Jump to content
Sign in to follow this  
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Преди 2 часа, webster написа:

Цвета е почти същия. Нали уж ги дават, че са 4350K и определено са към топлото бяло. Щом китайските баласти стават значи няма да го мисля :) Предполагам и у нас има наличности ако се наложи спешно да се сменя.

Ако се наложи да се сменя, у нас има и 55-ватови комплекти за D2S :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето как светят крушките.

 

 

20200503_104810.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

Мале, дупките в този гараж са като на паркинга зад блока ми :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте! Може ли да ме ориентирате от тези схеми кои са парт номерата на тези неща: https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3159&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.2 SPORT&nplgrp=4

Тук са за смяна тампони, разбрах от майстора, че върви цялото (горен преден носач на заден мост??)

99105032_335417167438125_1396931640508284928_n.thumb.jpg.c217e464dd1e44daad728f1b01600ab0.jpg

 

А тук ми каза само тампоните (предни тампони на долен носач на преден мост?)

100513384_256945612218176_6747184689036918784_n.thumb.jpg.230b9627cc5c0ec83c77296bd6391544.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега. Изкоментирай ги с майстора си, но по първия въпрос това е схемата.Screenshot_2020-05-23-13-33-48-153_com.android.browser.thumb.jpg.8e25d5e2dfc679b51b55039a52cc2d31.jpg

Питай го за кой носач става въпрос.

По второто питане мисля, че става въпрос за този тампон.Screenshot_2020-05-23-13-31-00-257_com.android.browser.thumb.jpg.976d24501271e9e096519005823ce50e.jpg

Дано съм ти бил полезен.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами за първата снимка, което съм оградил с червено, това е носача - горен преден носач на заден мост. По схемата мисля, че е това:
Untitled.thumb.jpg.8a0a1dcebad576ee5832e0cb2dba8b19.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте. Колеги ме посъветваха да задам въпроса си тук в тази тема. Надявам се да има хора, които да дадат отзиви . Ако има собственици на Акорд 7 2.4 с ръчна скоростна кутия, бихте ли споделили на какви обороти са колите ви на 6-та предавка при скорост от 140-150 км/ч. Ако има подобна тема, а аз така и не открих но не исках да пускам нова, ще съм благодарен да ми я посочите. 

Спорен ден на всички :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

с гуми 205/55R16:
100 km/h – 2427 оборота

110 – 2670
120 – 2913

130 – 3156
140 – 3398

150 – 3641

с гуми 225/45R17:
100 – 2418

110 – 2660

120 – 2902

130 – 3144
140 – 3385

150 – 3627

 

Spoiler

За протокола, предавателните числа са:
 

gear ratio

1st 3.533

2nd 1.88

3rd 1.354

4th 1.027

5th 0.825

6th 0.659

 

final 4.388

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези стойности изчислени ли са, или измерени със софтуер? Уточнявам - взето ли е предвид завишението на таблото? Ако са изчислени, то е твърде вероятно при определени обороти да показва малко по-висока скорост, която да вижда водачът. 

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, трябваше да го уточня. Изчислени са. Т.е. при толкова реални обороти на двигателя това ще е реалната скорост. Оттам е и разликата при различните размери гуми. Таблото на Акорд 7 показва около 4.5–5% по-висока скорост. А оборотомерът не съм сигурен колко е близък до реалността. Но на практика бих очаквал таблото да показва една идея по-ниски оброти на дадена скорост.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря много на всички за мненията и информацията :) Да сте живи и здрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 14 часа, Pavel_Pavlov написа:

А оборотомерът не съм сигурен колко е близък до реалността. Но на практика бих очаквал таблото да показва една идея по-ниски оброти на дадена скорост.

Не се сещам за причина да го правят да показва различно число от истинското. Може би +/- 50 оборота, заради аналоговия уред, но не като при скоростта - умишлена завишение. На други марки и модели съм заглеждал, че това, което се вижда като обороти с диагностичен софтуер е 1:1 с това, което показва стрелката на таблото (пак така: +/- 50 оборота, заради аналоговия уред). На моята никога не съм обръщал внимание дали съвпадат. Тея дни като излезе от сервиза и ако се сетя, ще обърна внимание. 

 

  

На 2.05.2020 г. at 19:30, ogi28b написа:

Ако се наложи да се сменя, у нас има и 55-ватови комплекти за D2S :)

Хм... взех, че се поразтърсих тези дни и там, където преди продаваха 55 Вата D2S, вече не продават. Изглежда търсенето на такива комплекти е нулево. Аз за всеки случай си поръчах от далечния изток един такъв комплект и като пристигне ще сложа едната за проба. Според коментарите под обявата, има видима разлика, т.е. реални 55 вата са и очаквам по-силна светлина, а не само за залъгване на компютъра. 

Edited by ogi28b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хора, този маховик за моята кола ли е? може ли някой да ми го провери по ОЕМ номерата.

https://autoprofi.bg/mahovik-za-honda-accord-vii-(cl)-22-i-ctdi-17485-p274941.html

Ето номера на рамата

424832613_.thumb.jpg.94e0dac4b85647e4699268b7c32120d7.jpg

 

Притеснявам се да не го поръчам и да излезе че не става.

Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

И тука излиза същия, но нека и други да потвърдят.

https://www.autodoc.bg/exedy/11407330

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според моя ВИН-номер в сайта japancars.ru, маховикът е това (1):

 

1926160316_Annotation2020-06-18100129.thumb.png.7b3911a6216a00e0553d3fc21bf1b907.png

 

Същото показва и за твоя ВИН-номер. 

Edited by ogi28b
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 17.11.2018 г. at 19:40, goga написа:

Егати работата. Преди 27хил. км. смених съединителя - ЛУК диск и маховик. Днеска на четвърта пак започна да приплъзва. От известно време забелязвам, че като натисна съединителя се чува много леко ромолене и въобще много бързо започна да отделя горе този съединител. При смяната видях стария диск и маховик и им занесох новите, но на следващия ден като си взех колата не взех стария маховик. Познавам ги момчетата, единия е хонда фен. Не знам дали чете този форум, английските със сигурност. Искренно се надявам наистина да са ми сменили и маховика - ще стане ясно скоро........

Цитирам се и допълвам. Малко късно но най - после отворихме кутията. Предните майстори са сменили всичко - маховик и комлект съединител, така че излишно съм се съмнявал, за което им се извинявам. Та сега всичко изглеждаше наред, диска имаше още доста живот в него, но приплъзваше - не всеки път и не винаги, напоследък все по често. Като трябва да кажа, че от тогава до сега не съм минал много километри и внимах да не я зоря много. Майстора и той като го отвори се чудеше защо е приплъзвал. Казва, че предния монтаж е бил наред. Преди да го отворим регулира педала на съединителя, но пак си приплъзваше. Може и да съм попаднал на менте Лук, незнам но сега пак смених съединителя с Лук и дано издържи по дълго. Проверихме и цената на ОЕМ съединителя - около 800лв. и това ме отказа от него.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Случайно да не е бил омаслен от някоя семеринга да кажем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това беше първото което проверихме и не беше омаслен. Навремето когато го смених първия път, след седмица протече една семеринга, мисля на диференциала без да съм много сигурен. Протече съвсем леко и я смених веднага. Възможно е и тя да е омаслила, но преди и след като я смених нямах проблеми. Чак около година и половина след това започна да приплъзва. Сега като го отворихме беше сух и маховика и съединителя.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз сложих притискателен и феродов Лук, но ми се иска демпфера да е по- качествен. Което, разбира се не е гаранция.

Edited by chavdarbs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен е маховик. Като обера леко педала, започва да трака. Претраква и при смяна на скоростите и като пали.

 

А възможно ли е да е новият съединител?

Edited by chavdarbs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абсолютно същия проблем имах и аз през февруари. Оказа се, че маховика беше заминал. В сервиза даже ми го демонстрираха при свален маховик къде точно се случва "чукането". Моите съболезнования :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, chavdarbs написа:

Според мен е маховик. Като обера леко педала, започва да трака. Претраква и при смяна на скоростите и като пали.

 

 

А възможно ли е да е новият съединител?

това си е чист маховик за смяна!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Казаха ми от Autoprofi, че маховик EXEDY за моя модел, вече не се произвежда и никате в БГ няма да намеря. Предложиха ми AISIN. Какво ще кажете за него?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чавдаре, някой беше писал, че AISIN е пак ЛУК вътре, но не мога да намеря къде е поста.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В пост №9 колегата е писал за марките.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Маховика е сменен. Сложихме си Лук. Майстора ме посъветва че, каквато марка е съединителя/който бях сменил преди това/ е най-добре същата да е и маховика. Колата работи и върви добре, поне за сега.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера, напът за морето, забелязах че при ускорение/с пуснат климатик/ има леко задържане на 120. Отпускам леко газта, натискам и продължава да ускорява. От какво може да е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,как се държи 2.4 двигателя при комбито с автоматична кутия?Много ли е муден и при включване на климатика "умират" ли много кончета?В момента карам Сивик 6та Д14,дали ще усетя някаква много голяма разлика спрямо вървежа на моята?

Edited by Николай Димитров

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Николай Димитров написа:

Колеги,как се държи 2.4 двигателя при комбито с автоматична кутия?Много ли е муден и при включване на климатика "умират" ли много кончета?В момента карам Сивик 6та Д14,дали ще усетя някаква много голяма разлика спрямо вървежа на моята?

Това е семеен автомобил, не очаквай чудеса. Върви много приятно, ускорява задоволително, добре се държи при изпреварване и на дълги пътувания. Почти не намирам разлика със и без климатик. Ако търсиш бегачка, това не е този автомобил.

  • Like 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нее,колега определено не търся бегачки.Въпросът е когато ми се наложи да мога да си изреваря.Също ме интересува как се държи при планинско изкачване има ли нужда от много ръчкане на скоростите в ръчен режим или и автомата се справя добре?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При планински преходи, автомата може да се кара в режим "D3", т.е. до 3-та скорост

Edited by Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Share this post


Link to post
Share on other sites

Но в общия случай и обикновеното D се справя отлично.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Николай Димитров said:

Колеги,как се държи 2.4 двигателя при комбито с автоматична кутия?Много ли е муден и при включване на климатика "умират" ли много кончета?В момента карам Сивик 6та Д14,дали ще усетя някаква много голяма разлика спрямо вървежа на моята?

Акорда е с климатроник. В началото на пътуването се усеща товарът на компресора (при интензивно каране), понеже се опитва да свали до зададената температура. Като го постигне, вече товарът е пренебрежим. 1.4 спрямо 2.4 има, въпреки различните маси на колите и кутиите.

 

 

1 hour ago, Николай Димитров said:

Нее,колега определено не търся бегачки.Въпросът е когато ми се наложи да мога да си изреваря.Също ме интересува как се държи при планинско изкачване има ли нужда от много ръчкане на скоростите в ръчен режим или и автомата се справя добре?

 

Няма нужда от ръчкане, но винаги можеш да му се порадваш. :) Всичко в D режима се прави с педала на газта, а кутията си има алгоритъм и си мери скорост + газ + наклон на пътя.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Единия ми преден амортисьор се омасли и разтропа и ще ги сменям с KYB. Тук-там по темите се споменава за ксенона, но при мен не би трябвало да има някакъв датчик там, нали? 2003-та седан с ръчка е.

Edited by webster

Share this post


Link to post
Share on other sites

GATES 7PK1785 - това ли е късия пистов ремък. Ако някой има мнение за по качественна марка за ремъка да сподели. Благодаря предварително. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Continental

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...