Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Когато го затваряш (дърпаш бутона към предното стъкло) люкът се плъзга напред (затваря се) и след като стигне рамката, задната част се повдига нагоре, за да се затвори докрай, да се уплътни отвора. За да затвориш напълно люка, трябва да се случи това – така е нормално.

 

Съвсем отделно е отварянето на люка в задната му част. Както колегата е казал, става с натискане на копчето към тавана, а не „плъзгане“ към прозореца.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Dreariness написа:

Като го задържам докато се затвори се повдига по друг начин, имаш цялостно изтегляне на стъклото или повдигане нагоре за да влиза въздух през процеп, вместо да е отворен целият, и реално двете се отварят в различни посоки, и е много тънък момента да уцелиш, така че да се затвори

Нали това написах и аз, че в началото мислех, че не се затваря, защото като стигне до края, нещо отдолу се надигаше и мислех, че има дупка, но всъщност няма. Няма нужда да целиш, дръж бутона до края и като спре, погледни отвън, не отвътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е възможно, ще тествам утре, благодаря колега!


Относно ключа за болтовете на джантите, някой има ли представа какъв размер е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Dreariness написа:

 


Относно ключа за болтовете на джантите, някой има ли представа какъв размер е?

Мисля, че е 19, но не съм сигурен, очаквах някой който е сигурен да пише... 21 e вероятност 3%. Не съм сигурен, защото имам електрически ударен пищов за развиване/завиване и в кутията "камъните" са 19 и 21... Навън постоянно вали, та не мога да излизам да меря с шублера... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, JapCar написа:

Мисля, че е 19, но не съм сигурен, очаквах някой който е сигурен да пише... 21 e вероятност 3%. Не съм сигурен, защото имам електрически ударен пищов за развиване/завиване и в кутията "камъните" са 19 и 21... Навън постоянно вали, та не мога да излизам да меря с шублера... :)

 

преди 2 минути, Dreariness написа:

Пак е нещо, благодаря ти!

19 са

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Искам да попитам дали някой случайно е правил - Ламбда Сонда на 2.4 v-tec седанова версия, че разглеждах из сайтовете за авточасти и забелязах, че доста различни серийни номера по ОЕМ има, и не съм сигурен къде да го проверя самият номер, та въпроса ми е, ориентировъчно каква е цената на една нова Ламбда Сонда, и проблем ли е ако се кара със повредена такава за седмица две, тъй като сега по празниците, няма кой да се хване да я поправя.

Благодаря ви отново!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Dreariness написа:

Здравейте колеги,

Искам да попитам дали някой случайно е правил - Ламбда Сонда на 2.4 v-tec седанова версия, че разглеждах из сайтовете за авточасти и забелязах, че доста различни серийни номера по ОЕМ има, и не съм сигурен къде да го проверя самият номер, та въпроса ми е, ориентировъчно каква е цената на една нова Ламбда Сонда, и проблем ли е ако се кара със повредена такава за седмица две, тъй като сега по празниците, няма кой да се хване да я поправя.

Благодаря ви отново!

Не.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Dreariness написа:

 проблем ли е ако се кара със повредена такава за седмица две, тъй като сега по празниците, няма кой да се хване да я поправя.
 

Опиши какво и е повредено...?

Принципно когато не дава коректни данни, ЕКУ то минава в авариен режим (подават се усреднени данни, вместо от сондата за да работи двг), чек лампата светва за да се знае, разхода се вдига...

Чек лампата светва и ако само подгряването е прекъснато, но все тая, трябва да се смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 сонди. Предна преди меката връзка и задна на катализатора.

Предна: 36531-RBB-003 SENSOR, LAF

Задна: 36532-RAD-L12SENSOR, OXYGEN

Коя ти трябва. Аз съм сменял задна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро, на дизела 2,2 /N22A1/ създава ли се вакуум във входящия колектор след като се отпусне газта и се затвори дроселовата клапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, chavdarbs написа:

Добро утро, на дизела 2,2 /N22A1/ създава ли се вакуум във входящия колектор след като се отпусне газта и се затвори дроселовата клапа.

Това е интересен въпрос... Все пак от там смуче въздух през възд. филтър, но мисля, че и да създава, при затворена клапа е малък.

Защо всички дизели имат отделна вакуум помпа за серво усилвателя на спирачките и други системи? При бензиновите вакуумът се взима от всмукателния колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, h5rov написа:

Има 2 сонди. Предна преди меката връзка и задна на катализатора.

Предна: 36531-RBB-003 SENSOR, LAF

Задна: 36532-RAD-L12SENSOR, OXYGEN

Коя ти трябва. Аз съм сменял задна.


Прекарах я на диагностика, и ми казаха, че е регулаторната, което ще рече, че е задната, тъй като катализаторната(предната), знам че няма особено влияние върху мотора, докато регулаторната, има пряко влияние, заради примеса на вредни газове с кислородa, и като не е в норма светва check engine лампата, което се получи и при мен. Вероятно ще дигне разход и ще губи мощност докато се смени

Редактирано от Dreariness

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Dreariness написа:


Прекарах я на диагностика, и ми казаха, че е регулаторната, което ще рече, че е задната, тъй като катализаторната(предната), знам че няма особено влияние върху мотора, докато регулаторната, има пряко влияние, заради примеса на вредни газове с кислородa, и като не е в норма светва check engine лампата, което се получи и при мен. Вероятно ще дигне разход и ще губи мощност докато се смени

Казали са ти, но не си разбрал терминологията и е тъкмо обратното... Предната сонда има пряко влияние върху работата на двг, защото дава инфо на ЕКУ колко е кислорода в изгорелите газове, че да прави необходимата смес с оптимално съотношение. Задната принципно дава информация как работи катализатора, не двг.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, JapCar написа:

Това е интересен въпрос... Все пак от там смуче въздух през възд. филтър, но мисля, че и да създава, при затворена клапа е малък.

Защо всички дизели имат отделна вакуум помпа за серво усилвателя на спирачките и други системи? При бензиновите вакуумът се взима от всмукателния колектор.

 

Малък по време /кратък/ ли имаш предвид или по налягане /слабо/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, JapCar написа:

Казали са ти, но не си разбрал терминологията и е тъкмо обратното... Предната сонда има пряко влияние върху работата на двг, защото дава инфо на ЕКУ колко е кислорода в изгорелите газове, че да прави необходимата смес с оптимално съотношение. Задната принципно дава информация как работи катализатора, не двг.

Абсолютно точно.Втората сонда е за лек коректив (помощна) на горната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, chavdarbs написа:

 

Малък по време /кратък/ ли имаш предвид или по налягане /слабо/.

По налягане, но не съм сигурен в това твърдение. Правя изводи от наличието на вакуум помпа, което значи, че при някои режими вакуума там не върши работа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, chavdarbs написа:

Добро утро, на дизела 2,2 /N22A1/ създава ли се вакуум във входящия колектор след като се отпусне газта и се затвори дроселовата клапа.

На кое казваш "дроселова клапа"?  Аз знам, че дизеловите двигатели нямат дроселова клапа и по тази причина във входящия колектор не се създава вакуум, дори напротив - има налягане от турбото. Ако имаше вакуум, нямаше да слагат отделна помпа, която да създава вакуум за спирачките. Уточнявам, че това е мое лично мнение и моля да ме поправите ако греша.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Tokio написа:

На кое казваш "дроселова клапа"?  Аз знам, че дизеловите двигатели нямат дроселова клапа и по тази причина във входящия колектор не се създава вакуум, дори напротив - има налягане от турбото. Ако имаше вакуум, нямаше да слагат отделна помпа, която да създава вакуум за спирачките. Уточнявам, че това е мое лично мнение и моля да ме поправите ако греша.

Малко дизели нямат клапа, (принципно не е необходима) повечето съвременни имат и тя май се управлява електронно от ЕКУто, не от педала. Свързано е с изискването за емисиите и е необходима за работата на ЕГР. Май които имат ЕГР, имат и дроселова клапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела се нуждае от много повече вакуум от колкото бензина,и то най вече за турбината за това има и вакуум помпа.Така и така има вече помпа инженерите използват налягането за какво ли не от лопатките на турбината до тампоните на двигателя,за което няма лошо по добро решение от отделни ел системи по възлите.

А за дросела не съм виждал дизел без дроселова клапа (не знам как е при Хонда) най малкото,че тя отговаря за мекото гасене на двигателя.Трябва да се почиства на 30/40 000 км. Страшна мръсотия пада.Въздуха от турбината преди да влезе в двигателя от там минава а всяка турбина пуска масълце по пътищата си плюс саждите от ЕГРа когато работи и по клапата става мазало.Ако има колеги с тресене на мотора при гасене нека я почистят и дизелчето ще си гаси меко и плавно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Tokio написа:

На кое казваш "дроселова клапа"?  Аз знам, че дизеловите двигатели нямат дроселова клапа и по тази причина във входящия колектор не се създава вакуум, дори напротив - има налягане от турбото. Ако имаше вакуум, нямаше да слагат отделна помпа, която да създава вакуум за спирачките. Уточнявам, че това е мое лично мнение и моля да ме поправите ако греша.

И правилно знаеш, дизелите нямат дроселова клапа, а клапа за плавно гасене на мотора, ама от там нататък логиката ти е грешна .:)

Налягането от турбото си е допълнителна екстра, която при по старите дизели я няма, но и при тях слагаха помпа .

При тази компресия с която работи дизеловия мотор, при такта всмукване прави толкова вакуум, че ако монтираш маркуча от сервото на спирачките във всмукателния колектор както е при бензинките, направо ще скъса мембраната на сервото, за това още обикновените дизели без турбо от миналия век са си с отделни помпи за вакуум .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я въпросната клапа

honda-accord-cl-sedan-22-i-ctdi-20.thumb.jpg.0f6bbdb64e366ae1e15cac3471d0a6a0.jpg

идеята ми е, да си сложа Blow off клапан като взема вакуум от колектора след клапата, примерно като монтирам щуцер /или някой ако има идея от къде другаде да го взема/на самия колектор. Гледах че при отпускането на газта клапата се затваря за момент и пак се отваря. Дали в момента на затварянето ще създаде вакуум който да отвори Blow off- а.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, chavdarbs написа:

Ето я въпросната клапа

honda-accord-cl-sedan-22-i-ctdi-20.thumb.jpg.0f6bbdb64e366ae1e15cac3471d0a6a0.jpg

идеята ми е, да си сложа Blow off клапан като взема вакуум от колектора след клапата, примерно като монтирам щуцер /или някой ако има идея от къде другаде да го взема/на самия колектор. Гледах че при отпускането на газта клапата се затваря за момент и пак се отваря. Дали в момента на затварянето ще създаде вакуум който да отвори Blow off- а.

то хубаво ами с IMRC как ще ги доизкусуриш нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Митко Йотов написа:

Ако има колеги с тресене на мотора при гасене нека я почистят и дизелчето ще си гаси меко и плавно.

Когато имах дизелов Акорд и при палене и при гасене разтрисаше яко, не знам дали при други е така... Тротъл бодито бях чистил, тампоните бяха добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, benjamin4o написа:

то хубаво ами с IMRC как ще ги доизкусуриш нещата

 

Обясни какво имаш предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, блокира ми вратата на багажника, излиза ми грешка tail gate. Също не работи и подгрева на задното стъкло. Къде могат да го оправят?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи акумулатора за 5-10мин. , ако след закачането му още ти свети tail gate провери за прекъснати кабели.Ако и кабелите са ок вече е по-сложно.Има отделен компютър за вратата на багажника,може и само моторчето на маханизма за отваряне да се е предало, както беше при мен.При много ниски температури вратата блокира автоматично с цел да не се прецака нещо по механизма,затова просто я рестартирай ,чрез откачане на акумулатора.След това давай по-реда който съм ти писал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, user honda написа:

Здравейте, блокира ми вратата на багажника, излиза ми грешка tail gate. Също не работи и подгрева на задното стъкло. Къде могат да го оправят?

 

Може да видиш и тази тема:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, benjamin4o написа:

нещото което упправлява клапата

 

И какво за това нЕщо, не мога да разбера какво трябва да му се изкусурява. Доколкото знам това нещо е вакуум помпата, не виждам каква връзка има с вакуума в колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Shorty написа:

Откачи акумулатора за 5-10мин. , ако след закачането му още ти свети tail gate провери за прекъснати кабели.Ако и кабелите са ок вече е по-сложно.Има отделен компютър за вратата на багажника,може и само моторчето на маханизма за отваряне да се е предало, както беше при мен.При много ниски температури вратата блокира автоматично с цел да не се прецака нещо по механизма,затова просто я рестартирай ,чрез откачане на акумулатора.След това давай по-реда който съм ти писал.

Благодаря много, оправи се с откачването на акумулатора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой би ли ми казал колко литра бензин/дизел може да се зареди в резервоара от момента на светване на лампата за гориво? Гледайки записките си, мисля, че е 50–55литра, но ще се радвам, ако някой знае с по-голяма сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-3 пъти ми се е случвало да зареждам догоре почти веднага след светване на лампата (на път към бензиностанция). Догоре все е било 52-53 литра. 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.12.2018 г. at 20:10, user honda написа:

Благодаря много, оправи се с откачването на акумулатора. 

Пак не работи и не се оправя с откачване на акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Pavel_Pavlov написа:

Някой би ли ми казал колко литра бензин/дизел може да се зареди в резервоара от момента на светване на лампата за гориво? Гледайки записките си, мисля, че е 50–55литра, но ще се радвам, ако някой знае с по-голяма сигурност.

За Акорд 7 2.2 дизел седан фейс:

 

При градско каране лампата ми светва при оставащ пробег между 110 и 125 км, като разходът по борд е между 7.5 и 8.0. Т. е. имам поне 7-8 литра остатък. Най-голямото количество, което съм зареждал при тези условия е 58.5 литра с тъпчене до ръба, а не само докато изключи пистолета. От тях - 48-50 литра влизат до първото изключване. След спадане на пяната и дозареждане, без място и за капка повече, влизат останалите 8-10 литра. Ако се върнеш малко назад в темата - 1-2 страници, ще намериш питането ми по този въпрос, но се оказа, че никой не зарежда догоре или никой не желае да сподели. 

 

Най-голямото количество, което съм зареждал изобщо - 63.41 за пробег 1 151, като имах оставащ пробег около 20 км. При подобни условия веднъж заредих 60.0 литра, но не беше догоре, ами само да закръгля литрите. По въпорса ти - без никакви проблеми се зареждат поне 55 литра, ако се съди по моята. 

 

Можеш да разгледаш зарежданията ми тук: https://www.spritmonitor.de/en/detail/850197.html Имам няколко 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ogi28b написа:

След спадане на пяната и дозареждане, без място и за капка повече, влизат останалите 8-10 литра. Ако се върнеш малко назад в темата - 1-2 страници, ще намериш питането ми по този въпрос, но се оказа, че никой не зарежда догоре или никой не желае да сподели.

На бензиновата след светване зареждам около 55л, но след като изключи пистолета закръглям цената, не е до ръбът.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Pavel_Pavlov, допълнителна информация, ако те интересува и от положение "на изпарения", току-що заредих. При оставащ пробег 6 км, стрелката показваше малко под нулата. До първото изключване на пистолета заредих 57.6 литра. После нямах време и нерви да чакам, както друг път (обикновено влизат още 8-10 литра след 1-то изкл. на пистолета), затова само веднъж долях до ръба, колкото да изчезне пяната. 59.3 общо.

 

За последните 4964 4764 км за 3 месеца и половина съм заредил 309.7 297.7 литра гориво, което е около 6.25 / 100

 

Трип-километрааж А го нулирам всеки път и винаги показва около 0.5 литра повече на всяко зареждане. Трип Б не съм го занулявал от юни 2018. От тогава съм изминал 9940 км и съм заредил 611 литра и разходът по борд е точен: 6.1 / 100.

Редактирано от ogi28b
Грешка в записките и стойностите
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Оги. Мен ме интересуваше по-конкретно колко е обема на горивото в резервоара от пълен до момента на светване на лампата – това с цел да си сметна разхода на бензин пълно-празно (обикновено карам на газ). Ти и колегите отгоре ми дадохте достатъчно информация, благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите наблюдения са, че лампата не светва винаги в един и същи момент. Ако караш по наклон поплавъка се влияе и светва. Случвало ми се е дори веднъж да ми светне след каране по стръмен наклон. След това при следващото запалване на двигателя не светна отново. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...