Jump to content
Nuclear

Съвет за покупка Honda Accord 7-ма генерация

Recommended Posts

И сега последно какво масло ще препоръчате да слагам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и още нещо препоръчайте коя навигация да си взема от китайските аз съм се спрял на тази http://www.alibaba.com/product-gs/623501372/For_Navigation_system_honda_accord_2003.html Ако имате нещо по добро предложете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В няква друга тема се обсъждаше точно навигацията виж акорд подфорума ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото най-малко 5w40 , ако я караш по спортно даже 5w50

за марката избора е голям http://forums.hondab...showtopic=89090

Или пък Оригинално Хонда - но не е евтино. http://www.honda.bg/service.php

 

От тук можеш да видиш какво препоръчват за Мотул и колко литра http://www.motul.com.../recommendation 5 литрова туба ти е достатъчна и ще ти остане малко.

Само не се връзвай по Енеос - "№1 в Япония" Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ми се върти 5W30 в главата :) и не се мотаи чакаме снимки :) А и трябва да си врътнал километри тоя уикенд, значи имаш още впечатления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5w30 за лятото не е много добре за нашя климат ! Лятото бива и w 50 особенно ако я караш в червените .

Най добре е 0w20 но през зимата .

А и цените са други Публикувано изображение/>

 

Досега с какво е карана ?

Имай на предвид че тези двигатели са с тесни маслени канали и при гъсто масло ще прецакаш главата т.е. ще огънеш металната гарнитура бърже Публикувано изображение. т.е. колкото по рядко масло сложиш е по добре но е важно дане го харчи .

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,

решил съм да ви ставам колега и искам да ви питам няколко неща във връзка с това, тъй като не разбирам кой знае колко от техническата част на колите..

Спрял съм се на фейслифтовият дизелов двигател и ще съм много благодарен, ако ми кажете дали има някакви харектерни особености, които трябва да гледам или, в които трябва да се заслушвам като правя оглед на даден акорд. От това което прочетах до сега тук, разбрах за съединителя по какво да позная дали е почнало да му идва времето и за турбината, че когато вие прекалено много значи не е в ред... главно исках да питам за турбината дали има и някакъв друг признак, по който мога да позная, че не е в ред.. но ако има и нещо друго специфично което трябва да слушам/гледам кажете.. :)

Другото.. утре май мисля да ходя да видя една в София, но забелязах, че не е от много скоро в мобилето и е преглеждана бая пъти, пък е с всички екстри(+ навигация) и е пусната с една идея по ниска цена от същите, но без навигация.. та ако някой случайно от там знае нещо конкретно за тази да каже :)  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11516892912782286&slink=6wvnga 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уговори се с тях и я закарй в някой от сервизите в София да и направят пълен оглед. Щом питаш тези неща  няма да се справиш сам. Аз направих така преди десетина дена при покупка на акорд 7, но бензинов и не съжалявам. Дай малко пари за оглед, но си спести много драми.
Това което ми хвана погледа на мен от снимките е защо на задните седалки (кожата) изглежда така странно и различно от предните ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел си, ама освен турбина и маховик/съединител, си пропуснал шум на веригите. Смяната ще те вкара 1-2 бона...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте. Много скоро ще бъда ваш колега. Насочил съм се към 7 генерация акорд седан  2.4 ръчка. Добър избор ли е това? Какво ще ме посъветвате да гледам преди покупка? И дали ще успея да намеря читав екземпляр до 9000 лева? На последно място скъпа ли е поддръжката на този автомобил?

 

Редактирано от Veldes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си се спрял на най-безпроблемния двигател в 7ма ген. За какво да се оглеждаш - както при всяка 15 годишна кола - за всичко. По-конкретно аз бих казал да се огледат рейката и хидравличната система, защото това са места, които са малко по-скъпи за ремонт. Другото, което може да те изненада неприятно е евентуален харч на масло, което първо, че може да се случи при всеки един автомобил, второ много трудно може да се хване по време на оглед. Разбира се не е нещо фатално, може ремонта да се отложи във времето, може да се кара с "по-гъсто" масло докато събереш пари да го оправиш.

 

Като цяло аз мисля, че от тези години това е един от най-здравите автомобили в този клас. За бюджета ти, по-скоро мисля, че ще ти е трудно до 9к да намериш читав екземпляр, по-скоро между 9 и 10 000лв. Не знам откога търсиш, но до преди около месец имаше един 2.4 екзекютив, шуменски по спомен който се продаваше за малко под 10 000лв. Регистриран, обслужен, даже и парктроник му беше сложил собственика, беше и с нови гуми. Та изпадат и такива екземпляри, но повечето хора им търсят 5 цифрени суми. Успех ти пожелавам с търсенето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор. Има една стои сигурно около месец вече на обява. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11522351937832274&slink=6ywz7t и една друга която е доста по изгодна и най вече е от Пловдив, само че е 2.0 а не 2.4 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11525084909751404&slink=6ywz7t. Изглежда ще ми е доста трудно с този бюджет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 6 часа, Cap_Slow написа:

 може да се кара с "по-гъсто" масло докато събереш пари да го оправиш.

 

 

Да, да, то и без масло може да кара докато... :thumbs2:

Предвид по-тънките маслени магистрали при тези двигатели, е крайно не препоръчително да се сменя визкозитета на маслото, от препоръчаното.

Редактирано от ВесКо
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,много ми става смешно когато съм правил даден ремонт и знам колко пари струва,някои да пише"един два бона"

Чел си, ама освен турбина и маховик/съединител, си пропуснал шум на веригите. Смяната ще те вкара 1-2 бона...


Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ВесКо написа:

 

Да, да, то и без масло може да кара докато... :thumbs2:

Предвид по-тънките маслени магистрали при тези двигатели, е крайно не препоръчително да се сменя визкозитета на маслото, от препоръчаното.

 

Може би е и моя грешка, че не уточних, но все пак няма нужда да си слагаме думи в устата. За мен по-гъсто масло е 5в40, нищо че тея коли ги карат и с 10в40. От там насетне кое масло е препоръчителното е толкова спорно, но нека не пренасяме темата за маслата и тук. Щото според зависи кой питаш, най-подходящото масло за този двигател 0в20, 5в20, 5в30 и 5в40. 
Та хипотетично колега си взима кола, прочита темата за маслата и си слага 0в20. За 8000км се налага да му долее примерно 2 или 3л масло и веднага някой ще го филмира, че трябва да прави двигател. В този случай аз бих пробвал с масло 5в30 или 5в40 и ако пак има харч, вече да мисли варианти. Не да слага 15в40 и да кара колкото може, както едва ли не го изкарваш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 6 часа, Veldes написа:

Благодаря за бързия отговор. Има една стои сигурно около месец вече на обява. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11522351937832274&slink=6ywz7t и една друга която е доста по изгодна и най вече е от Пловдив, само че е 2.0 а не 2.4 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11525084909751404&slink=6ywz7t. Изглежда ще ми е доста трудно с този бюджет.

Не, че няма разлика между 2.0 и 2.4, но и 155-те к.с. на 2.0 са предостатъчни за това купе, много е приятна за каране извънградско, по моите разбирания.

...а ако смяташ, че купувайки 2.4 ще вземеш някаква "бегачка", ще останеш много разочарован. 

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 5/5/2018 at 9:10 AM, JapCar said:

Чел си, ама освен турбина и маховик/съединител, си пропуснал шум на веригите. Смяната ще те вкара 1-2 бона...

Хмм, останах с впечатление, че в една от темите всички се съгласихте, че дизеловият двигател на фейслифта е с една идея подобрен и веригата по-малко се износва.. значи в крайна сметка променено ли е въобще нещо по двигателя на фейслифта или е абсолютно същия като преди фейса?

On 5/7/2018 at 10:48 AM, dido0o_ said:

Колега,много ми става смешно когато съм правил даден ремонт и знам колко пари струва,някои да пише"един два бона"

 


Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
 

 

Колега, ще ми кажеш ли колко ти струваше този ремонт? И дали си с фейслифтовият модел?

 

Също така искам да попитам някой, който е с черен екземпляр, напича ли се прекалено много през лятото и започва ли да става с времето някакав проблем за боята, ако е изложена прекалено много на слънце? :D

 

 

Редактирано от TeoZaf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, ще ми кажеш ли колко ти струваше този ремонт? И дали си с фейслифтовият модел?  

Също така искам да попитам някой, който е с черен екземпляр, напича ли се прекалено много през лятото и започва ли да става с времето някакав проблем за боята, ако е изложена прекалено много на слънце?

 

 

 

Ремонтът ми струваше 200лв,смених ги сам и си купих само веригите,голямата е фиби а малката оригинална(и нямам виене след смяната.А дали е оправен проблемът след фейса,с това тънкото масло с което всеки си кара акорда с на по 200 000км трудна работа.Колата ми е преди фейса.

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Търся си Accord и се спрях на една обява, която гледам че има стикери на форума на номерата. 

Какво ви е мнението за колата https://www.cars.bg/offer/c2402424 

Благодаря! :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед изглежда добре за автомобил 2003-та, "девствен" (в смисъл не видях нищо афтърмаркет въшно) освен газовата и може би затъмняването на 5-а и задните врати.

Няма никаква подробна информация, затова без да се обадиш и отидеш на място, няма какво повече да се коментира.

Колата е с неработещата за БГ Навигация, Премиум Звукова Система, Автомат, шибедах. Мрежите и щората в багажника са на лице, при някои липсват (просто се свалят с цел продажба след това).

Всичко останало зависи от това което ще установиш на място и разговора ти с продавача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...