Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Стават, но пише че само 1 е налична!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги поръчах,става въпрос за сет от 4 това 1 available. Мерси за инфото.

Редактирано от Sivakov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли джанти от Сивик 8:

ca5df4f5d7dd01debc9e85d6a620750b.jpg

Дали ще станат на Акорд 7 2.2 cdti?

Редактирано от frizzante

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Притеснява ме да не опират в апарата отпред, защото са една идея по-прибрани. Ет е явно по-малко...Иначе всичко друго е еднакво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да са по-прибрани, след като на Акорд и на Сивик са с ЕТ 55   17"   7J    5x114,3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой поръчвал ли е от Руски сайтове, как става? Харесах си ето това:

http://www.tuning-style.com.ua/spoyler-inomarki/kozirek-na-steklo-honda-akord-7/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес ми се обадиха от Бултрако, имало някаква инициатива и желаят да закарам колата, за да сменят ампулките на ABS, безплатно и доколкото ми обясниха, става въпрос само за 7 генерация.

Някой да е получавал подобно обаждане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става ли дума за SRS? По-точно за нагнетателите? Има такава тема, доста хора сме минали. През телефона ми е трудно да я намеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Нов съм във форума. Обмислям следващата ми кола да е Хонда акорд 7-ма генерация, автоматик. Бих искал да попитам защо при едни екземпляри копчето на скоростния лост е разположено отстрани , а при други отгоре? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези които е отстрани копчето са преди фейслифт. С по-малкия лост и копчето отгоре е фейслифта и кутията е по-различна, по-усъвършенствана , ако мога така да се изразя. За предпочитане е да търсиш фейслифт , но са по-скъпи като цяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес ми се обадиха от Бултрако, имало някаква инициатива и желаят да закарам колата, за да сменят ампулките на ABS, безплатно и доколкото ми обясниха, става въпрос само за 7 генерация.

Някой да е получавал подобно обаждане.

 

Ето я темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези които е отстрани копчето са преди фейслифт.С по-малкия лост и копчето отгоре е фейслифта и кутията е по-различна,по-усъвършенствана ,ако мога така да се изразя.За предпочитане е да търсиш фейслифт ,но са по-скъпи като цяло.

За втори път ще попитам, дано този път някой вземе да отговори с факти, освен в предавателните числа, къде е другата разлика (която Кембо определи като от Земята до Небето или както той е казал "космическа")?

Сравнявал съм частите на двете кутии по парт номера и схеми (като се почне от кожуха и се стигне до елементите на всички предавки), разликата е почти никаква (освен в последните обозначения на няколко парт номера, а при размерите, броя на частите, самите части като последователност на сглабяне е 1:1, на някои от зъбните колела броя на зъбците е различен, повече в полза на фейслифта).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням е променен задния капак (за да не се раэхлабва и вие лагера) и фрикционните пакети са с по-малки хлабини и съответно допуски. За второто някъде бях попаднал на сравнителни схеми с размерните вериги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги днес ми се обадиха от Бултрако, имало някаква инициатива и желаят да закарам колата, за да сменят ампулките на ABS, безплатно и доколкото ми обясниха, става въпрос само за 7 генерация.

Някой да е получавал подобно обаждане.

 

Ето я темата  :)

 

Благодаря за темата и бързият отговор, днес минах за 30 минути.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се, защо има разлика в жабката под централната конзола? Виждал съм да се отварят нагоре или надолу, а и дизайна им е различен. Някой запознат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При единия вариант, от вътрешната страна има аудио усилвател, заради него са променили дизайна на джоба.

Иначе казано- тези с големият джоб са моделите Sport и Comfort, а тези с два малки джоба са Executive.

Има и изключения на Sport с Premium Sound System, но това са малкото коли, произведени 2008г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, т.к. Не намерих точно това ,което ме интересува, ви питам в тази тема. Колата е акорд дизел префейс. Искам да си сложа ксенон. Взел съм си H1 (има кой да ми го сложи, ама все няма време за това, реших сам). Искам да попитам, на префейсовите фарове, без фабричен ксенон, дали има място отдолу за баласта, както на оригиналите.? Ако пък не, бихте ли ми дали съвет, къде точно да ги закача. (Баластите са малки) Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Място има, но зависи откъде ти излиза кабела от баласта, но ако е малък може да го наместиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Някой да има мнение за лед за късите, в момента съм с ксенон, но нещо"изветря":) и се чудя дали да взема нови крушки (ксенонови) или ледчета.

 

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, 

Пускам едно коментарче тук, за да спестя чуденето на някой евентуално. 

Ако сте забелязали, на Седаните поне, задното стъкло има линийки за размразяване почти до горе, но горната част сякаш не работи. 

Мислех, че някъде има прекъснато, но се оказа, че най-горната секция е вградената радио антена на колата.... 

 

Не знам дали има други смотаняци като мен, но ако има - да знаете защо не работят "реотаните". :D

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги!

Някой да има мнение за лед за късите, в момента съм с ксенон, но нещо"изветря":) и се чудя дали да взема нови крушки (ксенонови) или ледчета.

 

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

И аз бях пред същата дилема, но съвет с компетентен в тази област ме отказа.Просто си смених старите 5000К кушки с 4300К (повече ми хареса бялото) 2бр. - 15лв. Старите изкараха 2 год. и бяха отслабнали, като светлинен поток. За лед трябва да видиш дали се побират вентилаторите, които имат отзад. За втория вариант с термопроводящата ал. уплетка се прави процеп на пластмасовия капак отзад на фара, което не е добра идея, впредвид прахоляка, които се очаква да влиза вътре. Избрах по-лесния и евтин вариант. Цената на качествени лед крушки започва от 90лв. в ebay,alliexpres. Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря прав си по-лесно ще да си сменякрушките със нови.☺☺☺

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

3. Пистов ремък + паразитна ролка - фабрично всички Акорди 7-ма ген. се с дългия ремък и паразитната ролка. При смяна (дори и в някои официални сервизи), повечето слагат късия ремък и махат паразитната ролка (което най-вероятно обяснява разликата при някои екземпляри с не напълно известна сервизна история).

 

Здравейте,

Какви размери са дългия и късия пистови ремъци? Наскоро ремъкът ми беше сменен поради износване и ми сложиха пак същия размер 7PK1760.

За кои мотори се отнася, че може да се махне паразитната ролка и да се ковертира с къс?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако си с 1760мм, значи вече ти е преработена и е с късия ремък. Дългият със сигурност преминаваше 2000мм.

 

ПС. Все си мисля, че правилният размер е 1785мм. Не че 25мм са толкова решаващи. Просто такава беше препоръката в официалното .pdf-че на хонда.. Ако греша - поправете ме моля!

Редактирано от petko_z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това с късия и дългия ремък нали за дизела бяха? Щото колегата питащ (през едно мнение нагоре) в подписа си е с бензинов акорд, освен ако не пита за един приятел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това не го видях.. Отговорих за дизела. За бензина си нямам идея какъв е ремъка. Такова животно не съм имал :) Ама смятам да поправя това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, моят Акорд е бензинов - 2,0, затова питах, за кои мотори се отнася това.

Ако някои знае, дали се отнася само за дизела, моля да отговори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само за дизела се отнася.

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска акселометъра най-накрая се предаде :D след 1 година каране със симтомите за него. Влезна в авариен режим и едвам се ускоряваше до 1500 оборота. Смених го с този, който си го карах 1 година в багажника и всичко е наред. Направи ми впечатление, че след 5тото палене се изчисти чека. Та, въпроса ми е има ли някакво обучение на акселометъра или явно еку-то е разбрало, че всичко е наред. Утре ще я вържа към ТоркПРО-то да видим и то какво ще ми каже. Пълен късмет, че се случи в града и то малко преди да взема Сивика от майстора :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя го смених преди шест месеца и не съм правил обучение. За сега нямам проблеми, но една седмица преди да влезе в авариен режим оборотите на празен ход пропадаха отвреме на време-само когато е на свободна колата и само в режим на спиране. Това пропадане го има и сега и си мисля дали не трябва да се обучава дросела /throttle body/ на който е закачен датчика получаваш сигнал от TPS сензора. Даже гледам в Бултрако имат цена за обучаване на дросела - профилактика на система за празен ход 72,00лв. Само дето не разбрах за бензин или дизел е това, но ще ги питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми го смениха в бултрако,но не ми споменаха нещо за обучение на дросела.Нямам проблеми вече 25000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, то и аз нямам. Просто се чудих дали се самообучава изобщо.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, колата ми 2,2 дизел започна да не реагира адекватно на газта.Като я натисна по време на движение има едно първоначално задържане и след това поема, изтегля.Каква може да е причината.Сменени са горивен /Бош/ и въздушен филтър преди 9000 км.Зареждам само от ОМВ.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Най- вероятно причината е описана в мнение №230 в тази тема. :unsure:

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре ама не влиза в авариен режим.Нищо не светва,просто като натисна газта, все едно не и достига гориво в първия момент.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, пробвай с постоянна газ, при различни положения на педала. Ако предърпва и като натиснеш тръгва, вероятно е датчика за педала. Половин година карах така и накрая влезе в авариен режим. В началото беше като при тебе, после взе да придърпва и след това - авариен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ама не влиза в авариен режим.Нищо не светва,просто като натисна газта, все едно не и достига гориво в първия момент.

В сервизен режим влиза на по-късен етап.

При началните симптоми, потенциометъра "вижда", че ту подаваш, ту отнемаш газта и така колата предърпва, но си мисли, че всичко е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не предърпва.Върви гладко.Просто като превключвам скоростите и натисна газта за да ускоря има момент на здържане и после рязко ускорява

 

Изпратено от моят LG-H440n с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1:1, това е потенциометър/акселометър на педала на газта ;) Намира се под предното стъкло в дясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...