Jump to content
kereza

Honda Accord 2000, загрява

Recommended Posts

Здравейте,

 

Последно време, като си карам колата из града малко повече време и стрелката за градусите стига почти до горе. 

 

Ако я карам на дълъг път (на магистрала и т.н.) няма такъв проблем. Поддържа си едни градуси.

 

Преди ми казаха да гледам вентилаторите които са отпред, точно зад радиатора. Преди около 3 месеца ги гледах (тогава нямах проблем със загряване) и си работеха. Сега като почна този проблем, отварям капака и гледам не се въртят тези вентилатори, а пък стрелката за градусите е малко под max-а. 

 

Някои с повече опит дали е имал подобен проблем? Дали е само някоя жица да се е прекъснала и затова да не включват тези вентилатори? 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало виж за изгорял предпазител!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на перката е най отпред на двигателя, на дебелия маркуч които влиза в радиатора (около 30см.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери термостата колега! При тази ситуация най-вероятно е блокирал в почти затворено положение. Имал съм проблем със същите симптоми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай си накъсо буксата, виж дали ще завърти - другия ти е за климатика.

Опипай питата, виж дали цялата е топла.

И не карай колата, че ще стане беля - ще я прегрееш просто... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако цялата пита на радиатора е топла, значи термостата работи (или поне е отворен) Ако половината радиатор е студен (долната половина) значи термостата е заседнал затворен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега докьде я докара с хондата? Сещам се за друго решение което го имаше при мен. Моята беше издухала гарнитурата на главата и изхвьрляше водата в казанчето. От това което пишеш при теб маи не е.... но все пак е опция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери си нивото на охлаждащата течност в радиатора. Както каза и колегата Ste възможно е да имаш проблем с гарнитурата на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще отваряш капачката на радиатора, трябва да е на студен мотор. Системата е под налягане 1.1 до 1.4 бара (атмосфери) пише го на капачката на радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...