Jump to content
ZlatanStoyanov

притрисане между 80-100км

Recommended Posts

Колеги, имам една голяма молба към вас. Ако е възможно да си разменя с някой гумите за проба, за да видя дали това притрисане, което се получава дали е от тях. По окачването, дискове, карета и тн. е проверено и в отлично състояние и може би това е проблема. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баланс на гуми. Отиди в голям сервиз с хубава техника да ти ги балансират наново. в 90% от случаите там се крие проблема. При менбеше същото тресеше от 90-130 км/ч под и над тези скорости без проблеми. След нов баланс и при тези няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баланс на предните гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи безумно да искаш да въртиш гуми с някой и да загубиш час-два време и на двама ви, при положение в първата гумаджийница ще ти ги проверят за 5лв/гума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е така ама на мен 2 пъти ми изправяха джанти и ги балансираха и лично виждах как машината изписва 0.0 ама колата тресеше,много леко но тресеше около 120 и така си карах и си мислех за полуоски карета и тнт. докато в един момент не дигнах колата на крик запалих сложих на скорост и излязох да видя гумата въртеики се-с просто око се виждаше замятането,после съвсем случаино в друг град при непознат гумаджия ми исправи джантата и сичко заспа,така че когато проблема стане ,,мистичен,, вярвам само на себе си защото явно някои хора или не искат или не могат да си свършат работата както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи безумно да искаш да въртиш гуми с някой и да загубиш час-два време и на двама ви, при положение в първата гумаджийница ще ти ги проверят за 5лв/гума.

Колега, дали пък ако това не съм го направил няколко пъти в различни сервизи баланс+ изправяне бих занимавал някого !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че всичко е ОК с вътрешните карета?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Звучи безумно да искаш да въртиш гуми с някой и да загубиш час-два време и на двама ви, при положение в първата гумаджийница ще ти ги проверят за 5лв/гума.

Колега, дали пък ако това не съм го направил няколко пъти в различни сервизи баланс+ изправяне бих занимавал някого !

 

 

Явно да - ако съдим, че в първия си пост си писал, че си проверил окачването, но предполагаш, че проблема е в гумите/джантите?

 

Пробвай да смениш предни и задни - ако претрисането го усещаш с волана и НЕ са карета, а наистина гумите - едва ли и задните ти гуми/джанти са криви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да смениш предни и задни ... едва ли и задните ти гуми/джанти са криви.

И, какво правим, ако предна лява и задна лява са кривите джанти?! 

Явно това:

 

Баланс на гуми. Отиди в голям сервиз с хубава техника да ти ги балансират наново. ...

 

В една яма на магистрала Тракия ми се случи точно това на стоманени джанти. За късмет предната само се изкриви, а задната  даже гумата се отлепи от джантата. 

На една от колите ми, когато я купих имаше 3 криви алуминиеви джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Пробвай да смениш предни и задни ... едва ли и задните ти гуми/джанти са криви.

И, какво правим, ако предна лява и задна лява са кривите джанти?! 

Явно това:

 

Краси, точно това съм писал и аз (да балансира), но колегата ми отговори:

 

Колега, дали пък ако това не съм го направил няколко пъти в различни сервизи баланс+ изправяне бих занимавал някого !

 

Нещо ме съмнява ако наистина ги е проверил в няколко сервиза за баланс, проблема да е в баланса. Но е казал, че и окачването е проверил и каретата са добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е, че съм със спорти пружини, които са по-твърди и държат колата доста стегнато. И дефакто ако имам една крива гума и то малко (независимо дали е предна или задна) пак ще има вибрации и заради това е трудно да се разбере коя е точно, защото и на фин баланс дава, че всичко е както трябва. За това и пуснах темата, а по отношение на окачването е прегледана обстойно в 3 различни сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq, сорри, това беше риторичен въпрос.

Просто взех цитат от твое мнение, за отправна точка.

 

п.п. Ново дваЙсе ... смяна на посоката на темата ... сега ще се разгадава качеството на окачването, и качеството на монтажа му. Това е предположение ... съжалявам, не съм специалист по окачване и джанти, и не мога да ти помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мързи ме да отварям нова тема :D Та да питам тук.Карам си примерно със 100 няма никакво тресене,но барна ли спирачката почва да тресе яко отдясно.Та въпроса ми е в какво да търся проблема ? Гумите ги смених вчера и проблема остана.Крива джанта или диск ? Проблема се появи след каране по черен път та може да е джанта :(

 

П.п. Ако е джанта къде изправят стоманени на поносими цени в София след 18 часа :D

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ако беше джанта щеше да тресе независимо от това дали спираш или не - очевидно е крив диск/ове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми май тва ще се окаже :( Странното е че проблема се появи преди 1 седмица,а новите накладки сложих преди месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...