Jump to content
МОШ

D15B2+>B16A1+>B18Т

Recommended Posts

Супер са

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който иска да вярва,който не Ще,ако Ще :tooth:

С 10л. бензин минах 200кл. със средна скорост 110км. :D

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Среден разход 5 на 100? Аз лично не се съмнявам и съм склонен да вярвам. Всъщност вярвам, че нашите ДВГ (в тези години на производство) могат още много по-нисък разход и не за сметка на мощността, нито на вредните емисии. Само, че никой просто няма дори и да го помисли за възможно.

Харесвам проекта ти, вложил си старание. Успех за напред!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 5 на 100! 

С 14-ки джанти,отпред 185/60 и отзад 165/65

Преди с 16-ки 205/45 едва ли щеше да е такъв разхода!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

напълно възможно е.с д15ката ми преди 4 години съм я тествал от плд.до пазарджик с 14ки с пълен резервоар-97 км ли минах ,нещо такова и пак допълних-4.8 ми даде по спомен.обаче съм карал 70-90.колкото е по згъстена,толкова по малко гори.5 разход не е мит,но за някой хора е мн.трудно достижим

Редактирано от dufosvti2
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и да, джантите и гумите играят голяма роля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

общата обиколка на джанта с гума е от голямо значение както казва колегата , но с много ниски гуми (демек по малка обиколка) примерно 195/45/14 колата ще гори по малко в нормално каране до 80-90 , но на дълго след 100-120 ще дава по голям разход :)толкова гори извън града наистина и мойта така гори :) Хубавото при хонда е, че и б18 извън града пак гори горе долу толкова, с 1л. най много да качи разхода над д15 :) 

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам още да се хваля :tooth:  :tooth:  :tooth:

Вдигам 200 без ниКви грижи,ама ме е шубе да снимам!!!:lol:  :lol:  :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ти завиждам с тая обикновена газова какъв разход ти дава. Аз от няколко дена си играя с моята (инжекция) и барам смесите докато ги докарам. Иде има няма средно 8 на 100 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не си разбрал бате,това е на бензин,сега ще слагам ГИ!!!

А това твоето средно 8 си е екстра :thumbs1:

Редактирано от МОШ
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко Ъп със стрът бар,бетон  :D

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробва ли по завоите със 1 пръчка по добре ли е или не се усеща ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако познаваш колата си няма как да не усетиш,разликата е малка,но има,и то към положително!

Редактирано от МОШ
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази горната е по скоро за да не се усуква коша,долните 2 разпънки са за устой4ивост по завоите

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно  :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка. и на двамата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо бре Фен :D уточни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фен,тея полвинчати отговори,изобщо не са отговори,може би има кво да допълниш към грешката.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен на работа съм и пиша от телефона довечера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Къде си Фенаааааа,много ми е любопитно какво ще споделиш!

Редактирано от МОШ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви кажа какво усетих след слагането му,1-во волана е по-стегнат и 2-ро по-малко наклоняване на колата в завоите,тЕ това усещам! :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смятай, като му сложиш 4-5 пръчки и задна щанга как ще стои..... те хондите по начало са си по стабилни коли от много други, пък с окачване, пръчки и щанги сигурно става най завиващата кола на предно  :hondarulez:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано  :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Търся някой колега със Д15-мини-ме или сток D16Z6 или нещо от сорта,а също така и D15 пълна игла,за замерване!  :D

В неделя ще съм на Булгарплод!

Редактирано от МОШ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих по-голям филтър "K&N" да диша по-лесно :D

Публикувано изображение

А утре пристигат "новите" седла от Type R неааам търпение да и ги тУра :tooth:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другия път ако не съм я разчастил ще мернем с моя сивик,черната 4-ка де беше на булгара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,видях те,обади се другия път :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е добре!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещо да вмъкна за седалките!

Преднишните седалки от Прелюд 3-та ген. тежат-15.600кг. тези от тайп Р 7-ма ген. тежат 16.100кг. а са почти два пъти по-големи!!! Което ме радва! :D

 

пп:Едната седалка!

Редактирано от МОШ
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалките са страшни,и аз ще си взема една:-)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпче,минавам на 262мм. :D

Публикувано изображение

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста запазени изглеждат. Като ги сложиш кажи дали спрямо 242 с които си ся  усещаш някаква осезаема разлика при спиране на колкото километра ти си решиш да ги проваш преди и след това. За да е по-обективно.Аз лично след като минах на 260  от 240 ми се струва супер малка разликата, даже може и да си внушавам :D . Но правих си доста експерименти и установих, че пак съм спирал  еднакво добре и със по-малките, но и това при мен е индивидуално, защото старите ми 240 бяха още нови не повече от 20 000 и много запазени без ръб и със японски накладки. но ги продадох така или инъче и ся съм хем ++ още малко по-тежък хем същата работа :yes:Може би 280 ще е друга бира вече :DНо има и друга особеност 1освен дискове и апарати  трябва да се смени и сервото  15/16  за да има макс  ефект от цялата работа! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата е малка без по голямата помпа,верно е.аз също усетих много малка разлика спрямо 242мм.,но всепак разлика има.не съм си взел по-голямата помпа,няма и да го направя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш познати на някой пунк за ГТП можеш да провериш разликата с точност. Ако не като имаш път към Русе ще го проверим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видим,ще пробваме....... помпа няма да сменям защото отзад ще си остане с БараБаните,засега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти станат много силни задните спирачки и трябва да внимаваш по завоите. Смени разпределителя на спирачно усилие с 35/40

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпчииии :tooth:

Дросел от б16 на 60......

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малииии,още 0,5 сек. по-бърз :punk:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...