Jump to content
policeman

Джанти 17",18" и размер гуми

Recommended Posts

Тъй като сега имам дерт и се чудя на какъв цолаж да кача ЦРВ-то, съответно размера на гумите,питам и тук.Ако някой е на такъв размер и желае, може да сподели в темата .

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоково окачване на 17" с гуми 235/45/17

Публикувано изображение

 

Седи добре, но е голяма "скокла" :)  За 18" може да видиш GeFi ако има снимка на неговото преди да го разколачи. Той кара на 18"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18-ски с 225/40 е кофти , верно няма такава стойка , но почти всяка седмица изправях по 2 броя - като казвам че сигурно няма човек в форума който да си пази колата повече от мен и не карам като луд :) Идните седмици пак го пускам в движение и съм приготвил 235/40 да видим как ще са. Пепи ако питаш дали 17 или 18 , то тогава бих казал поне 19 та даже 20-ска да може да се напълнят хубаво калниците без да се губи клиренса . Относно това че става скокла - по-скоро смея да твърдя че става голяма тухла и не мърда от пътя , та даже на моменти се усещах че влизам прекалено бързо в завойте - нормалното патешко люлеене изчезна тотално ;) Ето няколко снимки просто да се види как стоят 225/40/18 с сток окачване. Ако изчакаш седмица 2 мога да ти го постна и целия черен с 235/40/18 :)П.С Поклон пред функцията за директно качване на снимките - спестява доста време , както и доста други функции 

post-4553-0-44373400-1392227981_thumb.jpg

post-4553-0-45221400-1392227995_thumb.jpg

post-4553-0-07227500-1392228038_thumb.jpg

Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата остане така висока  няма да усетиш визуалната разлика с 235/40

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СПОРЕД мен всичко над 17 вреди ;). ТОест макс 17-ка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то хубаво 19-ки,20-ки,ама цифрите там са големи :pirate: .Инак добре изглежда с по-големи капли. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маниаци...има снимки из нета на 22 цола.Няма нищо по-добро от 15 цоловата гума за мен от към возия.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да извинява колегата, но с тези 18-ки ми стои като рахитичен Кайен или Q7 Някак си Хонда правят колите си със специфичен дизайн, на който не му утиват много, много "тунинг" преправяния. Има в ЦРВ някакъв финес, който намеква за многофункционалност, а с тези джанти се опитваме да вдъхнем внушение за сила и мощ (не че я няма), но някак си.......Това разбира се е лично мое мнение и не ангажирам никого с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата остане така висока  няма да усетиш визуалната разлика с 235/40

Не търся визуална разлика - нея ще я докарам от окачване и редица други :) Цаката е да спра да ги кривя като замаяни и всъщото време да не са прекалено големи гумите. За това ще качвам по 1 размер на горе докато не спрат да се кривят ;)

 

СПОРЕД мен всичко над 17 вреди ;). ТОест макс 17-ка.

Вреди на кое ?

 

Да извинява колегата, но с тези 18-ки ми стои като рахитичен Кайен или Q7 Някак си Хонда правят колите си със специфичен дизайн, на който не му утиват много, много "тунинг" преправяния. Има в ЦРВ някакъв финес, който намеква за многофункционалност, а с тези джанти се опитваме да вдъхнем внушение за сила и мощ (не че я няма), но някак си.......Това разбира се е лично мое мнение и не ангажирам никого с него.

Така ти изглежда заради окачването ... къде видя много тунинг ? Ако една 18-ска е много тунинг , то тогава като приключа с него ще се изплашиш :D :D :D Внушението за сила е там с цел (devil) .Стига за моята кола , показах я с единствената цел , да се види и да може Пепи да прецени какво да прави :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако колата остане така висока  няма да усетиш визуалната разлика с 235/40

Не търся визуална разлика - нея ще я докарам от окачване и редица други :) Цаката е да спра да ги кривя като замаяни и всъщото време да не са прекалено големи гумите. За това ще качвам по 1 размер на горе докато не спрат да се кривят ;)

 

СПОРЕД мен всичко над 17 вреди ;). ТОест макс 17-ка.

Вреди на кое ?

 

Да извинява колегата, но с тези 18-ки ми стои като рахитичен Кайен или Q7 Някак си Хонда правят колите си със специфичен дизайн, на който не му утиват много, много "тунинг" преправяния. Има в ЦРВ някакъв финес, който намеква за многофункционалност, а с тези джанти се опитваме да вдъхнем внушение за сила и мощ (не че я няма), но някак си.......Това разбира се е лично мое мнение и не ангажирам никого с него.

Така ти изглежда заради окачването ... къде видя много тунинг ? Ако една 18-ска е много тунинг , то тогава като приключа с него ще се изплашиш :D :D :D Внушението за сила е там с цел (devil) .Стига за моята кола , показах я с единствената цел , да се види и да може Пепи да прецени какво да прави :)Просто ,  казах какво внушение предизвикват в мен тези джанти...нищо лично и извинявай.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дифа се натоварва доста повече ,главините. Следователно по катък живот. 18-9 са прекалено тежки .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какво целиш,аз също съм се замислял за моето да го кача на 17 щото ми изпаднаха едни от type R ,ма не знам какво ще спечеля освен големи разходи за гуми щото добри 17ки са си цифра нови :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Policeman , в момента какъв е размера на джантите ти- 15 или 16 цола?

И второ, какво точно искаш да постигнеш с преминаването на по-голям цолаж, защото това е важно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дифа се натоварва доста повече ,главините. Следователно по катък живот. 18-9 са прекалено тежки .

За главините мога да се съглася - с някакви резерви , но да кажем че има идея по-голямо натоварване. Но за дифа .... що за глупост ? Отделно искам да подчертая че едната ми 18-ска с 225/40 тежи , около ако ли не и точно колкото 2 от оригиналние 15-ски с 205/70 , айде идея по малко но ми хвана мисълта :) Като цяло ако 18-ската с гума отговаря по размер на 15-ската с стандартния размер , единственото натоварване би било въху главините , полуоски и т.н всичко си остава в една равнина и няма да има допълнителен товар върху тяхP.S Все едно да натоварим 5 човека вътре и да закачим едно ремарке да дърпаме .... вярно натоварването върху голяма част от колата се променя , но все пак тя е предвидена за това ;)

Редактирано от GeFi's Garage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 5 човека не ги мъкнеш ;) 24 часа на ден. :) и Друго има 18-ката с тая гума искам да видия как тежи 17.5 кг :). (колкото сток 15-ката с гума Теглил съм я).

ЗАдните полуоски са кашкавалени както и каретата ;) .  Пак стигаме до извода че 18-ката за красота е супер и за готин Асвалт които го няма никъде в Бг.

НО за всеки ден високите гуми с с малко по малки Джанти са по добрия Избор.

ИЗвод 2 за визия по големите джанти с по ниски Гуми СА ПО Добрия избор. ;)

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Policeman , в момента какъв е размера на джантите ти- 15 или 16 цола?

И второ, какво точно искаш да постигнеш с преминаването на по-голям цолаж, защото това е важно.

Сега съм сток с 15" 205/70 гуми.Целя визия защото така ми грознее :) Виж на Гефи изглежда супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се държи толкова много на по-голяма джанта аз бих заложил за 17 с гуми 205/215 на 45/50.Моя type R за предни имаше на 40 височина и едвам карах из шумен,макар пътищата да са на ниво вече.Имах случка с тези гумените бабунки дето ги слагат за изкуствени неравности... минах през такива и гумата изпусна,явно е била мека и се е отлепила.1-2 км карах докато усетя ,че нещо не е в час  :whistle:  Не забравяйте ,че това все пак е кола 4х4 ,аз моята е лашкам и по язовирите и там е добре да имаш по-височки гуми :)

Относно задния диф и полуоските - всичко е наистина хилаво направено,но .... задните колела се включват само на моменти и тогава полуоските и дифа виждат зор(при свободен ход главините отнасят боя).При полужение ,че ще кара с 17ки лятото мисля ,че няма да има проблеми относно това(а за зимата какъв ще е цолажа ?)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата с 15-ки то е ясно.Тогава търсим функционалност :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Policeman , в момента какъв е размера на джантите ти- 15 или 16 цола?

И второ, какво точно искаш да постигнеш с преминаването на по-голям цолаж, защото това е важно.

Сега съм сток с 15" 205/70 гуми.Целя визия защото така ми грознее :) Виж на Гефи изглежда супер.

 

Да изглежда добре, най-вече заради цвета на колата и цвета и модела на самите джанти.

Съобрази ги тези неща и виж какви джанти ще си отиват при теб /нали си 2-ра генерация/.

Иначе може да постигнеш и визия и функционалност /цени гуми-качество возия/ с малко по-широки 16-ки до 235, или в краен случай 17-ки / нагоре стават доста по-скъпи, но това си е твой проблем/.

Мисля ,че освен за визията ,трябва да се съобразиш и с реалните пътища, по които караме в момента,  затова височина 40, ми се вижда доста малка. Оставям твърдата возия на страна, но прекалено малкия балон,е по-податлив на прецакване от внезапни дупки, а и не предпазва добре джантата и окачването, дори при нормална скорост.

Тези неща вероятно ги знаеш, но пак ги премисли, а и да качиш някоя и друга снимка, като го направиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 5 човека не ги мъкнеш ;) 24 часа на ден. :) и Друго има 18-ката с тая гума искам да видия как тежи 17.5 кг :). (колкото сток 15-ката с гума Теглил съм я).

ЗАдните полуоски са кашкавалени както и каретата ;) .  Пак стигаме до извода че 18-ката за красота е супер и за готин Асвалт които го няма никъде в Бг.

НО за всеки ден високите гуми с с малко по малки Джанти са по добрия Избор.

ИЗвод 2 за визия по големите джанти с по ниски Гуми СА ПО Добрия избор. ;)

Да де ама и колата не я караш 24/7 нали ? ;) А относно килограмите - следващия път като си на гости , напомни да ти смакна резервната и да ти я изтегля(тома неверни) , та даже и едни 18 10.5дж мога ти изтегля с гумата че и те са по-леки ;) Задните полуоски и карета кво ги бърка че са на 18-ска  14-ска или 15-ска , не мога да разбера - повтарям се , единственото с което мога да се съглася че се товари повече е част от окачването(визирам повечето гумени тампони) и главините - до там .Дори и прасето отзад да беше постоянно зацепено , пак нямаше да има никаква разлика! Аз знам защо го казвам всичкото това(мога да си обясня следствията и процесите който се случват с промяната на споменатите неща) , интересно ми е ти защо така си мислиш ? И до тук спирам , няма да спорим - знаеш не обичам ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахме се;))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех едни джантета :punk: 18"

Публикувано изображение

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтираш им гуми, качваш ги на колата, снимаш, качваш снимките - и гледай какво става  :tease: / Журито чака/  :lol: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога да използвам темата да попитам: моето црв е с 16 -ки джанти а резервната джанта ми е 15-ка. Мога ли спокойно да я ползвам като резервна или непременно трябва да я смена с 16-ка. Дали за краткото време за което ще я ползвам няма да повреди нещо по диференциала?Имам ихонда хрв пак 4х4 там пък резервната гума е малка бандажна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая не е важен цолажа на джантата, а общия диаметър на джантата с гумата, т.е. ако са съпоставими като размер гумите няма значение размера на джантите. А и резервната гума е предвидена единствено да отидеш до най-близкия вулканизатор, така че не виждам проблем. Използвай калкулатор за гуми за да разбереш дали размерите са в допустимите норми. Аз карам с джанти 16-ки - 215/65/16 гуми, а резервната ми е 15-ка с гума 205/70/15, които като диаметри са в допустимите граници.

 

Колега Policeman, чакаме снимки да видим как ще изглежда джипарата :thumbs1:

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще има снимки.Малко ги поосвежих и трябва да взема гуми за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че се получиха нещата :yes:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда! Какъв е размера на гумите? Струва ми се, че има място за по-високи гуми, при което ще изглежда още по-добре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, на колата изглеждат доста добре, защото като ги видях само голи , нещо не ме грабнаха много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

И аз съм на вълна гуми различни от стоковите, за црв първа генерация.

Иска ми се, обаче да сложа максимално широки 16ки. В темата не видях нищо по-широко от 235... но и никой не споменава офсета или ЕТ на джантите. Моля ако някой има опит по моя въпрос да го сподели, тъй като доста си блъсках главата преди време с едни 18ки на прелюда ми и знам, че тези японци почти не позволяват да се излиза извън стандартното :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Policeman, заради тези джанти съм навит на бартер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Policeman, заради тези джанти съм навит на бартер :)

Винаги можеш да скочиш на подобни ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

втора година карам с 17' джанти ЕТ 35 мисля са. Гумите са ми 235/55 -17'' . По широки ще опират при навиване на волана си мисля, а и ще натежи на волана, и тези се усещат по-тежички при маневриране. Тази широчина излизат от калниците и понеже са ми високи ми опираха на моменти горе в калниците при преминаване на бабуни примерно. Затова се наложи да повдигна малко задницата с подложни тампони на пружините, изрязах си ги от 35мм транспортна лента. На пътя стои много по стабилно, лятото карам по бързичко и е по устоичива от преди и в завои и при разминаване с камиони. Като вляза в локва обаче с малко по висока скорост лесно поднася отделно блъска водата напред и на моменти се случва да загубя видимост залива се цялото предно стъкло.

 

Зимните гуми са ми 195/80 - 15'', които като височина ми идват колкото летните. Предпочитам по - високи гуми защото возията е хубава, а и по нашите хубави улици са по - малко проблемите с кривене на джанти, всъщност не съм имал такива проблеми. Другото, което забелязах е, че километража ми показва абсолютно точно скоростта, сравнявам с GPS-а.

Снимки как изглежда:

Редактирано от ijp_cor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...