Jump to content
Markony

Равносметка 4х4

Recommended Posts

Не знам защо,но има ограничение за публикуване на мнения.Всъщност защо се чудя.........Може би това прави форума скучен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво предлагаш да направят модераторите по този въпрос? И колко човека в този форум смяташ, че карат джипове 4х4, че го сравняваш с оффроуд форумите? (без да се засягат колегите с такива машини) В крайна сметка темите ги пускат потребителите за неща от които се интересуват. Ако ги интересува празният ход ще пуснат за празен ход, ако ги интересува задния диф, ще пуснат тема за заден диф. Да слагаме warn на потребители с "безинтересни" според теб теми ли? Ако имаш интересни теми за 4х4 ще се радвам да обогатиш разделът - това е идеята на форумите. Не виждам на кого и за какво се опитваш да държиш сметка.П.П: kossta, прав си! Ако нямаше ограничение за 2 мнения на ден на новите потребители форумът щеше да е къде къде по-интересн и щеше да има адски много информация за 4х4. :) Пичове, на вас май ви е вродено да сте недоволни от нещо без да знаете какво е то. :) Със здраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за двете мнения и го разбирам и не, разбирам го защото има потребители които като се регнат ако нямат ограничение ще избълват куп мнения повечето спам и прочие, а и тези две мнения маи са обвързани с това дали може да пускаш обяви в форума, така някои ще спами само за да достигне квота за обяви. Да но пък има потребители които се регват с цел да получат инфо относно проблем или покупка на хонда, след като им зададем по някои въпрос те вече са изчерпали мненията и не могат да ни отговорят, така темата се провлачва и не сме особено полезни за нуждаещия се, не знам от модераторско ниво не може ли да се прави по усмотрение изключение за такива хора които имат нужда от повече мнения за деня. Примерно с предложение от някои от нас към мод да се отпусне или да се "отключи" определен потребител за повече мнения. Признавам че не съм запознат с тая материя и колко е лесно да се прави това, но ограничението за нуждаещи се е много дразнещо за самите тях и явно още от тогава събират негативи за форума. Ако 2 те мнения са с цел ограничаване от регистрация и пускане на обява, не е ли по добре ограничението да е по време на регистрация , примерно регваш се и 1 месец нямаш право на обява. Вярно че този въпрос не е за този раздел но мисля че е редно да помислят над него властимащите :) Инак по темата... аз последно време хич не ме бива да чета между редовете, та не разбрах Маркони хвали ли се или се оплаква от раздела 4х4 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трънчо, човека имаше предвид че форума е скучен понеже хондите не се чупят много много :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата нищо не иска да направите. Не че можете.....няма как да се ограничат потребителите по IQ, а и никой не се е родил научен. Просто обобщава това което на всички присъстващи тук от доста време ни е пределно ясно. Форума се напълни с туристи които явно трудно се оправят и с търсачката. Гугъл търси много по-добре от нея. Хората си купуват Хонда, този форум е първият резултат...имат някакви въпроси, но не им се занимава да търсят дали има такава тема вече защото всеки мисли че е специален и проблема му е много индивидуален иии така става да :) Слава на бога, че го има това ограничение за двата поста :)ПС: Хонда си имат TSB които са най-полезното нещо за млад собственик на Хонда ама няма кой да чете.....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трънчо, човека имаше предвид че форума е скучен понеже хондите не се чупят много много :)/>

Първият, правилно разбрал мисълта на Маркони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В"Часът на истината"има един циганин,дето го вкарват зад кадър да казва "Така е"Трънчо,ако караше 4х4 нямаше да ми тълкуваш поста.....Не се чупят бе брат........железни. :D Естетсвено,че с количеството ще има повече проблеми,но като се сетя за най-популярното превозно средство у нас..Сузуки Витара...настръхвамКакто и да е ,няма плюем по колегите,всеки има право на избор,ние нашия сме го направили и се радвам ,че е правилния.Слави,нищо няма между редовете...чиста статистика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е най-скучния форум :D Прав си Маркони, това говори много за марката! Лично аз предпочитам да ми е скучно, когато се отнася до колата, отколкото да се вкарвам в някакви филми със ремонти, сервизи, нерви и пари, които е можело да се похарчат за други полезни неща. От опита ми с три хонди през последните седем години смея да твърдя, че това са най-надеждните коли що се отнася до коли на по 10+ години. Може и да съм късметлия, но три пъти надали :D Никога по тези стари коли не съм правил двигател или ходова част! Никога не са ме оставяли на пътя, независимо от условията! Най-сериозните проблеми, които съм имал са били смешни и са били решавани елементарно, бързо и с незначителни средства, като например почистване на клапана за празен ход или презапояване на спойките на главното реле. За всичко е мислено в перспектива и е направено така, че да е максимално опростено, надеждно и ремонтопригодно. Повечето, да не казвам всички проблеми, които са засегнати във форума биха могли да бъдат избегнати, ако хората разполагаха предварително с повече информация. Всичката информация я има тук във форума, така че моя съвет е - четете, но четете превантивно, а не когато се обърне каруцата ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо има....един вид еволюция на съзнанието на потребителя.Хонда 4х4 кара човек,който познава марката,познава себе си.Наясно е със всички компромиси и е предпочел "ТАЯ"кола пред всички алтернативи.Грижи се за нея и знае ,че може да разчита на нея.Има по-бързи Хонди,има по-проходими джипове,но е избран перфектния компромис.....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Имаме 3 автоматика,един кардан/спорен/,един заден диф и всичко останало са глупости,гъдели и дреболии.......

Ааа, има и още нещо - компресор на климатика Публикувано изображение, пък и моя съединителПубликувано изображение.

Пропускаш и за най-важните проблеми /почти всяка втора тема е/ , какви гуми и какво маслоПубликувано изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони го разбрах от първото изречение какво иска да каже. Нищо лично против форума, но се учудвам понякога на бързите и необмислени критики. Това в офроуд форума в който пиша и споделям по-често не го наблюдавам, а и там кипи от професионалисти. Но някакси подходът е друг. Дали пък тук хората не се чувстват малко по-некомфортно да питат и споделят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо има....един вид еволюция на съзнанието на потребителя.Хонда 4х4 кара човек,който познава марката,познава себе си.Наясно е със всички компромиси и е предпочел "ТАЯ"кола пред всички алтернативи.Грижи се за нея и знае ,че може да разчита на нея.Има по-бързи Хонди,има по-проходими джипове,но е избран перфектния компромис.....

Еииии Маркони мерси за комплимента, когато се зачета в редовете а не между тях схващам идеята, мерси още веднъж че ме похвали за избора ми :cool:/> пък и другите де :)/> ама аз го приемам лично, след една фрнацузоика и 3 италянки, наи после правилен избор :)/>п.п. HondaExplorer аз пък си мисля че в ОФ форума е още по скука, там на седмицата ако някои удари малко спам пак бива :) Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам,компресора на климатика,на 2 ген ,наистина го забравих.1ген и Харви го нямат тоя проблем.Редактирам първия си пост....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка бе Маркони, при 3-та генерация бешеПубликувано изображение.

 

п.п. Я пак си редактирай първия пост от 2 на 3Публикувано изображение.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам,компресора на климатика,на 2 ген ,наистина го забравих.1ген и Харви го нямат тоя проблем.Редактирам първия си пост....

 

Абе моя миналата година го пълних и не изкара лятото, та тази като се позатопли ще трябва да видим къде е проблема :)

 

Освен че попаднах на спечени сегменти, за сега може да се каже че скучна работа или здрава работа :)

 

п.п. като се замисля рядко наминавам през форума, ама в последно време и в офроуда не ми се пише, преглеждам отгоре-отгоре и се заемам да си намеря нещо полезно за вършене :) Време за други форуми не ми се отделя така или иначе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Супер си е форума и другите дето чета за CRV.В началото се чудех между - Volvo, Subaro, BMW, Passat и Shkoda, че фиата вече е на системи. Ама успяхте да ме обедите да събирам финикйски знаци за CRV.Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с ограничението за новобранци е отврат, точно като ми трябваше инфо за новозакупената Хонда, чаках да изтече присъдата, че да питам или отговоря на някой............. добре, че същите муцуни пишехте и в оффроуда :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам доста си беше гаднo :D Аз не че не си спамех и с това ограничение ;)

 

Иначе гледам много харвита почнаха да се въдят.Цените ли им паднаха или народа се осъзна,че тая колица е идеална за нашите "пътища" ? 

edit:Само вчера видях 3 клонинга на моето,но моето пък си е уникат,защото няма задна чистачка и има табелки на форума :P 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес,бокса съм го освободил... малко време за личната кочина.Дето се вика пролетно ТО1.Автомовка,оглед,прегледи резултата е следния:

1.Фаровете пак трябва да се полират.

2.Скъсана предпазна ламарина на катализатора

3.Единия калобран липсва...махнах и другия.

4.Ударен калник,изчукан

5.Избила ръжда на вежда у шофьорска врата...нямам идея,имам малко карбонов плат и смоличка.

6 Въздушен филтър,филтър на газта,поленов филтър сменени.

7.Антената счупена.Жената да му мисли,запоих едно жило от колело,да видя как ще го счупи,че ми писна..

8.Чистачките едвам изкараха 2 седмици,гледам  на стъклото нови драскотини,сменях го миналата година.

  Зимата не прощава...то пък една зима...беше.

 

Хубавите неща:окачването не е мръднало,огледах маншоните и биалетките.Всички гумени уплътнения проверих.

Двигателят,няма течове,газовата не е мръднала,но си мисля да проверя шините на бутилката да не са се разтегнали,че в тия окопи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същата процедура имаше и при мен в неделя, полиране на фаровете, че бяха се матирали яко, заварка на една пръчка, която държи гърнето най отзад, проверка на всички течности и пастиране тук-таме, където има драснато по боята от стъргалката за лед. Замислих се даже дали да не отида да сложа летните гуми, че направи си хабя в момента почти новите зимни с тия 15-20 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи след като сменя амортисьорите и моето окачване няма да мърда :)

Едит: и аз се чудих за гумите,но се отказах на този етап.Евентуално към 28-1 ще ги сменям ;) 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...