Jump to content
heineken911

Питанка за суап

Recommended Posts

Здравейте, карам Сивик 5 хеч с двигател от ЦРХ Д16А8. Днеска обаче двигателчето издъхна. Та говорих с един майстор, който ми каза по-добре да си търся друг двигател, щото щяло да ми излезе по-евтино. Преди колата ми е била с Д13Б2 двиг., но аз я купих със сегашния двигател. Въпроса ми е кои двигатели най-лесно ще паснат в коша (без да влизам в излишни филми).? Сега нямам време, довечера ще пиша, точно как издъхна мотора, за да чуя и вашите съвети, какво да правя по въпроса. Благодаря!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, най-лесно ще стане ако вземеш Д-серия мотор, за да останеш със същата скоростна кутия, съответно и полуоските ... А иначе незнам защо ти е казал, че ще е по-евтино да смениш целия мотор - незнам какво му е на твоя, но ако е глава примерно... зимаш си просто друга глава здрава.. сменяш гарнитурата и свиркаш... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, случи се следното. В събота запалих колата и имаше някакво леко кашлене и излезе лек бял пушек през ауспуха (помислих си че е нещо от газовата и не обърнах внимание). След това карах събота и неделя колата нямаше никакви проблеми. Имаше лек проблем при паленето само (някакво прекъсване за 5-10 сек.) и след това всичко си беше нормално. В понеделник карах от Бяла река до Варна (150км). и така по време на движението пак никакви проблеми. Вчера като я запалих така поизпуши малко повечко и имаше осезаемо прекъсване на 1-ва, след това пак си вървеше нормално. И днеска реших да я закарам тука (във Варна) на един майстор хондаджия, който отвори свещите и констатира, че има вода в цилиндрите. Като отвори капачката на радиатора нямаше вода. И така стана ясно, че пушека е бил от водата. Погледна с едно фенерче цилиндрите и каза, че двигателя е заминал. Че всеки момент може да сдаде багажа. Каза ми, че е по добре да търся друг двигател и тоз не става за нищо вече.  И така наляхме вода и се прибрах до квартирата. Сега се чудя какво да правя. Какво мислите вие по въпроса? Как бихте постъпили на мое място? Нов двигател или ремонт на този? И още един въпрос - дали ще мога да се прибера до Шумен с колата?

Предварително Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре не рискувай да се прибереш с нея - ще се вкараш наистина във филм, ако те остави на път.Конкретно тоя двигател е много здрав, но дори и най-здравите неща, ако не се поддържат дават фира.В тоя сивик, с тоя двигател не би трябвало да имаш никакъв проблем откъм място в коша и останалите чаркове.Отвори двигателя и разбери какво трябва да смениш, но така както описваш проблема със сигурност няма да се разминеш с малко пари.По-добре намери друг или същият в добро състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи като.. заминала гарнитура на главата... ако си я прегрял може да се нуждае и от шлайф... с 2 думи нищо толкова сериозно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май някой се опитва да ти пробута двигател ;) . Няма как да ти излезе по-ефтино като си купиш двигател, който може да е като твоя а може и да е по-зле. Стига майстора да си разбира от работата нещата ще станат почти като е била нова колата но ако не го бива ще влезеш в цикъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък ще дръпнем колата до Шумен, за да отворим двигателя и да видим състоянието му. За сега се отказах да търся друг двигател, защото както казвате и вие, не се знае в какво състояние ще е и този другия. Ако се наложи ще направя основен ремонт на моя. Някой знае ли горе долу какви пари излиза един основен ремонт, без труда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък ще дръпнем колата до Шумен, за да отворим двигателя и да видим състоянието му. За сега се отказах да търся друг двигател, защото както казвате и вие, не се знае в какво състояние ще е и този другия. Ако се наложи ще направя основен ремонт на моя. Някой знае ли горе долу какви пари излиза един основен ремонт, без труда?

Ако си с издухана гарнитура поне 400-500лв заедно с ремъци, но зависи откъде си купиш частите и какво си решил да смениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай B18C4, сега ти е паднало :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и на мен ми се иска да сложа нещо такова, но нямам нужните средства. Вече нямам търпение да го отворим тоз двигател и да видим поразиите. И от там на татък ще видим какво ще стане. Сега имам оферта от един авер за цял двигател D16Z6, който е в доста добро състояние. Но проблема е дали ще пасне тоя двигател без излишни главоболия? Питам защото не съм наясно с суаповете, а и майстора при когото ще закарам колата до сега не е правил нещо подобно с каквато и да е Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое мнение- гръмнала гарнитура на главата. Не е болка за умиране... Сваляш главата, даваш я на шлайф, само да я челоса, без да взема от месото. Купуваш си гарнитури за главата, капака на клапаните, промивно масло, течност за промиване на радиатор, моторно масло+ маслен филтър. Слагаш новата гарнитура, стягаш задължително с динамометричен ключ ( за целта трябва да намериш болтовете на колко нютона се затягат), общо взето затваряш всичко, наливаш промивното масло+ промивката за радиатора... оставяш да поработи 10-15 мин, източваш и двете, наливаш моторно масло+ антифриз и отивай да раздаваш всичката газ ;)П.П. Но докато не отвориш мотора няма как да разбереш, защото има вероятност и нови водни ризи да набиваш, в случай, че някоя се е сцепила, но е малко вероятно според мен.Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И накрая блока да е крив. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да дам конкретно за твоя двигател информация, това може да се провери само след отваряне, а за д16з6 би трябвало да ти пасне без никакъв проблем, понеже заводско 5 ген имат такъв двигател още повече, че имаш кутия окабеляване, всичко необходимо, трябва ти само двигател и комп предполагам, понеже мисля, че твоя няма да е съвместим с твоя двигател, но може и да греша (ако някой колега е наясно да споделя). Иначе малко офтопик от личен опит - палил съм кола д16а6 (едновалова) с компютър от д16а8 (двувалова).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата Toto555 също има право... но гадателските ни умиения не са на най- високо ниво :D ...докато не отвориш няма как да си сигурен какво точно е станало.П.П. Тедо, на Жоро с четворката( ако изобщо се сещаш кой е) му направи воден удар малко преди Николово...слязохме до долу...прекъсвания, паткания, най накрая я изгаси и я прибрахме на бускир. Отвори смени гарнитурата, затвори и нищо му нямаше на мотора :) Дори когато сме се замервали ми прави кола, кола и половина... ( аз лично го дължа на разлика в килограмите заради есктрите, но знае ли човек)...Поздрави!

Редактирано от bonev911

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...