Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Пичове, 

Ще сменям задни носачи заради луфт във шарнирите. Майстора ми препоръчва да взема раздвижни от ebay. Та, въпросът е, някой слагал ли е такива на Акорд пре-фейс седан, моята е type s, не знам дали има значение.

След ровене из ebay.co.uk се спрях на това :

https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-CM-TSX-CL-03-07-REAR-ADJUSTABLE-RACE-SUSPENSION-CAMBER-ARMS-KIT/231436344236?fits=Model%3AAccord&hash=item35e2ae5bac:g:yHwAAOSwyZ5UoXcS 

 

Според мен стават, но искам да се допитам преди да поръчам, да избегна главоболие преди монтажа :) Поздрави и безаварийно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ниско окачване ли си??

За ставането - ще станат, след което ще можеш и да регулираш наклона на задните гуми (кембър), но не се знае колко време ще издържат преди да се разбият шарнирите им, понеже са от незнаен производител. Някои такива карат по 5000км и се разтропват. Потърси такива на марката HardRace.

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Plamen.Dilkinski написа:

Това е разисквано и дори има решение, но ако си решил че ти се дават кинти, скачай :) Ето и темата:

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, ВесКо написа:

С ниско окачване ли си??

За ставането - ще станат, след което ще можеш и да регулираш наклона на задните гуми (кембър), но не се знае колко време ще издържат преди да се разбият шарнирите им, понеже са от незнаен производител. Някои такива карат по 5000км и се разтропват. Потърси такива на марката HardRace.

Със стокотово окачване съм :) Просто шарнира си е за смяна, ама на седана отива целият носач :) Слави в Овча Купел ми препоръча да взема раздвижни заради проблема с наклона на задните гуми. 
Там ми казаха, че ако взема обикновени, след време ще се появи този хроничен проблем и е по-добре да се сложат регулируеми :)
Иначе и мен ме притеснява издражливостта на тези no name от ebay :) Намерих ето тези с марката HardRace  http://www.ebay.co.uk/itm/HARDRACE-REAR-CAMBER-KIT-for-HONDA-ACCORD-7th-CL7-8-9-/182720644472?hash=item2a8affc578%3Ag%3AkG0AAOSwaYpZlSQt&_trkparms=pageci%3A34ecd053-8365-11e7-891d-74dbd1802f03%7Cparentrq%3Af0ecc8ce15d0ab67309ed214fff8e2f9%7Ciid%3A190 

Редактирано от Plamen.Dilkinski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли начин да се калибрира огледалото за да бъде по-тъмно при едно и също ниво на светлина от задния автомобил? Като цяло не ми харесва как работи и много често ми се налага да наклонявам глава, за да не ми светят задните коли, а ако се появи някой с мега-хипер-лазерен ксенон в синьо-лилав цвят на рефлекторния фар, е направо ужас. На предишната кола си беше конвенционално с лостче за изместване на "нощна" позиция и си беше екстра, но на тази не мога нищо да променя. 

 

И другият ми въпрос, по който не можах да намеря нищо, е свързан с пръскалките: има ли някакъв начин да се ремонтират клапаните вътре, или по-добре да си намеря клапан от друга кола и да го монтирам на маркуча? Само ме притеснява дали няма да спадне дебита. Сега лявата ми не пръска добре, по някаква причина има по-голямо съпротивление в нея и пръска по-слабо, а дясната - значително по-силно. Толкова силно, че половината вода отива по покрива и задното стъкло, а лявата едва прескача чистачката и стига до около 1/4 от необходимата височина. Отделно - клапанът ѝ не работи и течността се връща в казанчето, заради което първото минаване на чистачката по стъклото на практика е на сухо.

 

Поръчах от Алито 2 модела пръскалки, уж за Акорд 7, едните са като оригиналните - тип "мъгла", но с метална регулираща се дюза, другите са "струя", с по 3 регулиращи се с игла дюзи. Като дойдат, ще драсна отзиви. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, ogi28b написа:

Поръчах от Алито 2 модела пръскалки, уж за Акорд 7, едните са като оригиналните - тип "мъгла", но с метална регулираща се дюза, другите са "струя", с по 3 регулиращи се с игла дюзи. Като дойдат, ще драсна отзиви. 

И аз имам подобен проблем, но при мен самата дюза е счупена от добър аджъстар. Може ли да ми пуснеш един линк на лично за да видя дали са същите към които съм се насочил.

 

 

Един въпрос към колегите със седани на газ. Някой има ли бутилка на местото на резервната гума и какъв е максималния капацитет които може да се сложи. Питам защото имаме ЦРВ и преди време като му сшагаха газ му набиха 28-30 литра което беше максимумът. Този максимум обаче не ме устройва за Акорда. Трябва ми по голяма. Та ако има някой може и на лично дори за да не пълним темата с може би обсъждани вече неща, които обаче аз не намерих.

 

Поздрави.

Редактирано от kitty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава бутилка. Реално повече от 31л. не ми е събирала. Регулярно 27-29л като е празна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, h5rov написа:

Аз съм с такава бутилка. Реално повече от 31л. не ми е събирала. Регулярно 27-29л като е празна.

И колко успяваш да изминиш извън градско с една бутилка? Ако си 2.0 мотор де че аз съм с такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, kitty написа:

И колко успяваш да изминиш извън градско с една бутилка? Ако си 2.0 мотор де че аз съм с такъв.

Между 260 и 300км. Над 300км много рядко, звиси колко е събрала бутилката, а това зависи от газ станцията и тн.... среден извън града 10 на 100 с АТ, 2.4 мотор, а и не обичам да карам в колоната с колите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята събира 37-38 литра на колонка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... моята също е тороидална, бруто 42л и нето събира зимата ~38л, лятото около ~36л.

Също важно, според мен, уточнение е, че не надига дъното на багажника.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се. Ще се слага поне 60 литрова обикновена или там както и казват. Личното ми мнение е че при седан няма чаккои знае колко за губене от колкото при комбито в отношение на пространсвото, а и багажника така или иначе е достатъчен. Другото е че поне 500-600 км да могат да се минават, защото при дълги преходи които аз например правя хич не ми се спира през 300 км да зареждам. Все пак всеки с болежките си а на моята лека е голямата бутилка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво и е на 60литровата.С едно зареждане отива до Солун и се връща.Човека е писал,че ще пътува зад граница,а това е само един добър плюс.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... аз не съм казал, че нещо й има (не мисля, че някой би оспорил плюса от по-големия обем/пробег), просто човекът попита, как се казва такава бутилка и аз му отговорих :D

 

 

 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега колеги да не изпадаме в разни спорове защото така или иначе тази тема в която пишем е обща за модела и барзите у адекватни отговори без спорове биха само добринесли когато човек търси нещо да го намери бързо и същевременно да му стане ясно къде се вика от дуспа. А не аз като изчетох темата за газта да не разбера нищо щото и сами може да видите как е там. Аз съм благодарен че за малкото написано тук разбрах достатъчно, като среден разход, максимална големина при двата варианта на бутилки и то друго не ми трябва за да взема някакво решение. Специални благодарности на колегата JHM, за даденото от него добро инфо на лично. Колкото до боилера мисля че точно в този багажник няма да се усети... Именно тази на снимката е такава, и ако знаете къде точно са куките за мрежа на пода които се виждат, то може да си представите какво място заема и колко остава. А и аз лично гледката на бутилката я предпочитам пред патерицата.

eurogas-art-Honda-Accord-2.0-155hp-газов-инжекцион-Zavoli-OBD-бутилка-60-литра-+-Flashlube77763101_8445.JPG

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...извинявам се на модераторите, че им създадох работа. Извинявам се и на @JHM и @kitty, че им обидих контейнерите за LPG.

Реших да се пошегвам, a то какво стана ... :)

 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,нищо не е станало,даже се радвам,че всеки споделя мнението си.Аз съм с 45л. "контейнер" на мястото на резервната гума,но сега ако слагах бих избрал варианта ,цилиндрична с макс.обем.И грам не съм се обидил,защото няма за какво.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам странен проблем,за да не отварям нова тема ще пиша тук.
Когато колата 2.2i-ctdi работи на празен ход,в купето се чува отчетлив тракащ звук!и когато пусна подгрева на задното стъкло всичко утихва.
Може ли алтентаторът да трака така когато не е натоварен.


Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е възможно, чувал съм, че на шайбата има някаква муфа, не е твърдо куплирана с оста....

Отвори капака, слушай и друг да включва/изключва разни консуматори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шайбата на динамото е демпферна, възможно е да е от нея.Като натовариш динамото, спира да трака, за сега.

 

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , имам едно бързо питане. На седанов акорд как се махат двете крайни седалки, не тези големите които са при мен от плат ,а тези кожените. Гледах дърпах ,но не помръдват на никъде. Сменям задни пружини и стигнах за задънена улица с тях , а трябва да се махнат и те и кората над тях за да стигна до макферсоните 

Редактирано от bezupre4niq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам говориш за тази част.

 

5a898f70e6f77__57(7).thumb.jpg.68b4b1ac2352d150748e605c5f18b588.jpg

 

Точно където е върха на стрелката има болт 6мм. който държи въпросният детайл.

 

5a898feb2fa97__57.thumb.jpg.4eeeaaef2f314fe06c3f372c508c9584.jpg

 

Натискаш долната /хоризонталната/ седалка, на това място, силно надолу и ще го видиш.С тръбно ключе или камък с удължител го развиваш и детайла се откача от зъба от горната страна.Зад него са болтовете на макферсона, кората не е нужно да я махаш.

Редактирано от chavdarbs
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdarbs,  много благодаря ако някой не ме беше побутнал, нямаше да се сетя .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой сменял ли е катализатор на бензинов Акорд ? Гледам из нета има някакви универсални на приемливи цени, някакви отзиви за тях?

Понежи имам катализатори от дизелов Акорд в добро състояните поне на вид... ми е интересно ако го сложа на бензиката ще върши ли работа.? Мисля, че още не ми е време но гоня 70000км на газ и очаквам в най- скоро време да даде признаци  за смяна.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ти си на газ защо държиш да имаш катализатор?нали на газ няма много вредни емисии,на дизеловият са метални по-принцип.

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам ми се да си е там, не ми се слагат гърнета... преди време съм карал кола без катализатор, с гърне на негово място и някак колата си стана по шумна и като че ли имаше някакво допълнителни вибрации които преди това не забелязвах....

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е да. ;)

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...въпреки че LPG гори доста по-чисто от бензин и особено дизел, не значи, че излизат цветя и рози от ауспуха. За най-малко вредни емисии и при LPG катализатора е задължителен. Проучвания показват, че емисиите на CO (не става въпрос за СО2, а токсичния СО), non-methane hydrocarbons (NMHC) и NOx, могат да се намалят значително, когато карате на CNG или LPG, но само в комбинация с катализатор.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, два въпроса имам:

 

1.  След запалване, при първото достигане на скорост точно 20 км/ч се чува нещо като рязка промяна на позицията на някоя клапа, все едно се отваря или затваря някакъв шлюз. Чувам го някъде откъм гърба на радиото, по-точно не мога да определя. Може дори да не е в купето. От какво е този звук? Активира се нещо при тази скорост, но какво?  

 

2. Когато бутнете лоста за мигачите в някоя посока за мигач и въртите волана в същата, чувате ли прищракване на всеки 60 или 90 (или може би 120 градуса) завъртане? Даже не съм обръщал внимание на колко градуса е точно. При въртене в обратна посока, там където е щракнало последно - там ми изключва мигача. Така ли е за всички или имам повреда? На други коли винаги ми е изключвало само на една определена позиция, например на 75 градуса от изходна позиция. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Автоматик ли е?

2. Точно така трябва да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, ogi28b написа:

 

2. Когато бутнете лоста за мигачите в някоя посока за мигач и въртите волана в същата, чувате ли прищракване на всеки 60 или 90 (или може би 120 градуса) завъртане? Даже не съм обръщал внимание на колко градуса е точно. При въртене в обратна посока, там където е щракнало последно - там ми изключва мигача. Така ли е за всички или имам повреда? На други коли винаги ми е изключвало само на една определена позиция, например на 75 градуса от изходна позиция. 

Това е нормално, всички го имат... Да неприятно е това пукане, тъпо решение, което ако не знаеш, изглежда като повреда...но се свиква и с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ogi28b написа:

Колеги, два въпроса имам:

 

1.  След запалване, при първото достигане на скорост точно 20 км/ч се чува нещо като рязка промяна на позицията на някоя клапа, все едно се отваря или затваря някакъв шлюз. Чувам го някъде откъм гърба на радиото, по-точно не мога да определя. Може дори да не е в купето. От какво е този звук? Активира се нещо при тази скорост, но какво?  

 

2. Когато бутнете лоста за мигачите в някоя посока за мигач и въртите волана в същата, чувате ли прищракване на всеки 60 или 90 (или може би 120 градуса) завъртане? Даже не съм обръщал внимание на колко градуса е точно. При въртене в обратна посока, там където е щракнало последно - там ми изключва мигача. Така ли е за всички или имам повреда? На други коли винаги ми е изключвало само на една определена позиция, например на 75 градуса от изходна позиция. 

 

Номер 1 го имам и аз, не всеки път го прави това "почукване", но съм сигурен че говориме за едно и също (прави го само при потегляне, след палене на ДВГ), на 2 са ти отговорили вече.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите на втория ми въпрос.

 

@h5rov, не, ръчни скорости. Доколкото знам - този модел няма автоматична кутия. Ако има - веднага започвам да търся и продавам тази. 

 

@crown_bg, при мен е абсолютно всеки път, точно при достигане на 20. Мой познат предположи, че може да е свързано с някоя от системите, които стават активни при определена скорост - ABS, възглавници... 

 

Появи ми се и трети въпрос - при градуси навън, при които компресорът не се включва обикновено, например под 5-6, от време на време от централната конзола се чува нещо подобно на вентилатор, който се включва за кратко - 2-3 секунди. Мога да го оприлича и на фреон, който нахлува в изпарителя през клапан. Дали е самият компресор, защото в движение се усеща като загуба на мощност? Настройките в този момент са:

 

* Ръчно управление

* температура 22 двустранно зададена

* клапа за външен въздух отворена

* посока челно стъкло + краката

* сила на вентилатора - 1 или 2 чертички 

* AC OFF

 

Ако е малко по-топло - не го прави. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, ogi28b написа:

Благодаря ви за отговорите на втория ми въпрос.

 

@h5rov, не, ръчни скорости. Доколкото знам - този модел няма автоматична кутия. Ако има - веднага започвам да търся и продавам тази. 

 

@crown_bg, при мен е абсолютно всеки път, точно при достигане на 20. Мой познат предположи, че може да е свързано с някоя от системите, които стават активни при определена скорост - ABS, възглавници... 

 

Появи ми се и трети въпрос - при градуси навън, при които компресорът не се включва обикновено, например под 5-6, от време на време от централната конзола се чува нещо подобно на вентилатор, който се включва за кратко - 2-3 секунди. Мога да го оприлича и на фреон, който нахлува в изпарителя през клапан. Дали е самият компресор, защото в движение се усеща като загуба на мощност? Настройките в този момент са:

 

* Ръчно управление

* температура 22 двустранно зададена

* клапа за външен въздух отворена

* посока челно стъкло + краката

* сила на вентилатора - 1 или 2 чертички 

* AC OFF

 

Ако е малко по-топло - не го прави. 

 

Евентуално да е АБС-а, може би...

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ogi28b по първия ти въпрос, според мен това е тест-а на ABS-a, има няколко теми за това:

 

 

 

На втория въпрос колегите са отговорили.

По третия за съжаление не мога да помогна.

 

И един съвет, моля те да се въздържаш от такива изблици, и да спазваш добрия тон.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27/02/2018 at 22:06, ogi28b написа:

Благодаря ви за отговорите на втория ми въпрос.

 

 

Май някои от мненията ти са изчезнали...или сам ги махна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От време на време някой чете и тук, да, липсват някои мнения. Моля ви нека се придържаме към темата и запазим добрия тон :)

 

Благодаря предварително.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених гумите и ще споделя някои наблюдения, които имам, и личното ми мнение и усещане за разликата между 16" и 17":

 

Досега бях със зимни гуми 205/55/16, чисто нови Fulda Kristall Montero 3, налягане 2.2 бара. Сега съм с летни 225/45/17 - отпред Fulda SC3 чисто нови, отзад - Goodyear Eagle F1 Asymm. 3, на 3 години, на 4 мм грайфер, налягане на всички - 2.5 бара. Определено не мога да кажа, че возенето е по-твърдо, дори напротив - при преминаване по един и същ павиран път ми се струва по-меко, както и при пукнатини в асфалта и др. неравности. Усещането за управлението на колата се подобри - при рязко завъртане на волана за избягване на дупка, не знам как точно да го кажа - по-директно е. При завой с по-висока скорост по-малко се накланя колата, това определено ми харесва повече. 

 

Разбира се, всичко е субективно и зависи от марка, модел, възраст, размери, налягане в гумите.

---------------------

Друго, което мога да ви споделя - горе-долу колко да се затягат гайките с обикновен ключ или върток (използвам 600 мм), за да са стегнати с горе-долу оптималното усилие. Като затягах спазвах следната последователност за всички гайки (колелото е във въздуха!): на ръка, само с вложката, без рамо, затягам колкото мога, без да влагам прекалено излишна сила. Повтарям всички гайки така и почуквам джантата да се донамести, докато вече не мога да ги въртя. След това стягам с ключа, като се оказа, че при 18 от 20-те гайки е нужно да ги завъртя още около 120 градуса (1/3 от оборот), като така достигам до 110 Нм, измерено с динамометричния ключ. Само на 2 от гайките се наложи почти 180 градуса. То веднага се усети, че тези две гайки са по-хлабави от останалите. Това разбира се е само ориентировъчно за хора, които нямат динамометричен ключ и не трябва да се счита за меродавно. Просто не съм привърженик на стягане "до скръцване", особено на алуминиеви джанти. След това преместих колата 40-50 метра с въртене на волана открай докрай. При повторна проба с динамометричния ключ, нито една гайка не се нави повече при настройка 110 Нм. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни въпроси задаваш. Ти си от малкото, които знаят, че джантите трябва да се стягат с динамометричен ключ и усилието от 110Нм е ок. Само някои производители казват да се стягат на 120Нм, но пък има и такива, казващи 98Нм.

При стягането не е нужно да почукваш джантата за да се намества. Ако е оригиналната на колата, то тя си има точен по размер централен отвор , който си застава на точното място на лагера на главината и няма шанс да се стегне джантата по друг начин.

 

За гумите е ясно, че с по-малък профил, волана става по-директен, по-устойчива колата и дори съкращава спирачния път

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, ВесКо написа:

Ако е оригиналната на колата, то тя си има точен по размер централен отвор , който си застава на точното място на лагера на главината и няма шанс да се стегне джантата по друг начин.

Да добавя,че и петте гайки са с радиус на челото,където контактува с джантата и също допринасят за точната фиксация.

 

 

Това,че 17" вози по меко от 16",за пръв път го чувам.Сигурно това е може би до индивидуално усещане и възприятие  на всеки водач,но аз не го усетих на моята.Може пък при теб дупките да са по малко.:)

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...