Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Не мога да ти помогна, но мога да ти кажа, че си имаш автентична фейсова навигация. Така изглежда бутона за подгрева на задното стъкло + огледала ;).

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е от десен волан. Не че това е от значение. Виж някой да не е изключил буксата на блутута. Зелената под този капак.

Редактирано от Ivan_Ch
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че той си я кара в Англия. Там му е нормално :D

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да отвориш капака и да видиш HFT модула дали е на мястото си, обикновено когато дефектират (което е често срещано) най-лесния начин за бърз "ремонт" е отстраняването му, или просто изключване на куплунга му.

https://www.youtube.com/watch?v=nJ12sLmXlDk

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Pavel_Pavlov написа:

... че си имаш автентична фейсова навигация ...

 Много, ама мнооооо сЪм тъп. Е сега се усетих, като написах, че Акордеона е '07-ма. Ми че той си е фейс!

 

Благодаря за показнОто и съветите!

Кат съмне утре отивам да търся буксата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда. Моя смучеше ток (0.23А) и го откачих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмна се!

Благодаря на @ceco_accord , че ме събуди в 6.15h по Гринуич в почивният ми ден! :D

 

Преди да съм започнал да троша ...

Преди 12 часа, CCord написа:

... обикновено когато дефектират (което е често срещано) ...

Как да разбирам това?

За често срещаният дефект с утечките ли говорим, или (често) проявяват и други проблеми?

Фейса също ли прави утечки, или е излекуван?

 

Мисълта ми е, ако буксата е откачена да я закачам ли, или да си я оставя откачена, за да не ме боли главата?

Ако модула е повреден и го сменя с нов (£50-£100 в ebay) да очаквам ли утечки?

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено утечката е от него.

Моята бе фейс и имаше - откачих го и стана 0.03А

Ако е откачен, може да го закачиш и да я премериш, ей тъй - от любопитство, но никой не го откача без причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, аз зат'ва се чудя, дали да почвам.

Щом е откачена, значи е имало проблем.

Нещо не НИ е приоритет да го оправям, просто исках да си изясня нещата около "новата" Хонда (#11 в семейния списък).

Това, което уважавам като екстри в една кола си работи, така че ... много благодаря на всички за вниманието и помощта.

 

п.п. Електрониката не ми е хоби (даже нямам мултицет), освен, ако проблемът не е очеваден за прост машинен инженер! :D

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Мен не ми беше дерт и не му се занимавах.

Мноу екстри - дебела глава. :)

 

Началството караше една S-класа 8-мак и като го питах - "Това за какво е", викаше "Не знам ги тея копчалъци. На човек му требе 1 як мотор, здрав автомат и климатик - другото са шики-мики".

Сега кара GLS AMG (голема буца) и съм сигурен че не лази по менютата на екраните, а там е много джам.

Иначе ми се фали че вече кара хибрид - 22 коня (от 612) били от ел. мотор. :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една добавка, към списъка с малкото проблеми на 2.4 бензинката(не съм наясно дали се среща при 2.0 двигателя) - имах сериозна оттечка, която в студено време от пълно състояние източваше акумулатора за 2-3 дни. Оказа се,че е проблем с bluetooth модула, който не е хич рядко срещан при този модел кола, след известно време. Дефакто той спира да се гаси, като угасиш колата и си дърпа добре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз един проблем, с който се сблъсках наскоро. Едната крушка на предния плафон отказа да свети при отваряне на вратите. В режим четене обаче свети.

В паралелната тема Акорд-7 - общи дискусии колеги са описали, че проблемът при тях се е решил с поразместване на крушките. При мен това не се получи, а по-скоро размених двата ключа, както е описано в това видео:

 

 

Оказва се, че е може би е често срещано, а ключовете ги има в интернет за по 10-на евро комплект - доста по-изгодно в сравнение с цената на цялата основа - тези ключове не се продават отделно от Хонда.

 

За сега два дни и двете лампи работят, но най-вероятно може да ми се наложи да сменя тези ключета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
15 hours ago, Ivan_Ch said:

Аз съм с един от тези и работи коректно.


https://a.aliexpress.com/_mMV7ZQ0

И аз съм слагал такъв, нямам проблеми за сега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг проблем: Миналия ден, докато бях по задачи, забелязах, че ми е "паднала" емблемата от решетката. Не съм чул някакъв шум, нито пък ми се е налагало да спирам рязко, че да полети напред, сигурно на някой паркинг ще се е случило :).

Това често проблем ли е за акорд и хонда като цяло? Аз мислех, че емблемите на автомобилите спряха да "падат" в последните 10-15 години, но явно тук там има изключения...

 

Има ли някакъв ефективен начин за се закрепи по-здраво, освен с щипките отзад?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спряха, ама „ ПРОМЯНА" в плана. Честито на печелившите.

Колега какво да ти кажа, явно ще е така от сега на татък и ще трябва да се свиква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Акорда още не съм имал проблем с емблемата на решетката. На Сивика ми се беше разлепила и си я залепих с някакво лепило, което имах в къщи. Даже не се сещам какво беше лепилото. Сега си е бетон и не е мръднала :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я спреш на неподходящо място в неподходящ момент, може и да имаш :).

Аз мисля новата или да се опитам да я залепя или евентуално да направя резба на едното краче

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като взех колата, първата ми работа беше да махна емблемите, да ги намажа с поксипол и да ги върна обратно. Някак си така ми е по-спокойно😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша тук, за проблема който ме мъчеше по-вече от половин година и решението му. Колата е Акорд 7 ген. дизел, преди фейса - 2005г. и след около 3200 оборота забиваше, прекъсва, докато не превключа на по-горна предавка и така пак до същите обороти. Грешки не записваше. Не всеки път се поява проблема - реално лятото го направи 2-3 пъти и последния месец все по често. Проблема се оказа обърнат на обратно горивен филтър - маркуча за вход на горивото беше вързан на тръбата за изход на филтъра. Благодарение на темата на Емича /жив и здрав да е/ за обърнатия филтър се усетих и аз. В началото не заподозрях филтъра, тъй като проблема се появи 2-3 месеца след  смяната му, филтъра е все същия Бош, който ползвам и е сменян там където и преди са ми сменяли филтъра. Качвам две снимки на филтъра и схемата за свързване - входа е от резервоара, в мехчето за напомване, след това в подгрева и от там на входната тръба на филтъра. Изхода отива към помпата за високо налягане. Е при мен беше точно обратното, даже маркучите не седаха естествено.

 

d271e811dd4e9d5006199609663a952f-1056x527.gif

h-preview.jpg

Редактирано от goga
  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос. Горната помпа издаде багажа, смениха я, но имало и проблем със съединителя (изисквало се много сила за натискане на педала, поне аз така разбрах). При проверка по рама съединителя излизал 230мм, но пък аз искам да сложа Aisin. Aisin-а е 220мм, защо има такава разлика, ще окаже ли проблем? Колата е 2.4 Executive 2007. 

Редактирано от dante.18

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги..имам акорд 2006 фейс, мисля да му сменям маслото на ск кутия и диференцяла, какво количество се слага,аз съм се спрял на масла хонда MTF 3 и DPS-F.

ЩЕ съм благодарен и ако,ми кажете от къде мога да ги поръчам да са читави.. благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тука съм вземал. Питай ги ще ти кажат колко. MTF мисля 3 литра, но отиват 2.2 - 2.5 литра. 

https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
5 hours ago, jivetz said:

Привет колеги..имам акорд 2006 фейс, мисля да му сменям маслото на ск кутия и диференцяла, какво количество се слага,аз съм се спрял на масла хонда MTF 3 и DPS-F.

ЩЕ съм благодарен и ако,ми кажете от къде мога да ги поръчам да са читави.. благодаря предварително.

MTFза скоростната ,второто DPS-Fне ти трябва няма къде да то сложиш,нямаш задно предаване.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , грешката е моя диф и ск кутия са на едно ..с предно съм 2.2 дизелак.. на 240к + е и не вярвам да е сменяно, та реших че е време...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично предпочитам дизел, по-икономичен, и по удобен в града, упровъргайте ме 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.08.2022 г. at 15:27, Polad112 написа:

Аз лично предпочитам дизел, по-икономичен, и по удобен в града, упровъргайте ме 

Дизела не е лош но нафтата в нашата държава е пълен боклук , особено с тва Био , освен ако не намериш по някъв начин дизел Е5.

И тогава икономията от 1-2 л на 100км се изпарява в обслужвания и ремонти.

И не е по удобен щото няма автомат, дизела на акорд 7.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 7/30/2022 at 1:41 PM, CARPERA said:

MTFза скоростната ,второто DPS-Fне ти трябва няма къде да то сложиш,нямаш задно предаване.

2 литра дали ще ми стигнат, гледам го дават 2.2 л , ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново , имам още една питанка, искам да сменям горивния филтър на акорда 2006 фейслифт дизел, прочетох назад в темите че е по различен от преди фейсовите, и оригиналния на хонда е денсо.. има ли някаква друга алтернатива, която да ми свърши работа..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

На колко нм стягате супортите ?

Тук казват 108:

image.thumb.png.288ebf557dcff3fef33400877103f192.png

На други места гледам, че пише 50.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заключвам темата. Първоначалната идея е била да се допълва, а не да се използва за всякакви въпроси.

 

От това страда подредбата в раздела, вместо същите тези въпроси да бъдат обособени като ясни отделни теми в него.

 

 

 

 

  • Харесвам 2
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...