Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Да, пълен комплект е. Има ли смисъл от него или да взема само голямата гарнитура? Нямам идея дали се износват пръстените. Мисля, че номера е който съм дал аз - 12030-PNC-000, а може и да са едно и също 12030-PNC-000 и 12030-RTA-000

Редактирано от webster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених само голямата гарнитура. Майсторът каза, че няма нужда другите засега.

Редактирано от isullivan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен има смисъл ако са се втвърдили с годините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.07.2019 г. at 12:02, Iliya Iliev написа:

Резервоара на тази кола не е 65 л. а 58,тука си го пише а и всеки път като пълня догоре при светеща лампа на бензина събира 54,55 л. макс.Сметни си разхода и ще ти излезе съвсем друг на 58 л.2004-accord Bulgaria.pdf

65 литра е, но явно нямаш оригиалната книжка на колата, a и не си видял колко дълбока резерва има тази кола.

 

Редактирано от ВесКо
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,трябва да си намеря ляв подкалник за акорда,във форума не виждам оферти,така че гледам в някви сайтове за авточасти има два вида: Пластичен и Полиетиленов.Кой вариант е по-добре да се вземе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре си намери оригинален от кола за части. Много време търся кора под двигателя за на жената Микрата /явно им е слабо място/ и няма. Намерих такава чисто нова в сайт. Дойде за два дни една смотана пластмаса която нито пасваше по размер нито по форма, върнах я. Това го давам просто като пример. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете от къде се проверява нивото на маслото на скоростната кутия на Акорд дизел ръчка 2005г. и вярно ли е това което ми каза майстора, че се налива докато прелее от пробката. Питам щото днеска смених семернгата от към скоростната кутия на лява полуоска и много се учидих, като ми каза майстора, че долял около 1-1,5 литра масло. Може ли да е препълнил нещо и да опасно. Така или инъче след месец, два ще сменя маслото на кутията, но до тогава се притеснявам да не е объркано нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пробката е така,само трябва да разбереш какво е долял..?:huh::confused:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е една от причините да го сменя. Долял е 500гр. не оригинално, не знам какво, според него е добро и няма проблеми. Другата е, че сега се усетих, че маслото е на 4г. и 60хил. км. Предполагам за месец, два и не по-вече от 1000-1500км. да не е проблем.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

Днес забелязах, че казанчето с течност за чистачки е пробито - капки по асфалта след като го напълних почти догоре. 

Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Сменя ли се или може да се залепи. Колко г/д струва ново или по-добре да си лепя моето :)

 

Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали не се е извадила гофрираната тръба в която наливаш водата. Тя е закрепена на гърловината на казанчето, но се вади при невнимание. Казанче току така не се пука, особено ако е станало сега и не си имал удар в предна дясна част на колата.

Моята е имала и е леко смачкано, но не тече и така си го карам вече 4 години.

IMG_5114.JPG

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених гарнитурата, клапаните нямаха нужда от реглаж след 100к на бензин. Нямаше нужда и от пълния комплект гарнитура - вътрешните гумички бяха меки и в добро състояние. Може би ако се кара на газ се изпичат повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Пиша тук за да не отварям нова тема. Карам Акорд 7 дизел, преди седмица забелязах, че течността в казанчето на съединителя е паднала. Беше на минимум. Долях до макс и за седмица е спаднала с около 1см. Къде да търся проблема. Съединителя е сменян зимата. Всичко беше наред до сега. Възможно ли е да е някой помпа или маркуч? Днес пътувам за Пловдив и утре ще я закарам в сервиз. Споделете някой добър в Пловдив , където ще мога да отстраня проблема.

Блгодаря предварително на отзовалите се.

Редактирано от rado_85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуч едва ли, ако проблемът е в маркуча - още с първото натискане ще изхвърли цялата течност и няма да работи. Ако ти работи сравнително нормално, вероятно една от двете помпи е с износени уплътнения или цилиндър. Някои предпочитат да сменят само уплътненията, запазвайки оригиналната метална част на помпата, други пък сменят цялата с нова. Ще срещнеш и твърдения, че помпите задължително се сменят и двете, дори едната да работи и да не тече. 

 

Огледай доколкото можеш двете помпи, за да видиш евентуално коя е протекла. Ако нямаш кора отдолу под мотора - под кутията може да има локвичка течност след продължителен престой. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Към момента върви съвсем нормално , но другата седмица ще се сменят и двете. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета, имам въпрос за автомата на акорд фейс 2,4.

Първо: На студено като е и включа на директна и държа спирачка се чува леко тракане, наподобява работа на дизелов двигател но по тихо. 

Второ: Когато загрее колата и съм я покарал достатъчно, когато превключвам на D или R се чува някакъв шум като сякаш нещо превключва (това не се чува на студена кола) и има подбутване на колата. От 6 месеца карам марката и от толкова карам автомат. Карах я в Бултрако - "така превключват тези автоматици". Нормално ли е това нещо или да търся майстор за преглед?

Благодаря : ))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странни ми се виждат тези неща (или не схващам обясненията ти), но най-добре първо се виж с някой колега от столицата (който има същата кола и се отзове), за да я пробва и чуе. Може да са различни неща и не е задължително да са свързани с автомата.

Така ли си прави откак я взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, ceco_accord написа:

Странни ми се виждат тези неща (или не схващам обясненията ти), но най-добре първо се виж с някой колега от столицата (който има същата кола и се отзове), за да я пробва и чуе. Може да са различни неща и не е задължително да са свързани с автомата.

Така ли си прави откак я взе?


Ами, не съм сигурен дали е правила така преди, но наскоро го забелязах. Може би си втълпявам или се панирам нз и аз. Колеги ако някой може да удари едно рамо и да сравним кутиите бих бил много благодарен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само уточни дали Акода е преди фейса, или след, понеже в поведението им има разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, ceco_accord написа:

Само уточни дали Акода е преди фейса, или след, понеже в поведението им има разлика.


face е

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам преди фейс и не съм забелязвал така описаното от теб поведение и шум. Ако не намериш фейсов, може да се видим някой уикенд, да сравним. Маслото на автомата сменял ли си и какво беше старото на вид?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, Pavel_Pavlov написа:

Аз карам преди фейс и не съм забелязвал така описаното от теб поведение и шум. Ако не намериш фейсов, може да се видим някой уикенд, да сравним. Маслото на автомата сменял ли си и какво беше старото на вид?


Старото не съм го гледал. След като я регистрирах и влезе в сервиза за обслужване. Тъпото е че майстора ми каза, че ще провери какво масло е за кутията и ще сложи. Така и не питах какво е сложил... Сега е чисто и мирише на масло. Човек занимаващ се само с Хонда ме посъветва да направя опресняване (3л) на маслото и мисля да го направя в Бултрако. Павка при теб има ли прибутване на колата когато сменяш на D или R?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам лек звук при студена кола на скорост, но наподобаващ дизел, не, доста леко се усеща, даже и не ми прави впечатление, трябва доста да се заслушам. Като загрее изчезва.

 

В Крайна сметка ще ми се наложи да чистя соленоида, понеже влиза в авариен режим автомата, като губя задната когато е така, и изписва ел. грешка на В соленоид. Това се случва от както почна да вали, досега два пъти, маслото ми е розово на 40к, някаква идея къде да го търся B соленоида, преди фейса съм, благодаря. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, chapo said:


Старото не съм го гледал. След като я регистрирах и влезе в сервиза за обслужване. Тъпото е че майстора ми каза, че ще провери какво масло е за кутията и ще сложи. Така и не питах какво е сложил... Сега е чисто и мирише на масло. Човек занимаващ се само с Хонда ме посъветва да направя опресняване (3л) на маслото и мисля да го направя в Бултрако. Павка при теб има ли прибутване на колата когато сменяш на D или R?

Маслото в бултрако ще ти дойде скъпичко. Бих те посъветвал да си вземеш оригинално масло от общите поръчки във форума и да го смениш в друг сервиз, където няма да ти вземат толкова пари за смяната – не е сложна работа. Също е хубаво след тази (втора) смяна на маслото да смениш и филтъра. И занапред слагай само оригинално масло в кутията.

 

Не знам дали ще помогне, но е възможно. Попитай майстора, който ще сменя, да обърне внимание на цвета/състоянието на старото масло и наличие на метални стружки по пробката (тя е магнитна и събира метални боклуци, ако има такива). Обикновено след смяна на маслото се усеща по-меко превключване поне в началото.

 

Иначе при мен почти не се усеща превключването, поне по мои критерии. В началото като взех колата имаше по-грубо превключване и леко „ритане“, но след две смени (обновявания по ~3л) на кратък период всичко се изчисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро! 

Прагове от фейс седан /пластмасовите/ ще паснат ли на преди фейса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало. Визуално (като екстериор) 2-те версии се различават основно по броните и праговете, но закрепването им и основното "желязо" едва ли са променяни конструктивно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би само челните капачета/на предните калници/ са различни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.09.2019 г. at 10:14, ceco_accord написа:

Би трябвало. Визуално (като екстериор) 2-те версии се различават основно по броните и праговете, но закрепването им и основното "желязо" едва ли са променяни конструктивно.

Подкрепям, разликата межу пре-фейс и фейс е само в пластмасите и в електрониката, ламарините, окачването и купето са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а някой може ли да ми даде схема или снимка на челните капачета на самите прагове, да знам какво да търся като ги купувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да му се намира сървис мануала на Акорд-а , че го имах но след формат е загубен и сега не успявам да го открия из нет-а ... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам Акорд 7, фейс, с голямата мултимедия и имам няколко въпроса.
1) Понеже изчетах доста коментари и на доста места си противоречат, има ли този модел ДПФ филтър?
2) Колко точно е обема на резервоара?
3) Възможно ли е монтирането на USB/Aux кабел за слушане на музика от флашка/телефона, без закупуването на някое от усройствата като Yatour например, понеже и едно usb би ми свършило добра работа?
Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно третия ти въпрос: няма как без закупуване на външно устройство. Най-евтин вариант е китайско такова от алиекспрес за 30тина лева. Има и варианти за блуутуут (вграден или с второ устройство към първото) и тогава цената отива на 50–70лв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, група. Скоро ми се появи следния проблем, както карам и я изключа от скорост, оборотите падат на около 600 и се усеща леко вибриране, обаче като натисна съединителя се връщат в нормално положение. Другата опция да се коригират е , като спра напълно и се оправят. Някакви предложения? Запушен ЕГР?

Само да вметна, че колата няма грам пушене и разхода на гориво си е същия!

Колата е 2.2 140 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема от раздела за CRV:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май и аз трябва да я направя тази процедура, че и на мен от време на време ми светва чека без други последствия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.09.2019 г. at 11:59, Rmchm написа:

1) Понеже изчетах доста коментари и на доста места си противоречат, има ли този модел ДПФ филтър?
2) Колко точно е обема на резервоара?

1. Конкретно моята няма, но из форума бях срещал мнения, че има такива със и такива без. 

 

2. Съвсем точно едва ли някой ще го мери, но го считай за 65-литров. Ако цъкнеш иконката в подписа ми, можеш да видиш най-голямото ми зареждане от 63.4 литра, с оставащ преход по борд компютър 4 км и стрелка сочеща под нулата. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.09.2019 г. at 11:59, Rmchm написа:

2) Колко точно е обема на резервоара?

65l.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи ми се чуденка; ще се радвам, ако някой помогне с насока. Откакто сложих модул за управление на дългите като дневни, забелязах нещо ново. Като пусна фаровете и в купето се чува нещо като жужене, високочестотно, подобно на слаба връзка все едно. След много чудене и експерименти разбрах какво го провокира: случва се само когато осветлението на таблото е намалено под максимума (т.е. като съм на габарити/фарове и врътката за сила не е на максимум) и когато радиото е включено. Без значение каква е силата на радиото или колко е завъртян потенциометърът на таблото. Няма и значение дали е пуснато радиото или съм на CCD режим (звук от телефона). Жужи еднакво силно, което си е тихичко като цяло, но дразнещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да си сменя говорителите на вратите и искам да разбера какъв размер трябва да си купя и лесно ли се подменят с афтърмаркет. Уточнявам че съм без премиум саунд систъм и искам да сложа говорители и на задните врати. Та имам нужда от информация за размерите на говорителите, лесно ли се свързват и монтират. Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...