Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

@esox hunter това би трябвало да са болтовете, които държат еърбега на мястото му. И на моята са така. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, точно така е.

Точно под еърбега има капаче, под което са буксите за клаксона и еърбега.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам разлика в разхода по борд и по засечка с carspending, може ли да е от бензина това ? Говорим за 300-500мл на 100 по-малко по борд. Зареждам еко 95 основно и един път лукойл 95 и разхода ми се стори една идея по-надолу. Гледам да зареждам като ми светне лампата - догоре. Сега пак сложих от лукойл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Борда не е съвсем точен. Примерно като ми светне лампата, показва оставащ преход 60км. Като мина 50 от тях (извънградско), показва оставащ преход 30км. Дори когато показва оставащ преход 0км, пак съм минавал 10-тина км до бензиностанцията. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Поне според моите наблюдения, доста рядко показанието на борд компютъра е 1:1 с показанието на колонката но се е случвало. Обикновено показва с 200-300мл по-малко, като отклонението също е стигало и до 500мл/100км. Сякаш при плавно каране разликата е била по-малка.

Редактирано от D_U_D_E

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е обратното. Като карам нормално (за мен) е верен, като карам лежерно е "песимист" и показва по-висок от реалния разход. Абе прави си криви сметки. От 2 дена съм на червено. Снощи пред гаража показваше оставащ преход 20км, сутринта като я изкарах 18км. До събота ще изкарам и ще му сложа половин бачок, че да попътувам извънградско 400км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така нареченият Range е нормално според мен да дава променливи показания, защото се изчислява на база на средния разход през последните n километра и оставащото количество гориво. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При 2.4 бензин, автоматичната скоростна кутия е само петстепенна, така ли?

Редактирано от emz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега с http://cardrl.eu/cardrl - s.htm от Пловдив, може ли да ме насочи към човек за монтажа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колега:

0893731361-Йордан

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такъв, работи перфектно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги какво мислите за тези 2 обяви : 

1. https://m.mobile.bg/details/11515841950019508

2. https://m.mobile.bg/details/11525784620715062

Може ли да се монтира круиз контрол на модел, който заводски няма такъв и каква би била цената. Благодаря предварително.

Редактирано от Petkovv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/15/2018 at 1:51 PM, isullivan said:

Някой колега с http://cardrl.eu/cardrl - s.htm от Пловдив, може ли да ме насочи към човек за монтажа ?

Колко пари ти взеха за монтаж?

Можеш ли да качиш някоя снимка или видео, че и аз съм се насочил към същия? ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5/22/2018 at 10:42, gmarinov написа:

Колко пари ти взеха за монтаж?

Можеш ли да качиш някоя снимка или видео, че и аз съм се насочил към същия? ^_^

Не съм го монтирал още, най-добре звънни на телефона на търговеца той ще ти отговори на въпросите за модула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтажа на този модул не е нищо сложно. Събира се перфектно в кутията с релета и предпазители в моторния отсек на 7-цата. Там са всички кабели към, които трябва да се свърже модула. Общо взето работа за около час.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, jijane написа:

Общо взето работа за около час.

Ако имаш пред теб схемата на кабеляците!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, JHM написа:

Ако имаш пред теб схемата на кабеляците!:D

Е да, понякога трябва малко предварителна подготовка:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е точният модел на оригинална ксенонова лампа за Акорд 7 2006-8? Каква е цветовата температура? На кола с дизеловия двигател, дали е възможно по някакъв начин да се подмени само лампа, без да се сваля фар? 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

4300К е ксенона.

На дизел не знам, на бензин е трудно, но става, така че е възможно и за дизел да стане.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Сега разгледах вариантите за смяна и малко се колебая:

 

1. Смяна само на повредената лампа - това ще го правя само ако може да се смени бързо и лесно без да свалям фара.

2. Смяна на двете лампи с Night Breaker Unlimited

3. Смяна на двете лампи с Ultra Life

4. Смяна на цялата система с по-мощна - 55 ватова. 

 

Някой има ли наблюдения за разликата в светлината между оригинална лампа от 35 вата и неоригинална от 55 вата в този фар?

 

На другата ми кола имам наблюдения за разликата между 35 и 55 вата и мога да кажа, че е значителна, затова се замислям за такава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да възможно е. Майстора ми смени и двете крушки без да сваля фаровете. Където е акумулатора е малко по трудно, но я смени и нея без да сваля и акумулатора. Даже преди време, като писах за тази смяна, ме бъзикаха, че сигурно бил хирург. Не, не е хирург, смени ги пред мене за 20 минути.  Колата е дизеловият акорд от подписа ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, ogi28b написа:

1. Смяна само на повредената лампа - това ще го правя само ако може да се смени бързо и лесно без да свалям фара.

2. Смяна на двете лампи с Night Breaker Unlimited

3. Смяна на двете лампи с Ultra Life

4. Смяна на цялата система с по-мощна - 55 ватова. 

 

 Цените са:

 

1. 75 лв.

2. 102 + 102 = 204 лв

3. Отказах се от този вариант

4. Тук цените са от 80-90 лв до над 200-250. 

 

Какво според вас, колеги, е най-разумно от 1, 2 и 4? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 1 е най-НЕразумен. Крушките е добре да се сменят комплект. Най-малкото, че разликата между двете ще те дразни. Аз бих се спрял на вариант 2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 1 е най-разумен, ако взема 1 лампа с номера на оригиналната . Вероятно ще има разлика, ако не в цвета, то поне в силата на светлината. Но винаги мога бързо и лесно да взема още една - същата. Обаче с такива лампи фаровете не светят добре. (Сравнение между видимата светлина от този фар и оригинален прожекторен фар Валео с чисто нови рефлектрои зад лупата и стъкло на фара, а не пластмаса.) При избор между в. 2 и в. 4 се чудя дали на 13 годишна кола животът на оригиналните баласти не е към края си и би било неприятно да взема 2 лампи за 200-210 лева, да поработят 2-3 месеца и тогава да "гръмне" единия баласт. А цената на цял чисто нов комплект е съизмерим с цената на такива 2 Осрамки. Затова някак клоня към 4, като че ли, но там най-много ме притеснява при разните китайски системи дали няма да попадна на комплект, който още в началото (1-2 седмици) да дефектира. За съжаление точно така се получи с един комплект от тия в магазинчето при вагон-ресторанта, 55-ватов. Светеше изключително добре, чак собственикът на колата, на която ги монтирах, не вярваше, че колата му има по-добри фарове от нови и скъпи лимузини от най-висок клас. Но след две седмици ходих да сменя единия баласт, след още 2 - другия. Поне с гаранцията няма проблеми, но на онази кола беше лесно свалянето, а на тази... Само това ме спира за цялостна смяна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 1 само с една крушка вероятно ще има разлика в светлината. Поне при мене беше така и се принудих и смених и другата. Сложих точно такива каквито извадих, едно към едно и новите светят осезамо по силно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да сменяш 1 крушка няма смисъл, или и двете, или не ги сменяй.

Баластите и запалките принципно дават проблем, ако колата не е гаражна.

Не бих рискувал да взема китайски (изцяло китайски) ксенон системи точно за късите, поради причината която ти изрази, а именно ако се прецака сваляш броня...не че не е невъзмжно да си ги направиш по друг начин, ако са от мини баластите, сигурно ще стане да ги монтираш на самата капачка, но пък те ще греят доста сигурно...

Твоята е фейс, така че баластите и запалките би трябвало да си имат достатъчно живот.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oказа се, че по време на движение изобщо не се вижда, че има трептене на светлината, какъвто всъщност е проблемът. То кой знае откога е така, съвсем случайно го видях, като бях паркирал срещу една стена. Така че като се повреди (изгасне) изцяло - тогава ще го мисля. Поне разучих малко за цените и вариантите. Благодаря ви и за мненията и насоките. Като опре ножът до кокала, ще си напазарувам XNB за 200 лв. и готово. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъпо изглежда, но имам чувството, че при монтажа на новите гуми е объркана посоката, по точно страната. Качвам снимки от предна лява гума. Моля за мнения, преди да съм тръгнал да се разправям.

 

IMG_20180602_143049.jpg

IMG_20180602_143108.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че тази гума трябва да иде отпред дясно.Нека и други да кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нали си пише Outside.. иначе надписа ще иде отвътре.. Така трябва да е!

Редактирано от petko_z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надписа си е надпис,но си има посока!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези гуми са без посока. Гледа се вътрешна и външна страна при монтажа. След това може да ги слагаш където поискаш.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз посока не виждам.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, h5rov написа:

Тези гуми са без посока. Гледа се вътрешна и външна страна при монтажа. След това може да ги слагаш където поискаш.

+1

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата снимка точно преди надписа дънлоп има нещо като стрелка и от там се зачудих. Сега като се замисля дори и да отиде отпред в дясно май няма да има никаква разлика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, goga написа:

На първата снимка точно преди надписа дънлоп има нещо като стрелка и от там се зачудих.

Споко, това е емблемата на марката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, goga написа:

Качвам снимки от предна лява гума.

Колега втората снимка,не е ли на предно дясно колело?Ако да, всичко е точно.:)

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не и двете снимки са от предно ляво. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така беше монтирана на моят акорд,което значи че и при теб е така.Извинявам се за недоразумението,но не можах да се ориентирам.Страхотна гума,бях много доволен-тихи и много добре държат.:)

20180602_182842.thumb.jpg.5ebfe3f91e57e436a7dfade02a6dbb7f.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...