Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Въпрос - какъв е размерът на чистачките на Акорд 7? Целите ли се сменят или..?

Bosch чистачките добре ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои хора сменят само перата, аз си купувам цели обикновени Бош от Метро и съм много доволен. Изкарват 1-2г преди да се разскърцат. 65см е дългата и 40см е късата.

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох във форума, че късата е 37.5 см. 40 става ли ок, че не съм мерил моята, а и аз съм за смяна?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагам 60 на 40.. стават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 37.5 е, но и 40 става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги мерил, но мисля, че точния размер е в инчове:

16"x2.54= 40.64см

и

24"x2.54= 60.96см

, та не е много фатално...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метално рамо или тип банан? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се връщам на затворена тема, но цитирам от моето ръководство (швейцарско): „Винаги използвайте оригинална Хонда спирачна течност или еквивалент, маркиран DOT3 или DOT4. Течност, маркирана с DOT5 не е съвместима със спирачната система на автомобила.“

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, JapCar написа:

Не съм ги мерил, но мисля, че точния размер е в инчове:

16"x2.54= 40.64см

и

24"x2.54= 60.96см

, та не е много фатално...

 

 

В каталога за части на Хонда няма инчове, размерите са дадени точно, 650мм шофьор, 375мм пасажер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що премерих моите. 655 лява, 395 дясна. Лявата стои над дясната, така че реално шофьорската маже да е и 700мм, но за пътническата максимум 420мм. Това за стандартният тип. Бананките може да са различни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, crown_bg написа:

 

В каталога за части на Хонда няма инчове, размерите са дадени точно, 650мм шофьор, 375мм пасажер.

Не съм гледал каталози, написах го според стандартните дължини на много производители на чистачки, които в повечето случаи са в инчове. Ако са 650мм, то най-близкия стандартен размер е 26"=66см. Моята вероятно е 26", но съм в БГ, та не мога да я измеря.

Хонда по традиция за много неща, без причина (всъщност вероятно нарочно) си е сложила нестандартни размери/параметри за консумативите, та да купуваш само от техните безумно скъпи дилъри...

Дразни ме думата непременно "оригинален", на която мнозина са фенове...Другите коли могат да вървят със стандартна хидравлична течност, със стандартен горивен филтър и други подобни, Хонда не може.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ама % Хонда намалява. :) Маслото в ДВГ-то и вторият комплект джанти сега са маздови, а чистачките ми Бош. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема,беше описал и други афтърмаркет,които си ползвал.:D:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има. Задните дискове, накладки, буталца, стелки, предните долни шарнири, водни помпа и радиатор + антифриз също не са оригиналдъ, но вършат работа. На всеки му се иска да е ОЕМ, но доколко е поносимо е лична преценка и възможност. Фен съм на марката, но не роб.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Pavel_Pavlov написа:

Малко се връщам на затворена тема, но цитирам от моето ръководство (швейцарско): „Винаги използвайте оригинална Хонда спирачна течност или еквивалент, маркиран DOT3 или DOT4. Течност, маркирана с DOT5 не е съвместима със спирачната система на автомобила.“

 

Въпросът за спирачната течност беше дали течност ДОТ 5.1 е правилна за тази кола. Никой никъде не е коментирал течност ДОТ 5. Ако някой си е мислел за нея - просто не е чел внимателно темата. Колегата @Митко Йотов щеше нещо да се обосновава. Колега, защо не се обосновеш, както заяви по-рано? Моля да се обосновеш защо изборът на течност 5.1 е грешен избор за цялостна смяна на течността, както заяви в предишното си мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.10.2018 г. at 5:43, Markony написа:

...ДОТ-овете не трябва да се смесват.

Ето я обосновката колега.Ти можеш ли на 100% без разглабяне да източиш спир. течност?:no:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти сериозно ли?!? Някой казва нещо без никакви аргументи и ти му вярваш абсолютно сляпо?

 

Еми добре, тогава ето ти друг цитат, първият срещнат:

 

В исторически план, представянето на DOT 5- ниво (по- специално точки на кипене и вискозитет) могат да бъдат постигнати само с течности със силиконова основа.Въпреки това, съвременни композиции са създали гликолетерни- базирани течности, които сега отговарят на изискванията на DOT 5 спирачни течности. Следователно, DOT 5.1 спирачни течности са създадени, за да се разграничат тези две много различни състави, които едновременно отговарят и на изискванията на DOT 5. DOT 5.1 спирачни течности са просто тип DOT 4 спирачни течности, които отговарят на изискванията и на DOT 5 спирачни течности. Поради това, те обикновено могат да се смесва с DOT 3 или DOT 4 спирачни течности, без притеснение. Понякога, те могат да се насочат към DOT 4 Plus или Super DOT 4 спирачни течности, защото те са по-близки до конвенционален DOT 4 спирачна течност, отколкото до DOT 5 спирачна течност. В действителност, DOT 5.1 се състой от боратни естери.

 

Източник: 

http://www.total.bg/съвет/спирачни-течности/видове-спирачни-течности.html

 

Не ме разбирай погрешно, не искам да те убеждавам, че още утре трябва да смениш ДОТ 4 с ДОТ 5.1. Ти си четеш Ръководствот, спазваш си го сляпо и всичко е наред. Но не трябва да казваш на хората, които не са като теб, че изборът им е грешен, само защото не са абсолютни сектанти на тема Хонда и оригинални консумативи и части. Аз също не съм, слагам такива консумативи, които ме устройват на цена и са съвместими. Например не съм си сложил оригинален горивен филтър и о, чудо, колата ми си работи нормално и няма проблеми. Не сипвам оригинално масло, не сипвам оригинални течности за волан и спирачки. Просто не се вживявам толкова. 

 

Колкото до въпроса дали мога да източа цялата спирачна течност - отговарям ти и задавам въпрос на свой ред. Да, без разглобяване, първо ще изпразня цялата система и после ако трябва ще прекарам три литра течност 5.1 през системата и ще редувам всяко колело по едно напомпване на педала, докато минат тези три литра през всички тръби. Може да ми отнеме и цял ден, но със сигурност ще съм преточил и прочистил много по-добре, отколкото ако правя обикновена смяна, която правят навсякъде по сервизите и вземат 50-100 лв. 

 

Ето и въпроса ми: ти, като сменяш течността с нова, да не би да източваш по някакъв начин на 100 % старата? Последния път как смени течността? Аз издърпах старата от казанчето, налях новата и после обезвъздушавах стандартно, докато от пробките потече новата.  С това искам да кажа, че това, което ми намекваш - че остава от старата течност - остава, да. Без значение дали новата или старата е дот 4 или дот 5.1. Въпросът е че са съвместими и взаимозаменяеми и човекът горе не е направил грешен избор. От там търгна този разговор. 

Редактирано от ogi28b
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, ogi28b написа:

Последния път как смени течността?

Също като теб,но ползвахме вакум помпа на всяко колело.

Между другото колега, взимам да се чувствам някак си гузно и виновно,че съм си налял оригинални течности,от които пък от друга страна не са пък кой знае колко по скъпи,че да не ги ползвам.Това не нещо,което сменяш всеки ден.

По добре "сектант",както каза,отколкото експериментатор!

Нищо лично,ако съветът ми е грешен,нека не се зачита.Всеки си решава какво да налива и сменя!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, ogi28b написа:

Ама ти сериозно ли?!? Някой казва нещо без никакви аргументи и ти му вярваш абсолютно сляпо?

 

Еми добре, тогава ето ти друг цитат, първият срещнат:

 

В исторически план, представянето на DOT 5- ниво (по- специално точки на кипене и вискозитет) могат да бъдат постигнати само с течности със силиконова основа.Въпреки това, съвременни композиции са създали гликолетерни- базирани течности, които сега отговарят на изискванията на DOT 5 спирачни течности. Следователно, DOT 5.1 спирачни течности са създадени, за да се разграничат тези две много различни състави, които едновременно отговарят и на изискванията на DOT 5. DOT 5.1 спирачни течности са просто тип DOT 4 спирачни течности, които отговарят на изискванията и на DOT 5 спирачни течности. Поради това, те обикновено могат да се смесва с DOT 3 или DOT 4 спирачни течности, без притеснение. Понякога, те могат да се насочат към DOT 4 Plus или Super DOT 4 спирачни течности, защото те са по-близки до конвенционален DOT 4 спирачна течност, отколкото до DOT 5 спирачна течност. В действителност, DOT 5.1 се състой от боратни естери.

 

Източник: 

http://www.total.bg/съвет/спирачни-течности/видове-спирачни-течности.html

 

Не ме разбирай погрешно, не искам да те убеждавам, че още утре трябва да смениш ДОТ 4 с ДОТ 5.1. Ти си четеш Ръководствот, спазваш си го сляпо и всичко е наред. Но не трябва да казваш на хората, които не са като теб, че изборът им е грешен, само защото не са абсолютни сектанти на тема Хонда и оригинални консумативи и части. Аз също не съм, слагам такива консумативи, които ме устройват на цена и са съвместими. Например не съм си сложил оригинален горивен филтър и о, чудо, колата ми си работи нормално и няма проблеми. Не сипвам оригинално масло, не сипвам оригинални течности за волан и спирачки. Просто не се вживявам толкова. 

 

Колкото до въпроса дали мога да източа цялата спирачна течност - отговарям ти и задавам въпрос на свой ред. Да, без разглобяване, първо ще изпразня цялата система и после ако трябва ще прекарам три литра течност 5.1 през системата и ще редувам всяко колело по едно напомпване на педала, докато минат тези три литра през всички тръби. Може да ми отнеме и цял ден, но със сигурност ще съм преточил и прочистил много по-добре, отколкото ако правя обикновена смяна, която правят навсякъде по сервизите и вземат 50-100 лв. 

 

Ето и въпроса ми: ти, като сменяш течността с нова, да не би да източваш по някакъв начин на 100 % старата? Последния път как смени течността? Аз издърпах старата от казанчето, налях новата и после обезвъздушавах стандартно, докато от пробките потече новата.  С това искам да кажа, че това, което ми намекваш - че остава от старата течност - остава, да. Без значение дали новата или старата е дот 4 или дот 5.1. Въпросът е че са съвместими и взаимозаменяеми и човекът горе не е направил грешен избор. От там търгна този разговор. 

Колега  ogi28b, налей си и боза като искаш какво си ни затормозил всичките с твоите дертове.Добре,че не работиш в Хондамоторс,че ще уволниш половината им инженери.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, че си се затормозил така. Нямам дертове, просто отговорих на въпрос на колега, че с течността, която е избрал - не е направил грешен избор, а ти заяви, че ще се обосновеш защо изборът му е грешен. Защо не го правиш? Няма ли да помогнеш на колегата да разбере дали е сгрешил в избора? Спирачките са доста важна част от колата и ако правя нещо по тях, ще се радвам някой да ми каже къде греша. 

 

Колега @JHM, напротив, чудесно е, че използваш само оригинални консумативи. Но хората, които не го правят - не грешат непременно, нали? Просто така изглеждаше изказването ти, че ако течността не е ДОТ 4 - изборът е грешен, защото не съответства на ръководството. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше ме два дена и нямам нет там а ти напираш,споко.

Дълго ми е за обяснение и за това се въздържах,че си имам и друга работа а форума ми е за разтоварване и среща с приятели (не само този).

С две думи само предполагам,че ще ме разбереш.Производителят на един автомобил (абстрахирай се от марките) не напразно залага определен ДОТ на дадена модификация защото конструктивно всичко по спирачната система и съобразено с него от размера на фито на тръбите,налягането на помпата което прави при неговата гъстота или плътност и много важно материала на гумените съединения по системата.Мой приятел така като тебе говореше но разбра по трудният начин,че предписанията на производителя е силно препоръчително да се спазват.смени си дота с по висок и след един месец протече тръбата при съединението към долната помпа за съединителя прибирайки се от София  за Плевен на Луковит та от там  на репатрак и в оторизиран сервиз.След смяна на тръбата с гумените накрайници в сервиза естествена смениха и течноста с Дот какъвто трябва изрично подчертаха да не се експериментира със спирачната система в никакъв случай защото даже и материала от който са направени спирачните апарати са съобразени с течноста.За това и голяма част от блокирали цилиндри,корозирали или измита грес от буталата е от грешен дот.   

Ама ти нейсе напираш.Аз не правя апарати нито течност предполагам и ти пък и гледам не си лош колега,що си се заинатил... .Слагай каквото искаш и след време ще си идеалния пример  в тема - "...какво не трябва да се прави".:thumbs1:

Ей тук съм ти  копнал нещо което е  на 90% истина според мен - http://mercedes-bulgaria.com/forum/filtri-spirana-tenost-antifriz-i-drugi/dot-3-dot-4-dot-5-1/?wap2

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Митко Йотов написа:

Колега  ogi28b, налей си и боза като искаш какво си ни затормозил всичките с твоите дертове.Добре,че не работиш в Хондамоторс,че ще уволниш половината им инженери.

Напълно подкрепям ogi28b то това е доста сектантско, ми на франсетата като пише на капачка та esso  и total друго няма. Пък за маслата Хонда препоръчва например 5w30 a сектата ако може даже и 0w0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама колега Митко Йотов, какви ги говориш / пишеш, моля те!!! Все си мисля, че в този форум сме се събрали за да говорим сериозни неща и да си помагаме един на друг, а ти изведнъж избухваш с това: "Един приятел смени ДОТ-а с по-висок и му протече тръбата на съединителя". Там връзката е метал в метал, подобно на конусна сглобка. И даже от сервиза (оторизиран!) са му казали, че било от ДОТ-а, така ли? Кой е този сервиз? Вероятно е оторизиран да дрънка глупости на хората, които не разбират. Мисля, че доста хора ще искат да знаят, за да не стъпват там никога. 

-------------

Колкото до цитата, който даваш - чете ли го докрай? Пише, че течност 5.1 е много трудна за намиране и скъпа. Намира се за 25 - 30 лв за литър (това е в първия линк от гугъл за "дот 5.1 цена", към е-маг). За сравнение - ДОТ 4 е около 20 лв за литър. Но не цената е важната, да ти цитирам ли още 1-2 неща от твоя линк, например за гумените съединения и уплътнения:

 

DOT 5.1 

Сравнително нова
(въведена през 2001  г. !; б. а.) спирачна течност на силиконова (???) основа със силно подобрени антикорозионни качества. 

Предимства: 
- превъзходни качества в сравнение с горните типове течности. 
Има много високa температура на кипене, независимо от погълнатата вода; 
- съвместима с всички гумени уплътнения. 
(Това изключва вероятността на приятеля ти да му е протекла тръба с гумени съединения.)

 

3. Aкo имате финансова възможност, използвайте по-висококачествените DOT4 или още no-добрите DOT5.1 спирачни течности. 

 

Не съм сервиз, правилно предполагаш - не правя спирачни апарати, нито течност, но ти гарантирам едно: на тази планета няма нито един корозирал и блокирал спирачен апарат или спирачен цилиндър заради спирачната течност и нейния ДОТ. Всички корозирали и блокирали спирачни цилиндри и апарати са блокирали заради влагата в спирачната течност, която не е бил подменена когато е трябвало.  

 

Както сам каза по-нагоре: "... но ти си знаеш..." ;) и с това предлагам да приключим. Кой разбрал - разбрал. Който не е и не е сигурен - горещо му препоръчвам да следва предписанията на производителя, които със сигурност са правилни. Дали другото е грешно - 10 човека = 11 мнения. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не при всички е метал в метал колега,не при всички.За това ти дадох жокер да се абстрахираш от марката.Оторизиран е Рено КРОНОС-Плевен.Не исках да цитирам марка ама ти продължаваш да ръчкаш.И да чел съм го от горе до долу иначе няма да ти го пратя.Виждам,че тука си малко Тома не верни.Каквото имах да кажа го казах и повече няма да ти пиша на мненията.Иначе ти си пиши не ми пречи.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо не си сипвате каквото си искате, а се обяснявате като закъснели за класно...

Не ми го побира главата, след като някой иска да сипва определена течност, убеден е в правотата си, решен е да го направи, и въпреки това го обявява тук и се отваря спор, нещо куца в цялата тая история.

 

Хонда изрично са казали, че течността препоръчана от тях е съобразена с гумения материал ползван в спирачната система + всичко останало, помпа, налягане, апарати - който не го вярва значи грам не знае как работи един R&D отдел в една такава компания, или изобщо каква е ролята на R&D.

 

Който каквото иска да си сипва, който в каквото иска да вярва.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ако някъде има вече отговор на моя въпрос, убих се да чета цяла седмица, но кой знае, колко основателен довод не намира. Става въпрос за 2.0 или 2.4 на което в последствие ще се сложи газ. От прочетеното до сега, останах с впечатление, че 2.0 има проблем с коляновия вал (не винаги), докато 2.4 го няма и че вторите вървят много повече. Аз няма да ходя да се гоня, искам голяма семейна кола, здрава и да не ми прави въртели. Преди имах А4 дизел, ноо там знаете за какво става въпрос... Защото 2.4 вървят с може би 1500 лв по-скъпо. Става въпрос за Акорд комби преди фейса ( в цяла бг има няма 10 се продават с този двигател).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно имаш предвид 1 от разпределителните валове, а не коляновия на 2.0 мотора. Не че 2.4 върви много повече, но има си разлика, а и по-големият мотор не се натиска толкова в щатни режими, както 2.0. Тоест 2.4 не е по-лаком от 2.0 ако се кара нормално - просто има повече резерв и е железен мотор. Имай предвид и че комбито е по-тежко с около 150 кила спрямо седана и си е добре да имаш повечко  пауър. Иначе 7-мото комби е солидна колца.

Виж и тази тема:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако к24 ти е спрямо бюджета взимай него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегите. Когато проучвах за себе си (освен по-често срещаните аргументи във форума) други важни, но не толкова дискутирани, са: по-големия двигател се купува в по-голяма степен за дълго каране, а не градско – т.е. по-голям шанс да намериш читав; автоматичната кутия е с доста по-дълги предавки и това дава усещане за по-мудна кола в сравнение с ръчката (особено на по-тежкото комби) – та 2.4 мотора си е голяма компенсация в това отношение. Също така по-мощен мотор ще има нужда от по-рядко превключване на предавки на магистрала, което си е добре и за комфорта, и за кутията. Освен всичко, 2.4 е като че ли по-безпроблемен като цяло от 2.0-ката – разпределителния изпускателен вал, маслените магистрали (т.е. по-некапризен е към честа смяна на хубаво масло = по-малко риск от немърливост на предишния собственик).

 

Относно купуването – има малко на брой обяви защото когато излезнат читави изчезват бързо. Просто следи всеки ден и имай готовност да отиваш и да гледаш без да се бавиш.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да гледам, комби 2.0 е поне с 1500-2000лв по-евтино от 2.4, което за мен е необяснимо голяма разлика. Само да поясня, на година минавам макс 10 000км, имам 4,5 ходения до морето и 2 софии, това ми е карането. От тази гледна точка изхождам, че 2.0 ще ми свърши работа, а и със спестените пари ще си сложа газово и 2 хубави гуми :D Иначе съм се насочил към кола от Швейцария, понеже знам, че там законите им са много строги и колата със сигурност ще е поддържана!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, търсенето определя предлагането. 2.4 на вторичния пазар има защо да е по-скъп. Относно "швейцарките" е вярно, но не винаги. Мойта е от там и всичко и бе наред, но се оказа че тампоните на кутията и мотора се наложи да сменя -никой не е видял че са зле. Приятел си взе Мазда 5 и се оказа че всичко по задния мост (освен желязото) е за смяна. Просто колата е вървяла добре по тамошните пътища, но като стъпи на нашите -оле майко!

В твоя град гледам се продава 1 комби 2.4 и в него вече е монтирано това което се каниш да инвестираш. Гледам е с БГ регистрация и предполагам дори е обслужено, а това са ти още поне хилядарка спестени левове. Иди го виж и покарай (колкото да имаш впечатления от модела), пък може и цената от 8+ пари да мръдне надолу. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже колата е без номера и надали ще може да се закара някъде да се погледне отдолу, какво бихте ме посъветвали да се гледа при тези двигатели? Защото преди седмица бях закарал един Авенсис в сервиз на Тойота и там видяха съвсем лек теч на масло от двигателя, който не се виждаше при първия оглед!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, karaulanov написа:

Понеже колата е без номера и надали ще може да се закара някъде да се погледне отдолу, какво бихте ме посъветвали да се гледа при тези двигатели?

Може да се закара с платформа. Зависи дали търговеца иска и дали ти се дават 30-50лв за този транспорт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е: ако ти хареса след оглед на място, със сигурност я закарай в сервиз за по-добър оглед. Повечето фирми имат номера, с които може да се предвижи. Иначе с репатрак. Аз не бих си купил кола за тия пари без да я види човек, който разбира, на стенд.

 

Иначе ако следиш обявите често и по-продължително време, ще видиш, че изпадат от време на време нов внос комбита 2.4 от ранните години за по ~7000лв, че с пазарлък и молко надолу. Но, от това, което съм видял, обявите се свалят до ден-два.

 

По втория ти въпрос – какво да се гледа – почти всичко го пише в първия пост на тази тема. Другото са генерални неща при оглед на втора ръка автомобил. Аз бих гледал уплътненията на вратите, фугите между панелите, наличие на резервна гума или ремонтен комплект, електрониката, централното заключване на всяка врата, при палене всички лампи по таблото да светват и съответно изгасват след това, проверка на масла и течности – как изглеждат и миришат, капачката на маслото от долната страна, видими течове по двигателя и отдолу, пушек от ауспуха при палене и при нормална работа, износване на гуми (равномерно или не) и „разкрач“ на задните колела.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за глупавия въпрос, но никъде не намирам инфо, колко е широка колата с огледалата? Да знам дали трябва да си разширявам вратата на гаража, която е 2100мм :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тях може да ги сгъваш. Ако не, прибави още 30см. към стандартната широчина от 176см.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, karaulanov написа:

Извинявам се за глупавия въпрос, но никъде не намирам инфо, колко е широка колата с огледалата? Да знам дали трябва да си разширявам вратата на гаража, която е 2100мм :D

 

В първия срещнат сайт твърдят, че е 2018 мм:

 

https://www.car.info/en-se/honda/accord/7th-generation-73368/specs

 

---

 

За да си напълно сигурен - с нивелир или отвес маркирай на земята външните ръбове на огледалото и после измери разстоянието между точките. За по-лесно от това не се сещам. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, направи както казва колегата над мен. Аз ги мернах с рулетката и на око спрямо най-издадената част на вратите, но арките на предните калници вероятно са по-навън от вратите. Неговият метод ще ти свърши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера гледах еднин акорд комби, нов внос от Швейцария. Колата нямаше и капка ръжда, перфектен интериор. Здкарах я на майстор да я погледне по-обстойно. Бях се наканил да я взимам, докато не забелязахме, че преден десен носач е чисто нов и се оказа, че явно се е скъсал, спирачния диск се е врязал с джантата и я е срязал. Джантата са я заварили и нама проблеми с нея, но двете предни гуми са износени отвътре, което ме навява на мисълта, да не се е изкривила цялата носеща предна греда. Попитах, ако е така, ремонта е окоо 300 лв, само да не е посилано купето. Иначе по макферсона и предницата няма удари. Прочетох, че на комбитата са им слаби носачите и се късали, което е стряскащо, понеже купето е по-тежко. Колата е само с един ключ и двете машинки на предните врати не работят.  Иначе вътре е все едно не е влизал човек и по двигателя няма и една капка масло, при положение, че не е мит. Задните барабани са ръждясали, което ме навява на мисълта, че този инцидент се е случил там и не е карана известно време. Отказах се от нея, дали съм постъпил правилно, искат и около 7000 за 2005-та сголямата навигация, а на ключа няма копче за багажника....

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде си прочел колега, че носачите при комбитата се късали понеже са им слабо място :rolleyes:?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...