Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

С навигация сработва ли се Yatour? GROM и xcarlink по-качествени ли са реално?

Yatour може ли да ползва бутоните на волана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тези въпроси са вече дискутирани в темите!

На кратко Да!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих темите, благодаря.

 

Друг въпрос - можете ли да препоръчате сервиз за профилактика на климатик във Варна?

Grand Mobil?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от няколко дни съм собственик на Акорда 2.2 дизел . Днес забелязох,че отзад стои леко разкрачена. Подлежи ли задния мост на реглаж , какво се сменя за да се оправи това и как варира сумата за тази интервенция 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Coupee написа:

Здравейте колеги, от няколко дни съм собственик на Акорда 2.2 дизел . Днес забелязох,че отзад стои леко разкрачена. Подлежи ли задния мост на реглаж , какво се сменя за да се оправи това и как варира сумата за тази интервенция 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Хубаво ли е да се прави профилактика на климатика веднъж годишно или няма смисъл (при положение, че към момента работи перфектно)?

Ако да, къде във Варна препоръчвате да се прави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е. Ако не е веднъж годишно, поне веднъж на 2 г.

Въпреки, че работи добре си губи по малко фреон.

Никакви пари е едно дозареждане с машина, тя не зарежда само фреон, а и масло и дрън, дрън и тн....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не е "никакви пари" вече.

За последните 2 години фреонът е покачил цената си 4 пъти.

Ако преди 3-4 години едно обикновено допълване излизаше 30-40 лева, то сега е към 100 лв., че и повече, зависи колко ще допълвате.

Моята не беше проверявана и обслужвана 3-4 години и беше загубила доста фреон (около 400гр), така миналия месец допълването ми излезе 120лв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах на повечето места слагат евтини китайски фреон и масло. Това се опитвам да избегна.

Можете ли да препоръчате някакви марки?

 

Друг въпрос - къде мога да видя пълните технически характеристики и изисквания за консумативи - включително какви крушки се използват на различните места по колата?

 

image.thumb.png.b40d6d0a8b91e4b825a28288954aba19.png

 

Тази информация вярна ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да погледнеш в качения manual в тази тема.

Редактирано от romborak
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не успявам много, много да се ориентирам в това ръководство :(. Някой може ли да изкара screenshot на информацията за крушките на фаровете - цокъл, мощност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.08.2018 г. at 18:26, emz написа:

Доколкото разбрах на повечето места слагат евтини китайски фреон и масло. Това се опитвам да избегна.

Можете ли да препоръчате някакви марки?

 

Друг въпрос - къде мога да видя пълните технически характеристики и изисквания за консумативи - включително какви крушки се използват на различните места по колата?

 

image.thumb.png.b40d6d0a8b91e4b825a28288954aba19.png

 

Тази информация вярна ли е?

Да,ако си без фабр. ксенон.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,
Едно питане, пак лаишко :blush: На стестра ми акорда тръгнали да й сменят крушка, но "забелязали" нещо и ми прати снимка с питанка дали липсва, нещо като мека връзка или подобно излизащо от филтърната кутия или си е така ?
Аз погледнах в схемата, но не видях да има, но знам ли вие кажете ?
Ето снимка, ограденото с червено и схемата за всеки случай.
Колата не е при мен да я видя на живо !

341404157_vapros1.thumb.jpg.126002c1ccbc86fa04bfc2b072ab7865.jpg 1076760786_vapros2.thumb.jpg.86b4dffd8517a471d165fe85fac24063.jpg 103962419_filtarnakutia.thumb.gif.f27c9afa198fdc41a93531cd3450be55.gif 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да е така,липсва елемент.

SEA5E13A20336312601KDAD01.thumb.png.496d76de722149f0686f30899055072d.png

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровя в нета и стигнах до този извод и аз. Това ли е ? 
17251-RBA-000
9 на снимкта
3bf4a6121bde8919a75422297aba2dbc-1056x52

...нещо такова предполагам ?
1504146321128_bulletin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, който има Акорд може ли да потвърди ? На сестра ми е  2,4 (2006) EXECUTIVE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, такова като на снимката е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, мерси :thumbs1:
Предполагам, че като са й сменяли акумулатора наскор поради някаква причина да е сваляно и тогава да е "изчезнало" или забравено да бъде сложено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравили са го колега, просто гледат да отмятат повече работа и забравят.

До тук са забравяли, да сложат датчика за маслото, да закачят казанчето за хидравликата, да ми кажат че са ми счупили едното ухо на филтърнта кутия от пренатягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една последна питанка по въпроса. Какви биха били последствията, ако се кара така без тази мека връзка, че обявиха 10-на дена за доставка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще е по-шумна/повече вибрации, ще смуче въздух от ДВГ отсек.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/26/2018 at 2:33 PM, romborak said:

Изобщо не е "никакви пари" вече.

За последните 2 години фреонът е покачил цената си 4 пъти.

Ако преди 3-4 години едно обикновено допълване излизаше 30-40 лева, то сега е към 100 лв., че и повече, зависи колко ще допълвате.

Моята не беше проверявана и обслужвана 3-4 години и беше загубила доста фреон (около 400гр), така миналия месец допълването ми излезе 120лв.

В Бургас ходя винаги при един и взема по 10 лева на 100гр. фреон. Имах за допълване 200 грама, излезе ми 20 лева. 
Фреона наистина е поскъпнал, но една бутилка от 1360гр. е около 350 лева, което прави около 25 стотинки/100 гр. Преди сигурно е излизало под 20ст. Говорих си с майстора за маслото, струва около 20 лева литъра, при допълване влизат по 30-40 грама. :thumbs1:

Редактирано от gmarinov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, gmarinov написа:

Фреона наистина е поскъпнал, но една бутилка от 1360гр. е около 350 лева, което прави около 25 стотинки/100 гр. Преди сигурно е излизало под 20ст.

 

Точно такава бутилка сега струвала около 1200лв., а преди 2 години е била 280лв.

Това ми го каза човекът, който ми допълва системата.

На него точно му имам пълно доверие и не се и съмнявам, че е така.

Ако твоя човек взима токова евтино, то следващия път ще взема да скокна до Бургас ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що за бутилка е 1360гр.?

Обикновено фреонът идва в бутилки от 12кг... 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали някой може да качи видео как точно пръска пръскалката над шофьорската чистачка, за да видя траекторията и самата чистачка? Моята май е със смотана чистачка, която повдига рамото високо и пръскалката бие в него. А като я настроя да пръска над него, струята отива над колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си пръска, чат пат минава през рамото на чистачката.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен струята минва м/у чистачката и рамото, понякога имам чувството че пруска много надоло, но май така е стандартно. ако сложа от еднораменните чистачки тогава никога немога да я настроя

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос: Проблем ли ще е да долея ~100мл ATF масло в хидравличното за няколко дни каране? Маркучът е за смяна, но ще пристигне след няколко дни (когато ще се сменя цялото масло с Хондовско, по книжка) и колата има нужда от периодично доливане по малко, за да държи нивото. Остана ми само това ATF, а трябва да се кара няколко дни. Ако смятате, че е лоша идея, ще купя друго. Все пак в книжката пише да НЕ се ползва AFT, нищо че в един сервиз точно такова ми препоръчаха, хаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не слагай нищо друго, освен хидравлично!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
57 minutes ago, crown_bg said:

Не слагай нищо друго, освен хидравлично!

От сервиза ми казаха, че било хидравлично това, покривало Dextron 3, затова питам. Да не рискувам, казваш?

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сервиза кажи,че ATF означава automatic transmission fluid и да си го преведат в гугъл преводач.:D 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за хидравликата е PSF.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, Pavel_Pavlov написа:

От сервиза ми казаха, че било хидравлично това, покривало Dextron 3, затова питам. Да не рискувам, казваш?

 

Ти поне пита ли ги, дали знаят какво значи абревиатурата ATF? Както @JHM е посочил...

Питай ги също какво означава и абревиатурата PSF, което е изписано на бутилката на Honda PSF-S.

 

Избери си дали да слушаш "тези" майсотири, или да вземаш в предвид мненията които получаваш тук.

Редактирано от crown_bg
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова питам, защото ценя повече мненията тук – мерси на всички и за бързите отговори. И аз се учудих и му казвам, това е за автоматични ск.кутии, а той каза, че за кутиите също е хидр.маслото и е същото. Викам за 10лв, ще го взема и ще питам тук.

 

Жената после каза, че съм бил неучтив :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От извесно време чувам леко прохлопване на предницата. И на право и в завой, като въртя волана на място не усещам луфт. Ходих при двама майстори на преглед. Мислех че са кормилни щанги но и двамата ми казаха че е хлабина в рейката /не тече/. Да карам така докато протече и после да я рециклирам. Вие какво мислите?

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах по подобен път скоро. Все нещо тропаше. Оказа се хлабина в рейката от дясно. Закарах я първо на оглед, потвърдиха хлабината. Записаха ми час след 3 седмици. Сутринта я оставих, вечерта си я взех. 180лв и тропанията изчезнаха. Като в тези пари влиза всичко без psf, аз им занесох на Honda. Труд, втулка, реглаж и някакъв семеринг който бил започнал да таи, общо взето всичко необхпдимо. Съответно и стенд след това.

Бях скиптичен, но забравих за всички тропания след това.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, значи и аз трябва да мина по този път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, h5rov написа:

Записаха ми час след 3 седмици.

Говориш за представителсвото..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, JHM написа:

Говориш за представителсвото..?

НЕ. След едно пословично ходене се зарекох, че колата ми повече там няма да влезне никога.

 

В Пловдив има 2-3 места където правят рейки, едното като цяло изпъква повече с ангажираност и качество (субективен фактор, според отзиви на хора).

Човека който ми подържа колата ми обясни, че за мен е най-добре да си закарам колата там след уговорка. Така става на деня. В противен случай ще я закарам някъде, ще ми свалят рейката, ще я занесат пак на някое от тези 2-3 места, ще чака ред, като е готова ще я върнат за монтаж и така може да откара и седмица при добро стечение на обстоятелствата.

 

На въпросното място сутрин от 9 часа правят огледи. Закарваш си колата, качват ти я на подемник, оглеждат дали тече, тропа и тн... обявяват ориентировъчна сума за ремонта +-30тина лв. Като си решаваш дали си записваш ден или си тръгваш, като пари за огледа не се дължат.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Четох, че акорд 2.4 събира 1л PSF, но като отидох в сервиза за смяна успяха да източат към 400мл. Вярно ли е, че се сменя 1л, и ако е така, къде може да е останало масло?

 

Това, което източиха беше бистро като новото, та съм по-склонен да го оставя така и да не го мисля повече, но реших да питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...