезе повече вода. Така след няколкото дни каране със светнати фарове и без уплътнението конденза изчезна. Сложих си отново гуменото уплътнение и повече конденз не се е появявал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е конденз, а директно си влиза вода ат някъде! В тоя случай единствения вариант е да се свали фара, да се разлепи, подсуши и отново да се залепи добре със силикон, като междувременно си огледа добре дали няма някъде пукнатини. Ако няма никъде пукнатини явно се  е разхерметизирал някъде самия фар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На твое място не бих разлепял фара, за да го лепя наново... Според мен ако няма някакви пукнатини или да ти липсва тапата отзад на крушката, значи тази вода си седи вътре постоянно.. само че на дъното. И всеки ден като се нагрее тази вода от дъното - хоп - изпарява се и се кондензира по цялото стъкло, докато не се утече пак най-долу. Решението - сваляш му крушките и го чакаш да изсъхне ден-два или колкото трябва... Ако пък има съмнения, че през фугата на стъклото влиза... тогава го фугирай отгоре направо със силикон.. П.п При мен беше още по голям парадокса, като видях бая едра пеперуда вътре при рефлектора :D

Редактирано от GS=

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

До сега (стана близо 7г. ) никога не е имал такъв конденз и изобщо каквото и да е било изпотяване. Конденза се появи изведнъж и то в такова голямо количество. Удар не е имала за да се пукне фара, за това съм сигурен, вече не знам от топлината на двигателя може ли да се пукне отзад някъде?

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени  си  фара с нов  .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Стига бе, фар  и отдушник :no: ...

Емич ... в 2 ч. посреднощ ... или се бъзикаш с мен ... или не мислиш (свръхдоза ... алкохол) ... или мислиш с ху..........    ъъъъъ тЪкова ... с другия си мозък ...

Ха, вярно е било 2ч., пък си е вярно и това за свръх дозата алкохол.... :D .

Обаче като гледах фара, това въобще не ми приличаше на конденз / а на наводнение :) / и затова елиминирах какъвто и да е отдушник, а го отдадох на пропуск на някое уплътнение, някоя цепнатина, или разлепено стъкло, откъдето да влиза водата. 

Те това съм имал в предвид.

Аиде че пак отивам да  :drunk: /гледам мача :lol: /.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Днеска най-после се наканих и ми остана свободно време да се заиграя с фара. След като стоя почти цяло лято без крушка и уплатнителя зад крушката, фара не изсъхна и грам. Водата си е вътре. Реших да го сваля преди да купя нов и да видя за какво става дума. Развих насякъде всичките болтове, скрити-покрити всичко. Да ама гадината не ще да излезе. Долу има едни ръбове на самият фар, които опират в гредата, горе механизма за регулирането също опира в ламарината и не става нито да се завърти, нито да се посуче.

Дайте идея как с сваля тоя фар, че като не мога да го сваля и нов не мога да взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора и при мен се появи конденз (но не много) в десния фар.

Махнах гуменото уплътнение и си карах 2 дни в нормално време (ей тия дни преди да завали) - не съм махал крушка и съм карал на фарове.

Бях го забравил даже и вчера видях, че е изчезнал конденза. Сложих си гуменото уплътнение и да видим сега след потопа какво ще се случва :) Засега няма грам.

 

Cr-v втора генерация.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...