Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Някой слагал ли е чип на акорд XII 2.4i? Ясно ми е, че на атмосферен двигател почти няма да се вдигнат конете, но идеята ми е дали ще оптимизира по някакъв начин работата и ще бутне разхода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е чип на акорд XII 2.4i? Ясно ми е, че на атмосферен двигател почти няма да се вдигнат конете, но идеята ми е дали ще оптимизира по някакъв начин работата и ще бутне разхода?

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95678&page=13#

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://youtu.be/Dqkvs7tRzWU

 

Как ви се струва звука на мотота? Трябва ли да събирам пари за верига?

Колата е Акорд 2007 2.2 дизел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При спукан колетор, също става по-шумен... Има ли мирис на изгорели газове в купето ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината наистина има мирис на изгорели газове, даже в коша над двигателя като се надвесиш и между мотора и купето излиза дим от изгорели газове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината наистина има мирис на изгорели газове, даже в коша над двигателя като се надвесиш и между мотора и купето излиза дим от изгорели газове.

Значи си за колектор. Търси чугунен, че стоманените се пукат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяната със здрав колектор, мотора става по-тих и по-мощен.

Успех! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като намериш чугунен колектор, не забравяй да вземеш и предпазната ламарина, че се различава от тази на стоманения колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте освен газове в коша на двигателя възможно ли е да има и теч на гориво или няма как при спукан колектор ? (или някой ако се е срещал с такъв проблем. Капе като се кара малко по дълго , не е от маркучите за излишно гориво и другите такива защото са сменени. Като клекна да погледна отпред и капките като че ли капят леко в дясно ) Мерси предварително :)) (колата е дизел)

Редактирано от g0shh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте освен газове в коша на двигателя възможно ли е да има и теч на гориво или няма как при спукан колектор ? (или някой ако се е срещал с такъв проблем. Капе като се кара малко по дълго , не е от маркучите за излишно гориво и другите такива защото са сменени. Като клекна да погледна отпред и капките като че ли капят леко в дясно ) Мерси предварително :)) (колата е дизел)

Да не би да ти капе конденза от климатроника?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте освен газове в коша на двигателя възможно ли е да има и теч на гориво или няма как при спукан колектор ? (или някой ако се е срещал с такъв проблем. Капе като се кара малко по дълго , не е от маркучите за излишно гориво и другите такива защото са сменени. Като клекна да погледна отпред и капките като че ли капят леко в дясно ) Мерси предварително :)) (колата е дизел)

Да не би да ти капе конденза от климатроника?

не не нафта е и мирише на нафта (не разбирам от двигатели , но за това съм сигурен) конденза съм го гледал капе ми по назад малко , а и не ползвам климатроник от 2-3 седмици

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги  , тези които сте правили маркуча на хидравликата в Hansa-Flex някой усетил ли е  разлика в поведението на волана ? Казах ми , че може да се появят някакви вибрации...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По шумна става в оригиналния маркуч има някаква пластмасова решетка за намаляване на паразитните шумове.Няма вибрации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой не се ли сеща от какво може да е моят проблем с теч на нафта от предницата и то не като стои на равно, а като е спряна по нагорнище и предницата е по-нависоко? Като стои на равна улица (паркинг) няма и капка.  :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да претендирам за компетентност, ще споделя, че имах подобен проблем с друга марка автомобил. Оказа се, че капе от охладителя /алуминиево радиаторче/ за нафтата, която се връща в резервоара. Капеше върху кората и от там се стичаше назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

някой от вас слагал ли е джантите от приложената снимка на акорд 7ген? Мнения?

post-10838-0-54904600-1509038044_thumb.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път като си отварям капачката на резервоара за да заредя, независимо колко гориво е имало вътре, изфъсква силно.Някой има ли идея защо се получава така.До сега, на друга кола не ми се е случвало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално, ако си напълнил догоре и капачката ти е читава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не беше пълен догоре.В повечето случаи не го пълня догоре.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така. Пълня го до средата и така дълго време докато не свърши почти... винаги съска...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се успокоя че е нормално, благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги, бихте ли ми казали дали акумулатор със 330А стартов ток става за Хонда Акорд Турър 2007,2,4,АТ.Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 400 амперчаса и нямам проблем.Оригиналния акумулатор Honda е 420 амперчаса.Незнам като стане студено дали ще може да върти двигателя.Карам 2.4 седан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със 400A, до сега не съм имал проблем. Като застудее пали значително по-трудно от лятото. Може би 330А да е малко!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално, ако си напълнил догоре и капачката ти е читава.

Точно обратното, ама карай.

 

п.п. Говоря за капачката.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях до скоро с 330А и не съм имал проблем с паленето за 1.5.г. Предния пак беше 330А и пак нямах проблеми с паленето. Едиствено при много ниски температури понякога палеше по-трудно, но не съм имал проблем да не запаля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, ново 20. 
Днес на обяд оставям колата на мивка. След като я взех, паля и пускам фаровете..  таблото ми свети по-слабо от преди  :| Самата светлина на скоростомера и оборотомера е по-слаба, при мен е в червено както на всеки пре-фейс. Гася фаровете - всичко е наред. :| 
Някаква идея? При търкането на пластмасите на таблото може ли да са пипнали нещо, има ли как да се контролира светлината на таблото. Ако е така - защо като изгася фаровете свети силно както преди...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е съвсем нормално, работи с врътката на таблото за да усилиш или намалиш интезитета на подсветката. Интезитета е един при запалени фарове(по-нисък), и друг при изгасени (по-висок).

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си :D Благодаря, crown_bg. :) Ще пробвам, но съм почти сигурен че като са бърсали таблото е завъртяна врътката наляво или дясно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% са я завъртяли наляво. Ако я завъртиш докрай на дясно таблото свети ярко, без значение дали си включил фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Какво би станало, ако сложа 75 W баласти на 35 W крушки?

Имам предвид афтърмаркет ксенон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата е Accord 7ма 2,4 - въпроса ми е нормално ли е датчика за темп. на антифриза да стой малко ПОД средата , при напълно загрял ДВГ , както е на тази снимка.Няма цифри каква точно е температурата , за това ми е интересно.

honda_accordeuro_mk7_ser2_04.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, SKYLINE написа:

Колеги колата е Accord 7ма 2,4 - въпроса ми е нормално ли е датчика за темп. на антифриза да стой малко ПОД средата , при напълно загрял ДВГ , както е на тази снимка.Няма цифри каква точно е температурата , за това ми е интересно.

honda_accordeuro_mk7_ser2_04.jpg

Тъпо е направено, но е нормално, при всички е така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има представа дали задните шенкели са еднакви на бензин и дизел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и за много години,  

Нова муха ми влезе в главата. Преди фейса има ли как да се накарат копчетата за управление на звука и автопилота да светят.  Знам, че след фейслифта имат подсветка, интересно ми е някой слагал ли е и на преди фейса и дали въобще може :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобно и на Теб!

Тази тема може да ти е полезна.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдъхновен от темата за копчетата на волана, да попитам има ли как да се направи и за копчетата за подгрев на седалките? Потърсих в алиескпрес, но не намерих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, Cap_Slow написа:

Вдъхновен от темата за копчетата на волана, да попитам има ли как да се направи и за копчетата за подгрев на седалките? Потърсих в алиескпрес, но не намерих.

Да се направи какво? Те светят не зависимо дали са на фейс или преди. Ако не ти светят са изгорели крушките и трябва да ги смениш.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, crown_bg написа:

Да се направи какво? Те светят не зависимо дали са на фейс или преди. Ако не ти светят са изгорели крушките и трябва да ги смениш.

Е супер значи, още по-лесно. Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой имал ли е проблем с уплътнението на шибедаха?? От вчера като го затворя в задната част някак си е излязло уплътнението и не се затваря добре... Имате ли представа някъде в Пловдив, кой се занимава с такива неща??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...