Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Не са ти източили цялата течност, а само от резервоарчето...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми остана доста, не знам колко точно. След ремонт на рейката доляха и все още имам.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След ремонт/сваляне на рейката, 1.1л. според Хонда трябва да влязат в системата.

При регулярна смяна са само 0.4л.

 

@h5rov При теб явно са доляли, без да точат цялата течност, след ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво пише по мануалите и кой как точи и сменя маслото на хидравликата, но на напълно празна система на 2.4 префейс и бяха необходими около 600 милилитра за напълване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, как се сменя изгоряла лампа на стоп на акорд комби? Тапицерията ли се маха отвърте (не изглежда така) или се отделя пластмасата от шасито? Стопът стои на неподвижната част от колата. Като вдигна вратата на багажника и има два пластмасови капака, под които има по един винт. Като се развият стопът се отделя, но остана закачен от другата страна и не виждам как да го откача.

 

Надявам се да съм бил достатъчно ясен в обясненията си.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От страната на калника е само на издърпване.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Предварително се извинявам, ако въпроса е дискутиран вече, но не можах да намеря отговор.

Става въпрос за късите светлини на Акорд 7-ма ген. Конкретно няма ги никакви, дори и след полиране на фаровете.

За сега ги настройвам само от врътката в купето, понеже не реагират на отверката (може би механизма не работи, ще ги свалям да ги ревизирам). Когато регулирам дългите светят много добре фронтално на автомобила, но дам ли на къси почти нищо не виждам. Лупите си изглеждат добре, поне на пръв поглед. Въпроса ми е какво мога да направя, за да светят късите светлини по-силно. По-силни крушки или отваряне на лупата (ако е възможно)? Фаровете са обикновени, без ксенон. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното е да смениш първо крушката, малко ще ти трудно, на дизела не знам от коя страна беше по-лесно, някой с дизел да каже, може би откъм казанчето за чистачките понеже се разглабя.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, dakatash написа:

Здравейте колеги,

Предварително се извинявам, ако въпроса е дискутиран вече, но не можах да намеря отговор.

 

Преди да сменяш крушките (което вероятно няма да има ефект) , бръкни и изтрий колкото може лупите отвътре със спирт. Намотаваш парцалче напоено със спирт на пръчка, така, че да го държиш да не остане вътре...

Провери и крушките дали са монтирани правилно, защото незнайно защо могат да се монтират и обратно (горе/долу). Забравих кое е правилното положение, някъде из форума бях коментирал...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.09.2018 г. at 10:56, dakatash написа:

....... Лупите си изглеждат добре, поне на пръв поглед. Въпроса ми е какво мога да направя, за да светят късите светлини по-силно. По-силни крушки или отваряне на лупата (ако е възможно)? Фаровете са обикновени, без ксенон. Благодаря предварително!

 

Ако са ти прегорели рефлекторите на късите (което е най-вероятно, но които не се виждат, защото са зад лупите) каквото и да правиш няма да светнат по-добре, докато не ги рециклираш.

 

Обаче има и една друга възможна причина за да не светят добре - не добре сложена и закрепена крушка.

Тя има само едно правилно положение за поставяне и ако при монтажа леко е изместена ( защото предполагам е доста "удобна" смяната, а и мястото) ,видимо ще свети, но нищо няма да виждаш.

Провери първо това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.05.2018 г. at 22:52, ogi28b написа:

Благодаря за инфото. Сега разгледах вариантите за смяна и малко се колебая:

 

1. Смяна само на повредената лампа - това ще го правя само ако може да се смени бързо и лесно без да свалям фара.

2. Смяна на двете лампи с Night Breaker Unlimited

3. Смяна на двете лампи с Ultra Life

4. Смяна на цялата система с по-мощна - 55 ватова. 

 

Някой има ли наблюдения за разликата в светлината между оригинална лампа от 35 вата и неоригинална от 55 вата в този фар?

 

На другата ми кола имам наблюдения за разликата между 35 и 55 вата и мога да кажа, че е значителна, затова се замислям за такава. 

Вече 4 месеца по-късно, дясната лампа от време на време гасне, не просто да трепери светлината. Реших да не се бавя много много и от горните избрах вариант 2 - смяна на двете лампи с Osram Night Breaker Unlimited. Ще сменя само дясната, за да мога да покарам с една нова и една стара, да видя разликата, да направя някоя и друга снимка за форума и за хората след мен с подобен проблем. Имам някакви очаквания за по-силна и по-приятна цветова температура, дано да не се окажат прекалено големи. 

0-02-04-8eb877a4f5c4f22c5d9f2571c7fbfc20bb4840b686b51028cd9ddf9dc3d0107d_9c56ed58_1538317969.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Колко литра антифриз събира Акорд 7 2,4 бензин ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, haspel4o написа:

Здравейте колеги.Колко литра антифриз събира Акорд 7 2,4 бензин ?

5.3-5.5 литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата - препоръчайте конкретна марка антифриз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, emz написа:

По темата - препоръчайте конкретна марка антифриз.

6x Genuine Honda Type-2 Blue Coolant - Pre-Mixed (1 Litre) 08CLA-G01-6S01 - 13.5лв. Общо 81 лв.

Следваща смяна след 5г. или 100к км.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Bultraco или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.10.2018 г. at 12:19, isullivan написа:

5.3-5.5 литра.

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.08.2018 г. at 18:26, emz написа:

Друг въпрос - къде мога да видя пълните технически характеристики и изисквания за консумативи - включително какви крушки се използват на различните места по колата?

Тук!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тоя К24А3 Евро 4 стандарт ли беше? Чувам щели да мислят нови данъци, та да знам дали да сбирам пари за нова Дакия? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, моят е такъв. Освен ако няма различия от двигател до двигател, сигурно и твоят е такъв. Можеш да видиш какво ти пише в големия талон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си правих сметка за моята к24а3 2004 като съм взимал най-големите стойност на коефициентите и се постига същия данък.

 

https://money.bg/auto/proektozakon-skachat-danatsite-na-starite-koli-padat-za-novite.html

 

според информацията тука за нашите акорди няма да има голяма промяна

 

евро4 - 0,8 - 1 

2004 - 2008 - 10 -15 год. 1,3 над 15 - 1

Киловати - 110-150 което е същото като преди. над 110

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, няма май голяма разлика за нашите коли с промяната – а най-старите (от 2003та) вече влизат в 15+ години и за тях ще е с 0 до 20% по-малко (при положение, че общините не решат да вдигнат цената на киловат).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей тука е обяснено по-добре с примери на кой как се променя данъка, общо взето както казах за акорд 7 промяна няма:

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/35908-shte-skochi-li-naistina-drastichno-danykyt-za-starite-koli/

 

Редактирано от malak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля, че въпроса ми не е за нова тема за това пиша тук. Купих си AUX модул за да мога да си изкарам кабел и да слушам от телефона. Но нали трябва да се закачи зад CD-то (без навигация съм) и като видях, че трябва да се махат всичките пластмаси в средата и реших, че по-добре да го направи някой, който знае какво прави за 20мин и да не прецакам нещо. Бихте ли ми дали съвет за София къде мога да отида някой да ми свърши услугата и да не иска да ми вземе измислена пара за махането на 4 пластмаси... разбирате ме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хващай се сам, не е сложно, цялата операция по ваденето е под час (с навигация съм).

Само си приготви пластмасови щанги за пластмасите :thumbs1:

IMG_20180919_100115.jpg

Редактирано от gmarinov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо нямам пластмасови щанги. Предпочитам да го свърши някой друг и да му платя за това. За това и писах за съвет къде да отида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в събота ще си сменям спирачките и ако имаш време и желание САМ да си го направиш, ще ти помагам, имам всички необходими инструменти и съм си инсталирал същия AUX модул. Разбира се, пари не се обсъждат изобщо, не съм сервиз. Наистина не е сложно изобщо. Достатъчно е да погледнеш 1-2 клипа в нета каква е последователността.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменям задни спирачни дискове и накладки и предни накладки, и мисля да сменя спирачната течност. 
Насочил съм се към Motul DOT 5.1 , въпроса е 0.5 литра или литър ще ми трябва и това ли е правилната течност за този автомобил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Литър,само че ДОТ4!:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ѝ е на 5.1-течността, че да не е правилна? Особено за цялостна смяна си е направо задължителна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма я в мануала с препоръчаните!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, и? Ако може да се аргументираш сериозно, моля? Като я няма в "мануала" (на български може да използваш "ръководство"), дай да се върнем в миналия век и да слагаме течност, отговаряща на стандарт отпреди 30 години, вместо течност, която е със значително по-добри показатели и е въведена само преди 17 години? Вярно, че и този стандарт е стар, но към момента за автомобили масова употреба е последният. 

 

То е хубаво да се четат ръководства и да се слагат оригинални части и такива, чийто спецификации са препоръчани в ръководстовото, но за някои неща вече е прекалено вживяване, а специално това за спирачната течност - при избор между течност ДОТ 4 и ДОТ 5.1, без да се знаят никакви други показатели и да се препоръча 4, само защото някъде го пишело, е наистина лош съвет.

 

Двете течности са на практика с еднакви съставки (различна концентрация и разлика в допълнителните съставки), напълно съвместими и заменяеми са (литература из нета по въпроса - предостатъчно), като 5.1 превъзхожда със значително по-висока температура на кипене - около 30 градуса, както като чисто нова, така и когато вече е "влажна" и трябва да се подмени. Също така - 5.1 е много по-рядка, по-течлива така да се каже. ДОТ 4 се използва само ако трябва да се долива. При цялостна смяна - 5.1

 

Разбира се - има течности, маркирани като ДОТ 4 с много по-високи показатели, покриващи 5.1 и дори надминаващи го с много, обикновено ги маркират като "RACING" или нещо подобно. Естествено - на значително по-висока цена. Например ATE DOT 4 typ 200, която е с точка на кипене 280 градуса, при мин. 260 за 5.1 и 230 за 4:

 

http://www.ate-brakes.com/media/3338/ate_td006_dot4-typ200.pdf

 

Та на въпроса на колегата - без да е дадена друга информация, ако се избира течност само по показател ДОТ 4 или 5.1 - 5.1 е по-добрият избор, а за правилност - и двата са правилни за тази кола. Съгласен ли си, колега @JHM ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм,колега но това с "вживяването ",не.Казах какво препоръчва хонда,а не дисертация на за техн. университет!

Честно казано не ме интересува друго освен това написано в Ръководството!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, извинявай, не съм разбрал какво имаш предвид. Изглеждаше ми така, сякаш искаш да кажеш, че изборът на колегата за течност е грешен. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, обоснови се, моля, за да е от полза за всички? Иначе все едно нищо не казваш. Особено полезно би било за колегата, който е купил течност 5.1 и още не я е сложил. Така вероятно ще го предпазиш от нещо неприятно, например да му се спука маркуч. Освен ако не искаш да му е гадно и нарочно си замълчиш, както и сега си се изказал с недомлъвки?

 

Иначе даваш най-добрия съвет: "... но ти си знаеш..."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не спорите за глупости.Миналата година съм публикувал статията в ФБ:

 

 

Спирачната течност? Колко важна е тя?

Спирачната течност представлява несвиваема течност...виртуално.Ролята и е да предаде налягане от едно място на друго без загуби(свиване).Съвременните автомобили екипирани с ABS ,ESP ,TC и други системи грижещи се за стабилността на автомобила разчитат ,че тази течност няма да се "смачка" и промени обема си.Обема се променя при поглъщане на влага и това е една от основните задачи на сп.течност. Ако влагата не се поеме и обезвреди представлява балон, който се разширява според температурата,защото кипва доста рано при 120-130 .Дано АБС работи с импулси и не измерва налягане и обем.Просто разчита на това, че сп.течнпст има константен обем. А константен обем има само новата спирачна течност.

С какви характеристики се определят различните спирачни течности? Само с една DOT .
US Department of Transportation (DOT) rating, DOT 3, DOT 4, DOT 5, and DOT 5.1.

Fluid                 Dry ERBP (°C)           Wet ERBP (°C)         Viscosity Limit              Chemical
Grade               @ 0.0% H2O          @ 3.7% H2O          (Cp @-40°F)                       Composition
 
DOT 3               205                         140                          1500 mm2/s           Glycol Ether Based
 
DOT 4               230                          155                          1800 mm2/s           Glycol Ether / Borate Ester
 
DOT 5 (SSBF)   260                         180                         900 mm2/s              Silicone Based
 
DOT 5.1            260                        180                          900 mm2/s              Borate Ester/ Glycol  Ether

От състава виждате ,че не всички са съвместими,както като вискозитет,така и като хим.състав.

Независимо какво твърдят някои медии,он-лайн магазини и майстори...ДОТ-овете не трябва да се смесват.

Колкото е по-голям ДОТ-а ,толкова е по висока температура на кипене,както и по-голяма способността за поглъщане на вода/влага.От тук пък колкото е по-голям грейда,толкова по-често трябва да се сменя сп.течност.

И тук е основната причина за тази статия. Помътняла,почерняла,кафява течност ръждива или пресечено-бяла.Това е течност ,която отдавна е трябвало да бъде сменена

С две думи:
 Дот3 се сменя на 3 години,
 Дот4 на 2,5 години.
 Дот5.1 на 2 години.

Дот5 няма приложение при цивилните автомобили и не е съвместим със стандартните спирачни системи. Ползват го военните и специализираните машини.

Запомнете!!!!!
ABS разчита на Вас да му осигурите несвиваема работна течност!!!

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси. Не се сетих къде съм го чел.

Така вече е ясно че може да се мине на 5.1, но друг е въпроса дали на някого му се занимава да точи 100% от старата (което може да е свързано и с частично разглобяване), да промива и подсушава системата, само и само да мине на по-скъпа и по-често сменяема течност, особено ако стилът му на шофиране не е екстремен. 

Така че и двамата са прави. Единият казва че може, а другият че няма смисъл. :)

 

За да не настъпи скука -питанка пак по спирачките?

Преди 2 дена ми сменяха буталцето и семерингите в заден десен апарат. Вчера минах преглед и на валовете не е имало проблем. Колата спира добре (както преди интервенцията), но педалът потъва повече. При няколкократно напомпване винаги потъва еднакво, просто по-дълбоко. При угасен мотор на второто напомпване е камък. Теч няма. На какво може да се дължи промяната в хода му? Течността е на половин година, ръчната е на отделен механизъм (барабани в дисковете -карам комби). Пак казвам -колцата спира сигурно и от първото натискане, но хода на педала е поне 30% по-голям.

Ха сега де? Некомфортно ми е и спирам от по-далече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...