Jump to content
jikencio

Новата придобивка

Recommended Posts

Честито,колега!Със здраве да си я караш и много да те радва!Изглежда доста запазен екземпляр,наистина е трудно откриването на такива перли :punk: Трябва ти малко време и идеите за бъдещ проект ще улегнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,колега!Със здраве да си я караш  :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за хубавицата... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито :) Яко са намазали волана за по мазно въртене с една ръка :lol: И аз моя го мазах тия днис тия гъбките от кауфланд за табло много добре му се отразява ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М'чи тя като нова бре :) Да ти е честита и със здраве да си я караш!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега със здраве да ги караш и да ги размножаваш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега!Едно ме гложди мене :) от S2000 на D Turbo и сега D15B2

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от s2000 се бях отказал веднага. Д16 турбото го гледах и го харесах и докато си мислех дали да го купя в събота, един ме превари и го капарира. В последсвие реших, че дори и да излиза по-скъпо, по-добре човек да си я прави сам с мерак... Всичко да си пипне, както той иска :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавица.Честито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупих я новата придобивка, в началото бях отчаян, но сега се амбицирах да я направя на ново. Значи сложих и колекторче от д16з9, делко, пм6, играх си една седмица след работа, прекарах си кабелите и да не повярва човек запали :) Работеше и вървеше на много добре, даже над очакванията. Още в началото почна да пуши яко и се беше на чупене. Угасих я и после въртя на стартера, и стегна и се чу едно тропане. Предположения много, но докато се отвори не се знае какво е... Много хора ми бяха казвали, че като позасилиш малко д15 и като мотора не е първа младост си заминава и ето резултата :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо си объркал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не съм Митко. Просто явно и дойде времето. Поне сега се амбицирах да сложа всичко ново по нея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като отвориш ще разбереш :yes:

Успех с новото начинание! :plane:

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биела се оказа за сега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ти е момента да решаваш как и на къде да я играеш тая кола. Не са малко парите за ремонта, също и за друг двигател.Решавай докато не си дал пари за нея. Поне купето е читаво и може да си позволиш да зачака малко / месец- два... / .п.п. Ако трябва с нещо да съдействам свиркай.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече се прави мими ме... Принудих се да я почна... Глава от з6, нови сегменти, лагери - всичко се прави вече мераклийки... Само раздвижна ролка търся за сега. Ето го виновника, който постави началото на "проекта" :)

post-24904-0-52326000-1400780393_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от какво се е изкривила тази биела???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако знам. Човека дето я разглоби каза, че като съм слагал смуктеля явно гарнитурата е пропускала и на четвърти цилиндър е влизало вода. Аз я гледах и беше почти пергектна гарнитурата и я мяза с оня хубавия силикон виктор ренз. Незнам какво стана, но вървеше много за кола, кпято е само направена инжкция. После я изгасих и като тръгнах да паля каза едно "чак" и стегна, и не иска да превърти повече. Странно ми е и на мен но....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато ми беше избила гарнитурата на главата,на минимето,колата първоначално започна да вади пара през ауспуха.направо като локомотив и все едно работеше на 3 цилиндара.от там при лекара  и те така.вземи си метална гарнитура елринг.има ги в бг.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре бе хора, кое му е чудното? При изпаряване на кислорода се е получила детонация, вследствие на останалия водород. И то заради гарнитура от 10лв...Dufosvti, тука става на въпрос за всмукателната гарнитура

Редактирано от KRiS_KN
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крис, абе като ви казвам, че беше здрава гарнитурата на всмукателя ми вярвайте...От някъде друга е влязло вода - я от стария колектор, но новия беше перфектно легнал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох последните няколко мнения и ще вметна едно предположение.Ако си имал проблем с гарнитурата на главата, т.е. си имал пробив на вода към цилиндрите , след като загасиш мотора в цилиндъра се стича охладителна течност докато не изравни наляганията ( охладителната система ти работи на около 1 бар налягане и това кара охладителната система да се излива на загасен двигател в цилиндъра).После като врътнеш ключа и стартера завърти двигателя, се получава бутало тип бумеранг :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тва имам в предвид и аз,трябва да има хидравличен удар за да се изкриви биелата и Иво е прав в случая

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото си спомням от гарнитура на колектора може да ти направи проблем по скоро само на 1ви цилиндър.както и да е,понякога новозакупената гарнитура изглежда супер менте и е по добре да сложиш старата,но с блока никога стара гарнитура....блок за д15 се намира за по 40-50лв.не е фатално,ще покараш б18ката малко  :rolleyes:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Баш на 1ви цилиндър нема от де да засмуче вода :whistle: освен от някоя локва  .И на блока може с 2ра употреба метална ма не е много желателно.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвана та запали каруцата :) Сега я разработвам, но проблема е, че има някакво прекъсване при около 2000 2500 оборота, което се увеличава. Не съм и давал газ над 4000, но ми се струва, ч се оправя. Особено като е на ниски обороти и и дам газ до долу, тогава най-явно прекъсва. Едиственото, което подозирам е, че не съм запоявал никои кабели и съм ги навързал така, колкото да я пробвам, но едва ли е от това :( екуто дава грешка 10 IAT - intake air temperature sensor , така че може да не съм го нещо вързал. Според вас от това може ли да е или кажете ако имате други идеи.Мерси

post-24904-0-62557900-1401388363_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия инженктор правеше проблем. Вече пали и се разработва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разработих я почти - 600 км минах с новите лагери и сегменти. Екуто ми се оказа 88 година, което е от тези трудно чипващите.. Поиграх си днес като четох разни работи и монтирах един чип, който имах... Вече работи перфектно и след време ще си запиша чип за тази кола... Утре връзвам витека и да се надяваме, че всичко ще е ок... Ето как го навързах след два часа работа

post-24904-0-06630400-1402167697_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето какво се получи, но е още с оригиналната генерация... Гаснеше за бензин по време на клипа... Като сложа повече гориво, новизпускател и генерация и малко пипане на делкото, може би ще тръгне малко повече...http://youtu.be/QLQi8YRpjKQ

Редактирано от jikencio
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...