Jump to content
mishos85

Проблем при седма генерация Сивик

Recommended Posts

Здравейте,при включване на 5 скорост и продължително каране лоста се връща в изходно положение(изключва от скорост).Какъв може да е проблема?Става въпрос за Сивик 7 ген. 1,4 90 коня.Няма значение от скоростта,която поддържам на 5 скорост или пък дали отпускам или натискам педала на газта.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

муфа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 1,4 се разбиват лагерите на първичния вал на скоростната кутия, появяват се луфтове и муфата не успява да задържи зъбчатките зацепени - само отваряне ще реши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави си преди отварянето сметката ,че на мене за 3 лагера ми излезе 520кинта!Обади се направо за втора употреба от FENABG-той ще те оправи!И аз щях да взема от него ама майстора си искаше парите и за отварянето и затова не стана варианта с нова-да чукам на дърво че ремонта беше успешен и нямам досега никви ядове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

затворете темата молч,реших си проблема,благодаря на всички

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели как си реши проблема,нали за това са темите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия проблем от няколко дни, изплюва 5-та от време на време. За лагерите си знам от 3 години и майстора ми каза да я карам така докато се предаде. Явно и е дошло времето и не е само проблем с кутиите в 1.4..... :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябвало е да смениш маслото на кутията MTF или ATF-Honda,когато си  сервизирал колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото го сменихме колега, не виждам как щеше да се оправи лагера от смяна на масло :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя майстор ми обясни че като се кара с износени лагери постепенно се увеличава междината между валовете и всички предавки в кутията и работната повархност се променяла и караш ли така доса време ,каза че вече няма нужда да сменяш лагерите-сменяш кутията!Моята да съм я карал със скапани лагери 100 км максимум и като ги свали единия най скъпия 150 лева беше в ужасно състояние пред разпадане!Абе всяко нещо си иска подръжка,не се ли прави навреме стават повече поразии в проблемния модул!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм горд собственик вече на нова кутия благодарение на fenabg. Реших да си спестя отварянето, а колко ще издържи- Божа работа  :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай ,фена е пич от всякъде,не го познавам лично ,но при разговорите ми с него просто си личи човека .Той ме увери че всички кутии при него са ревизирани и няма да имам проблеми ,ама моя майстор си искаше кинтите затова че я е отворил и диагностицирал и затова не взех от него нова кутия.За друго по колата ако се наложи първо фена ще питам за покупка.Евала на хора като него!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така съм чувал и чел :) Дано всичко е ок 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така да се похваля. Сменихме кутията и съединителя преди горе долу седмица, за сега всичко е ОК. Fenabg излезе пич, много съм му благодарен и за кутията и за съветите и за вниманието и има едно черпене като дойде по морето :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...