Jump to content
igniter

Некоректно отношение от страна на Globul

Recommended Posts

Имаше тема за некоректен застраховател тук, да допълня с мобилния оператор "Globul" (до колкото подобна организация може да бъде оператор).

 

Баща ми има малък частен бизнес и поради естеството на работа се налага да ползваме мобилни услуги в група.

До миналия месец бяхме клиенти на Globul. Решихме че условията повече не ни устройват и се върнахме обратно към Vivacom, където бяхме преди това.

Днес получаваме фактура от Globul на която са начислени 1200 лв като неустойки по договора!!!

Причината за това се оказва прехвърлянето на 6 сим карти 9 дни преди официалното изтичане на договора, за всеки сим по 200 лв неустойка за всяка.

Естествено консултантите на Vivacom не ме продупредиха за подобно нещо, а просто бързаха да заковат поредният договор.

Кажете ми как въобще може да съсществува такава клауза за такава сума в договор на мобилен оператор и това да е законно, представете си само пропуснатите ползи за тези 9 дни?
Да оставим на страна нещата като липсата на обхват на не много отдалечени места, така наречените "рекламни SMS-и" които се появяват при заключен телефон и неволно някой от групата може да си закупи ринг тон или пък апаратът да забие, лошото качество на мобилния интернет и честото и безпричинно спиране на и без друго неимоверно бавният им интернет за да изкочи страничка с големи бутони за покупка на допълнителен трафик на бърза скорост и нищожен малък линк "продължи на бавна скорост", отвратителния стационарен телефон, заплашителните SMS-и за подсещане за плащане на фактура и наглото отношение на операторите.

Това някакси го изтърпяхме, но 1200 лв неустойки за няколко дни, просто не е реално.

Смятам че бяхме изиграни ... и то бяхме изиграни от законно действащ мобилен оератор в България.

 

Внимавайте с Globul!

Внимавайте с другите оператори, четете текстовете с малък шрифт.

Ако сте на Globul, обмислете смяна на оператора.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята фирма е абонат на Глобул. В договора, с нормален шрифт е записано какви са неустойките и в кои случаи се дължат.

Според процедурата за преносимост, след като Донора ( в случая Глобул) получи заявката за пренос, няма право да контактува с клиента с цел да го откаже от действието. Задължение на приемащия Оператор ( в случая Виваком) да уведоми клиента за евентуално дължими неустойки към Донора, но това естествено не се прави за да не се откаже клиента от преноса и после всички в един глас обвиняват Опертора Донор.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилагам бланката от договора с Globul, който подписахме.

Да предположим че така би изглеждал нормален A4 лист, в червеното квадратче е текстът:

 

Долуподписаният, запознат съм, получих екземпляр и съм съгласен да спазвам Общите условия за взаимоотношения с потребителите на мобилни телефонни услуги на ОПЕРАТОРА. ОПЕРАТОРЪТ има право да променя месечния абонамент веднъж годишно, като го индексира с размера на обявения от Националния статистически институт (НСИ) средногодишен индекс на потребителските цени за предходната година (Средногодишният ИПЦ, предходната година = 100), в случай, че същият е равен или по-голям от 1%. Индексираният месечен абонамент е основа за извършване на индексация през следваща година. Информация за индексирания месечен абонамент се включва в първата месечна фактура на ПОТРЕБИТЕЛЯ след извършване на индексирането. ОПЕРАТОРЪТ не гарантира ползването на приложения за пренос на глас, видео и текстови съобщения през интернет среда между двама и/ или повече потребители. Посоченото може да бъде предмет на допълнително тарифиране. В случай на неспазване на срока на договора по т.5, в това число при прекратяване на договора от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ с едномесечно писмено предизвестие, физическите лица, с изключение на тези с карти за пренос на данни, дължат неустойка в размер на сумата от стандартните за съответната програма месечни абонаменти за всяка една СИМ карта/линия, дължими до края на срока. За юридически лица, еднолични търговци и други, както и за абонати на карти за пренос на данни, се прилага неустойка в размер на 200 (двеста) лв. за всяка една СИМ карта/линия. Предвиденият размер на неустойка по-горе не се отнася за случаите, в които ПОТРЕБИТЕЛЯТ е сключил договор за 24 месеца по програма GLOBUL Business Web&Talk, когато неустойката ще бъде в размер на 400 лв. за СИМ карта/номер. В допълнение във всички случаи, в които е предоставено устройство за ползване на услуги за срока на договора, ПОТРЕБИТЕЛЯТ дължи и разликата между стандартната цена на устройството и заплатената от него при предоставянето му от ОПЕРАТОРА. След изтичане на първоначалния срок по т. 5, настоящият

договор се превръща в безсрочен при стандартните ценови условия на избраната програма и може да бъде прекратен по всяко време от действието му с едномесечно писмено предизвестие. Потвърждавам верността на посочените по-горе данни. Запознат съм с доброволния характер и условията на предоставяне и обработка на личните данни. Съгласен съм с тези условия, вкл. давам съгласието си за разкриване на личните ми данни на трети лица с оглед предоставяне на електронните съобщителни услуги, вкл. и за целите на изготвяне на месечните сметки, извършване на кредитна оценка, събиране и прехвърляне на дължими суми. Уведомен съм за последиците в случай на отказ за предоставяне на личните ми данни на трети лица. Запознат съм и приемам условията на избраната за всяка СИМ карта/линия програма, публикувани на www.globul.bg и съдържащи се в информационната брошура, получена от мен като неразделна част от този договор и приложенията към него. В случай, че съм избрал допълнителната услуга "Глобул Гарант" декларирам съгласието си да се включа в посочената програма, предлагана по Групов застрахователен договор между "Кардиф - Животозастраховане - Клон България", "Кардиф - Общо Застраховане - Клон България" и . . .  и по-нататък не е стигнало мястото за още неща.

 

Когато става въпрос за: "ще ти вземем всичко ако еди какво си", мисля че е добре да бъде на видимо място.

Да се цитират закони и правила единствено може да служи за цел да се манипулира и обърка потребителят и да се вмени вина у него.

Не ми е приятно да бъда ограбван, дори и някой да има законово основание за това.

 

ps: професионалните термини, които ползвате и оневиняването на такива постъпки ме навеждат на мисълта, че по-скоро може да сте служител в някои от операторите.

post-3032-0-71103500-1394698778_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм служител на нито един оператор, но съм на твърдото мнение, че човек трябва да чете какво подписва. В случая не е цитиран никакъв закон за неустойката, а е написано черно на бяло. А и Виваком не са в правото да коментират неустойките на конкуренцията. Съгласен съм, че 1200лв не са малко пари и е неприятно да се платят, но Глубул, колкото и неприятно да звучи, са си в правото да искат неустойка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди имах стара карта на глобул и я махнах .. 1година неустойка - дължима сума 400лв :) вивател за момента са най-добре лично според мен :) ( сега съм на глобул- вързан за 2год заради телефон :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Globul е мръсна дума, казва един колега, не си и помислям за гръцка фирма, измамници големи!

 

Нямаме самосъзнание, иначе отдавна да сме спрели да говорим и да фалираме някой оператор!

Само прост народ като нашия се реди на опашка за сим карта срещу 200лв.

Прост народ, слаба държава.Затова е циганизацията на България!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и Аз го изядох преди година със смартфона на дъщеря ми и интернет услугите им.Удоволствието ми струваше 750 лв. и нищо не можех да направя,писах жалби,псувах,но накрая платих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ps: професионалните термини, които ползвате и оневиняването на такива постъпки ме навеждат на мисълта, че по-скоро може да сте служител в някои от операторите.

 

Не съм служител на никой от мобилните Оператори, просто по друга причина познавам Наредбите на КРС. Не съм пристрастен към никой Оператор и съм убеден, че ако ситуацията беше обратна, пак щеше да имате същия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, ... всички са за трепане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои - Ментел, Грабул и Свиваком ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Globul е мръсна дума, казва един колега, не си и помислям за гръцка фирма, измамници големи!

 

Нямаме самосъзнание, иначе отдавна да сме спрели да говорим и да фалираме някой оператор!

Само прост народ като нашия се реди на опашка за сим карта срещу 200лв.

Прост народ, слаба държава.Затова е циганизацията на България!

Само че не са вече Гръцки а Норвежки оператор. Операторите винаги вървят по ръба на закона, но все пак са в зеленото поле. Започна обаче натиск от агенций за защита на потребителите и започнаха леко по леко да вкарват правила, според кайто трябва ние като потребители да знаем всичко за което се подписваме. Това обаче ги задължава не да правят по големи полетата с дребния шрифт а напротив, тяхните служители трябва да уведомяват бъдещи и настоящи клиенти за това което се води клопка за клиента. В противен случай глобите към тях са изключително големи. Е, има го и другия момент а именно когато потърпефшите не си потърсят правата и оставят всичко безнаказано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах в една подобна тема вече.Всеки подписан от мен договор, документ или каквото се сетите минава първо през адвоката ми или този на фирмата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки договор, ако нещо не е ясно, трябва да бъда прегледан.

А всеки с малко юридическа култура трябва да чете какво подписва и да знае, че правата са по-малко от задълженията и няма договор, в който първа точка да се неустойки и често пъти кофти нещата се правят трудночетими и са последни точки в договора, те всъщност нарочно са там и си се ползват, не седят за красота.

Просто трябва да сме отговорни към себе си и другите, въпреки че са монополисти и ни се налагат, защото сме научени на четмо и писмо и тоя римски принцип "за незнанието и вината" си е валиден. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да кажа за депозита от една месечна такса за всяка сим карта, който се начислява при първата излязла фактура от всеки оператор.

При нормални обстоятелства при прекратяване на отношенията между страните депозита се връща обратно на клиента.

Още преди да се яви проблема с неустойките и преди въобще да стане прехвърлянето попитах кога точно ще ни бъде възстановен депозита и дали е възможно да се приспадне от последната фактура.

Никой от консултантите не успя да ми даде точен отговор, само успях да разбера че първо трябва да се плати последната фактура и после трябвало да има някакви приспадания и след това те решават кога, как и колко ще върнат от депозита.

Това също предполагам си е съвсем законно.

 

Вчера като ходих да взема входящият номер от жалбата станах свидетел на сценка:

- какъв е този интернет, който пише че съм ползвал? Спрете го не ми трябва аз ползвам само телефон!

- не може господине ... и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е бях към Ментел от както имам 18 год. възраст - 6 години стоях при тях бях доволен, доволен и накрая смениха системата и 1 година беше ужасно, то сметки, то телефони в чужбина съм "избирал", то не знам си кво - аз пускам жалба за 30 лева те ми връщат 50 лева, следващият месец вместо 30 лева сметка тя 40, па следващият нямаше и сметка... Не бях ощетен с пари - но просто това, че не знаят какво се случва със собствената им система ме накара да ги напусна - айде към Глобул (до ден днешен) ама този път реших и аз да съм модерен със смартфон и да си ползвам и-нет... ДА ама НЕ! Тези от Глобул не знаят какво е това 3G и те първа си го прокарват като система, има го само в големите градове, ако си оставя телефона на автоматичен режим 3G - GSM only, а познайте като мина табелка София дали мога и разговор да проведа? Е не мога, не веднъж спорих с оператори, управители и кой ли не - не та не бе, твърдят, че не е в тях проблема ... Да ама аз цялата държава гледам се оплаква от този техен "интернет" - максималната скорост е потресаващо бавно и т.н. - Октомври ми изтича договора и ме губят като "донор" - отивам на последните, които не съм пробвал виваком - при тях поне за интернета съм чул все добри отзиви - дано да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги съм бил на виваком имам и от тоя интернет за 2.50 на месец ей много е бърз.Изпробвано спокойно се играе wow,lol и други онлайн игри :lol:

Най-странното е че виваком имат доста по-добри планове с интернет от останалите оператори :o

Иначе ние с тях имахме доста голяма разправия.Местене на стационарен телефон от един адрес на друг е няма такова чудо :D И в крайна сметка се оказа,че това не е възможно и ни дадоха нов номер,който дори не използвахме.Писахме жалби върнаха кинтите и при промяна на договора нахендриха на майка ми интернет без тя да знае... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко при нас, е едно голямо МЕНТЕ!

По този повод, този виц:

Globul, пусна нов изгоден план са своите абонати - 3 безплатни минути, към 200 номера.....

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки договор, ако нещо не е ясно, трябва да бъда прегледан.

А всеки с малко юридическа култура трябва да чете какво подписва и да знае, че правата са по-малко от задълженията и няма договор, в който първа точка да се неустойки и често пъти кофти нещата се правят трудночетими и са последни точки в договора, те всъщност нарочно са там и си се ползват, не седят за красота.

Просто трябва да сме отговорни към себе си и другите, въпреки че са монополисти и ни се налагат, защото сме научени на четмо и писмо и тоя римски принцип "за незнанието и вината" си е валиден. 

Трябват си по-строги регулации за операторите от страна на държавата, която отсъства когато трябва и се намесва само когато трябва да ти вземе нещо.

Отсъствието именно на държавата е предпоставка за поява на такива явления, не говорим само за мобилните оператори, ЕРП-тата, банковият сектор и какво ли още не.

В рамките на един нормален човешки живот никой не е длъжен да придобива юридическа степен за да знае как да се пази не от измамници, а от лицензирани мобилни оператори.

При доказани порочни практики държавата трябва да вземе мерки!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Глобул сме скарани след като преди няколко години стана така, че нямах нито един познат, който е техен абонат и реших да прекратя отношения с тях.Изчаках да дойде точно деня за изтичане на договора.Бях подал молба един месец предварително и поисках от оператор код за спиране.Отидох на следващия ден и ми заявиха, че договора ми е бил подновен автоматично в 03:00 часа сутринта.Свързах се с оператор, който ми обясни, че съм закъснял и, че това, че съм подал молба и, че съм поискал код за спиране не значело, че искам договора ми да не се подновява.В крайна сметка ме одрусаха 106лв неустойка за да ми прекратят договора а аз се зарекох, че никога няма да им бъде клиент отново.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При автоматично подновяване не става ли безсрочен ? т.е. едномесечно предизвестие и айде. Може да е било друго преди години. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми, че е подновен за една година.След разговора ми с оператора спрях да получавам фактури, за да си плащам само месечната такса след като не говоря въобще.След няколко месеца ме потърсиха от някаква фирма, която се занимава с длъжниците и ми заявиха, че дължа пари.И с тях имаше разправии и в крайна сметка платих сто и шестте лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не искам да обидя никой, но трябва да сте луди, да им давате пари за нищо, дори да ви плашат. Те това и правят - плашат гаргите, пък който се хване.

Няма такова понятие "автоматично подновяване на договор". Има опити за налагане на такова, които, ако човек подходи намахано и както му викат - "с лопатата", завършват с извинение към него или поне без мъни фор нотинг.

 

Първите които опитаха да ме таковат, бяха Мобиком с мобифоните, ако въобще ги помните. Ядоха го, целия, напреки, въпреки събирачите на дългове, които между впрочем, се оказаха здравомислещи и сами си биха шута.

После и бившите вече БТК се пробваха, и те си хапнаха добре.

И Мтел опитаха, но и те дъвкаха и преглъщаха същото.

За Глобул вече казах - още го ядат, да им е сладко!

 

Номерът е да не се вързвате на заплахите и да отговорите подобаващо!

Редактирано от Драгойчо
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега AtsokOld - к'вото и да значи...

Много ми е интересно - какво точно не ти хареса от изказването на Драгойчо, че му заби това минусче.

Може би и други хора са любопитни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hunter -  защо се учудваш, светът е шарен, пък на някои хора може да им е малко  :ebanjeee: .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, човекът използва дадената му възможност, да оцени мнението ми, без да се обосновава. В края на краищата, не писах за да се хваля или заради "плюсовете" от колегите, а заради плюсовете за тях. Защото нямам грам претенция, че на измекярията трябва да се отговаря с измекярия, но при нас, в България, това често е единствения начин, да не се оставиш да те опъват като глупава, малолетна курва.

Жалкото е, че доста хора така са привикнали към секса с власт и "право" имащите, че приемат протестиращите едва ли не, за престъпници.

 

Мечтая за времето, когато правото ще е право по право, а не по интереси. И съдът ще е съд, а не сводник!

Е, реалността казва "Надали!", но човек е това, което са мечтите му!

 

П.П. Защо ли девизът на Хонда е "Силата на мечтите"?!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно казано Драгойчо - все повече почваш да ми харесваш... ;)  Много роби Emich, много роби...

 

Човек носи отговорност за себе си и се учи с времето кое адекватно служи на всеобхатните му нужди. Робите нямат енергията или мотивацията за това – те се допитват до разни авторитети как да живеят. Те приемат почти всичко на доверие, стига да идва от някакво изтъкнато име. Робите презират с отвращение тези, които следват собствения си разум, тези, които се бунтуват срещу шаблонното вървене с „общественото мнение“. Бунтът на личността е нещо омразно за конформистите, защото конформистите са част от естеството на системата и имат индивидуалност само в нейните граници. Когато нападаш системата, робите приемат тези нападки като към самите тях като „личности“.

Робската психика, колкото и понякога да е нелогична и невротична, все пак изисква известни основи, на които да се крепи. Такива основи например са законите в държавата. Тези закони могат да са в пълно противоречие с вродената съвест или морал, но тъй като робът вече не слуша вътрешния си разумен глас, противоречието не го притеснява особено.

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не ми стана ясно защо наредихте колегата без да сте разбрали неговата гледна точка. 4 мнения за един минус даже 5 с моето!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не го е "наредил" - просто всеки си е казал мнението открито, за разлика от колегата.

Лично за мен, неговата "гледна точка", ми се изясни в пост #19, където пак се е "изцвъкал"- но човека така ги разбира нещата, пък и не е длъжен да се обяснява на никой.

За това говоря: 

Трябват си по-строги регулации за операторите от страна на държавата, която отсъства когато трябва и се намесва само когато трябва да ти вземе нещо.

 

 

Отсъствието именно на държавата е предпоставка за поява на такива явления, не говорим само за мобилните оператори, ЕРП-тата, банковият сектор и какво ли още не.

В рамките на един нормален човешки живот никой не е длъжен да придобива юридическа степен за да знае как да се пази не от измамници, а от лицензирани мобилни оператори.

При доказани порочни практики държавата трябва да вземе мерки!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм съгласен, че в конкретния случай държавата е виновна. Има си го в договора черно на бяло, но е много по-лесно да се обвини някой друг. Много по-полезно е да се посъветват колегите да внимават под какво се подписват, ако нещо не разбират от текста или става дума за сериозна сума да се консултират с адвокат, а не да нареждаме мобилните оператори, държавата и т.н. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами хубаво, като не си съгласен - не си,  "изцвъкваш" се и готово, какъв е проблема?

 

Иначе, нещо от преди половин час, но с МЕНТЕЛ:

Плащам си преди малко интернета  и чак като се прибрах, се усетих ,че са ми взели по-голяма сума, а именно вместо 22,90лв. /колкото е по договор/,  платих - 24,79лв.?!?

Обадих се на оператор, а от там започнаха да ми мрънкат и накрая измислиха отговора който беше:

 

-"Ами тази разлика от 1,89лв./как пък я изчислиха/ е защото са рестартирали включването на интернета"???

Питам ги какво означава това, при положение ,че интернета не ми е спиран въобще:

-"Еми, фактурата ви излиза на 13-то число и имате 14 дневен гратисен период да я платите, преди да ви спре интернета".

Добре де, ама днес сме 25-ти, а не 28-ми - не е изтекъл този 14 дневен срок - пък си имам и интернет?!?

-"Еми, не може да Ви кажем защо така е отчела системата,и не можем да направим нищо".

 

Тук вече търпението ми се изчерпа и ги почнах.

Спомних си ,че през 2013г., два пъти забравях да го платя, и го изключваха, а след като го плащах, го пускаха без каквито и да допълнителни такси.

Пазя си бележките и поисках и те да проверят -  установиха същото в тяхната "система"!

Казах им, че в договора нямам и клауза за такава наказателна такса, при просрочване на плащането /14 дневния срок/.

Последва мълчание и пак "мрън,мрън".

В крайна сметка, чакам обратно обаждане от оператора, за решаване на проблема - ще видим какво ще измислят.

 

п.п. Продължавайте да ги защитавате, ама аз не обичам, да правят опити да ме  :ebanjeee: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в Офиса в който си платил и им вдигаш мега скандала ;) Винага така се оправят нещата.Доят пари както си искат тия мърши...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината, за толкова години Ментел само веднъж са ми обърквали сметката - беше нещо от рода на 10 лева. Беше в момент, в който преподписах договора си, което от своя страна съвпадна с момента, в който си сменяха системите, и някакви разговори със семейство и приятели ми ги бяха таксували. Не съм за тия 10 лева /нито ще забогатея с тях, нито ще обеднея без тях/, но държа всичко да е коректно и точно. Обадих им се и след 2-3 седмици ми върнаха парите. 

 

Не ги защитавам, защото всичките са 1 дол дренки. Идеята е, че наистина трябва да има някакъв контрол от държавата, защото иначе всеки се опитва да те изненадва отзад. В моят случай го отдавам на грешка в системата, но ако не бях прекарал 2-3 часа ровейки се в разпечатката с разговори, тия 10 лева щяха да си заминат. Но какво правим като има някакви абсурди като при колегата с интернета? Или пък всеки месец да си губя времето, за да си проверям фактурите и разговорите? Да не говорим, за някой по-обикновен човечец, който не знае как да реагира в ситуацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, те и тези както ги нарича колегата , kokodaf:

: 

 

 

 Свиваком

миналата година се опитаха да се оправдават със "системата" им и да ме изклатят с едни 400лв. ама не мина номера.

 

Имам 4 номера към тях и фактурата ми излиза на 8-мо число. На 9-то си я плащам , а на 10-то получавам СМС -"незабавно да платя сумата от 390лв.", защото съм минал лимита на единия номер , защото ще ми бъде спрян?!?

Обаждам се, а от там започват да ме убеждават, че съм ползвал голям обем интернет, GPS..... и т.н.,  за няколко часа и от там се е натрупала сметката.

Брех, ама аз нямам интернет на тези телефони / бях го спрял писмено преди 1г./ - ама те си знаят тяхното, имал съм интернет и не могат да направят нищо, трябва да плащам.

Е бяха нагли, докато бях любезен - накрая намериха заявлението ми и започнаха да се оправдават пак със "системата".

Както и да е, аз се оправих защото го имах черно на бяло, обаче 2-ма приятели си платиха като попове подобни суми, въпреки че не са ползвали интернет от телефоните си, обаче нямаха как да докажат.

Има и още нещо за тях:

договора ми е изтекъл преди повече от 5 години и не преставаха да ми се обаждат да го подновявам и да ми предлагат  "по-изгодни планове" , абе стигало се е до 10 обаждания на ден, сутрин от 8.00 като почнеха, та до 20.00ч. - егати тормоза.

Пика им беше лятото на 2012г. когато бях на почивка - абе на всички телефони звъняха през 15мин.! 

Заявявах им по телефона, да не ме притесняват - обещаваха и след малко друг наглец се обажда-отврат.

След почивката, директно в първия им офис - писмено заявление и настана спокойствие, няма обаждания, няма предложения, няма досаждане.

Така че го имайте и това на предвид- дано е полезно на някой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам и на мен скоро ми звъняха...Номера е че ние с баща ми сме на симпатия,която вече я няма,но те продължават да ни карат да си сменяме договора ;) Явно за тях тоя план не е изгоден и за това и го махнаха :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз не съм съгласен, че в конкретния случай държавата е виновна. Има си го в договора черно на бяло, но е много по-лесно да се обвини някой друг. Много по-полезно е да се посъветват колегите да внимават под какво се подписват, ако нещо не разбират от текста или става дума за сериозна сума да се консултират с адвокат, а не да нареждаме мобилните оператори, държавата и т.н. 

Нещо не ти разбирам логиката.

Договорът е изтекъл, всичко е платено до последната фактура и стотинка. От страна на Globul висят таксите по депозита за всеки сим, внесен още с първата такса.

За какви неустойки и за какви пропуснати ползи става въпрос???

До колкото разбирам това е начина им да наказват осмелилите се да се откажат. Ако нещата бяха в срок тогава влиза друга клауза след като изтече срочния договор автоматично ставал безсрочен и така пак те са в позиция. Опитите за едномесечно предизвестие също трудно се увенчавали с успех. Успелите да се откачат също биват закърпвани с някакви суми за довиждане.

До колкото си спомням при прехвърлянето на номерата от Vivacom към Globul нямаше такива 'затруднения'.

Изглежда че Globul се стреми да набляга върху scam-а вместо в посока подобряване на качеството на услугите си (които са плачевни както съм описал).

Операторите си пазаруват закони и решават кое черно и бяло.

Няма как нещо такова се случи по белите страни, но тук ние така сме си го свикнали и така си го приемаме за нещо нормално.

 

пп: искам да подчертая че тук става въпрос за Мобилен Оператор - доставчик на обществени услуги, лицензиран от държавата!

Редактирано от igniter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега идеята ми е че въобще не е трябвало да подписвате с Глобул, а това че качествто на услугите са под всякакво качество съм напълно съгласен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление ще плащате за тези 9 дни ! Като не внимавате така става. Щом сте се вързали на зарибявката на Виваком тва е положението. Не е виновен в случая оператора !За съжаление всичките ни оператори в БГ са много зле и всички са мошенници без изключение.Ползвам услугите и на трите оператора - трагедията е пълна. Виваком твърдо няма по добро покритие в БГ. Общо взето Мтел и глобул имат по добро покритие на страната ,като имаш на предвид че едните имат обхват по главните пътища ,а другите нямат. Виваком крадат много нахъсано клиенти от другите 2 оператора , но щом има риби да им се хващат на въдицата проблема си е техен.Ползвам и трите оператора постоянно точно защото всеки си има не пълно покритие в БГ - то и технологично няма начин на 100% да се покрие ТЕРИТОТИЯТА на БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление ще плащате за тези 9 дни ! Като не внимавате така става. Щом сте се вързали на зарибявката на Виваком тва е положението. Не е виновен в случая оператора !За съжаление всичките ни оператори в БГ са много зле и всички са мошенници без изключение.Ползвам услугите и на трите оператора - трагедията е пълна. Виваком твърдо няма по добро покритие в БГ. Общо взето Мтел и глобул имат по добро покритие на страната ,като имаш на предвид че едните имат обхват по главните пътища ,а другите нямат.Виваком крадат много нахъсано клиенти от другите 2 оператора , но щом има риби да им се хващат на въдицата проблема си е техен.Ползвам и трите оператора постоянно точно защото всеки си има не пълно покритие в БГ - то и технологично няма начин на 100% да се покрие ТЕРИТОТИЯТА на БГ.

Ще изчакаме решението на съда за всеки случай, ако всеки така лесно плаща това ще стане обичайна практика (съдейки по рутината май вече е станало).

 

Когато се прехвърлихме на Globul имаше слух че премахвали клетки неясно с каква цел.

Истината е че където и да съм ходил винаги е имало покритие с други оператори. Конкретен случай миналото лято в магазин Мастерхаус до Приморско, има обхват само в началото на магазина!!!

Не говорим за отдалечено крайгранично населено място, а за курортно градче който се пука по шевовете през лятото.

 

В приземни помещения има някакъв обхват, но на практика понякога е трудно да се проведе нормален разговор.

Това са неща, които не са се случвали при други оператори.

 

3G мрежата на Globul работи предимно в големите градове, а понякога като съм се опитвал да проверя мейл с пощенски клиент (не web mail) в центъра на града ... само нерви да имаш.

При излизане извън градовете мрежата преминава в 2G и след това в режим търсене на мрежа. Да не говорим за безпричинното спиране на интернет с приканване да се закупи още трафик на бърза скорост. На практика мобилният им интернет е неизползваем, някакви (макар и не много) пари хвърлени на вятъра.

 

Компанията явно е съсредоточила усилия в генериране на приходи по други начини и щом законовият климат го позлволява в България и по тези :)

Бих казал че е разумно да се стои на страна от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...