Jump to content
Moonchild

Проблем с придърпване на газ

Recommended Posts

Kолеги, моля за вашето мнение. Имам сериозен проблем, който не могат да ми решат - и изпаднах в неприятното лутане между газаджии и сервизни специалисти.Сложих хубав газов инжекцион Romano на акордчето. Само че се появи следният проблем - между 1500 и 2500 оборота, като подам газ, колата придърпва ужасяващо. Това се случва само на газ. Газаджиите (уредбата е в гаранция) твърдят, че тъй като газта била по-капризна при възпламеняването, проблема 100% е от свещи или бобини - и скоро щял да започне да се проявява и на бензин. Съответно, от Юби-Ко твърдят, че това е пълна глупост и проблема със сигурност е в газта. Тия с газта ми дават като единствено решение на проблема да направят инжекциона да впръсква "коктейл" от газ и бензин за да се оправи проблема. За мен това е повече от абсурдно - дал съм им 1500 лв. за да спестя някой лев, а не да карам на газ И на бензин... Дайте идеи - какво да правя :( Положението е много зле. Да търся някой друг специалист по Г.И. независимо, че е в гаранция, ще си платя. Аман от "търгаши"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имам същия проблем но не мога да се съглася за кабели свещи и прочие защото ги смених и пак същото но пък се свиква караш само над 2500 оборота и така ако намериш решение сподели Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранционно да си приберат боклука и да ти върнат парите?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- вероятно някоя от дюзите на газта не я бива. Принципно проблемите с придърпване са или от свещи или дюзи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен точно къде - дали в темата за Accord - a или другаде, но това се е обсъждало и съм го чел. Доста колеги казваха, че в този диапазон, ... 1500, 600, 700, ... докъм 2000 на всички им придърпва. Странното е, че колите не бяха еднакви, нито уредбите - аз например съм с обикновена и пак си ми го прави... :lol:/> Всеки беше сменял какво ли не, накрая до смислено обяснение май не се стигна... :D/> Аз мойта съм и свикнал, но не е до 2500 и не е ужасяващо, както е писал колегата.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре смени газаджиите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменях какво ли не изписано като причина за придъпването във форума. Ходих при знайни и незнайни газаджии. Ребуса при мен с придърпването, както и с бедната смес го реши анонимно за мен газаджийче в едно казанлъшко село. Оказа се, че е работил години за BRC в Гърция. Доколкото разбрах имаше разлика във Fuel trim-овете на газовия и бензиновия копютър. Настройката я правихме с bluetooth адаптер за бензиновия компютър,свързан с моя телефон и лаптопа на газаджията, свързан към газовия комп. Докато карах на различни скорости майсторчето гледаше процентите fuel trim на телефона и човъркаше на лаптопа. Резултата е липса на придърпване и вече 6 месеца чека не ми е светвал. Имах огромен късмет. Първо попаднах съвсем случайно там и проблема беше друг (миризма на газ в купето). Явно на газаджията му беше за сефте подобни манипулации, защото не ми взе пари въпреки, че му отне около 1 час да се занимава с мен. Дано съм бил полезен защото знам, че проблема е много дразнещ

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужасно.... предишната ми кола (Civic 1.6 d16y3) я карах 5 години с Г.И. Bardolini - никога не съм имал този проблем. Сега проблема е ужасен наистина - придърпването е МНОГО силно - от 1500 до 2500 оборота, като подам газ, всичко се тресе брутално - представете си го така, че нещата изпадат от задната седалка, просто страшно. Говорих пак с газаджиите, казват ОТНОВО, че нищо не могат да направят, освен да ми обогатят сместа с бензин. И това е газов инжекцион от най-скъпите, на 5000 км. :((((

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един въпрос тия как имат клиенти след такива издънки ? Предполагам,че могат да се регулират смесите и тия да седнат с теб в колата докато караш и да регулират.Защо хора които нямат хал хабер от газови системи отварят сервизи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно на газаджията му беше за сефте подобни манипулации, защото не ми взе пари въпреки, че му отне около 1 час да се занимава с мен. Дано съм бил полезен защото знам, че проблема е много дразнещ

Четете бе хора,Тая настройка е правих преди година и нещо за 5 часа Русе-Варна Русе.Ти си щастливец за 1 час.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти е писал Markony - иди ги настъпи тия " майстори "..., или да ти оправят проблема или... Аман от хора, които работят на принципа " проба - грешка ".Колегите от София да ти помогнат - не може да няма поне един свястен в града.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Дано съм полезен, но мойта по едно време и тя придръпваше зверки при тези обороти като подам рязко газ. Във високи обороти беше фурия. Смених свещите и се оправи само за 1000 км и газаджиите нищо не можеха да направят след многото реглажи. Накрая като ходих на почивка в Пампорово започна да придръпва зверски и на бензин и изгасна и няма палене. Оказа се или капачка или палец, които явно в началото са някъде прехвърляли изкра и после се е влошило. Смених ги в Смолян и от тогава 6000 не е придърпала. Може и да не е това, но се опитвам да помогна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия месец монтирахме 3 еднакви уредби на 2 Прелюда Ф20 и Акорд 6 Ф20.Двата Прелюда придърпват и за момента нямаме решение,Дори и само на 1 работеща газова дюза и 3 бензинови колите си придърпват.Акорда е огън.Приятел с Прелюд 3 с различна уредба отново има проблема с придърпването.Аз съм си сложил уредба Романо....безрижна е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този акорд с К20 ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм,при мен също има придърпване.Уредбата е сложена съвсем скоро,мотора е К20 на ЦРВ.В понеделник ще ходя при майстора да донастройваме.Чека ми светна веднъж и ми заби грешка богата смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия месец монтирахме 3 еднакви уредби на 2 Прелюда Ф20 и Акорд 6 Ф20.Двата Прелюда придърпват и за момента нямаме решение,Дори и само на 1 работеща газова дюза и 3 бензинови колите си придърпват.Акорда е огън.Приятел с Прелюд 3 с различна уредба отново има проблема с придърпването.Аз съм си сложил уредба Романо....безрижна е.

Някой заигра ли се да разгледа осцилограма на впръскването по време на придърпването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитието от днес: отидох при газаджиите, гледаха я пак - аз карах, те следяха на лаптопа какво се случва - и съответно опитаха какво ли не - включително да подават повече газ / по-малко газ точно в проблемните обороти - ефектът беше никакъв. После смених и свещите с чисто нови - отново с никакъв ефект.... нямам идея какво да правя вече :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия месец монтирахме 3 еднакви уредби на 2 Прелюда Ф20 и Акорд 6 Ф20.Двата Прелюда придърпват и за момента нямаме решение,Дори и само на 1 работеща газова дюза и 3 бензинови колите си придърпват.Акорда е огън.Приятел с Прелюд 3 с различна уредба отново има проблема с придърпването.Аз съм си сложил уредба Романо....безрижна е.

Някой заигра ли се да разгледа осцилограма на впръскването по време на придърпването?
Не!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитието от днес: отидох при газаджиите.... нямам идея какво да правя вече :(/>

Наско 0886 011 525.В София е!Доста проблемни коли са проработили в неговите ръце! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви, колеги, особено на колегата vladyyan, който ми даде контакт на правилния човек. Тази сутрин отидох, човека наистина е перфекционист, поигра си към 45-50 минути, минахме цялото Околовръстно 2 пъти, направи супер фино настройките във всички обороти. Думите му бяха "Тия пичове са ти я задавили с гориво, как очакваш да работи добре". Придърпването спря, а усещам, че колата ми в момента е и доста по-пъргава. Подозирам, че и разхода ще ми падне (11 извънградско, 14 градско за този двигател май е множко).darius, благодаря и на теб, при Наско и Чарли съм бил за предишната ми кола - страшни пичове, много разбират наистина. Само че ми казаха, че имат свободни часове след 10тина дни, затова не се възползвах. Ако на някой му трябва контакта на пича, който ми оправи проблема - не зная дали е в правилата на форума да го публикувам (да не се реши, че е реклама) - но на ЛС ще ви го дам. Благодаря отново !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви, колеги, особено на колегата vladyyan, който ми даде контакт на правилния човек. Тази сутрин отидох, човека наистина е перфекционист, поигра си към 45-50 минути, минахме цялото Околовръстно 2 пъти, направи супер фино настройките във всички обороти. Думите му бяха "Тия пичове са ти я задавили с гориво, как очакваш да работи добре". Придърпването спря, а усещам, че колата ми в момента е и доста по-пъргава. Подозирам, че и разхода ще ми падне (11 извънградско, 14 градско за този двигател май е множко).darius, благодаря и на теб, при Наско и Чарли съм бил за предишната ми кола - страшни пичове, много разбират наистина. Само че ми казаха, че имат свободни часове след 10тина дни, затова не се възползвах. Ако на някой му трябва контакта на пича, който ми оправи проблема - не зная дали е в правилата на форума да го публикувам (да не се реши, че е реклама) - но на ЛС ще ви го дам. Благодаря отново !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Камък ми падна от сърцето!Хората отписаха двулитровите мотори,заради фабричен дефект :). :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе хе :))) Фабричен дефект, проявяващ се само на газ - как звучи :)))

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега. "Moonchild" интересно ми е след като този пич ти е оправил колата да не придърпва. Отиде ли да им теглиш едни майни на тези "маисторчета" дето ти монтираха уредбата, поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега, не съм. Но имам пъклен план - на 15 000 км. трябва да отида при тях за проверка и смяна на разни филтри (заради гаранцията). Ако имат наглостта да ми кажат нещо по темата, че е изключена "самонастройката", ще им разкажа играта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

нов съм във форума. Надявам се да попадна на полезна информация тук.

Колата ми е дизел, но видях темата и имам предишен (кофти) опит с бензинови мотори с АГУ.

 

Проблема много наподобява този на маздовите мотори. НЕ ЗНАМ дали е същия проблем, но е доста сходен. Има доста теми в форум мазда/газ.

Масово маздовите мотори прекъсват на газ при плавно преминаване м/у 2000-4000 оборота.

 

Оказа се, че с цел постигане на определена мощност бензиновите дюзи в този диапазон вместо едно впръскване правят две кратковременни за един такт. Газовият компютър, който определя оборотите и впръскването спрямо бензиновите времена се омотва от двойното впръскване.

 

Проблемът поне при мазда се решаваше с възможно най-бързите дюзи (1 ом примерно) и силно обедняване на сместа в диапазона на прекъсване.

 

Пак Ви казвам, не съм запзнат с хондовия бензин. Просто проблемите са доста сходни и затова реших да пиша...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен  проблема с придърпването се появява след  изминаване на 15-20 км  /дотогава ЦРВ  98 г е супер/  Имам предположение  ,че  свързването на изпарителя  към радиаторната тръба с  гореща вода  оказва влияние...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също придърпва, но не при определени обороти и не всеки ден. Проблема при мен е, че радиатора ми е пукнат в горната си част. Тоест, вода почти не изтича, но пък от там влиза въздух и в изпарителя става въздушен балон. Като почне да ми придърпва така, като отворя капака и пипна изпарителя, винаги е много студен, защото до него не стига вода, заради балона. Понякога като пусна парното на макс и се пооправя, но това е само временно решение, разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сложих ГИ и също имах проблема с придърпването в диапазона 1500-2500 об. Проблема се оказа в това, че при тези обороти бензиновите времена бяха много малки и автоматичната настройка на ГИ даваше много богати смеси и колата се давеше в газ. След няколко настройки на времената и по-точно намаляването на времената за впръскване проблема се оправи. Говорих и с други хора с този проблем и при тях се оказа повишено количество на впръсканата газ и задавяне. Друга честа причина за придърпването е запушена рейка или дюзи. Всичко това е при положение, че запалителната система е изрядна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, колега - при мен проблемът беше същия. Автоматичната настройка даваше богата смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз си реших проблема с предърпването днес във Пловдив един приятел я оправи.За колегите от Пловдив могат да се свържат с човека казва се Павел тел.0899107781 работи по пътя за Карлово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...