Jump to content
k0c3

Скъсан ангренажен ремък 13000км след смяна

Recommended Posts

Ангренажа е сменян :shock: ,и сега чуденката е защо е е получил тоя гаф с нацепването и скъсването му?Майсторчето хвърли едно око на цилиндрите и каза,че основната причина за големия разход на маслото са буталата.По негови думи блока е в отлично състояние,но износените бутала са главния виновник за разхода на масло.

Вероятните причини за ремъка са 2, или е отлежавал  7-8 г. по рафтовете преди да ти го продадат, или ролката ти е била  допълнително натягана с щанга ..

Поздравления за новото "майсторче", :D  око рентген има тоз човек, щом само с един поглед е определил, че блока е в отлично състояние ..

 Ако предишния майстор ти е сложил наистина нови сегменти, кажи на сегашния да вкара индикаторния часовник в цилиндрите и ще се изненада от диагнозата си, че разхода идва от буталата ..

От буталата разход може да има само ако са спукани, или чупени между сегментите .. ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

макар и не на Хондата, а на Субаруто, при мен за малко да се получи същото.............. просто протече водната помпа, щото моя "майстор" ми спестил смяната при обслужването и като отворихме, ремъка  вместо  като нов на 12 хил.км. изглеждаше като пред скъсване на 120 хил. заради объркана ролка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си доволен от втория майстор, дай отзиви. Кажи кой е и къде да го търсим, че то читави майстори не останаха?

Кажи и за мотора, колко го купи и от къде? Колко излезе майсторлъка. За да не пускам нова тема, ще кажа: смених преди седмица радиатора и капачката струваха ми- 160+10лв.+ 30лв.- труд. Смених го при Миро от ОК сервиз, над старата газ станция между Младост и Възраждане. Няколко пъти  съм ходил при него и отзивите са ми следните- за ходовата част става, но под капака на колата ми друг път няма да бръкне. Там давам да бърка на Пламен Мицубишито, който работи във Владиславово на баирчето срещу петролската бензиностанция. Той ми сменя ремъците, ролките, прави ми реглаж на клапаните и др. Доволен съм. Газовия инжекцион "Лавато" , ми го монтира Здравко, в Аспарухово в един гараж  до у-ще Васил Левски преди година и за сега без проблеми. Дано да е полезно инфото.    

Редактирано от tgeorge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да от втория майстор съм доволен.Казва се Вальо и по принцип работи в с.Рудник.Мотора ми го смени обаче тук във Варна в един сервиз под моста за Аспарухово.

Двигателя го купих от моргата по пътя за Куманово-750лв,смяна на мотора + слагане на нов ангренаж,ролки,реглаж на клапани-300лв,масло+антифриз-60лв,ангренаж-70,ролка-45лв,

За газовата уредба се грижи Слави,гаража му е зад китайската стена.Той обаче ми е приятелче и не мога да дам обективна оценка.

За окачването се доверявам на Балинов-сервиза е по-пътя за Виница,веднага след камерите в ляво.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...