Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

преди 50 минути, CARPERA написа:

Continental

С какъв номер да го намеря. Притеснявам се да не взема същия и да го объркам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Те номерата са еднакви   7PK1785   ако си сигурен в този на  GATES

https://www.autodoc.bg/contitech/210841

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, CARPERA написа:

Те номерата са еднакви   7PK1785   ако си сигурен в този на  GATES

https://www.autodoc.bg/contitech/210841

Това е работата, че не съм сигурен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е. И аз съм с Континентал.

 

2.thumb.jpg.3331ea8bdd7bb09eeb727bbf2bea2b3c.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, chavdarbs написа:

Да, това е. И аз съм с Континентал.

 

2.thumb.jpg.3331ea8bdd7bb09eeb727bbf2bea2b3c.jpg

Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, можете ли да ме ориентирате дали има някаква разлика в задната броня и капака на багажника преди/след фейс, бензин/дизел. Един симпатяга реши, че трябва да ми спре в багажника😭. Също така, ако някой знае къде се намира датчика за отворен багажник, спря да работи след удара. Доколкото видяхме освен бронята и капакът е мръднала леко и гредата на бронята и е повлекла планките които са отстрани към стоповете(ако се сещате за друго което може да е мръднало, би било от полза, още търсим тенекеджия да я погледне).

 

Благодаря предварително

Редактирано от iliyanK20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди и след фейс разлика няма. На бронята на дизела има една черна пластмаса отдолу, може да си я махнеш, но ще останат дупки от щипките.

 

Аз съм с дизелова броня. Свалих пластмасата и изрязах арки в нея за ауспусите. Сега изглежда по-добре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се вижда какво имам предвид

A40657B7-4F6E-4676-81C8-38D62787491F.jpeg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, prissnr написа:

Преди и след фейс разлика няма.

Хубаво си снимал,какво имаш предвид,но си показал и очевидната разлика на фейсовата.

А именно,тази линия(фалц),над светлоотразителите.При предифейса,я няма!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прав си наистина има разлика, но тя е по-скоро отстрани. Би трябвало да пасне, просто да изглежда маааалко по-различно.

 

https://www.carsguide.com.au/car-reviews/used-car-review-honda-accord-euro-2003-2005-13384

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,ще бъда благодарен ако някой сподели опит от модел греди за багажник на тавана на седанов акорд,преди фейса е ако има значение...насоки за читави греди и откъде могат да бъдат закупени.Хвърлил съм око на https://tuningstore.bg/product/13085/bagazhnik-za-honda-accord-2003-2008-g3-pacific.html 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах по този път преди месец някъде. И аз започнах от този модел като най-евтин. След подробно оглеждане на клипчета и снимки на модел се отказах, не ми хареса. Изработка, захващане.. не бяха моите.

Минах на CRUZ. От тях дори поръчах варианта с трапецовидните греди, 275лв.

https://easyauto.bg/product/aluminievi-gredi-cruz-oplus-at-935-795at118

Оказа се дълъг срока на доставката. Понеже ми трябваха реших се на варианта с аеродинамичните греди на CRUZ. Отидoх на 350лв от друг доставчик.

https://easyauto.bg/product/aerodinamichni-aluminievi-gredi-cruz-airo-t-935-795t118

След като преспах една нощ .... за мен си реших, че като ще е гарга ще е рошава:
https://www.thule.com/en-bg/roof-rack/roof-racks/thule-evo-wingbar-_-711xxx?car=honda-accord-4dr-sedan-_-G3J5

Wingbar Evo 118 711200, Rapid system 754, Kit 1304. Цена на комплекта 445лв

 

Това са ти вариантите за нови поне според това през което минах.

Ако не бързаш може да гледаш за втора употреба в някой от продавалнците. Изпадат. Дори ги продават по компоненти. Може да си купиш гредите и системата за захващане, а само кита с гумите за захвата да ти е нов. Има вариации с втората употреба, но си е играчка и чакане. Не знам за кога ти трябват.

 

viber_image_2020-06-17_12-46-04.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер се е получило, на мен не са ми спешни нещо в порядъка на 4 - 5 месеца... Ще оглеждам още че 500 лв ми се виждат много иначе thule си е thule

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден искам да  попитам за системата сириус как мога да се свържа със телефона със USB кабел защото като го пусна само ми отчита зареждане на телефона

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой купувал ли е скоро машинки за заключване на врати? Тези тук дали стават?

Редактирано от webster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@webster ако не ти се чакат от Китай, в раздела на форума "Продава части" бях мяркал преди време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам ФД-В 2.2 (двигателя е същия, като на акорда!) вече трета зима, като предните две си палеше от раз. От 2,3 седмици при студен старт пали чак на 5,6 секунда, гася я и пали веднага... Оставям я няколко часа и пак същата работа. Да поясня, с чисто нов акумулатор съм, таблото не премигва при палене. Закарах я на майстори в СтЗ, свалиха свещите ( прекадяват ), стига ток до тях, датчика за подгряване причатква при даване на контакт, няма изгорели бушони, абеее всичко е наред, уж! Закачиха я на комп и даде грешка U0122 (Lost Communication With Vehicle Dynamics Control (VDC) Module). Казаха, че не могат да ми помогнат, после втори сервиз и така. Някой с нещо подобно? Извинявам се, ако вече се е дискутирала тази тема.

Редактирано от karaulanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че говориш за FR-V. Ако си зададеш въпроса тук https://forums.hondabg.com/forum/163-fr-v-since-2004/, мисля че ще получиш по-точен отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да добавим като проблем на 2.4 преди фейс ръчка, вътрешни карета и лагер на вътрешната полуоска отдясно, масово по-морги или блъснати това са първите закупени части, тоест трудно се намират, а ако намериш отиваш на 280-300лв само от едната страна, а с афтърмаркет карета проблема не се решава, по-добрият вариант е рециклаж (но той се прави само на оригинални части), който е по това което съм чувал от 150-300лв ако позволяват и не са прекалено износени.

Редактирано от Honda14is

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Honda14is написа:

Може да добавим като проблем на 2.4 преди фейс ръчка, вътрешни карета и лагер на вътрешната полуоска отдясно, масово по-морги или блъснати това са първите закупени части, тоест трудно се намират, а ако намериш отиваш на 280-300лв само от едната страна, а с афтърмаркет карета проблема не се решава, по-добрият вариант е рециклаж (но той се прави само на оригинални части), който е по това което съм чувал от 150-300лв ако позволяват и не са прекалено износени.

С тези цени по моргите са ме отказали отдавна. Преди 20к скъса лява полуоска. Цялата нова беше 300лв. за цялата.

44306-SEA-N00 - Euro Driveshafts (axles) Left=670mm, HO-8-192, уточение, че това е за автоматик. Нямам тресения или тн. от тогава.

Ако може човек сам да си я достави от Полща излиза и по-евтино https://www.przeguby.pl/en/onlineshop/. Неудобството е, че се чака.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели,

Имам Акорд 7ма генерация преди феслифта 2005 модела с лайсната на предният капак. 

Прди седмица приятел удари колата отпред и има щети по следните елементи:

1. Капака е огънат може да се оправи но предпочитам смяна с втора употреба цената ще енаполовина ако намеря

2. Решетката между фаровете заедно с лайсната на капака за смяна.

3. Бронята не става да се оправи или ще струва двойно от смяна с втора ръка.

 

Проблема ми е че, не мога да намеря капак и броня същият цвят преди фейса.

Намирам обаче фейслифтови капак и броня заедно с маската същият цвят от ударена в задницата цялата предница е здрава на добра цена.

 

Сега въпроса, както се досещате е може ли да се монтират на не-фейслифтова броня, капак и маската и, ще трябва ли преправяне, или само се сменят?

 

Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен на 100%, но пък съм виждал такива мешеници. Дори съм виждал капак от префейс с лайна на фейсова решетка и броня.

Аз бих те посъветвал да не ги мешиш, чисто естетически.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 6г. мръзнене в колата докато загрее, днес забелязах нещо странно. Колата е от подписа ми - Акорд дизел 2005г. с навигация. Когато зададох настройките на климатиката на off и да духа от цетъра и в краката започна да духа топло, като преместя да духа на стъклото съответно нищо не духа щото колата е студена. Утре ще пробвам пак преди да е загряла. Може ли някой да провери как е при него. Качвам две снимки. На първата духа топло, въпреки че колата не е загряла, на втората не духа нищо докато не загрее поне малко колата.

IMG_20210118_181322.jpg Духа топло.

IMG_20210118_181333.jpg Нищо не духа.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте група, скоро ми предстои закупуване на Акорд 7 фейс, 2,4. Може ли съвет какво се обслужва след покупката тъй като мотора е с верига. Благодаря

Редактирано от Pavel_Pavlov
Моля, не използвай удебелен текст за целия пост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя евро категория се води акорд бензин 2004 ,2.4 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже нещо относно това масло и дали е удачен вариант за нашите автоматични кутии?

Питам понеже виждам вече доста време оригиналното Honda отсъства от сайта,

а започвам да ставам нетърпелив относно предстоящото опресняване.

Като цена ми се вижда много добра, особено ако трябва да го взимам от тук към 45лв литъра.

Интересно ми е дали това одобрение, което пише че го има от Honda в сайта действително означава, че

Honda са ОК да ползваме това масло или просто са копирани характеристиките на маслото и си позволяват да напишат подобно нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой знае ли дали има някакво обозначение - код, цифра, буква и тн, по която да може да се различи по едно демонтирано табло дали е с червено/оранжевата подсветка или с бялата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какъв тип е крушката за дългите светлини? HB3 или H11?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7-ма генерация дългите са Н1. Н11 са фаровете за мъгла (халоген).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз ползвам H1 за къси, как и дългите са H1?

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така. Дългите са H1 на всички вариации Акорд 7. Късите са H1, ако фарът е халогенен, и D2S, ако е ксенонов.

 

И моля, не цитирай предходно мнение. Погледни правилата.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така, днеска ми се случи нещо странно. Както карам в града на втора и като натиснах рязко педала на газта на около 4к. обороти все едно удари прекъсвач. Няма светване на лампи, пропадане на обороти, странни шумове и др. Това в рамките на няколко минути два пъти стана. След това се оправи и няма проблеми, настъпвам яко и си набира. Горивото беше на резерва и заредих, но се оправи преди да заредя. Горивния филтър е сменян на скоро - Бош /ОЕМ/. Какво евентуално да очаквам има ли идея някой.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/28/2021 at 7:28 PM, goga said:

 Горивния филтър е сменян на скоро - Бош /ОЕМ/. Какво евентуално да очаквам има ли идея някой.

Очаквай, че ако продължи да го прави, трябва да си сложиш оригинален горивен филтър.
Доста често срещано при дизела, може да потърсиш из форума и на други 2.2 модели. ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналният горивен филтър е всъщност Бош, парт момер 0 450 906 442. Дискутирали сме го много. Такъв ползвм от години и сегащния е такъв. Между временно минах през комп. диагностика, няма грешки записани. Единствено корекцията на първата дюза е по-голяма, но е в нормата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има проблем с отблясъци от таблото на предното стъкло и да го е решил някак? Предполагам, че е индивидуално и зависи от височината на водача, позиция на седалка и т.н., но има моменти, в които повече си виждам таблото на стъклото, отколкото пътя! Стъклото е оригинално, не е сменяно, таблото - също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малко отразява под определен ъгъл на слънцето, защото не е достатъчно матово. Нали не си го мазал с нищо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не го мажа. Последният път на автомивката го намазаха "бонус", още повече блести, но проблемът си е от преди намазването...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...