Jump to content
МОШ

D15B2+>B16A1+>B18Т

Recommended Posts

Ей...,как отива на леките джанти:-)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко % проникване сложи?Гледам че си майсторче,ще сложиш и на мен ама 80% проникнала светлина ;-)

Редактирано от bigmo6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5% видимост :D и никога повече няма да се хвана на този Уй :lol:  :lol:  :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.7 тя ще е много нервна бе , мойта е по зле от сток даже разредена с турбо бутала 14 секундна :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това очаквам :D

Браво,ако щеш вярвай,радвам се на такива хора и коли!!!! :punk:  :punk:  :punk:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих изолация на интейка и го облепих с алуминиево тиксо,па е нещо! :D

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от МОШ
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,смятам че е по-добре да изолираш самия филтър,вместо интейка.По-важно е самия филтър да смуче,колкото се може по студен въздух.Самата тръба дори и да е нагорещена,въздуха,който минава през нея едва ли има време да се затопли.Все пак ти си знаеш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е,ще го изолирам,но интейка доста се нагрява и няма как да не затопля въздуха! ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тая работа вдигат капаците от задната страна :P

 

 

аз мисля, че дългия интейк е по добър за целта от колкото разни прегради :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От часовете по физика знам ,че алуминият отдава толена в пъти повече от гумата камо ли от микропорестата гума с която си изолирал алуминиевият интейк,гледам на коли от 10000 лв нагоре и тях ги правят така,сигорно няма никакъв ефект :punch:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позабавлявахме се с генерация до средата  :D  :lol:  :D

Редактирано от МОШ
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега слагай грънците, че ще почнат да те бъркат с опелите хаха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха,чакам да ми изработят крайното гърне ;)Вчера една жена като ме чу и скочи на оргада до нея :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ускорение,преди смяната на съединителя и маховика........

Ще има и след.......... :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво прайш ти бе, в Русе те чувам чак :D 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой се опитва да вдига шум май....Ела да ти покажа как се прави ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре бее - почнаха да припадат тия Б-серии а..  тоо блок 1.5 много луд..  :) Аз кат ви казвам, че едновалката е истината в клас до 1.6.. ;)

Редактирано от Street-warrioR
  • Нагоре 5
  • Надолу 7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръгна сериозно колата,но след лекия маховик след 150-160 няма да е харесваш...умира.вчера говорих с голям маниак и фен на бмв.стоковия му маховик е 14кг.,сменил го е с 7 килограмов.тръгна много добре ма след 170 почвала да тъпче.разправя,че умирала.

мен лично ми харесва да изпреварвам чипосана 530 след180км,а и карам доста на дълго.иначе за стартове на късия булгар е добре

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е целта,повече от 150-160км/ч не ми тре,аз харесвам драг,а на дълго не вдигам повече от 110-130км/ч ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

G-tec кво показва ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е мeрена с G-tec,Кондю ще каже :D

Редактирано от МОШ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръгна сериозно колата,но след лекия маховик след 150-160 няма да е харесваш...умира.вчера говорих с голям маниак и фен на бмв.стоковия му маховик е 14кг.,сменил го е с 7 килограмов.тръгна много добре ма след 170 почвала да тъпче.разправя,че умирала.

мен лично ми харесва да изпреварвам чипосана 530 след180км,а и карам доста на дълго.иначе за стартове на късия булгар е добре

Аз съм с лек маховик на Н22-то и до 230км/ч не усещам разлика. Повече не съм вдигал за сега.

  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре бее - почнаха да припадат тия Б-серии а..  тоо блок 1.5 много луд..  :) Аз кат ви казвам, че едновалката е истината в клас до 1.6.. ;)

Заслужи си минусите,даже са ти малко  :lol:  :lol:  :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боли ме ....  :tooth:  Чакай сега като унищожиш 2/3 от Б16ките ще почнат да ти цъкат на клиповете минуси, щото е странно некак си.. няма преживяване :D

 

А аз иначе тва го написах за еaбвка да видя реакциите :D :D 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХАХАХАХАХА,чакам гиииии  :D  :D  :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нищо странно,а и трудно ще “унищожи“всички б 16ки.закво да му цъкат минуси,след като хвърли 2 бона да му тръгне колата.ако имате път към пловдив,ще ви уредя с 2 б 16ки сток.моята и на макси-пълни стоковици.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имам път на там ще се обадя,да се позабавляваме....... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ми триете постовете,моля за обяснение,не разбирам!?!

 

пп.Може и на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ограничете малко чата!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам това да е причината,защото сте изтрили само един пост,може би съм засегнал кякой ....... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ли сега да си се обясняваме.....:) не ви познавам колега,съответно не сте ме засегнали,съответно нищо лично от моя страна към вас!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прихванаха ме лудите и повдигнах капака и надупчих задната броня и много ми хареса как станааа  :D  :D  :D

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Моля спестете излишните коментари ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммм не не, мошев не ми харесва.... НаЧии тая жаба.. не не...  махни я че тежи... ии тия дупки от зад.. пак не са добре от лявата страна средната ми седи с 4-5 десети по нагоре... как можеш да я караш изобщо тая кола с такива забележки.... :X

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol:  :lol:  :lol:  Малиииии нема да го преживея ТУЙ с дупката,а тая жаба,ще покаже на тия Ора как са мЪрдАААА..... :plane:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре. Все повече заприличва на моята.  :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...