ogi28b 457 #1281 Posted May 2, 2020 Преди 2 часа, webster написа: Цвета е почти същия. Нали уж ги дават, че са 4350K и определено са към топлото бяло. Щом китайските баласти стават значи няма да го мисля Предполагам и у нас има наличности ако се наложи спешно да се сменя. Ако се наложи да се сменя, у нас има и 55-ватови комплекти за D2S Share this post Link to post Share on other sites
webster 9 #1282 Posted May 3, 2020 Ето как светят крушките. 1 Share this post Link to post Share on other sites
smirky 44 #1283 Posted May 3, 2020 Spoiler Мале, дупките в този гараж са като на паркинга зад блока ми Share this post Link to post Share on other sites
BatNasko 10 #1284 Posted May 23, 2020 Здравейте! Може ли да ме ориентирате от тези схеми кои са парт номерата на тези неща: https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3159&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.2 SPORT&nplgrp=4 Тук са за смяна тампони, разбрах от майстора, че върви цялото (горен преден носач на заден мост??) А тук ми каза само тампоните (предни тампони на долен носач на преден мост?) Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_Ch 315 #1285 Posted May 23, 2020 Здравей колега. Изкоментирай ги с майстора си, но по първия въпрос това е схемата. Питай го за кой носач става въпрос. По второто питане мисля, че става въпрос за този тампон. Дано съм ти бил полезен. 2 Share this post Link to post Share on other sites
BatNasko 10 #1286 Posted May 23, 2020 Ами за първата снимка, което съм оградил с червено, това е носача - горен преден носач на заден мост. По схемата мисля, че е това: Share this post Link to post Share on other sites
ogi28b 457 #1287 Posted May 29, 2020 Днес предприех радикални мерки за справяне с проблема с пръскалките, след като доста време търсих, но така и не намерих, а цената на нови оригинални е .... да ме хванат за.... Преди време лявата ми беше блокирала - беше застанал боклук при мембраната, която спира течността да се връща. Така хем имаше по-малък дебит, хем не задържаше водата от връщане. С много ръчкане успях да го извадя, но в крайна сметката мембраната беше повредена и не задържаше. При следващо пръскане се налагаше няколко пъти да припомпам лоста, за да качи течност и чистачките да не тръгват на сухо. Това едно на ръка. Отделно от горното, при опит за насочване на струята се оказа, че пластмасовата дюза е доста паянтова, особено като е на 15-годишна възраст и лесно се поврежда. В резултат на това, вместо да пръска като "мъгла", ми пръскаше в една концентрирана струя в средата. Доста неефективно и безполезно. Преди време си поръчах от китайците този модел: https://www.aliexpress.com/item/32843230319.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dlbzKgh Първоначално реших, че не стават за нищо, но все пак не ги изхвърлих. Дойде време да ги оползотворя. При тях има 3 съществени разлики спрямо оригиналните: 1. Щуцерът е на 90 градуса - не е кой знае какъв проблем, влизат със завъртане 2. Малко по-тънички са и стоят леко хлабаво 3. Ниски са, т.е. рамото на лявата чистачка е на пътя на струята, а дясната - дори и насочена максимално нагоре, не пръска много нависоко Едновременното решение на проблеми 2 и 3 го намерих, като намотах 3-4 врътки с изолирбанд, като така станаха малко по-дебели и вече стоят по-стабилно, а също така и не влизат докрай. Това им позволява да стоят малко по-издигнати, а също и да ги застопоря чрез набиване под лек наклон нагоре. Така вече струята без проблеми прехвърля рамената, а металната дюза се върти и насочва много лесно. НЕДОСТАТЪК: за разлика от оригиналните, тези нямат вградени възвратни клапани и се налага монтирането на допълнителен клапан, за да не се връща течността. Реших, че най-добре да си купя чисто-нов, като най-близо и удобно ми беше да го купя от Тонекс 1: https://tonex1.com/масла-и-течности/течност-за-чистачки/тройник-за-чистачки-с-клапан-ф5мм По принцип точният размер е 6 мм, но аз смених и маркучите, като си купих силиконов маркуч Ф5.5 / Ф7 мм и с него стана добре на този 5-милиметров клапан. Не е задължително да е тройник, може и да е само тип "муфа". Не е задължително и да купувате нов, по моргите сигурно е пълно с коли, които имат такова клапанче. Нямах време да обикалям, обаче. Важно е само да работи - да пропуска в едната посока и да блокира в другата. Понеже ми беше невъзможно да снимам и да пръскам едновременно, нямам клип на готовото решение, но ви уверявам, че за тази цена, резултатът е перфектен. Сега имам нови пръскалки, тип "мъгла", със здрави метални дюзи. Най-скъпото ми е тройника - 7 лв, но съм сигурен, че може да се намери много по-евтино и в рамките на общо 10 лв да се купят пръскалките, клапан, филтър и маркуч при нужда. На фона на 50 лв за 2 нови пръскалки... 4 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
omonkes 1 #1288 Posted June 12, 2020 Здравейте. Колеги ме посъветваха да задам въпроса си тук в тази тема. Надявам се да има хора, които да дадат отзиви . Ако има собственици на Акорд 7 2.4 с ръчна скоростна кутия, бихте ли споделили на какви обороти са колите ви на 6-та предавка при скорост от 140-150 км/ч. Ако има подобна тема, а аз така и не открих но не исках да пускам нова, ще съм благодарен да ми я посочите. Спорен ден на всички Share this post Link to post Share on other sites
webster 9 #1289 Posted June 12, 2020 Около 3500 оборота. Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 1029 #1290 Posted June 12, 2020 с гуми 205/55R16: 100 km/h – 2427 оборота 110 – 2670 120 – 2913 130 – 3156 140 – 3398 150 – 3641 с гуми 225/45R17: 100 – 2418 110 – 2660 120 – 2902 130 – 3144 140 – 3385 150 – 3627 Spoiler За протокола, предавателните числа са: gear ratio 1st 3.533 2nd 1.88 3rd 1.354 4th 1.027 5th 0.825 6th 0.659 final 4.388 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
ogi28b 457 #1291 Posted June 12, 2020 Тези стойности изчислени ли са, или измерени със софтуер? Уточнявам - взето ли е предвид завишението на таблото? Ако са изчислени, то е твърде вероятно при определени обороти да показва малко по-висока скорост, която да вижда водачът. 1 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 1029 #1292 Posted June 12, 2020 Не, трябваше да го уточня. Изчислени са. Т.е. при толкова реални обороти на двигателя това ще е реалната скорост. Оттам е и разликата при различните размери гуми. Таблото на Акорд 7 показва около 4.5–5% по-висока скорост. А оборотомерът не съм сигурен колко е близък до реалността. Но на практика бих очаквал таблото да показва една идея по-ниски оброти на дадена скорост. Share this post Link to post Share on other sites
omonkes 1 #1293 Posted June 13, 2020 Благодаря много на всички за мненията и информацията Да сте живи и здрави! Share this post Link to post Share on other sites
ogi28b 457 #1294 Posted June 13, 2020 (edited) Преди 14 часа, Pavel_Pavlov написа: А оборотомерът не съм сигурен колко е близък до реалността. Но на практика бих очаквал таблото да показва една идея по-ниски оброти на дадена скорост. Не се сещам за причина да го правят да показва различно число от истинското. Може би +/- 50 оборота, заради аналоговия уред, но не като при скоростта - умишлена завишение. На други марки и модели съм заглеждал, че това, което се вижда като обороти с диагностичен софтуер е 1:1 с това, което показва стрелката на таблото (пак така: +/- 50 оборота, заради аналоговия уред). На моята никога не съм обръщал внимание дали съвпадат. Тея дни като излезе от сервиза и ако се сетя, ще обърна внимание. На 2.05.2020 г. at 19:30, ogi28b написа: Ако се наложи да се сменя, у нас има и 55-ватови комплекти за D2S Хм... взех, че се поразтърсих тези дни и там, където преди продаваха 55 Вата D2S, вече не продават. Изглежда търсенето на такива комплекти е нулево. Аз за всеки случай си поръчах от далечния изток един такъв комплект и като пристигне ще сложа едната за проба. Според коментарите под обявата, има видима разлика, т.е. реални 55 вата са и очаквам по-силна светлина, а не само за залъгване на компютъра. Edited June 13, 2020 by ogi28b Share this post Link to post Share on other sites
chavdarbs 127 #1295 Posted June 18, 2020 Хора, този маховик за моята кола ли е? може ли някой да ми го провери по ОЕМ номерата. https://autoprofi.bg/mahovik-za-honda-accord-vii-(cl)-22-i-ctdi-17485-p274941.html Ето номера на рамата Притеснявам се да не го поръчам и да излезе че не става. Благодаря! Share this post Link to post Share on other sites
goga 272 #1296 Posted June 18, 2020 И тука излиза същия, но нека и други да потвърдят. https://www.autodoc.bg/exedy/11407330 1 Share this post Link to post Share on other sites
ogi28b 457 #1297 Posted June 18, 2020 (edited) Според моя ВИН-номер в сайта japancars.ru, маховикът е това (1): Същото показва и за твоя ВИН-номер. Edited June 18, 2020 by ogi28b 1 Share this post Link to post Share on other sites
goga 272 #1298 Posted June 19, 2020 На 17.11.2018 г. at 19:40, goga написа: Егати работата. Преди 27хил. км. смених съединителя - ЛУК диск и маховик. Днеска на четвърта пак започна да приплъзва. От известно време забелязвам, че като натисна съединителя се чува много леко ромолене и въобще много бързо започна да отделя горе този съединител. При смяната видях стария диск и маховик и им занесох новите, но на следващия ден като си взех колата не взех стария маховик. Познавам ги момчетата, единия е хонда фен. Не знам дали чете този форум, английските със сигурност. Искренно се надявам наистина да са ми сменили и маховика - ще стане ясно скоро........ Цитирам се и допълвам. Малко късно но най - после отворихме кутията. Предните майстори са сменили всичко - маховик и комлект съединител, така че излишно съм се съмнявал, за което им се извинявам. Та сега всичко изглеждаше наред, диска имаше още доста живот в него, но приплъзваше - не всеки път и не винаги, напоследък все по често. Като трябва да кажа, че от тогава до сега не съм минал много километри и внимах да не я зоря много. Майстора и той като го отвори се чудеше защо е приплъзвал. Казва, че предния монтаж е бил наред. Преди да го отворим регулира педала на съединителя, но пак си приплъзваше. Може и да съм попаднал на менте Лук, незнам но сега пак смених съединителя с Лук и дано издържи по дълго. Проверихме и цената на ОЕМ съединителя - около 800лв. и това ме отказа от него. 1 Share this post Link to post Share on other sites
zograffa 179 #1299 Posted June 19, 2020 Случайно да не е бил омаслен от някоя семеринга да кажем. Share this post Link to post Share on other sites
goga 272 #1300 Posted June 19, 2020 Това беше първото което проверихме и не беше омаслен. Навремето когато го смених първия път, след седмица протече една семеринга, мисля на диференциала без да съм много сигурен. Протече съвсем леко и я смених веднага. Възможно е и тя да е омаслила, но преди и след като я смених нямах проблеми. Чак около година и половина след това започна да приплъзва. Сега като го отворихме беше сух и маховика и съединителя. Share this post Link to post Share on other sites
chavdarbs 127 #1301 Posted June 19, 2020 (edited) И аз сложих притискателен и феродов Лук, но ми се иска демпфера да е по- качествен. Което, разбира се не е гаранция. Edited June 19, 2020 by chavdarbs Share this post Link to post Share on other sites
chavdarbs 127 #1302 Posted June 21, 2020 (edited) Според мен е маховик. Като обера леко педала, започва да трака. Претраква и при смяна на скоростите и като пали. video-1592719683.mp4 А възможно ли е да е новият съединител? Edited June 21, 2020 by chavdarbs Share this post Link to post Share on other sites
smirky 44 #1303 Posted June 21, 2020 Абсолютно същия проблем имах и аз през февруари. Оказа се, че маховика беше заминал. В сервиза даже ми го демонстрираха при свален маховик къде точно се случва "чукането". Моите съболезнования Share this post Link to post Share on other sites
benjamin4o 25 #1305 Posted June 21, 2020 Преди 6 часа, chavdarbs написа: Според мен е маховик. Като обера леко педала, започва да трака. Претраква и при смяна на скоростите и като пали. video-1592719683.mp4 807 kB · 0 downloads А възможно ли е да е новият съединител? това си е чист маховик за смяна! Share this post Link to post Share on other sites
chavdarbs 127 #1306 Posted June 25, 2020 Казаха ми от Autoprofi, че маховик EXEDY за моя модел, вече не се произвежда и никате в БГ няма да намеря. Предложиха ми AISIN. Какво ще кажете за него? Share this post Link to post Share on other sites
goga 272 #1307 Posted June 25, 2020 Чавдаре, някой беше писал, че AISIN е пак ЛУК вътре, но не мога да намеря къде е поста. Share this post Link to post Share on other sites
dakatash 17 #1308 Posted June 25, 2020 В пост №9 колегата е писал за марките. 1 Share this post Link to post Share on other sites
chavdarbs 127 #1310 Posted July 6, 2020 Маховика е сменен. Сложихме си Лук. Майстора ме посъветва че, каквато марка е съединителя/който бях сменил преди това/ е най-добре същата да е и маховика. Колата работи и върви добре, поне за сега. 2 Share this post Link to post Share on other sites
chavdarbs 127 #1311 Posted July 11, 2020 Вчера, напът за морето, забелязах че при ускорение/с пуснат климатик/ има леко задържане на 120. Отпускам леко газта, натискам и продължава да ускорява. От какво може да е? Share this post Link to post Share on other sites
Николай Димитров 8 #1312 Posted July 13, 2020 (edited) Колеги,как се държи 2.4 двигателя при комбито с автоматична кутия?Много ли е муден и при включване на климатика "умират" ли много кончета?В момента карам Сивик 6та Д14,дали ще усетя някаква много голяма разлика спрямо вървежа на моята? Edited July 13, 2020 by Николай Димитров Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 292 #1313 Posted July 13, 2020 Преди 1 час, Николай Димитров написа: Колеги,как се държи 2.4 двигателя при комбито с автоматична кутия?Много ли е муден и при включване на климатика "умират" ли много кончета?В момента карам Сивик 6та Д14,дали ще усетя някаква много голяма разлика спрямо вървежа на моята? Това е семеен автомобил, не очаквай чудеса. Върви много приятно, ускорява задоволително, добре се държи при изпреварване и на дълги пътувания. Почти не намирам разлика със и без климатик. Ако търсиш бегачка, това не е този автомобил. 2 2 Share this post Link to post Share on other sites
Николай Димитров 8 #1314 Posted July 13, 2020 Нее,колега определено не търся бегачки.Въпросът е когато ми се наложи да мога да си изреваря.Също ме интересува как се държи при планинско изкачване има ли нужда от много ръчкане на скоростите в ръчен режим или и автомата се справя добре? Share this post Link to post Share on other sites
CaMR0N 7 #1315 Posted July 13, 2020 (edited) При планински преходи, автомата може да се кара в режим "D3", т.е. до 3-та скорост Edited July 13, 2020 by Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 1029 #1316 Posted July 13, 2020 Но в общия случай и обикновеното D се справя отлично. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5783 #1317 Posted July 13, 2020 3 hours ago, Николай Димитров said: Колеги,как се държи 2.4 двигателя при комбито с автоматична кутия?Много ли е муден и при включване на климатика "умират" ли много кончета?В момента карам Сивик 6та Д14,дали ще усетя някаква много голяма разлика спрямо вървежа на моята? Акорда е с климатроник. В началото на пътуването се усеща товарът на компресора (при интензивно каране), понеже се опитва да свали до зададената температура. Като го постигне, вече товарът е пренебрежим. 1.4 спрямо 2.4 има, въпреки различните маси на колите и кутиите. Lenovo_A1000_VID_20200711_075540.mp4 1 hour ago, Николай Димитров said: Нее,колега определено не търся бегачки.Въпросът е когато ми се наложи да мога да си изреваря.Също ме интересува как се държи при планинско изкачване има ли нужда от много ръчкане на скоростите в ръчен режим или и автомата се справя добре? Няма нужда от ръчкане, но винаги можеш да му се порадваш. Всичко в D режима се прави с педала на газта, а кутията си има алгоритъм и си мери скорост + газ + наклон на пътя. 1 Share this post Link to post Share on other sites
webster 9 #1318 Posted July 20, 2020 (edited) Единия ми преден амортисьор се омасли и разтропа и ще ги сменям с KYB. Тук-там по темите се споменава за ксенона, но при мен не би трябвало да има някакъв датчик там, нали? 2003-та седан с ръчка е. Edited July 20, 2020 by webster Share this post Link to post Share on other sites
slav4o_777 1 #1319 Posted July 25, 2020 GATES 7PK1785 - това ли е късия пистов ремък. Ако някой има мнение за по качественна марка за ремъка да сподели. Благодаря предварително. Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1486 #1320 Posted July 25, 2020 Continental Share this post Link to post Share on other sites